Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Krajewska-Kułak Elżbieta
(1)
Saran Jan
(1)
Schrade Ulrich (1943-2009)
(1)
Wrońska Irena
(1)
Żmigrodzki Marek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
NAUCZANIE
(2)
NAUCZYCIELE AKADEMICCY
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
STUDENCI
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Unia Europejska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
kształcenie akademickie
(3)
szkolnictwo wyższe
(2)
Unia Europejska
(1)
badania naukowe
(1)
cele kształcenia
(1)
formy kształcenia
(1)
kształcenie zawodowe
(1)
motywacja
(1)
nauczyciel akademicki
(1)
ochrona zdrowia
(1)
organizacja pielęgniarska
(1)
pedagogika
(1)
pielęgniarstwo
(1)
polityka europejska
(1)
psychologia nauczania
(1)
studenci
(1)
szkoła wyższa
(1)
uczenie się
(1)
zasady nauczania
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie Wydziału Pedagogiki i Psychologii Wyższej Szkoły Ekonomii i Innowacji w Lublinie.)
Na grzb. odmienny tyt. serii: Monografie WSEI.
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje wielostronne ujęcie problematyki studenckiej, pogłębiając izwracając uwagę na problem edukacji uczelnianej ukierunkowanej na podmiotowość studenta wraz z kontekstem sytuacyjnym nabywania przez niego kompetencji. W ten sposób powstała pozycja wydawnicza dotycząca istotnych problemów jakościowych edukacji wszkole wyższej, jak też czynników otoczenia uczelnianego ispołecznego, stanowiącego obiektywne warunki nauki studenta. Jest niewątpliwie dobrym kompendium wiedzy ofunkcjonowaniu współczesnej szkoły wyższej i tendencjach jego przemian. Wskazuje też na tkwiące wuczelniach wyższych zasoby kształtowania osobowości studenta wnawiązaniu do sugestii wynikających z raportów edukacyjnych ozasięgu transnarodowym. W sytuacji niedostatku refleksji teoretycznej i badań dotyczących szkolnictwa wyższego, niniejsza pozycja wydawnicza ma wartość szczególną, budząc refleksję nad celami i szansami kształcenia, zachęcając do dalszej dyskusji nad nabrzmiałymi dziś problemami edukacji na poziomie wyższym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12614.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Podręczników dla Studentów Studiów Pielęgniarskich ; 19)
Książka jest zbiorem nowoczesnej wiedzy łączącej wieloośrodkowe widzenie prezentowanych problemów. Podręcznik składa się z dziewięciu rozdziałów, w których omówiono zasady funkcjonowania Unii Europejskiej, strukturę i zasoby pielęgniarstwa europejskiego, ustawodawstwo zawodowe w krajach Unii Europejskiej, kształcenie pielęgniarek w Polsce, Holandii, Belgii, europejskie organizacje pielęgniarskie oraz badania naukowe, zawodowe zagrożenia zdrowia pielęgniarek we Wspólnocie Europejskiej, a także dowody naukowe w opiece zdrowotnej. Każdy rozdział kończy się pytaniami sprawdzającymi. Książka adresowana jest do szerokich rzesz studentów i nauczycieli akademickich poszukujących przewodnika ukazującego rozwój pielęgniarstwa w Europie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21857.XVIII.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6125.XVIII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1008.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.1009.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.1010.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1007.XVIII.2 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy częściach.
Niniejsze opracowanie z pedagogiki szkoły wyższej jest pracą zbiorową, przygotowaną przez trzech niezależnych autorów. Książka składa się z trzech części. Częśc I to rozważania o stanie i kondycji myśli i praktyki edukacyjnej w świecie współczesnym. Część II poświęcona jest dydaktyce szkoły wyższej, omawia cele ogólne, kierunkowe i przedmiotowe studiów wyższych. Przedstawia podstawowe zasady nauczania i formułuje wskazówki techniczne prowadzenia zajęć oraz omawia niższe i wyższe formy nauczania na studiach wyższych. Część III poświęcona jest psychologii nauczania, mianowicie uczeniu się dorosłych, motywowaniu do uczenia się oraz znaczeniu kar i nagród w systemie nauczania-uczenia się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13357 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13356.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12390.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej