Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
kontrola strategiczna
(6)
przedsiębiorstwo
(4)
zarządzanie strategiczne
(4)
planowanie strategiczne
(3)
analiza strategiczna
(2)
strategia
(2)
Internet
(1)
analiza SWOT
(1)
firma
(1)
marketing
(1)
planowanie marketingowe
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
strategia marketingowa
(1)
system informacji marketingowej
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest kompleksowym studium gruntownie systematyzującym wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Autorzy wyczerpująco wyjaśniają istotę i przedmiot tego zarządzania. W nowatorski sposób rozważają kolejne fazy w procesie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem. Przedstawiają analizę i krytyczną ocenę uwarunkowań strategicznych, zagadnienia formułowania celów i strategicznego kierunku rozwoju przedsiębiorstwa, kwestię implementacji strategii oraz nadzorowania i kontrolowania (controllingu) ich realizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8530 [Magazyn 1], P.8531 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9953.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9952.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 124)
Wiedza nabywana na podstawie literatury przedmiotu powinna być pogłębiona poprzez praktyczne jej zastosowanie. "Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem" to szczególny przedmiot wiedzy praktycznie użytecznej, w zakresie którego zdobycie praktycznych umiejętności jest swoistym przymusem, w szczególności dla menedżerów i analityków. Zamiarem Autorów było przygotowanie opisów sytuacyjnych przedsiębiorstw działajacych w Polsce. Upatrywali w tym pomyśle odmienności w stosunku do podreczników obcojęzycznych i atrakcyjności dla Czytelników w odniesieniu przedmiotowym, czyli w problematyce "polskich" podmiotów gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8565 [Magazyn 1], P.8567 [Magazyn 1], P.8564 [Magazyn 1], P.8566 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 9990.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9989.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne stało się niezbędną umiejętnością menedżerów. Jego sprawność decyduje obecnie o przetrwaniu i powodzeniu firmy w warunkach nasilającej się konkurencji i globalizacji. Autor przedstawia proces planowania i kontroli strategicznej jako wzajemnie od siebie uzależnione składniki zarządzania strategicznego, omawia najważniejsze techniki analizy strategicznej, prezentuje narzędzia, zakres ich wykorzystania oraz typowe błędy w stosowaniu technik i procedur, co umożliwia nie tylko ich poznanie, ale także praktyczne opanowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3792.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 376 stron : rysunki, tabele ; 25 cm.
Książka przedstawia kompleksowe ujęcie badawcze zarządzania strategicznego w odniesieniu do firmy. Zawiera ona - oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych - empiryczne prezentacje strategii, analiz i planów, jakie opracowuje się w praktyce gospodarczej. Dobór tematyki książki został podyktowany potrzebami polskiego przedsiębiorstwa, określonymi przez transformację naszej gospodarki z systemu centralnie sterowanego na model gospodarki rynkowej. W związku z tą transformacją zmieniła się zasadniczo metodologia zarządzania, technika sporządzania analiz strategicznych, formuła programowania i planowania działalności. Uległy również zmianie szczegółowe instrumenty badawcze i przeobraża się stale sama pragmatyka organizacji i zarządzania jednostkami gospodarczymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3561.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 326.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Wyd. 1, 5 dodr. - Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 377, [2] s. : il ; 25 cm.
Bibliogr.
Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Oprócz podstawowych teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: koncepcja zarządzania strategicznego, typologia strategii zarządzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna. Dodatkowymi walorami podręcznika są: kompleksowe ujęcie tematu, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12459 [Magazyn 1], P.12460 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11642.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12855.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Składa się z czterech części: podstawy zarządzania marketingowego, marketing w przedsiębiorstwie (misja i planowanie marketingowe, analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej), strategie marketingowe (omawia również strategie konkurencyjne, strategie personalne, wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną), marketing w perspektywie (nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, wykorzystanie Internetu).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12739.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13777.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej