Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(7)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Fonfara Krzysztof
(2)
Czerw Aleksandra
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hartley Steven W
(1)
Kerin Roger A
(1)
Payne Adrian
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Rudelius William
(1)
Sagan Mariusz
(1)
Sierzputowska Iwona
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
MARKETING PARTNERSKI
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
ERASMUS (program)
(1)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
LEKI
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
marketing partnerski
(9)
marka
(3)
marketing
(2)
produkt
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
CRM
(1)
Erasmus
(1)
KCRM
(1)
cena
(1)
e-biznes
(1)
etyka biznesu
(1)
fundusze europejskie
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
internacjonalizacja
(1)
kanały marketingowe
(1)
konsument
(1)
leki
(1)
lojalność konsumentów
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing społecznościowy
(1)
marketing strategiczny
(1)
marketing terytorialny
(1)
marketing usług
(1)
marketing-mix
(1)
miasto
(1)
obsługa klienta
(1)
ocena pracowników
(1)
ochrona konsumenta
(1)
produkt leczniczy
(1)
promocja
(1)
public relations
(1)
reklama
(1)
relacje z klientem
(1)
rozwój regionalny
(1)
rynek farmaceutyczny
(1)
rynek samochodowy
(1)
satysfakcja konsumentów
(1)
strategia konkurencji
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
uniwersytet
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie portfelem nabywców
(1)
zarządzanie wartością klienta
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 188-194.
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: "Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?". Autor przybliżył w książce: sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw, procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw, relacje między firmami, podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców), wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13353.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14358.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 296-297. - Indeks.
W warunkach nasycenia rynku towarami i silnej konkurencji niezbędne jest uzyskanie przed podjęciem produkcji nowych lub zmodernizowanych produktów informacji o stopniu ich akceptacji przez przyszłych nabywców i użytkowników. Autorzy w książce dostarczają Czytelnikowi niezbędnej wiedzy na temat potrzeb konsumentów, produktu i jego roli w zaspokajaniu tych potrzeb, strategii produktowych producentów, istoty i rodzajów metod marketingowego testowania produktów oraz przedstawiają, w jaki sposób wykorzystać wyniki testowania produktów w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10954 [Magazyn 1], 2372 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2373.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-383.
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie - jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów. Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.: uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta, źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości), prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14951.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15782.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 227-239.
Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14504 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14503.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15445.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce ukazano na przykładzie przedsiębiorstw z różnych branż praktyczne aspekty zarządzania, problemy zarządcze i sposoby podejścia do tych problemów przez zarządzających. Opracowanie stanowi wartościową publikację o charakterze naukowym, będącą pomocą zarówno menedżerom, jak i pracownikom naukowym, studentom, doktorantom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10322.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-265.
W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić nale­ży, iż ma ono charakter pionierski, a zas- tosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z mode­lem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostar­czą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym. Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracownicków firm farmaceutycznych sprzeda­jących swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest god­na polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9967 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11618.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Bibliogr. s. 377-383.
Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10842.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Euromarketing)
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy z władzami miast i regionów polskich oraz zagranicznych. Przyjęta formuła tego opracowania opiera się na indywidualnym podejściu każdego z Autorów do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytetów w rozwoju oraz w promocji miast i regionów. Przyjęta perspektywa jest dla każdego z Autorów bardzo silnie powiązana z jego wcześniejszymi doświadczeniami badawczymi, jak również z doświadczeniami marketingowymi związanymi z realizacją pewnych projektów przez uniwersytety lub na rzecz uniwersytetów. Dotyczy to zarówno zespołu hiszpańskiego z Granady, jak również polskich doświadczeń. Głównym celem publikacji jest zarówno dokonanie bilansu dotychczasowych doświadczeń we wdrażaniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak również spojrzenie na ten problem z perspektywy różnych podmiotów oraz różnych regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12075.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prowadzi Czytelnika przez najważniejsze problemy związane z marketingiem. Napisana jest prostym językiem, w konwersacyjnym stylu. Dzięki interaktywnemu podejściu wciąga Czytelnika w nauczanie marketingu. Szeroko integruje tradycyjne i współczesne problemy z zakresu marketingu i zarządzania, wyczerpująco omawia aktualne zagadnienia marketingowe na podstawie polskich przykładów, ilustracji i ćwiczeń, dając równocześnie szeroką perspektywę porównawczą na przykładach gospodarek całego świata. Omawia liczne sytuacje, w których osoby podejmujące decyzje marketingowe wykorzystują koncepcje teoretyczne. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorców związanych z marketingiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2907 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2338.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej