Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Binsztok Aleksander
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Widelska Urszula
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
HANDEL
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING
(1)
MERCHANDISING
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
marketing handlowy
(3)
merchandising
(2)
CRM
(1)
handel
(1)
handel elektroniczny
(1)
konsument
(1)
przedsiębiorstwo handlowe
(1)
sprzedaż
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tekst częśc. białorus., ang. Streszcz. ang., pol. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy zbiorowej zaprezentowano artykuły, komunikaty z badań pracowników naukowych wydziałów zarządzania i marketingu WSFiZ w Białymstoku, Filii WSFiZ w Ełku, uczelni krajowych i zagranicznych w dwóch grupach problemowych: - zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym, dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami w Polsce. Wydawnictwo to w naszym przekonaniu może być pomocne dla pracowników, studentów uczelni wyższych oraz praktyków zajmujących się współczesnymi zagadnieniami marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8037.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Książka w sposób kompleksowy wprowadza czytelnika w świat merchandisingu. Letura zaczyna się od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby namówienia potencjalnego klienta na zakup.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14340.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 337-343. Indeks.
Celem książki jest przedstawienie w sposób uporządkowany istoty i cech handlu jako działalności mającej bardzo duże znaczenie dla społeczeństwa zarówno w kontekście zaspokajania popytu na towary, jak i funkcjonowania innych działów gospodarki. Działalność handlu realizowana jest poprzez przedsiębiorstwa handlowe, które wyróżnia spośród innych przedsiębiorstw przedmiot działania. Wynika to z definicji handlu rozumianego jako zawodowe pośredniczenie w wymianie towarowej, czyli dokonywanie transakcji zakupu towarów w celu dalszej ich odsprzedaży. Zakres przedmiotowy "Kompendium wiedzy o handlu" obejmuje najważniejsze zagadnienia związane z ekonomiką i zarządzaniem przedsiębiorstwem handlowym oraz kierunki przemian strukturalnych w handlu we współczesnej gospodarce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6766.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7589.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej