Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(3)
available
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(1)
Czytelnie
(4)
Author
Godlewski Piotr
(1)
Matecki Piotr
(1)
Mruk Henryk
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Szromnik Andrzej (1948- )
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Mened┼╝erowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
Komunikacja marketingowa
(1)
MARKETING
(1)
Marketing sportowy
(1)
Organizacje sportowe
(1)
Sponsoring
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Kultura fizyczna i sport
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy wi─Ökszo┼Ťci prac.
Publikacja jest dzie┼éem zbiorczym zawieraj─ůcym 23 artyku┼éy przygotowane przez autor├│w oraz zespo┼éy autorskie. Monografia w doskona┼éy spos├│b uzupe┼énia istniej─ůc─ů na rynku literatur─Ö z zakresu marketingowego zarz─ůdzania organizacjami sportowymi. W poszczeg├│lnych rozdzia┼éach s─ů prezentowane interesuj─ůce wyniki prowadzonych bada┼ä naukowych. S─ů tak┼╝e zawarte ciekawe koncepcje teoretyczne, przemy┼Ťlenia, obserwacje zwi─ůzane z doskonaleniem metod i narz─Ödzi marketingowego spojrzenia na sport i perspektywy jego rozwoju. Siln─ů stron─ů opracowania jest perspektywa rynku globalnego, czyli ca┼éo┼Ťciowego spojrzenia na poszczeg├│lne obszary marketingu oraz zarz─ůdzania. Zalet─ů monografii jest r├│wnie┼╝ powi─ůzanie tre┼Ťci rozwa┼╝a┼ä z najnowszymi trendami, kt├│re s─ů obserwowane w marketingowym zarz─ůdzaniu organizacjami sportowymi. Praca bez w─ůtpienia b─Ödzie wykorzystywana przez szeroki kr─ůg odbiorc├│w. B─Öd─ů w┼Ťr├│d nich nie tylko przedstawiciele przedsi─Öbiorstw i organizacji sportowych, ale tak┼╝e studenci uczelni wy┼╝szych. To oni, jako absolwenci, zasil─ů z czasem kadry pracuj─ůce na rzecz zarz─ůdzania marketingowego w sporcie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia B
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 19844.XIX.1
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 5. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno - administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia: genez─Ö i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, r├│┼╝ne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwesti─Ö tworzenia wizerunku miast i region├│w, znaczenie r├│┼╝nych form powi─ůza┼ä partnerstwa w relacjach miast i region├│w z otoczeniem, rol─Ö targ├│w w aktywizacji lokalnych ┼Ťrodowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i region├│w zorientowane na pozyskiwanie inwestor├│w zagranicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16406.XIII.6 [Czytelnia C], 16405.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 3. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. - 372 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 351-363. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia: genez─Ö i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, r├│┼╝ne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwesti─Ö tworzenia wizerunku miast i region├│w, wzajemn─ů relacj─Ö mi─Ödzy marketingiem przedsi─Öbiorstwa a marketingiem regionu, marketingow─ů strategi─Ö pozyskiwania kwalifikowanej si┼éy roboczej przez regiony wiedzy, marketingowe podej┼Ťcie do lokalizacji obiekt├│w handlowych, znaczenie r├│┼╝nych form powi─ůza┼ä partnerstwa w relacjach miast i region├│w z otoczeniem, mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania przedsi─Öwzi─Ö─ç sportowych w strategiach rozwoju miast i region├│w, warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i region├│w, rol─Ö targ├│w w aktywizacji lokalnych ┼Ťrodowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i region├│w zorientowane na pozyskiwanie inwestor├│w zagranicznych. Publikacja propaguje podej┼Ťcie marketingowe w praktyce funkcjonowania samorz─ůd├│w terytorialnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11929.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11928.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13105.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Wy┼╝sza Szko┼éa Zarz─ůdzania i Bankowo┼Ťci w Poznaniu)
Bibliogr. s. 233-242.
Podstaw─ů do napisania ksi─ů┼╝ki by┼éy badania w┼éasne, kontakty z przedsi─Öbiorstwami, obserwacje, mi─Ödzynarodowa wymiana do┼Ťwiadcze┼ä oraz g┼é─Öbokie studia literaturowe. Poszczeg├│lne teksty wyrastaj─ů zar├│wno z koncentracji na zagadnieniach b─Öd─ůcych podstaw─ů prac awansowych, jak r├│wnie┼╝ z prac w zespo┼éach interdyscyplinarnych, tak wa┼╝nych dla ca┼éo┼Ťciowego spojrzenia na wsp├│┼éczesne przedsi─Öbiorstwo i wsp├│┼éczesnego konsumenta. (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8872.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again