Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(11)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(9)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(11)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(2)
Pacian Anna
(2)
Czerw Aleksandra
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Nowak Paweł (ekonomia)
(1)
Otto Jacek (1957- )
(1)
Pach Janina (1956- )
(1)
Radomska Ewa
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Sargeant Adrian
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
INSTYTUCJE NONPROFIT
(3)
MARKETING
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
BRANDING (marketing)
(1)
Ekonomia
(1)
FUNDRAISING
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Makromarketing
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo społeczne
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZDROWIE PUBLICZNE
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
marketing społeczny
(12)
marketing
(7)
marketing relacji
(3)
organizacje non-profit
(3)
promocja zdrowia
(3)
HIV
(2)
aktywność fizyczna
(2)
choroby cywilizacyjne
(2)
choroby układu krążenia
(2)
cukrzyca
(2)
edukacja zdrowotna
(2)
gruźlica
(2)
informacja zdrowotna
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
marketing usług
(2)
marketing-mix
(2)
medycyna pracy
(2)
medycyna rodzinna
(2)
medycyna społeczna
(2)
medycyna szkolna
(2)
nadzór sanitarno-epidemiologiczny
(2)
nowotwór
(2)
odżywianie się
(2)
opieka paliatywna
(2)
otyłość
(2)
polityka zdrowotna
(2)
profilaktyka
(2)
profilaktyka uzależnień
(2)
przewlekła obturacyjna choroba płuc
(2)
samobójstwo
(2)
stan zdrowia
(2)
starzenie się
(2)
służba zdrowia
(2)
ubezpieczenie zdrowotne
(2)
uzależnienie
(2)
wychowanie zdrowotne
(2)
zachowania zdrowotne
(2)
zdrowie
(2)
zdrowie psychiczne
(2)
zdrowie publiczne
(2)
analiza SWOT
(1)
badania marketingowe
(1)
cause marketing
(1)
cena
(1)
dystrybucja
(1)
e-marketing
(1)
edukacja
(1)
ekonomia społeczna
(1)
etyka biznesu
(1)
fundraising
(1)
gospodarka społeczna
(1)
innowacje społeczne
(1)
jakość
(1)
kampania społeczna
(1)
kapitał społeczny
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikowanie masowe
(1)
konkurencyjność
(1)
kultura organizacji
(1)
kultura organizacyjna
(1)
makromarketing
(1)
marka
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing partyzancki
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing wartości
(1)
media masowe
(1)
negocjacje
(1)
organizacje pozarządowe
(1)
planowanie marketingowe
(1)
produkt
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorczość społeczna
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
public relations
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
rynek farmaceutyczny
(1)
segmentacja rynku
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
system zarządzania
(1)
usługi medyczne
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
wolontariat
(1)
wyszukiwanie informacji
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 375-414. Indeks.
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17566 [Magazyn 1], P.17565 [Magazyn 1], P.17564 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18687.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18686.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 226-228.
W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek "myślenia strategicznego" w organizacjach non-profitt oraz interesująco opisano proces formułowania strategii marketingowej takich organizacji. Pojęcie organizacji non-profit czy też organizacji "niekomercyjnej" staje się także i u nas coraz bardziej popularne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4891.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5327.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Autor starał się połączyć doświadczenia praktyków działających w poszczególnych działach sektora non profit z dostępnymi wynikami badań akademickich, proponuje konkretne rozwiązania marketingowe, dzięki którym można znacznie poprawić skuteczność działań organizacji non profit i zwiększyć ich wpływ na otoczenie, w którym funkcjonują. Opisuje również zasady postępowania przy ubieganiu się o dofinansowanie oraz omawia sposoby uzyskiwania wsparcia finansowego od darczyńców indywidualnych i komercyjnych. Radzi, w jaki sposób prowadzić skuteczne kampanie informacyjne, a także kampanie marketingu społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6345 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5179.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-234.
"Na polskim rynku wydawnictw naukowych będzie to pierwsza monografia ukazująca rynkowe podejście i rynkową orientację organizacji pozarządowych wraz z całokształtem uwarunkowań, ale także z określeniem środków i technik oddziaływania na partnerów. (...) Wskazuje nie tylko na potrzebę ekonomizacji tych organizacji, ale i na konieczność stosowania marketingowego sposobu myślenia i działania w programach przygotowania oraz realizacji celów statutowych".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11835.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13007.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14847.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15645.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Zachodzące obecnie zmiany społeczno-ekonomiczne, m.in. starzenie się społeczeństw, bezrobocie, nierówności dochodowe i majątkowe, ubóstwo i wykluczenie społeczne, dyskryminacja, migracje wymagają poszukiwania nowych sposobów rozwiązywania problemów społecznych i środowiskowych. W książce Autorzy odnoszą się do następujących tematów: • ekonomia i przedsiębiorczość społeczna wobec współczesnych wyzwań • stymulanty i destymulanty rozwoju przedsiębiorstw społecznych i innych podmiotów ekonomii społecznej • innowacje i rozwiązania innowacyjne w sferze organizacyjnej, społecznej oraz środowiskowej • zewnętrzne uwarunkowania ekonomii i przedsiębiorczości społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18271.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20401.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20400.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w ochronie zdrowia / red. nauk. Aleksandra Czerw. - Warszawa : "Difin", 2010. - 175, [1] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 170-175.
W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę. Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9932 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11567.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing wobec ponowoczesności : monografia / Aleksander Lotko. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 139, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 125-134.
W książce starano się opracować i zaprezentować syntetyczne ujęcie współczesnej kondycji marketingu oraz jego działań podejmowanych w sferze teorii i empirii, a starających się stawić czoła ponowoczesnym wyzwaniom. W związku z tym przedstawiono wpływ wybranych trendów ponowoczesności na marketing i pokazano, jak zmieniają one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewnętrznych napięć, antynomii w zakresie marketingu prowadzą te zjawiska. Następnie wskazano na ważne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych zagadnień, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narzędzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprzężenie zwrotne komunikacji z klientami. Zaprezentowano także podstawy modelu pomiaru efektywności marketingu nieformalnego - szeptanego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13340.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14347.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 207-212.
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu. Każdy rozdział składa się z: krótkiej części teoretycznej - teorii w pigułce, testów sprawdzających rozumienie omówionych zagadnień, zdań do uzupełnienia, zadań problemowych do przedyskutowania, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12522.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13646.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem niniejszego podręcznika jest przekazanie merytorycznej wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania, mającej w przyszłości wpływ na pozycję i autorytet menedżera, jak również przynoszące zysk, umiejętne zarządzanie własnym biznesem. Prezentowane w podręczniku problemy i zagadnienia odwołują się do przedmiotów: kształcenie w zakresie socjologii, nauk o komunikowaniu, public realtions, podstawy zarządzania, nauka o organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, nauka o koncepcjach zarządzania, przedsiębiorczości, etyka w zarządzaniu, psychologia w zarządzaniu, negocjacje. Zaletą podręcznika jest innowacyjność analityczna związana z usadowieniem problematyki komunikacji i zarządzania w nowym otoczeniu, jakim jest społeczeństwo informacyjne, i wynikająca stąd specyficzna rola technologii teleinformatycznej w systemach sieciowego zarządzania poprzez Intranet, Ekstranet i Internet. Wielość przykładów praktycznych zamieszczonych w tekście, ma w zamysle autorów pobudzić zainteresowania Czytelników dla dalszego pogłębiania wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11403.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12609.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Zdrowie Publiczne jest dziedziną interdyscyplinarną skupiającą zagadnienia zarówno z zakresu medycyny, ekonomii, prawa, zarządzania, jak i socjologii oraz psychologii. W podręczniku omówiono zagadnienia z różnych obszarów zdrowia publicznego. Koncentrują się one wokół: koncepcji zdrowia w medycynie, polityki zdrowotnej, współczesnych zagrożeń zdrowia jednostki i rodziny, profilaktyki zdrowotnej w Polsce i w krajach europejskich, profilaktyki chorób społecznych i cywilizacyjnych, zagrożeń zdrowia psychicznego, opieki medycznej nad młodzieżą szkolną, promocji zdrowia, systemów informacyjnych w zdrowiu publicznym, uregulowań prawnych. Podręcznik dostosowany jest do aktualnych programów kształcenia studentów kierunków medycznych i nauk o zdrowiu. Rozdziały poprzedzone są celami kształcenia i zakończone pytaniami, które mogą być pomocne w utrwaleniu treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14042 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14041.XVIII.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14904.XVIII.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdrowie publiczne / redakcja naukowa Teresa Bernadetta Kulik, Anna Pacian. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Lekarskie PZWL, 2015. - 395 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Zdrowie Publiczne jest dziedziną interdyscyplinarną skupiającą zagadnienia zarówno z zakresu medycyny, ekonomii, prawa, zarządzania, jak i socjologii oraz psychologii. W podręczniku omówiono zagadnienia z różnych obszarów zdrowia publicznego. Koncentrują się one wokół: koncepcji zdrowia w medycynie, polityki zdrowotnej, współczesnych zagrożeń zdrowia jednostki i rodziny, profilaktyki zdrowotnej w Polsce i w krajach europejskich, profilaktyki chorób społecznych i cywilizacyjnych, zagrożeń zdrowia psychicznego, opieki medycznej nad młodzieżą szkolną, promocji zdrowia, systemów informacyjnych w zdrowiu publicznym, uregulowań prawnych. Podręcznik dostosowany jest do aktualnych programów kształcenia studentów kierunków medycznych i nauk o zdrowiu. Rozdziały poprzedzone są celami kształcenia i zakończone pytaniami, które mogą być pomocne w utrwaleniu treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.674.XVIII.12 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.673.XVIII.12 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej