Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(408)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(10)
E-booki
(9)
Publikacje fachowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(396)
only on-site
(383)
unavailable
(30)
unknown
(9)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(184)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(238)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(390)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(3)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(3)
Author
Mruk Henryk
(15)
Kotler Philip (1931- )
(12)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Armstrong Gary
(5)
Garbarski Lechosław
(5)
Kotler Philip
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Perenc J├│zef (1945- )
(4)
Rogoziński Kazimierz
(4)
Rudawska Iga
(4)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(3)
D─ůbkowski Grzegorz
(3)
Gracz Leszek
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Kozielski Robert
(3)
Levinson Jay Conrad
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Sobczyk Genowefa
(3)
Sty┼Ť Aniela
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Chr─ůchol-Barczyk Urszula
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Cie┼Ťlikowski Krzysztof
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Doma┼äski Tomasz (1953- )
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Duliniec El┼╝bieta (1948- )
(2)
Dyczkowska Joanna (rachunkowo┼Ť─ç)
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gonciarski Wiesław
(2)
G├│rska Gra┼╝yna
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kaczmarczyk Stanis┼éaw (1945- )
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kall Jacek
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kramer Teodor (1926- )
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Kulik Teresa Bernadetta (1951- )
(2)
Limański Andrzej
(2)
MacKenzie Ian
(2)
Mascull Bill
(2)
Mazur Jolanta
(2)
Mazurkiewicz Ludwik
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Obr─Öbalski Marek
(2)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(2)
Pacian Anna
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Penc J├│zef (1939- )
(2)
Peszko Kamila
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Romanowski Robert
(2)
Sala Paweł
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szalonka Katarzyna
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(2)
Szwajlik Anna
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wojtkiewicz Monika
(2)
Wolanin-Jarosz El┼╝bieta
(2)
W─ůsik Dorota
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Śliwińska Krystyna
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Year
2020 - 2022
(10)
2010 - 2019
(237)
2000 - 2009
(154)
1990 - 1999
(17)
Time Period of Creation
2001-
(35)
Country
Poland
(401)
United Kingdom
(6)
England
(4)
Australia
(2)
New York (State)
(2)
Language
Polish
(397)
English
(20)
Russian
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(11)
Mened┼╝erowie
(3)
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
A2 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
B1 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
Dziennikarze
(1)
Hotelarze
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Politycy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
Subject
MARKETING
(101)
TURYSTYKA
(30)
Marketing
(26)
ZARZ─äDZANIE
(24)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(23)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(23)
MARKETING STRATEGICZNY
(17)
USŁUGI
(17)
MARKETING PARTNERSKI
(16)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
SŁUŻBA ZDROWIA
(15)
MARKETING TERYTORIALNY
(14)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(12)
KONSUMENCI (ekon.)
(11)
AGROTURYSTYKA
(10)
BANKI
(10)
FIRMA (nazwa)
(10)
PODR─śCZNIKI
(9)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(8)
Turystyka
(8)
ZNAKI TOWAROWE
(8)
INNOWACJE
(7)
INTERNET
(7)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(7)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(7)
KADRY
(6)
OBSŁUGA KLIENTA
(6)
PORADNIKI
(6)
REKLAMA
(6)
J─śZYK ANGIELSKI
(5)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(5)
MIASTA
(5)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(5)
Zarz─ůdzanie
(5)
GOSPODARKA TERENOWA
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(4)
HOTELARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
KONKURENCJA
(3)
KULTURA
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(3)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(3)
NAUKI EKONOMICZNE
(3)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć MI─śDZYNARODOWA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
RYNEK
(3)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(3)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(3)
┼╗YWNO┼Ü─ć
(3)
APTEKARSTWO
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
Badania marketingowe
(2)
Ekonomia
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
HANDEL
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
INFORMATYKA
(2)
LEKI
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MARKETING PERSONALNY
(2)
MARKETING REGIONALNY
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
Marketing sportowy
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Media spo┼éeczno┼Ťciowe
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
Obsługa klienta
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO HANDLOWE
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(2)
Produkt regionalny
(2)
Przedsi─Öbiorstwo
(2)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(2)
STRONY WWW
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
Szkolnictwo wy┼╝sze
(2)
TRANSPORT
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(2)
ZDROWIE PUBLICZNE
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROBIZNES
(1)
Agroturystyka
(1)
BADANIA MARKETINGOWE
(1)
BENCHMARKING
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BLOGI
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
Subject: time
2001-
(26)
1989-
(10)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
2001-0
(5)
Subject: place
Polska
(6)
POLSKA
(2)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
┼ÜWI─śTOKRZYSKIE, wojew├│dztwo
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(54)
PODR─śCZNIKI
(32)
Podr─Öcznik
(14)
Monografia
(13)
PORADNIKI
(8)
Materiały pomocnicze
(7)
Praca zbiorowa
(7)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(6)
Poradnik
(4)
Opracowanie
(3)
PODR─śCZNIKI dla SZK├ô┼ü ZAWODOWYCH
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSI─śGI PAMI─äTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(38)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Podr├│┼╝e i turystyka
(4)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
J─Özykoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
In┼╝ynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
418 results Filter
Book
In basket
Słowo kluczowe: marketing
Ta ksi─ů┼╝ka to pok┼éosie setek spotka┼ä wybitnego teoretyka i praktyka marketingu z klientami, studentami, mened┼╝erami i dziennikarzami. Autor przyznaje, ┼╝e opr├│cz pyta┼ä b┼éyskotliwych s┼éysza┼é r├│wnie┼╝ banalne, niemniej ich liczba i zr├│┼╝nicowanie nie dawa┼éy mu spokoju. Id─ůc za rad─ů jednego z przyjaci├│┼é, postanowi┼é w ko┼äcu zawrze─ç te spo┼Ťr├│d nich, kt├│re najcz─Ö┼Ťciej si─Ö powtarza┼éy, w osobnej publikacji. Ksi─ů┼╝ka jest przejrzysta, a dzi─Öki uporz─ůdkowaniu pyta┼ä wed┼éug najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä z teorii marketingu Czytelnik mo┼╝e skupi─ç si─Ö na najbardziej interesuj─ůcych go tematach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4453.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 375-402 i bibliografie przy rozdziałach.
Ostatnie lata przynios┼éy prawdziw─ů eksplozj─Ö nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodz─ů one jak ┼╝yw─ů, ewoluuj─ůc─ů i podlegaj─ůc─ů trendom jest sfera biznesu i zarz─ůdzania. Marketing cz─Östo ulega modom i jest podatny na ┼éatwe wyja┼Ťnienia, dlatego niekt├│rych fascynuje, a u innych budzi niech─Ö─ç, zachwyca, ale te┼╝ wywo┼éuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej ÔÇô cz─Östo deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i okre┼Ťlenie jego przysz┼éo┼Ťci mog─ů dokona─ç si─Ö jedynie poprzez poznanie kierunk├│w jego zmian, nowych obszar├│w zastosowania, alternatywnych sposob├│w wykorzystania. W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano trzydzie┼Ťci dwie koncepcje, metody, technologie, kt├│re pozwol─ů zar├│wno doceni─ç wsp├│┼éczesny marketing, jak i pozna─ç marketing jutra.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.122.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: leksykon ; marketing
Indeksy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2362.I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Ksi─ů┼╝ka pokazuje zastosowania podstawowych narz─Ödzi marketingu w turystyce. Podr─Öcznik zosta┼é napisany na poziomie wprowadzaj─ůcym, umieszczono w nim jednak bogat─ů literatur─Ö, kt├│ra powinna pom├│c w samodzielnym studiowaniu bardziej szczeg├│┼éowych zagadnie┼ä. Praca jest adresowana do nauczycieli i s┼éuchaczy szk├│┼é wy┼╝szych i ┼Ťrednich, studi├│w policealnych, szk├│┼é biznesu i kurs├│w doskonalenia kwalifikacji, a tak┼╝e do coraz liczniejszej rzeszy w┼éa┼Ťcicieli i pracownik├│w agencji turystycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 920 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Ksi─ů┼╝ka pokazuje zastosowania podstawowych narz─Ödzi marketingu w turystyce. Podr─Öcznik zosta┼é napisany na poziomie wprowadzaj─ůcym, umieszczono w nim jednak bogat─ů literatur─Ö, kt├│ra powinna pom├│c w samodzielnym studiowaniu bardziej szczeg├│┼éowych zagadnie┼ä. Praca jest adresowana do nauczycieli i s┼éuchaczy szk├│┼é wy┼╝szych i ┼Ťrednich, studi├│w policealnych, szk├│┼é biznesu i kurs├│w doskonalenia kwalifikacji, a tak┼╝e do coraz liczniejszej rzeszy w┼éa┼Ťcicieli i pracownik├│w agencji turystycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2356 [Magazyn 2], 2355 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2358.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2357.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografia / Politechnika Cz─Östochowska. Wydzia┼é Zarz─ůdzania.)
Na s. tyt.: 1949-2014 jubileusz 65-lecia Politechniki Cz─Östochowskiej.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Celem niniejszej publikacji jest zasygnalizowanie konieczno┼Ťci dostosowywania zmian w dzia┼éalno┼Ťci ca┼éej organizacji i w filozofii jej dzia┼éania do wymaga┼ä klient├│w. Punkt ci─Ö┼╝ko┼Ťci przesun─ů┼é si─Ö na rynek, to oznacza konieczno┼Ť─ç wykorzystywania dost─Öpnych rozwi─ůza┼ä do badania potrzeb i preferencji nabywc├│w. Dopiero na takich fundamentach mo┼╝na budowa─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů organizacji. Wyzwaniem dla organizacji jest obecnie umiej─Ötne wykorzystywanie nowoczesnych narz─Ödzi marketingowych w zintegrowanych dzia┼éaniach zgodnych z opracowan─ů strategi─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15673.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing.)
Bibliografia, netografia na stronach 291-304. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybli┼╝enie odbiorcom zagadnie┼ä marketingu us┼éug logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowa┼ä kierunk├│w jego rozwoju, wykorzystania instrument├│w marketingowych w us┼éugach logistycznych. Przedmiotem rozwa┼╝a┼ä jest zbadanie, jak si─Ö przeobra┼╝a marketing w kontek┼Ťcie wsp├│┼éczesnych uwarunkowa┼ä na rynku TSL, jakie s─ů klasyczne i nowoczesne dzia┼éania i instrumenty marketingowe stosowane w us┼éugach logistycznych, jak si─Ö zachowuj─ů wsp├│┼écze┼Ťni nabywcy us┼éug logistycznych oraz jakie s─ů specyficzne, najwa┼╝niejsze p┼éaszczyzny rozwoju marketingu tych us┼éug.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17168.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17167.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Celem ksi─ů┼╝ki, skierowaniej do student├│w i praktyk├│w gospodarczych, jest przedstawienie dystrybucji jako jednego z instrument├│w marketingu. Zosta┼éy w niej opisane podstawowe zgadnienia zwi─ůzane z organizacj─ů kana┼é├│w dystrybucji oraz fizycznym przesuwaniem produkt├│w i rozmieszczaniem ich na rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5893 [Magazyn 1], P.5892 [Magazyn 1], P.5891 [Magazyn 1], P.5890 [Magazyn 1], P.5889 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 1304.IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7247.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: marketing ; konsument
Bibliografia na stronach 309-322. Indeks.
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielop┼éaszczyznowym uj─Öciu ewolucj─Ö marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwesti─Ö, jakie zmiany w tych obszarach warunkuj─ů rozw├│j praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustruj─ůc je odpowiednimi, obrazowymi przyk┼éadami. Poza kontekstem ekonomicznym i spo┼éecznym uwzgl─Ödnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzi─Öki czemu ksi─ů┼╝ka w┼é─ůcza si─Ö w nurt tak obecnie - w dobie niewygas┼éego jeszcze kryzysu ekonomicznego - potrzebnych monograficznych, ca┼éo┼Ťciowych uj─Ö─ç d┼éugofalowego rozwoju kluczowych obszar├│w gospodarki rynkowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17287 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17590.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17589.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 263-264.
Opracowanie ma za zadanie przybli┼╝y─ç cel, charakter, zadania, organizacj─Ö i praktyk─Ö marketingow─ů w bran┼╝y edukacyjnej. Autorzy po┼éo┼╝yli nacisk na wskazanie roli marketingu w strategii funkcjonowania uczelni w warunkach gospodarki rynkowej. Przedmiotem rozwa┼╝a┼ä s─ů: podstawowe pojecia marketingowe, specyfika marketingu us┼éug, marketing us┼éug edukacyjnych w Polsce i na Ukrainie, organizacja marketingu w szkole wy┼╝szej, kontrola dzia┼éalno┼Ťci marketingowej w szkole wy┼╝szej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia B
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 16973.V.3
Book
In basket
Services marketing / Maria Johann. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 103 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Słowo kluczowe: marketing ; services
Bibliogr. s. 101-103.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16881.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe nie musz─ů by─ç drogie, mog─ů je zatem prowadzi─ç tak┼╝e w┼éa┼Ťciciele firm ma┼éych i ┼Ťrednich. Celem Autora jest dostarczenie wiedzy o badaniach marketingowych wszystkim, kt├│rzy chc─ů korzysta─ç z wynik├│w bada┼ä marketingowych lub zamierzaj─ů samodzielnie prowadzi─ç tego typu badania. Przedstawi┼é on znane i najcz─Ö┼Ťciej stosowane techniki bada┼ä marketingowych oraz sposoby analizy ich wynik├│w, maj─ůce zapewni─ç firmie efektywno┼Ť─ç dzia┼éania, a tym samym wy┼╝sze zyski. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w i pracownik├│w naukowych uczelni ekonomicznych r├│┼╝nego typu, ale zainteresuje r├│wnie┼╝ przedsi─Öbiorc├│w oraz osoby chc─ůce pozna─ç tajniki bada┼ä marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5925 [Magazyn 1], P.5924 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5923.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C], 7257.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7256.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: marketing ; technology
Includes index.
In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the "Four P's of Marketing," Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers' needs and make a difference in the world. In a new age when marketers are struggling with the digital transformation of business and the changing behavior of customers, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21533.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
50 praw marketingu Kotarbińskiego / Jacek Kotarbiński ; rysunki: Marcin Skoczek. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2020r. (wyd. I) - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 196, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Słowo kluczowe: marketing ; poradnik
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
ÔÇ×50 praw marketingu Kotarbi┼äskiegoÔÇŁ to wyj─ůtkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsi─Öbiorcom, w┼éa┼Ťcicielom firm, zarz─ůdom, zespo┼éom marketingu i ka┼╝demu, kto uwa┼╝a, ┼╝e marketing jest wa┼╝ny w jego pracy. Jacek Kotarbi┼äski zebra┼é w niej 30 lat swojego do┼Ťwiadczenia zawodowego w marketingu. W ┼╝artobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rz─ůdz─ůce dzia┼éaniami marketingowymi. To zbi├│r bardzo konkretnych i cennych wskaz├│wek dla przedsi─Öbiorc├│w ma┼éych, du┼╝ych i ┼Ťrednich oraz marketer├│w. Wszystkie inspirowane praktyk─ů zawodow─ů autora, wzbogacone anegdotami i przyk┼éadami z ┼╝ycia. Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposob├│w zarz─ůdzania firmami, wyzwa┼ä technologicznych, ca┼ékowitego przeobra┼╝enia zachowa┼ä i priorytet├│w klienta. Dla wielu przedsi─Öbiorc├│w ten okres jest szokuj─ůcy, poniewa┼╝ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dzi┼Ť proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju ka┼╝dej organizacji. Ta z kolei jest paliwem nap─Ödowym marketingu, kt├│ry skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie mo┼╝e rozwija─ç firm─Ö. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsi─Öbiorcom stoi typowa mentalno┼Ť─ç, kt├│ra ogranicza my┼Ťlenie o marketingu do narz─Ödzi wspieraj─ůcych sprzeda┼╝, reklamy czy najr├│┼╝niejszych wymy┼Ťlnych technik manipulacji i propagandy. (ÔÇŽ)Chcia┼ébym, by ta ksi─ů┼╝ka dostarczy┼éa odrobiny inspiracji i refleksji ka┼╝demu, kto buduje i rozwija swoj─ů firm─Ö. Ze wst─Öpu autora
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.23.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Alexander Chernev. - Sixteenth Edition; Global Edition. - Harlow, England ; New York : Pearson Education Limited, 2022. - XXXIX, 1022 strony : ilustracje ; 29 cm.
Słowo kluczowe: management ; marketing
Includes bibliographical references and index.
This print textbook is available for students to rent for their classes. The Pearson print rental program provides students with affordable access to learning materials, so they come to class ready to succeed. For undergraduate and graduate courses in marketing management. The gold standard for todayÔÇÖs marketing management student The world of marketing is changing every day ÔÇĽ and in order for students to have a competitive edge, they need a text that reflects the best and most recent marketing theory and practices. Marketing Management collectively uses a managerial orientation, an analytical approach, a multidisciplinary perspective, universal applications, and balanced coverage to distinguish it from all other marketing management texts out there. Unsurpassed in its breadth, depth, and relevance, the 16th Edition features a streamlined organization of the content, updated material, and new examples that reflect the very latest market developments. After reading this landmark text, students will be armed with the knowledge and tools to succeed in the new market environment around them.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21534.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Konsekwencje zapa┼Ťci finansowej z 2008 roku coraz bardziej daj─ů si─Ö we znaki, afirmy, bran┼╝e i ca┼ée rynki albo jeszcze z trudem walcz─ů o przetrwanie, albo ju┼╝ poleg┼éy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbli┼╝szym czasie mia┼é nast─ůpi─ç koniec tych turbulencji. W ksi─ů┼╝ce Chaos. Zarz─ůdzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiaj─ů intryguj─ůc─ů cho─ç niepokoj─ůc─ů tez─Ö, ┼╝e burzliwe czasy nie s─ů ┼╝adn─ů aberracj─ů, lecz stanowi─ů nowe oblicze normalno┼Ťci. Obecna zapa┼Ť─ç gospodarcza nale┼╝y do element├│w niestabilnej epoki turbulencji, w kt├│rej globalizacja i technologia ca┼éemu ┼Ťwiatu daj─ů ogromne szanse, ale tak┼╝e stwarzaj─ů gigantyczne ryzyko. Ten ┼Ťwiat rozciera na miazg─Ö nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, kt├│re potrafi┼éy przewidzie─ç potencjalne zagro┼╝enia i szybko na nie zareagowa─ç. Praktyczna, interesuj─ůca i aktualna ksi─ů┼╝ka Chaos. Zarz─ůdzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich lider├│w, kt├│rzy teraz chc─ů przetrwa─ç burze gospodarcze, a w przysz┼éo┼Ťci prosperowa─ç pomimo nieuniknionych zawirowa┼ä.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8954.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10521.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wska┼║niki marketingowe / pod redakcj─ů Roberta Kozielskiego. - Wyd. 5 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2016. - 671 s. : il. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyk├│w Zarz─ůdzania)
Bibliogr. s. [659]-665.
Ksi─ů┼╝ka zawiera dok┼éadne om├│wienie 76 wska┼║nik├│w marketingowych, kt├│re opisano wed┼éug jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przyk┼éady i studia przypadk├│w. Dzi─Öki zadaniom z rozwi─ůzaniami czytelnik mo┼╝e sprawdzi─ç swoje umiej─Ötno┼Ťci obliczania wska┼║nik├│w i ich interpretacji. Na rynku ksi─Ögarskim znajduje si─Ö du┼╝o pozycji po┼Ťwi─Öconych teorii marketingu, ale bardzo ma┼éo rzetelnych prac stricte narz─Ödziowych, takich jak ta ksi─ů┼╝ka. Ka┼╝dy wska┼║nik zosta┼é w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna si─Ö znale┼║─ç na p├│┼éce ka┼╝dego marketingowca.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16470.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16469.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Oryg.: "Guerrilla marketing online : the entrepreneur's guide to earning profits on the Internet" 1995
Bibliogr. s. 363-364.
Sukces dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej wyra┼╝a si─Ö przede wszystkim w sprzeda┼╝y, a to zwykle oznacza dostarczenie jak najwi─Ökszej liczbie potencjalnych nabywc├│w informacji o przedsi─Öbiorstwie, wyrobach lub us┼éugach. Mo┼╝liwo┼Ť─ç t─Ö stwarzaj─ů us┼éugi sieciowe w trybie po┼é─ůczeniowym (on-line), biuletyn elektronicznych tablic og┼éoszeniowych i w┼éa┼Ťnie Internet, kt├│ry stanowi mi─Ödzynarodow─ů rodzin─Ö sieci komputerowych, ┼é─ůcz─ůc─ů miliony ludzi na ┼Ťwiecie. Elementy te tworz─ů tzw. rynek on-line. W ksi─ů┼╝ce autorzy wskazali, jak walczy─ç i zwyci─Ö┼╝a─ç na tym rynku, aby osi─ůgn─ů─ç maksymalne zwyci─Östwo.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7788.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
"Blog" i "wirtualne spo┼éeczno┼Ťci" to nowe poj─Öcia w marketingu,kt├│re s─ů synonimami innowacyjnych metod i sposob├│w komunikowania si─Ö organizacji z otoczeniem. Ksi─ů┼╝ka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pami─Ötnik├│w - blog├│w. Jest jednocze┼Ťnie pr├│b─ů wyja┼Ťnienia zjawiska wirtualnych spo┼éeczno┼Ťci oraz ich znaczenia nie tylko dla konsument├│w, ale przede wszystkim dla samego marketingu. W ksi─ů┼╝ce przedstawiono regu┼éy i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej spo┼éeczno┼Ťci konsumenckiej, kt├│re zilustrowano wieloma przyk┼éadami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5552.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7004.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Cambridge English for Marketing / Nick Robinson ; series editor Jeremy Day. - Cambridge : Cambridge University Press, 2010. - 120 s. : il. kolor. ; 25 cm + 1 dysk optyczny (CD).
(Professional English)
(Cambridge English for)
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
Cambridge English for the Marketing is for intermediate to upper-intermediate level (B1-B2) learners of English who need to use English in a marketing environment. This short course (10 units comprising 40-60 hours teaching time) uses practical tasks and realistic scenarios to develop the specialist language and communication skills needed for a wide range of marketing-specific activities, such as carrying out marketing audits using SWOT, PESTEL and Five Forces analyses; planning the marketing mix; preparing marketing campaigns; organising events and exibitions; and developing digital marketing strategies. Each of the ten units is based around a case study, and across the course you will see marketers at work in a variety of industries, including automotive, financial services, travel and international property. The course also includes a glossary of key marketing terms.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12821.XXIV.13 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13902.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again