Form of Work
Książki
(28)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(28)
only on-site
(25)
unknown
(2)
Branch
Magazyny
(13)
Wypożyczalnie
(15)
Czytelnie
(27)
Author
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Januszewska Małgorzata
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Anders Justyna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Glińska Ewa (socjolog)
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Klasik Andrzej (1943- )
(1)
Kosiedowski Wojciech (1946- )
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Kuźnik Florian
(1)
Nowak Stefan (1925-1989)
(1)
Nowińska-Łaźniewska Ewa
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Rysz-Kowalczyk Barbara (1952- )
(1)
Sidor Monika
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smarzewska Agnieszka (1973- )
(1)
Strzelecki Zbigniew
(1)
Szatur-Jaworska Barbara (1955- )
(1)
Ulfik Agnieszka
(1)
Zwolińska-Ligaj Magdalena (1977- )
(1)
Year
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(5)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(30)
Language
Polish
(30)
Subject
MARKETING TERYTORIALNY
(14)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(6)
TURYSTYKA
(5)
MIASTA
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
Marketing terytorialny
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ERASMUS (program)
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
INNOWACJE
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
Polityka społeczn
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SEKTOR PUBLICZNY
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Turystyka
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Subject: time
2001-
(5)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
POLSKA
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
30 results Filter
Book
In basket
Bibliogr.
W pracy zanalizowano m.in. rynki lokalne i regionalne, problemy zagospodarowania przestrzeni miejskiej, zarządzanie marketingowe miastem. Zdefiniowano pojęcie konkurencyjności regionu oraz zaprezentowana została logika wyznaczania strategii konkurencyjnych. Odrębnym zagadnieniem poruszonym w prezentowanej monografii jest wdrażanie strategii rozwojowych poprzez zarządzanie projektami oraz rozwijanie partnerstwa publiczno-prywatnego. Całość pracy zamykają publikacje traktujące o funkcjonowaniu rynku nieruchomości i zarządzaniu nieruchomościami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5297 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6584.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6583.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
W niniejszym opracowaniu podjęta została tematyka dotycząca pojęcia marketingu terytorialnego opartego na wiedzy, który zakłada aktywne działania jednostek samorządu terytorialnego i innych podmiotów w procesie tworzenia innowacji w przedsiębiorstwach oraz wsparcie procesu rozwoju lokalnego i regionalnego.Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą zarówno nauki o zarządzaniu, jak i nauki ekonomiczne, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu terytorialnego opartego na wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14334.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15243.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 313-342.
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast. Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania pożądanego wizerunku miast.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16174.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948.)
Na stronie tytułowej także tom 1022., oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia B
Brak informacji o dostępności: sygn. 17027.XX.5
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Głównym zadaniem jednostek samorządu terytorialnego jest zaspokajanie potrzeb społeczności lokalnych. W tym celu konieczne jest odpowiednie zarządzanie zadaniami własnymi samorządu. W trójstopniowym podziale jednostek samorządu terytorialnego, najbliżej obywateli znajduje się najniższy szczebel tego podziału czyli gmina. To właśnie działania gminy są przez mieszkańców i członków lokalnej wspólnoty najbardziej odczuwalne. Opracowanie rozpatruje właśnie wybrane zagadnienia dotyczące realizacji zadań własnych realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16944.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Dla podjęcia dyskusji i wymiany doświadczeń dotyczących problematyki zarządzania samorządowego w skali lokalnej i regionalnej zorganizowano konferencję naukową, która miała miejsce 28 kwietnia 2006 roku w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej. Na konferencję zgłoszono kilkadziesiąt referatów, które po procesie weryfikcji i recenzji znalazły się w przedkładanej monografii.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15425 [Magazyn 1], P.15424 [Magazyn 1], P.15423 [Magazyn 1], P.15422 [Magazyn 1], P.15421 [Magazyn 1], P.15420 [Magazyn 1], P.15419 [Magazyn 1], P.15418 [Magazyn 1], P.15417 [Magazyn 1], P.15416 [Magazyn 1], P.15415 [Magazyn 1], P.15414 [Magazyn 1], P.15413 [Magazyn 1], P.15412 [Magazyn 1], P.15411 [Magazyn 1], P.15410 [Magazyn 1], P.15409 [Magazyn 1], P.15408 [Magazyn 1], P.15407 [Magazyn 1], P.15406 [Magazyn 1], P.15405 [Magazyn 1], P.15404 [Magazyn 1], P.15403 [Magazyn 1], P.15402 [Magazyn 1], P.15401 [Magazyn 1], P.15400 [Magazyn 1], P.15399 [Magazyn 1], P.15398 [Magazyn 1], P.15397 [Magazyn 1], P.15396 [Magazyn 1] (30 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4788.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5158.XIII.2 [Czytelnia C], 5157.XIII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 235-241.
Książka pokazuje, jak może być zarządzana jednostka administracji terenowej, aby zrealizowała swoje cele rozwojowe i że to zarządzanie musi opierać się na współpracy i kooperacji ze wszystkimi interesariuszami terytorium oraz musi wykorzystywać zjawiska i procesy rynkowe. Wskazuje również jak władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13613 [Magazyn 1], P.13332 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13331.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14336.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 177-[186].
Prezentowany podręcznik przedstawia, systematyzuje i jednocześnie poszerza podstawową wiedzę z zakresu marketingu terytorialnego, objaśniając pojęcia, zależności, metody, techniki i uwarunkowania z nim związane. Rozważania teoretyczne uzupełniają i ilustrują przykłady i analizy z praktyki marketingu miast, regionów i państw całego świata.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12947.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14076.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18159.XIII.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20038.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 515-536. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.77.XIII.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza monogafia jest próba przybliżenia problematyki roli wizerunku w kształtowaniu orientacji rynkowej regionu. Składa się ona z dwóch części. Pierwsza została poświęcona problematyce marek terytorialnych, natomiast druga - wybranym, różnorodnym zagadnieniom narzędzi i sposobów kreowania wizerunku regionu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.16129 [Magazyn 1], P.16128 [Magazyn 1], P.16127 [Magazyn 1], P.16126 [Magazyn 1], P.16125 [Magazyn 1], P.16124 [Magazyn 1], P.16123 [Magazyn 1], P.16122 [Magazyn 1], P.16121 [Magazyn 1], P.16120 [Magazyn 1], P.16119 [Magazyn 1], P.16118 [Magazyn 1], P.16117 [Magazyn 1], P.16116 [Magazyn 1], P.16115 [Magazyn 1], P.16114 [Magazyn 1], P.16113 [Magazyn 1], P.16112 [Magazyn 1], P.16111 [Magazyn 1], P.16110 [Magazyn 1], P.16109 [Magazyn 1], P.16108 [Magazyn 1], P.16107 [Magazyn 1], P.16106 [Magazyn 1], P.16105 [Magazyn 1], P.16104 [Magazyn 1], P.16103 [Magazyn 1], P.16102 [Magazyn 1], P.16101 [Magazyn 1], P.16100 [Magazyn 1], P.12759 [Magazyn 1] (31 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12758.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.12757.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13866.XIII.6 [Czytelnia C], 13865.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Akademia Samorządowa.)
Bibliogr. s. 239-249.
W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisują się w nowy model zarządzania publicznego – współrządzenie. Analiza licznych przykładów współdziałania menedżerów publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyciągania inwestorów, turystów i potencjalnych studentów oraz w tworzeniu dobrych warunków do rozwoju lokalnych przedsiębiorców pozwoliła na zobrazowanie sposobów realizacji zasad dobrego współrządzenia przez samorządy miejskie. Przykłady te wzbogacone o przejawy dobrych praktyk wewnątrzorganizacyjnych urzędów wskazujących na ich otwartość, efektywność, nastawienie partycypacyjne i koordynację dają bogaty obraz orientacji rynkowej badanych miast rozumianej jako kultura organizacyjna, w której główną rolę odgrywa responsywna maksymalizacja wartości dostarczanych mieszkańcom i użytkownikom. Tematyka monografii ma duże znaczenie nie tylko dla nauk ekonomicznych, ale i dla pokrewnych, w tym nauk o urbanistyce, architekturze, planowaniu przestrzennym. Autorzy badają tworzenie relacji między marketingiem a współrządzeniem na szczeblu samorządów terytorialnych. Ujmują to w ujęciu modelowym, koncentrując się na skuteczności funkcjonowania tych relacji wobec długotrwałych tendencji, jakie występują w procesie miastotwórczym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia C
Brak informacji o dostępności: sygn. 16164.XIII.2
Book
In basket
Współcześnie istotną rolę w rozwoju turystyki odgrywają władze samorządowe. Publikacja porusza zagadnienia dotyczące: miejsca i roli samorządu terytorialnego w zarządzaniu rozwojem turystyki, zarządzania strategicznego w samorządzie terytorialnym, strategii zrównoważonego rozwoju obszarów turystycznych, marketingu terytorialnego, kreatywności i innowacyjności kadr w branży turystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16326.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 16)
Bibliogr. s. 272-288.
Celem głównym pracy jest identyfikacja kierunków oddziaływania marketingu terytorialnego na rozwój turystyki wiejskiej oraz zaproponowanie wzorcowych rozwiązań marketingowych w wymiarze strategicznym i operacyjnym, ukierunkowanych na rozwój zintegrowanego markowego produktu turystycznego gminy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12915.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14049.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 5. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno - administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16406.XIII.6 [Czytelnia C], 16405.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowią obecnie jedno z kluczowych zagadnień ekonomii i nauk o zarządzaniu. Z jednej strony dostrzega się stymulujący charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najważniejsze źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i sektorów. Innowacje występują we wszystkich sferach życia gospodarczego, a także we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsiębiorstwa. Fakt ten stał się inspiracją dla autorów artykułów, poszukujących przejawów innowacyjności w działalności marketingowej różnorodnych podmiotów oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy składa się z trzynastu artykułów, które w wieloaspektowy sposób przedstawiają problem innowacji w marketingu i handlu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13095.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka stanowi pomoc w zagadnieniach dotyczących rozwoju regionalnego i lokalnego, w zrozumieniu złożonych uwarunkowań, tendencji i prawidłowości tak bardzo skomplikowanego procesu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5197 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5196.XIII.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6389.XIII.1 [Czytelnia C], 6388.XIII.1 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Publikacja opiera się na analizie doświadczeń konkretnych ośrodków miejskich (studiach przypadków). Składa się z dwudziestu tekstów naukowych, zebranych w trzy bloki tematyczne, prezentujące kolejno: partycypacje obywatelska, marketing terytorialny oraz charakterystykę zróżnicowania społecznego miast. Zaprezentowane w publikacji analizy, stanowiska, wnioski to jedynie niewielki fragment opinii, jaki wyłania sie z wymiany myśli nad kondycją dzisiejszych miast.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14908.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje tendncje obecne współcześnie w marketingu terytorialnym. Książka składa się z dwóch części, ukazujących w pierwszej kolejności problematykę kształtowania działań marketingowych podmiotów publicznych, w drugiej zaś identyfikującej powiat i gminę na rynku. Poruszane w pierwszej części publikacji zagadnienia odnoszą się do ukonstytuowania marketingu terytorialnego w ramach zarządzania publicznego, budowania przewagi konkurencyjnej jednostek terytorialnych oraz wskazania marketingu terytorialnego jako determinanty rozwoju lokalnego. Z kolei część druga stanowi próbę konfrontacji praktycznych działań realizowanych przez wybrane jednostki samorządowe z przesłankami teoretycznymi z zakresu literatury przedmiotu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.16099 [Magazyn 1], P.16098 [Magazyn 1], P.16097 [Magazyn 1], P.16096 [Magazyn 1], P.16095 [Magazyn 1], P.16094 [Magazyn 1], P.16093 [Magazyn 1], P.16092 [Magazyn 1], P.16091 [Magazyn 1], P.16090 [Magazyn 1], P.16089 [Magazyn 1], P.16088 [Magazyn 1], P.16087 [Magazyn 1], P.16086 [Magazyn 1], P.16085 [Magazyn 1], P.16084 [Magazyn 1], P.16083 [Magazyn 1], P.16082 [Magazyn 1], P.16081 [Magazyn 1], P.16080 [Magazyn 1], P.16079 [Magazyn 1], P.16078 [Magazyn 1], P.16077 [Magazyn 1], P.16076 [Magazyn 1], P.16075 [Magazyn 1], P.16074 [Magazyn 1], P.16073 [Magazyn 1], P.16072 [Magazyn 1], P.16071 [Magazyn 1], P.16070 [Magazyn 1], P.12762 [Magazyn 1] (31 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12761.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.12760.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13868.XIII.6 [Czytelnia C], 13867.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Kompendium wiedzy o gospodarce regionalnej i lokalnej, uwzględniające także nową sytuację polskich regionów i jednostek lokalnych wynikającą z członkostwa Polski w Unii Europejskiej, przedstawia zagadnienia, które do tej pory dostępne były jedynie w rozproszonych źródłach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7232 [Magazyn 1], P.6356 [Magazyn 1], P.6355 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7231.XIII.4 [Wypożyczalnia C], P.6354.XIII.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7409.XIII.4 [Czytelnia C], 7408.XIII.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again