Form of Work
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(9)
only on-site
(6)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(4)
Wypożyczalnie
(5)
Czytelnie
(7)
Author
Berkley Holly
(1)
D'Amico Vito
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Krzyżanowska Krystyna (ekonomia)
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
McLeod Angus
(1)
Obmiński Piotr
(1)
Puorto Simone
(1)
Travaglini Armando
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Audience Group
Hotelarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Subject
MARKETING ELEKTRONICZNY
(4)
PORADNIKI
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
Hotelarstwo
(1)
MARKETING
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
ROLNICTWO
(1)
STRONY WWW
(1)
Turystyka
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. [100].
Przeciętna publikacja z zakresu marketingu internetowego rzadko kiedy dotyczy jednego rynku. Z reguły opisuje przykłady zaczerpnięte z różnych rynków, co siłą rzeczy przeszkadza skoncentrować się na specyfice i odrębnych cechach każdego z nich. A właśnie ta specyfika jest bardzo istotna przy tworzeniu marki w Internecie, każdy bowiem rynek składa się z nabywców z ich własnymi, innymi niż u innych, wymaganiami i oczekiwaniami. Specyfika rynku i wynikające z niej konsekwencje w tworzeniu konkurencyjnej marki internetowej, stały się podstawową przyczyną, dla której zdecydowano się zająć jednym, określonym rynkiem. Jest nim rynek usług ubezpieczeniowych. Jest to jeden z tych rynków, którego produkty ujawniają w istotnym stopniu internetową naturę. Celem pracy jest pokazanie, w jaki sposób tworzy się konkurencyjną markę internetową w oparciu o wiedzę z zakresu marketingu internetowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7034 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7852.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7851.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 135-138. Indeks.
Książka ta to przewodnik dla tych, którzy wybrali internet jako formę promocji swojego przedsięwzięcia i poszukują rad specjalistów. Przedstawia techniki marketingu internetowego stosowane przez wielkie koncerny i przedsiębiorstwa oraz uczy, jak zrealizować skuteczną kampanię reklamową, dysponując niewielkim budżetem. Czytając ją, poznasz kulisy kampanii reklamowych, które odniosły największy sukces. Przekonasz się jak wiele może zyskać Twoja firma dzięki takiej właśnie formie reklamy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7025 [Magazyn 1], P.7024 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7841.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4452.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + CD.
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorka w niezwykle interesujący sposób przedstawiła zarówno ogólne informacje o Internecie i jego użytkownikach, jak i możliwościach wykorzystania Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw - promocji, badaniach marketingowych czy sprzedaży. W książce w sposób praktyczny i syntetyczny zaprezentowano kluczowe kwestie związane z zastosowaniem Internetu w marketingu.(...) Podstawową zaletą publikacji jest jej przejrzysta forma. Wprowadzenia sygnalizujące poruszane w poszczególnych częściach zagadnienia, pytania, zadania do wykonania oraz proponowana literatura przedmiotu usprawniają proces dydaktyczny. Z punktu widzenia prowadzenia wykładu szczególnie przydatna jest załączona prezentacja multimedialna.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6990 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7798.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7797.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
"Internet to Klondike XXI wieku" Tak twierdzi człowiek, który zdobył największy w historii majątek - Bill Gates. Jeśli istotnie tak jest, to ebooka "Marketing internetowy w praktyce" trzeba by porównać do mapki, na której precyzyjnie wyrysowano położenie wszystkich oczekujących na poszukiwaczy złotonośnych działek. Ktoś, komu taka mapka wpada w ręce, może oczywiście z nią zrobić co zechce. Może jej użyć na rozpałkę, zmiąć i rzucić do zabawy kotu, oprawić w ramkę i podarować sąsiadce... Może też zdecydować się wykorzystać okazję i zdobyć bogactwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5317.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management): tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, pozycjonowanie się w wyszukiwarkach, zarządzanie swą reputacją w sieci, maksymalizacja zysku metodą revenue management.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17232 [Magazyn 1], P.17231 [Magazyn 1], P.17230 [Magazyn 1], P.17229 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17240.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17239.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
W niniejszej publikacji pokonferencyjnej przekazano wnioski wypracowane w ramach XV Jubileuszowego Sympozjum Agroturystycznego wraz ze szczegółową relacją z przebiegu konferencji z nadzieją, że będą one sukcesywnie wdrażane w ramach dalszej współpracy branży agroturystycznej. W pracy podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: W jaki sposób przedsiębiorstwa turystyczne budują przewagę konkurencyjną ora jakie nowe narzędzia komunikacji rynkowej wykorzystują one w kontaktach z klientami? W jaki sposób organizatorzy turystyki powinni budować pozytywne relacje z mediami? Jaki znaczenie maja informacja i promocja w popularyzowaniu turystyki wiejskiej? Jaki jest udział instytucji i organizacji w stymulowaniu rozwoju działań na rzecz agroturystyki?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia B
Brak informacji o dostępności: sygn. 16295.XX.1.4
Book
In basket
Marketing wobec ponowoczesności : monografia / Aleksander Lotko. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 139, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 125-134.
W książce starano się opracować i zaprezentować syntetyczne ujęcie współczesnej kondycji marketingu oraz jego działań podejmowanych w sferze teorii i empirii, a starających się stawić czoła ponowoczesnym wyzwaniom. W związku z tym przedstawiono wpływ wybranych trendów ponowoczesności na marketing i pokazano, jak zmieniają one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewnętrznych napięć, antynomii w zakresie marketingu prowadzą te zjawiska. Następnie wskazano na ważne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych zagadnień, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narzędzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprzężenie zwrotne komunikacji z klientami. Zaprezentowano także podstawy modelu pomiaru efektywności marketingu nieformalnego - szeptanego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13340.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14347.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again