Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(49)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(49)
only on-site
(47)
Branch
Magazyny
(17)
Wypo┼╝yczalnie
(32)
Czytelnie
(47)
Author
Partycki S┼éawomir (1951- )
(5)
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(3)
Bywalec Czes┼éaw (1945- )
(2)
D─ůbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Kie┼éczewski Dariusz (1967- )
(2)
Kie┼╝el Ewa
(2)
Mr├│z Bogdan
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Żabiński Leszek
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamowicz Mieczys┼éaw (1939- )
(1)
Aldridge Alan (1947- )
(1)
Anderson Peter (1954- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925- )
(1)
Baumberg Ben
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Buko Jacek
(1)
Burda Michael C
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Czarny Bogus┼éaw (1957- )
(1)
Daniłowska Alina
(1)
Duda Aneta
(1)
Gardocka-Jałowiec Anna
(1)
Goszczy┼äski Wojciech (1983- )
(1)
Jankowska Ewa
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jemczura Teresa
(1)
Klimczak Bo┼╝ena (1942- )
(1)
Kretek Henryk
(1)
Ksi─Ö┼╝yk Marianna
(1)
Kulpaka Paweł
(1)
Kusi┼äska Alicja (1934- )
(1)
Ku┼Ťmierczyk Krystyna
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
Mossakowska Ewa ( -2009)
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Alojzy Zbigniew (1956- )
(1)
Odorzyńska-Kondek Jadwiga
(1)
Olejniczak Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pieszak Eryk
(1)
Piskiewicz Lucyna
(1)
Ritzer George (1940- )
(1)
Romer Dawid
(1)
Siemi─ůtkowski Piotr
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Sojkin Bogdan (1951- )
(1)
Sołtysiak Paulina
(1)
Stachura Ewa (ekonomia)
(1)
Stawowy Ludwik
(1)
Stru┼╝ycki Marian (1930- )
(1)
Szepieniec-Puchalska Dorota
(1)
Szeworski Adam (1918- )
(1)
Szymańska Anna (ekonomia)
(1)
Wielicka-Regulska Anna
(1)
Wo┼Ť Jerzy ( -2010)
(1)
Wo┼Ť Jerzy (ekonomia)
(1)
Wyplosz Charles (1947- )
(1)
Wyrwas-Wi┼Ťniewska Monika
(1)
W─ůtroba Wies┼éaw
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Zawojska Aldona
(1)
┼üangowska-Szcz─Ö┼Ťniak Urszula
(1)
Łopaciński Karol
(1)
┼Üwiecka Beata (1972- )
(1)
┼╗akowski Maciej
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(14)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(49)
Language
Polish
(49)
Audience Group
Mened┼╝erowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(15)
SPO┼╗YCIE
(14)
GOSPODARKA
(3)
MAKROEKONOMIA
(3)
MARKETING
(3)
BUD┼╗ETY RODZINNE
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
MIKROEKONOMIA
(2)
POSTAWY
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(2)
Spo┼╝ycie
(2)
USŁUGI
(2)
ALKOHOL
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
DOCHODY INDYWIDUALNE
(1)
EKONOMIA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka ┼╝ywno┼Ťciowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
INNOWACJE
(1)
Innowacje
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja
(1)
Konsumpcja zr├│wnowa┼╝ona
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
OWOCE
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
POPYT
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
Polityka publiczna
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(1)
REKLAMA
(1)
ROLNICTWO
(1)
Rozwój społeczny
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
Społeczeństwo
(1)
TURYSTYKA
(1)
UPAD┼üO┼Ü─ć KONSUMENCKA
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Subject: time
2001-
(6)
1989-
(2)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
POLSKA
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
OPRACOWANIE
(1)
Opracowanie
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
49 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 216-218. Indeks.
Podr─Öcznik zawiera najnowsz─ů, usystematyzowan─ů wiedz─Ö o konsumpcji, jej strukturze, prawid┼éowo┼Ťciach i uwarunkowaniach. Przedstawiono w nim teori─Ö konsumpcji, pocz─ůwszy od terminologii, typologii, poprzez determinanty, prawid┼éowo┼Ťci i efekty rozwoju konsumpcji, rozpatrywane zar├│wno w wymiarze mikro (jednostka ludzka, gospodarstwo domowe), jak i makro (spo┼éecze┼ästwo). Ksi─ů┼╝ka ma charakter interdyscyplinarny, poniewa┼╝ konsumpcja, jako g┼é├│wny czynnik rozwoju gospodarczego, jest omawiana nie tylko w kategoriach ekonomicznych, ale r├│wnie┼╝ w kontek┼Ťcie spo┼éecznym, psychologicznym i etycznym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8308 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9676.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9675.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Key Concepts)
Bibliogr. s. 189-200. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest jasnym i zwi─Öz┼éym wprowadzeniem do problematyki konsumpcji i najwa┼╝niejszych debat nad natur─ů i konsekwencjami spo┼éecze┼ästwa konsumpcyjnego. "Konsumpcja" analizuje zwi─ůzek mi─Ödzy rozwojem konsumeryzmu a przemianami ┼Ťwiata pracy, w┼é─ůczaj─ůc w to now─ů potrzeb─Ö "pracy emocjonalnej". Pokazuje tak┼╝e ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony samego konsumenta w kulturze promocji, zdominowanej przez globalne marki i przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem i product placement.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13491 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13490.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13489.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia)
Bibliogr. s. 287-290. Indeks.
Przedmiotem rozwa┼╝a┼ä w tej ksi─ů┼╝ce s─ů problemy zwi─ůzane z istot─ů, typologi─ů, determinantami, prawid┼éowo┼Ťciami oraz efektami rozwoju konsumpcji i to zar├│wno w wymiarze jednostki ludzkiej, jak i w skali ca┼éego spo┼éecze┼ästwa. Jakkolwiek dominuje podej┼Ťcie ekonomiczne, to jednak na ka┼╝dym niemal kroku wskazuje si─Ö r├│wnie┼╝ na pozaeokonomiczne, czyli spo┼éeczne, kulturowe oraz etyczne aspekty konsumpcji. Ksi─ů┼╝k─Ö tak skonstruowano, by w miar─Ö harmonijnie po┼é─ůczy─ç elementarne zagadnienia konsumpcji z takich dziedzin, jak teoria konsumpcji czy ekonomika konsumpcji, z rowa┼╝aniami o konsumpcji szerszej natury - teoretycznej i praktycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12335 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12334.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13493.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 359-382. Indeks.
Przes┼éank─ů podj─Öcia wskazanej tematyki pracy jest niezmienna aktualno┼Ť─ç problematyki konsumpcji zar├│wno na p┼éaszczy┼║nie nauki, jak i praktyki. Badania konsumpcji w zakresie jej miejsca w ┼╝yciu gospodarczym i spo┼éecznym przesz┼éy d┼éug─ů drog─Ö, tj. od podej┼Ťcia do niej jako tylko i wy┼é─ůcznie u┼╝ytkowania d├│br i us┼éug, traktowania jako biernego efektu rozwoju gospodarczego, do uznania jej za aktywny, integralny czynnik procesu gospodarowania, szczeg├│lnego rodzaju dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů. Dotychczas przeprowadzone (w oparciu o r├│┼╝ne ┼║r├│d┼éa informacji, kt├│re nieustannie poszerzaj─ů si─Ö) badania konsumpcji wyra┼║nie wskazuj─ů, ┼╝e jest to kategoria dynamiczna, wymagaj─ůca systematycznych analiz, kt├│rych cech─ů powinno by─ç podej┼Ťcie interdyscyplinarne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16998.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 294-305.
Autorzy w spos├│b interesuj─ůcy przedstawili rol─Ö konsumpcji i konsumenta we wsp├│┼éczesnej gospodarce rynkowej, zachowania konsument├│w w ┼Ťwietle teorii i bada┼ä empirycznych, uwarunkowania zachowa┼ä konsument├│w na rynku europejskim, wp┼éyw r├│┼╝nych czynnik├│w (ekonomicznych, kulturowych, spo┼éecznych, demograficznych i psychologicznych) oraz informacji na post─Öpowanie konsument├│w na rynku, prawid┼éowo┼Ťci zachowa┼ä konsument├│w, problematyk─Ö typologii konsument├│w, modele rynkowych zachowa┼ä konsument├│w na rynku europejskim oraz zagadnienia badania zachowa┼ä konsument├│w na tym rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12330.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13485.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Spectrum)
Słowo kluczowe: konsumpcja ; konsumpcjonizm ; konsument
Tylko jedna z wielu r├│l spo┼éecznych, w jakich funkcjonujemy w ci─ůgu swego ┼╝ycia, jest realizowana w atmosferze rozrywki i nieustaj─ůcego ┼Ťwi─Öta, w┼Ťr├│d nadzwyczajnych zach─Öt, w coraz to nowych, specjalnie dla niej aran┼╝owanych warunkach: to rola konsumenta wszelakich d├│br oferowanych we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie. W parkach rozrywki, centrach handlowych, restauracjach, hotelach, na stadionach i uniwersytetach, w ko┼Ťcio┼éach i muzeach oraz w wielu innych miejscach jeste┼Ťmy czarowani i oczarowywani, zach─Öcani, nak┼éaniani czy wr─Öcz zmuszani do bycia konsumentami. George Ritzer przekonuje nas, ┼╝e dzieje si─Ö tak w spo┼éecze┼ästwach, w kt├│rych produkowanie traci na znaczeniu, a konsumpcja staje si─Ö coraz wa┼╝niejsza, wobec czego centrum uwagi r├│wnie┼╝ przenosi si─Ö ze ┼Ťrodk├│w produkcji na ┼Ťrodki konsumpcji. Magiczny ┼Ťwiat konsumpcji zaw┼éaszcza kolejne dziedziny ┼╝ycia spo┼éecznego, narzuca im swoje prawa i wywiera przemo┼╝ny wp┼éyw na nasz spos├│b my┼Ťlenia i styl ┼╝ycia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13488 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13487.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13486.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 119-130.
Zapotrzebowanie na ┼╝ywno┼Ť─ç w zwi─ůzku z powi─Ökszaj─ůc─ů si─Ö populacj─ů b─Ödzie ros┼éo. Do 2050 r. na Ziemi b─Ödzie mieszka─ç prawie 10 miliard├│w ludzi. To prawie 2 miliardy wi─Öcej ni┼╝ teraz. Systemy ┼╝ywno┼Ťciowe obecnie s─ů najwi─Ökszym jednorodnym ┼║r├│d┼éem emisji gaz├│w cieplarnianych, g┼é├│wnym powodem gwa┼étownego spadku bior├│┼╝norodno┼Ťci i zanieczyszczenia w├│d gruntowych oraz m├│rz i ocean├│w. Ksi─ů┼╝ka omawia wybrane instrumenty polityki publicznej, kt├│rych celem jest zmiana zachowa┼ä konsument├│w oraz dystrybutor├│w ┼╝ywno┼Ťci na bardziej zr├│wnowa┼╝one, a tak┼╝e implikacje ekonomiczne, spo┼éeczne oraz ┼Ťrodowiskowe tych instrument├│w. Z publikacji mo┼╝na dowiedzie─ç si─Ö: ÔÇó czym jest zr├│wnowa┼╝ona konsumpcja i jakie s─ů jej zasady ÔÇó dlaczego w szczeg├│lnych przypadkach wskazane jest zastosowanie instrument├│w rynkowych i regulacyjnych zmieniaj─ůcych zachowania konsument├│w i dystrybutor├│w dotycz─ůce ┼╝ywno┼Ťci ÔÇó z jakim profilem spo┼éeczno-ekonomicznym konsument├│w by┼éa powi─ůzana wi─Öksza akceptacja spo┼éeczna interwencji w konsumpcj─Ö i dystrybucj─Ö ┼╝ywno┼Ťci w przeprowadzonych badaniach.Ksi─ů┼╝ka skierowana jest do os├│b zainteresowanych zr├│wnowa┼╝on─ů konsumpcj─ů i jej miejscem w zr├│wnowa┼╝onym rozwoju oraz polityk─ů ┼╝ywno┼Ťciow─ů oddzia┼éuj─ůc─ů na konsumenta i dystrybucj─Ö w celu uzyskania bardziej zr├│wnowa┼╝onego sposobu gospodarowania ┼╝ywno┼Ťci─ů w duchu gospodarki o obiegu zamkni─Ötym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 21030.XVIII.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21029.XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Publikacja zawiera om├│wienie teoretycznych i praktycznych aspekt├│w zachowa┼ä gospodarstw domowych i konsument├│w (z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä finansowych), metod badania tych zachowa┼ä, wsp├│┼éczesnych trend├│w konsumenckich, a tak┼╝e problemu ochrony interes├│w konsument├│w. Ksi─ů┼╝ka jest efektem prac badawczych i dydaktycznych w zakresie mikroekonomii i teorii konsumpcji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11336.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12513.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing ekologiczny / red. Sabina Zaremba-Warnke. - Wyd. 2. poszerz. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 196, [2] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 190-196.
Wszystkie podmioty ┼╝ycia spo┼éeczno-gospodarczego powinny d─ů┼╝y─ç do harmonijnego wsp├│┼éistnienia ze ┼Ťrodowiskiem przyrodniczym. Jednym z narz─Ödzi zaspokajania potrzeb w spos├│b zgodny z zasadami zr├│wnowa┼╝onego rozwoju jest marketing ekologiczny. Niniejszy podr─Öcznik zosta┼é przygotowany przede wszystkim jako pomoc dydaktyczna do przedmiotu marketing ekologiczny i modele konsumpcji. Zagadnienia marketingu ekologicznego poszerzaj─ů r├│wnie┼╝ wiedz─Ö z przedmiot├│w zwi─ůzanych z marketingiem, zarz─ůdzaniem jako┼Ťci─ů, ekologi─ů wyrob├│w, zr├│wnowa┼╝onym rozwojem, wyk┼éadanych na wielu uczelniach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10537.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Cultura / Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)
W tej ksi─ů┼╝ce Zygmunt Bauman, oryginalny analityk wsp├│┼éczesnych wzor├│w i strategii ┼╝yciowych, bada wp┼éyw postaw konsumpcyjnych na wzory zachowa┼ä w r├│┼╝nych, na poz├│r niezwi─ůzanych z sob─ů, aspektach ┼╝ycia spo┼éecznego takich jak wsp├│┼éczesna praktyka polityczna i demokratyczna, podzia┼éy i uwarstwienie spo┼éeczne, wsp├│lnoty i zwi─ůzki partnerskie, budowa to┼╝samo┼Ťci, wytwarzanie i u┼╝ytkowanie czy wreszcie preferowanie okreslonych warto┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10952 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8406.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C], 9786.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9785.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Temat: Konsumpcja
S┼éowo kluczowe: konsumpcja ; polityka ; moralno┼Ť─ç ; konsument
Bibliografia s. 531-591.
Zjawisko konsumpcji jest w tej ksi─ů┼╝ce umiejscawiane w szerokim kontek┼Ťcie refleksji i bada┼ä kulturowych, ekonomicznych, politycznych i etycznych. Autorka porz─ůdkuje rozleg┼ée pole znaczeniowe poj─Öcia konsumpcji (cz─Ö┼Ť─ç I), bada medialne reprezentacje konsument├│w r├│┼╝nych status├│w (cz─Ö┼Ť─ç II), si─Öga do do┼Ťwiadcze┼ä konsumpcyjnych pokole┼ä "X", "Y" i "Z", analizuje znacznie marek dla dzieci i m┼éodzie┼╝y czy zjawisko shoppingu (zakup├│w rekreacyjnych) w opiniach doros┼éych (cz─Ö┼Ť─ç III). W IV cz─Ö┼Ťci przedstawia ro┼╝nego rodzaju formy przeciwdzia┼éania upowszechnianym wzorom konsumpcji, analizuje alternatywne modele gospodarowania i konsumowania, ro┼╝ne wzory i praktyki konsumpcyjne, na przyk┼éad minimalist├│w czy downshifter├│w. W V cz─Ö┼Ťci podkre┼Ťla znaczenie pa┼ästwowych interwencji w kszta┼étowaniu wzor├│w odpowiedzialnej, rozwa┼╝nej konsumpcji w obszarach tre┼Ťci marketingowych, w strukturze rynku i w sferze dzia┼éa┼ä publicznych, mog─ůcych stanowi─ç przeciwwag─Ö dla tre┼Ťci komercyjnych (kampanie informacyjne, animacje w ┼Ťrodowisku lokalnym). Definiuje przedmiot i dziedziny edukacji spo┼éecznej, ┼é─ůcz─ůc j─ů z elementami edukacji konsumenckiej, medialnej, obywatelskiej, ekologicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17166.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17165.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
W publikacji om├│wiono te aspekty zmian w zachowaniach konsument├│w, kt├│re s─ů bliskie idei zr├│wnowa┼╝onego rozwoju i zr├│wnowa┼╝onej konsumpcji. Ukazano nowe zjawiska w konsumpcji i zachowaniach wsp├│┼éczesnych konsument├│w. Szczeg├│┼éowej analizie poddano takie zagadnienia jak: przejawy unowocze┼Ťniania konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w warunkach kryzysowych, struktura wydatk├│w konsumpcyjnych kraj├│w UE pod k─ůtem nowoczesno┼Ťci, konsumpcjonizm a zjawisko dekonsumpcji w zachowaniach konsument├│w, proces unowocze┼Ťniania konsumpcji na rynkach finansowych, nowe trendy w zachowaniach m┼éodych konsument├│w na rynku, zjawisko wsp├│lnej konsumpcji jako alternatywny model spo┼╝ycia, postawy konsument├│w zwi─ůzane z proekologiczn─ů dekonsumpcj─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14997.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15837.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16820.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Podr─Öcznik zawiera om├│wienie teoretycznych oraz praktycznych aspekt├│w zachowa┼ä gospodarstw domowych i konsument├│w, metod badania tych zachowa┼ä, a tak┼╝e problemu ochrony interes├│w konsument├│w. Ksi─ů┼╝ka adresowana jest do student├│w szk├│┼é ekonomicznych na kierunkach zarz─ůdzania, marketingu, handlu i strategii przedsi─Öbiorstw, a tak┼╝e do czytelnik├│w zajmuj─ůcych si─Ö badaniami rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14367 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Raport, przygotowany na zlecenie Komisji Europejskiej, zawiera profesjonalnie opracowane dane, pochodz─ůce z bardzo wielu niezale┼╝nych ┼║r├│de┼é, by uzyska─ç jak najbardziej szeroki i obiektywny obraz wp┼éywu alkoholu na r├│┼╝ne aspekty ┼╝ycia ekonomicznego, spo┼éecznego i warunk├│w zdrowia Europejczyk├│w. Mimo ┼╝e podejmuje si─Ö wiele dzia┼éa┼ä, by zmniejszy─ç obci─ů┼╝enia zwi─ůzane z alkoholem i promowa─ç zdrowie zar├│wno poszczeg├│lnych obywateli, jak i w ca┼éej Unii Europejskiej, wydaj─ů si─Ö one niewystarczaj─ůce. Raport odnotowuje, ┼╝e umiej─Ötnie prowadzona polityka alkoholowa powinna obejmowa─ç nie tylko s┼éu┼╝b─Ö zdrowia, lecz r├│wnie┼╝ inne sektory, m.in. rolnictwo, biznes, wymiar sprawiedliwo┼Ťci, edukacj─Ö, finanse, prac─Ö, administracj─Ö lokaln─ů, transport i opiek─Ö spo┼éeczn─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6100.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 260-272.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje, na przyk┼éadzie kilku kraj├│w europejskich, w tym Polski, pr├│by budowania nowych, alternatywnych sieci ┼é─ůcz─ůcych rolnictwo z konsumentami, sprzyjaj─ůcych tworzeniu systemu zr├│wnowa┼╝onej produkcji i konsumpcji ┼╝ywno┼Ťci. Praca zosta┼éa w du┼╝ym stopniu po┼Ťwi─Öcona kszta┼étowaniu ruch├│w spo┼éecznych zwi─ůzanych z wytwarzaniem i dostarczaniem ┼╝ywno┼Ťci. Autor opisuje do┼Ťwiadczenia pa┼ästw europejskich w tym zakresie, m.in. Austrii, Francji i Wielkiej Brytanii oraz nieliczne przypadki alternatywnych dzia┼éa┼ä w Polsce. Poza cz─Ö┼Ťci─ů analityczno-opisow─ů, w publikacji znajduje si─Ö wiele interesuj─ůcych rozwa┼╝a┼ä o kondyscji wsp├│┼éczesnej socjologii wsi i rolnictwa oraz o nowych nurtach teoretycznych w niej wyst─Öpuj─ůcych. (z Przedmowy)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14912.XVII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 315-329.
Ksi─ů┼╝ka analizuje wybrane teorie ekonomiczne zajmuj─ůce si─Ö badaniem roli oszcz─Ödno┼Ťci w gospodarce oraz zale┼╝no┼Ťciami pomi─Ödzy dochodami rozporz─ůdzalnymi, konsumpcj─ů i oszcz─Ödno┼Ťciami gospodarstw domowych. Nast─Öpnie dokonuje weryfikacji keynesowskich modeli funkcji konsumpcji i oszcz─Ödno┼Ťci, a tak┼╝e teorii dochodu permanentnego M. Friedmana na podstawie danych liczbowych charakteryzuj─ůcych wybrane pa┼ästwa rozwini─Öte gospodarczo i po transformacji ustrojowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13177.VIII.4.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14296.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-[301].
Celem ksi─ůzki jest pr├│ba spojrzenia na rol─Ö konsumenta we wsp├│┼éczesnej gospodarce oaz problematyke zachowa┼ä konsumenckich z trzech perspektyw. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki oferuje perspektyw─Ö globaln─ů i koncentruje si─Ö na przegl─ůdzie najwa┼╝niejszych czynnik├│w kszta┼étuj─ůcych zachowania wsp├│┼éczesnych konsument├│w w epoce globalizacji i Internetu. Cz─Ö┼Ť─ç druga omawia nowe trendy konsumenckie oraz pokazuje w jaki spos├│b nowe technologie zmieniaj─ů i modeluja zachowania wsp├│┼éczesnego konsumenta. Trzecia perspketywa to pr├│ba spojrzenia na relacje konsument├│w z przedsi─Öbiorstwem jako najwa┼╝niejszym podmiotem gospodarczym, kt├│ry ma zaspokaja─ç ich r├│┼╝ne potrzeby.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13416.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14391.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 234-238.
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzgl─Ödniaj─ůce najnowsze badania z zakresu zarz─ůdzania reklam─ů i jego wp┼éywu na konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa, kt├│re wype┼énia luk─Ö poznawcz─ů dotycz─ůc─ů rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodz─ů pomi─Ödzy tymi zagadnieniami. Zesp├│┼é autor├│w skoncentrowa┼é swoj─ů uwag─Ö na r├│┼╝nych aspektach tego procesu: zjawiskach konkurencji i konkurencyjno┼Ťci, mi─Ödzynarodowym kontek┼Ťcie prowadzenia dzia┼éa┼ä reklamowych, przebiegu proces├│w reklamowych w przedsi─Öbiorstwie oraz zagadnieniach postrzegania reklamy w┼Ťr├│d jej odbiorc├│w, spinaj─ůc je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego. Zawarte w publikacji rozwa┼╝ania obejmuj─ů zar├│wno zagadnienia teoretyczne po┼Ťwi─Öcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawi─ůzuj─ůce do szeroko zakrojonych bada┼ä empirycznych polskich przedsi─Öbiorstw. Niezwykle wa┼╝nym walorem tej monografii jest przywo┼éanie i analiza wynik├│w bada┼ä empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsi─Öbiorstw, a dotycz─ůcych realizowanych w nich proces├│w zarz─ůdzania dzia┼éalno┼Ťci─ů reklamow─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11143.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12135.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 229-234.
Ksi─ů┼╝ka jest po┼Ťwi─Öcona aktualnym problemom spo┼éeczno-gospodarczym, relatywnie ma┼éo zbadanym, koncentruj─ůcym si─Ö na obustronnych zale┼╝no┼Ťciach pomi─Ödzy rozwojem innowacyjnej gospodarki i konsumpcji. Jej tre┼Ťci tworz─ů: teoretyczne rozwa┼╝ania na temat innowacyjnej gospodarki konsumpcji (cz─Ö┼Ť─ç pierwsza) oraz prezentacja, analiza i ocena wynik├│w badania empirycznego (cz─Ö┼Ť─ç druga). Ksi─ů┼╝ka jest skierowana do student├│w i wyk┼éadowc├│w kierunk├│w ekonomicznych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, ale zainteresuje tak┼╝e praktyk├│w mened┼╝er├│w, specjalist├│w zajmuj─ůcych si─Ö konsumpcj─ů, rynkiem i marketingiem, a tak┼╝e dyrektor├│w firm oraz dzia┼éaczy sfery spo┼éeczno-gospodarczej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17013.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17012.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again