Form of Work
Książki
(387)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(10)
E-booki
(9)
Publikacje fachowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(383)
only on-site
(370)
unavailable
(13)
unknown
(11)
Branch
Magazyny
(169)
Wypożyczalnie
(230)
Czytelnie
(378)
Author
Mruk Henryk
(14)
Kotler Philip (1931- )
(12)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Rosa Grażyna (1968- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Armstrong Gary
(5)
Garbarski Lechosław
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Perenc Józef (1945- )
(4)
Sławińska Maria (1946- )
(4)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Dąbkowski Grzegorz
(3)
Gracz Leszek
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Kozielski Robert
(3)
Levinson Jay Conrad
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Rudawska Iga
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Cieślikowski Krzysztof
(2)
Czerw Aleksandra
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Domański Tomasz (1953- )
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gonciarski Wiesław
(2)
Górska Grażyna
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jastrzębski Cezary
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Kall Jacek
(2)
Kall Jacek (1962- )
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kotler Philip
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kramer Teodor (1926- )
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Limański Andrzej
(2)
MacKenzie Ian
(2)
Mascull Bill
(2)
Mazurkiewicz Ludwik
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Nowakowski Marcin Konstanty
(2)
Obrębalski Marek
(2)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Penc Józef (1939- )
(2)
Peszko Kamila
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Romanowski Robert
(2)
Sala Paweł
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Styś Aniela
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szalonka Katarzyna
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(2)
Szwajlik Anna
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wojtkiewicz Monika
(2)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Śliwińska Krystyna
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Adcock Dennis
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Year
2020 - 2022
(7)
2010 - 2019
(238)
2000 - 2009
(137)
1990 - 1999
(15)
Time Period of Creation
2001-
(35)
Country
Poland
(383)
United Kingdom
(6)
Australia
(2)
England
(2)
New York (State)
(2)
Language
Polish
(379)
English
(17)
Russian
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(11)
Menedżerowie
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
Dziennikarze
(1)
Hotelarze
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Politycy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Subject
MARKETING
(93)
TURYSTYKA
(31)
Marketing
(24)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(23)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(21)
ZARZĄDZANIE
(21)
MARKETING PARTNERSKI
(16)
SŁUŻBA ZDROWIA
(16)
MARKETING STRATEGICZNY
(15)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(15)
MARKETING TERYTORIALNY
(14)
USŁUGI
(13)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(12)
AGROTURYSTYKA
(11)
FIRMA (nazwa)
(11)
KONSUMENCI (ekon.)
(10)
BANKI
(9)
PODRĘCZNIKI
(9)
ZNAKI TOWAROWE
(9)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(8)
Turystyka
(8)
INNOWACJE
(7)
INTERNET
(7)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(7)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(7)
KADRY
(6)
OBSŁUGA KLIENTA
(6)
REKLAMA
(6)
JĘZYK ANGIELSKI
(5)
PORADNIKI
(5)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(5)
GOSPODARKA TERENOWA
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(4)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
MIASTA
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Zarządzanie
(4)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(4)
HOTELARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
KULTURA
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(3)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(3)
NAUKI EKONOMICZNE
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
RYNEK
(3)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(3)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(3)
ŻYWNOŚĆ
(3)
APTEKARSTWO
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
Badania marketingowe
(2)
Ekonomia
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(2)
HANDEL
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
INFORMATYKA
(2)
KONKURENCJA
(2)
LEKI
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MARKETING REGIONALNY
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
Marketing sportowy
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
Obsługa klienta
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(2)
Produkt regionalny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
STRONY WWW
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
TRANSPORT
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ZDROWIE PUBLICZNE
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROBIZNES
(1)
Agroturystyka
(1)
BADANIA MARKETINGOWE
(1)
BENCHMARKING
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BLOGI
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
Biblioteki
(1)
Subject: time
2001-
(26)
1989-
(10)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
2001-0
(5)
Subject: place
Polska
(6)
POLSKA
(2)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Francja
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
SUWAŁKI (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
ŚWIĘTOKRZYSKIE, województwo
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(54)
PODRĘCZNIKI
(32)
Podręcznik
(14)
Monografia
(13)
PORADNIKI
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(7)
Materiały pomocnicze
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Poradnik
(4)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradniki
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(35)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Podróże i turystyka
(4)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
397 results Filter
Book
In basket
Słowo kluczowe: marketing
Ta książka to pokłosie setek spotkań wybitnego teoretyka i praktyka marketingu z klientami, studentami, menedżerami i dziennikarzami. Autor przyznaje, że oprócz pytań błyskotliwych słyszał również banalne, niemniej ich liczba i zróżnicowanie nie dawały mu spokoju. Idąc za radą jednego z przyjaciół, postanowił w końcu zawrzeć te spośród nich, które najczęściej się powtarzały, w osobnej publikacji. Książka jest przejrzysta, a dzięki uporządkowaniu pytań według najważniejszych zagadnień z teorii marketingu Czytelnik może skupić się na najbardziej interesujących go tematach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4453.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 375-402 i bibliografie przy rozdziałach.
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.122.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera ponad 50 artykułów napisanych przez członków kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University (koło Chicago), Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Paryżem i London Business School. Połączenie odmiennych podejść - amerykańskiego i europejskiego, prezentowanych przez znakomitych autorów, czyni tę książkę szczególnie wartościową. Czytelnicy znajdą tu analizy i rozwiązania szerokiego spektrum problemów - od dobrze znanych, ale trudnych zagadnień związanych z reklamą i kształtowaniem cen, po powodujące często zamieszanie możliwości oferowane przez nowe, elektroniczne media. Niektóre artykuły poruszają problemy związane ze zmowami przedsiębiorstw, które są całkiem legalne w wielu krajach, dobre i złe strony bycia pionierem na rynku, a także kwestie etyczne, które wynikają z praktyki marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1051.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2362.I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Książka pokazuje zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym, umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 920 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Książka pokazuje zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym, umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2356 [Magazyn 2], 2355 [Magazyn 2] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2358.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2357.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografia / Politechnika Częstochowska. Wydział Zarządzania.)
Na s. tyt.: 1949-2014 jubileusz 65-lecia Politechniki Częstochowskiej.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Celem niniejszej publikacji jest zasygnalizowanie konieczności dostosowywania zmian w działalności całej organizacji i w filozofii jej działania do wymagań klientów. Punkt ciężkości przesunął się na rynek, to oznacza konieczność wykorzystywania dostępnych rozwiązań do badania potrzeb i preferencji nabywców. Dopiero na takich fundamentach można budować przewagę konkurencyjną organizacji. Wyzwaniem dla organizacji jest obecnie umiejętne wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi marketingowych w zintegrowanych działaniach zgodnych z opracowaną strategią.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15673.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing.)
Bibliografia, netografia na stronach 291-304. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17168.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17167.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Celem książki, skierowaniej do studentów i praktyków gospodarczych, jest przedstawienie dystrybucji jako jednego z instrumentów marketingu. Zostały w niej opisane podstawowe zgadnienia związane z organizacją kanałów dystrybucji oraz fizycznym przesuwaniem produktów i rozmieszczaniem ich na rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5893 [Magazyn 1], P.5892 [Magazyn 1], P.5891 [Magazyn 1], P.5890 [Magazyn 1], P.5889 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 1304.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7247.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: marketing ; konsument
Bibliografia na stronach 309-322. Indeks.
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie - w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego - potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17287 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17590.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17589.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 263-264.
Opracowanie ma za zadanie przybliżyć cel, charakter, zadania, organizację i praktykę marketingową w branży edukacyjnej. Autorzy położyli nacisk na wskazanie roli marketingu w strategii funkcjonowania uczelni w warunkach gospodarki rynkowej. Przedmiotem rozważań są: podstawowe pojecia marketingowe, specyfika marketingu usług, marketing usług edukacyjnych w Polsce i na Ukrainie, organizacja marketingu w szkole wyższej, kontrola działalności marketingowej w szkole wyższej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia B
Brak informacji o dostępności: sygn. 16973.V.3
Book
In basket
Services marketing / Maria Johann. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 103 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Słowo kluczowe: marketing ; services
Bibliogr. s. 101-103.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16881.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe nie muszą być drogie, mogą je zatem prowadzić także właściciele firm małych i średnich. Celem Autora jest dostarczenie wiedzy o badaniach marketingowych wszystkim, którzy chcą korzystać z wyników badań marketingowych lub zamierzają samodzielnie prowadzić tego typu badania. Przedstawił on znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych oraz sposoby analizy ich wyników, mające zapewnić firmie efektywność działania, a tym samym wyższe zyski. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych różnego typu, ale zainteresuje również przedsiębiorców oraz osoby chcące poznać tajniki badań marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5925 [Magazyn 1], P.5924 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5923.IX.16.1 [Wypożyczalnia C], 7257.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7256.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
50 praw marketingu Kotarbińskiego / Jacek Kotarbiński ; rysunki: Marcin Skoczek. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2020r. (wyd. I) - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 196, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Słowo kluczowe: marketing ; poradnik
Do udostępniania na czytniku e-book.
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia. Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i propagandy. (…)Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę. Ze wstępu autora
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.23.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić koniec tych turbulencji. W książce Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8954.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10521.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wskaźniki marketingowe / pod redakcją Roberta Kozielskiego. - Wyd. 5 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2016. - 671 s. : il. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
Bibliogr. s. [659]-665.
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji. Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16470.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16469.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Oryg.: "Guerrilla marketing online : the entrepreneur's guide to earning profits on the Internet" 1995
Bibliogr. s. 363-364.
Sukces działalności gospodarczej wyraża się przede wszystkim w sprzedaży, a to zwykle oznacza dostarczenie jak największej liczbie potencjalnych nabywców informacji o przedsiębiorstwie, wyrobach lub usługach. Możliwość tę stwarzają usługi sieciowe w trybie połączeniowym (on-line), biuletyn elektronicznych tablic ogłoszeniowych i właśnie Internet, który stanowi międzynarodową rodzinę sieci komputerowych, łączącą miliony ludzi na świecie. Elementy te tworzą tzw. rynek on-line. W książce autorzy wskazali, jak walczyć i zwyciężać na tym rynku, aby osiągnąć maksymalne zwycięstwo.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7788.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
"Blog" i "wirtualne społeczności" to nowe pojęcia w marketingu,które są synonimami innowacyjnych metod i sposobów komunikowania się organizacji z otoczeniem. Książka ta stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania wirtualnych pamiętników - blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla samego marketingu. W książce przedstawiono reguły i procedury projektowania bloga firmowego oraz budowania wirtualnej społeczności konsumenckiej, które zilustrowano wieloma przykładami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5552.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7004.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Cambridge English for Marketing / Nick Robinson ; series editor Jeremy Day. - Cambridge : Cambridge University Press, 2010. - 120 s. : il. kolor. ; 25 cm + 1 dysk optyczny (CD).
(Professional English)
(Cambridge English for)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Cambridge English for the Marketing is for intermediate to upper-intermediate level (B1-B2) learners of English who need to use English in a marketing environment. This short course (10 units comprising 40-60 hours teaching time) uses practical tasks and realistic scenarios to develop the specialist language and communication skills needed for a wide range of marketing-specific activities, such as carrying out marketing audits using SWOT, PESTEL and Five Forces analyses; planning the marketing mix; preparing marketing campaigns; organising events and exibitions; and developing digital marketing strategies. Each of the ten units is based around a case study, and across the course you will see marketers at work in a variety of industries, including automotive, financial services, travel and international property. The course also includes a glossary of key marketing terms.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12821.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13902.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Skrypty i Wykłady)
Podstawą marketingu jest przeświadczenie, że cele przedsiębiorstwa mogą być osiągnięte tylko wtedy, gdy potrzeby i życzenia klientów są dobrze poznane. Przedsiębiorstwo musi spełniać te potrzeby i życzenia - i to lepiej niż konkurenci. Ze znajomości oczekiwań wynikają wszystkie pozostałe działania przedsiębiorstwa, przede wszystkim rodzaje produkowanych wyrobów, świadczonych usług, różne formy i techniki sprzedaży i sposoby jej stymulowania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3021 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4061.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again