Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Dobrzański Grzegorz (1963- )
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
EKOROZWÓJ
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
USŁUGI
(1)
Słowo kluczowe
marketing ekologiczny
(2)
ekorozwój
(1)
konsumpcja
(1)
ochrona środowiska
(1)
promocja
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zrównoważony rozwój jest o wszystkim, jest zjawiskiem wielowymiarowym. Dotyczy wszystkich elementów i aspektów życia społeczeństw, współzależnych kwestii społecznych, przyrodniczych, gospodarczych w różnych skalach czasowych i przestrzennych. Pierwszy rozdział, poświęcony jest zrozumieniu i interpretacjom zrównoważonego rozwoju. Dominują w nim artykuły poświęcone wprost problemom integracji w zrównoważonym rozwoju. Kolejne dwa rozdziały monografii dotyczą zróżnicowanych kwestii praktycznych. Znajdują się co prawda i tu artykuły o charakterze teoretycznym, ale w bezpośrednim związku z instrumentami działania, a nie próbą całościowego spojrzenia na zrównoważony rozwój. W rozdziale trzecim przedstawiono specyficzną grupę uwarunkowań i instrumentów o charakterze finansowym, czyli sposoby, źródła i efekty finansowania przede wszystkim w kontekście wykorzystania środków pomocowych (europejskich).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6975.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing ekologiczny / red. Sabina Zaremba-Warnke. - Wyd. 2. poszerz. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 196, [2] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 190-196.
Wszystkie podmioty życia społeczno-gospodarczego powinny dążyć do harmonijnego współistnienia ze środowiskiem przyrodniczym. Jednym z narzędzi zaspokajania potrzeb w sposób zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju jest marketing ekologiczny. Niniejszy podręcznik został przygotowany przede wszystkim jako pomoc dydaktyczna do przedmiotu marketing ekologiczny i modele konsumpcji. Zagadnienia marketingu ekologicznego poszerzają również wiedzę z przedmiotów związanych z marketingiem, zarządzaniem jakością, ekologią wyrobów, zrównoważonym rozwojem, wykładanych na wielu uczelniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10537.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej