Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(53)
Forma i typ
Książki
(53)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(51)
dostępne
(50)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(19)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(35)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(51)
Autor
Partycki Sławomir (1951- )
(5)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Bywalec Czesław (1945- )
(2)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Mróz Bogdan
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Żabiński Leszek
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Aldridge Alan (1947- )
(1)
Anderson Peter (1954- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925- )
(1)
Baumberg Ben
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Buko Jacek
(1)
Burda Michael C
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Daniłowska Alina
(1)
Duda Aneta
(1)
Gardocka-Jałowiec Anna
(1)
Goszczyński Wojciech (1983- )
(1)
Jankowska Ewa
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jemczura Teresa
(1)
Klimczak Bożena (1942- )
(1)
Klimska Agnieszka
(1)
Kosieradzka-Federczyk Agata
(1)
Kretek Henryk
(1)
Księżyk Marianna
(1)
Kulpaka Paweł
(1)
Kusińska Alicja (1934- )
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mossakowska Ewa ( -2009)
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Alojzy Zbigniew (1956- )
(1)
Odorzyńska-Kondek Jadwiga
(1)
Olejniczak Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pieszak Eryk
(1)
Piskiewicz Lucyna
(1)
Ritzer George (1940- )
(1)
Romer Dawid
(1)
Sadowski Ryszard (1965- )
(1)
Siemiątkowski Piotr
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Sojkin Bogdan (1951- )
(1)
Sołtysiak Paulina
(1)
Stachura Ewa (ekonomia)
(1)
Stawowy Ludwik
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Szepieniec-Puchalska Dorota
(1)
Szeworski Adam (1918- )
(1)
Szymańska Anna (ekonomia)
(1)
Wielicka-Regulska Anna
(1)
Woś Jerzy ( -2010)
(1)
Woś Jerzy (ekonomia)
(1)
Wyplosz Charles (1947- )
(1)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(1)
Wątroba Wiesław
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Zawojska Aldona
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Świecka Beata (1972- )
(1)
Żakowski Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(53)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(16)
SPOŻYCIE
(15)
MARKETING
(4)
GOSPODARKA
(3)
MAKROEKONOMIA
(3)
BUDŻETY RODZINNE
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
MIKROEKONOMIA
(2)
POSTAWY
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(2)
Spożycie
(2)
USŁUGI
(2)
ALKOHOL
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
CENTRA HANDLOWE
(1)
DOCHODY INDYWIDUALNE
(1)
EKONOMIA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GALERIA MOKOTÓW (Warszawa)
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
INNOWACJE
(1)
Innowacje
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Kształcenie
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
OWOCE
(1)
POPYT
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
Polityka publiczna
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(1)
REKLAMA
(1)
ROLNICTWO
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój społeczny
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Stres zawodowy
(1)
TURYSTYKA
(1)
Techniki samopomocy
(1)
UPADŁOŚĆ KONSUMENCKA
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-
(2)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
POLSKA
(1)
Polska
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
OPRACOWANIE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
konsumpcja
(51)
konsument
(17)
zachowania konsumenckie
(13)
gospodarstwo domowe
(10)
konsumpcjonizm
(5)
bezrobocie
(4)
dystrybucja
(4)
globalizacja
(4)
gospodarka rynkowa
(4)
inflacja
(4)
inwestycje
(4)
kultura
(4)
marketing
(4)
ochrona konsumenta
(4)
podaż
(4)
popyt
(4)
produkcja
(4)
rynek pracy
(4)
społeczeństwo konsumpcyjne
(4)
budżet państwa
(3)
cena
(3)
cykl koniunkturalny
(3)
gospodarka
(3)
innowacje
(3)
konkurencja doskonała
(3)
kryzys gospodarczy
(3)
makroekonomia
(3)
monopol
(3)
pieniądz
(3)
polityka fiskalna
(3)
polityka pieniężna
(3)
rozwój zrównoważony
(3)
wzrost gospodarczy
(3)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Internet
(2)
bilans płatniczy
(2)
decyzje
(2)
ekonomia
(2)
finanse
(2)
innowacyjność
(2)
kapitał społeczny
(2)
konkurencja niedoskonała
(2)
konsumpcja zrównoważona
(2)
kultura konsumpcyjna
(2)
kurs walutowy
(2)
mikroekonomia
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
potrzeba
(2)
promocja handlowa
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przedsiębiorstwo społeczne
(2)
rynek
(2)
rynek finansowy
(2)
równowaga rynkowa
(2)
społeczeństwo
(2)
sytuacja społeczno-ekonomiczna
(2)
zadłużenie
(2)
zasoby naturalne
(2)
żywność
(2)
Bank Centralny
(1)
Europa
(1)
aktywa finansowe
(1)
aktywność turystyczna
(1)
alkohol
(1)
badania jakościowe
(1)
bankowość
(1)
bankructwo
(1)
baza noclegowa
(1)
biogospodarka
(1)
biuro podróży
(1)
budżet domowy
(1)
centra handlowe
(1)
cyberkultura
(1)
deficyt budżetowy
(1)
dekonsumpcja
(1)
demografia
(1)
dochód indywidualny
(1)
działalność reklamowa
(1)
dług publiczny
(1)
e-gospodarka
(1)
e-rozwój
(1)
edukacja
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
ekologia
(1)
ekorozwój
(1)
elastyczność
(1)
gastronomia
(1)
gospodarka dwusektorowa
(1)
gospodarowanie
(1)
handel międzynarodowy
(1)
hotelarstwo
(1)
informatyczne produkty systemowe
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
innowacyjność gospodarki
(1)
inteligencja finansowa
(1)
kapitał finansowy
(1)
kapitał kulturowy
(1)
kapitał rzeczowy
(1)
komercjalizacja
(1)
kompetencje
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 216-218. Indeks.
Podręcznik zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o konsumpcji, jej strukturze, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Przedstawiono w nim teorię konsumpcji, począwszy od terminologii, typologii, poprzez determinanty, prawidłowości i efekty rozwoju konsumpcji, rozpatrywane zarówno w wymiarze mikro (jednostka ludzka, gospodarstwo domowe), jak i makro (społeczeństwo). Książka ma charakter interdyscyplinarny, ponieważ konsumpcja, jako główny czynnik rozwoju gospodarczego, jest omawiana nie tylko w kategoriach ekonomicznych, ale również w kontekście społecznym, psychologicznym i etycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8308 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9676.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9675.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Obyczaje, Prawo i Polityka, Życie Codzienne)
Bibliogr. s. 167-[172].
Książka Grzegorza Makowskiego została oparta na badaniach przeprowadzonych w Galerii Mokotów - największym dotychczas centrum handlowym w Europie Środkowowschodniej. Zawiera nie tylko interesujący opis funkcjonowania centrum handlowego, ale również analizę społecznego znaczenia ośrodków rozrywkowo-handlowych oraz wpływu, jaki wywierają na rozwój kultury popularnej. Drobiazgowa analiza socjologiczna jest poparta mnóstwem przykładów obecności ośrodków handlowych w życiu społecznym i kulturalnym, w filmie, teatrze, a nawet poezji i religii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8745 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8744.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10218.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Key Concepts)
Bibliogr. s. 189-200. Indeks.
Książka jest jasnym i zwięzłym wprowadzeniem do problematyki konsumpcji i najważniejszych debat nad naturą i konsekwencjami społeczeństwa konsumpcyjnego. "Konsumpcja" analizuje związek między rozwojem konsumeryzmu a przemianami świata pracy, włączając w to nową potrzebę "pracy emocjonalnej". Pokazuje także ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony samego konsumenta w kulturze promocji, zdominowanej przez globalne marki i przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem i product placement.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13491 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13490.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13489.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia)
Bibliogr. s. 287-290. Indeks.
Przedmiotem rozważań w tej książce są problemy związane z istotą, typologią, determinantami, prawidłowościami oraz efektami rozwoju konsumpcji i to zarówno w wymiarze jednostki ludzkiej, jak i w skali całego społeczeństwa. Jakkolwiek dominuje podejście ekonomiczne, to jednak na każdym niemal kroku wskazuje się również na pozaeokonomiczne, czyli społeczne, kulturowe oraz etyczne aspekty konsumpcji. Książkę tak skonstruowano, by w miarę harmonijnie połączyć elementarne zagadnienia konsumpcji z takich dziedzin, jak teoria konsumpcji czy ekonomika konsumpcji, z roważaniami o konsumpcji szerszej natury - teoretycznej i praktycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12335 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12334.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13493.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 359-382. Indeks.
Przesłanką podjęcia wskazanej tematyki pracy jest niezmienna aktualność problematyki konsumpcji zarówno na płaszczyźnie nauki, jak i praktyki. Badania konsumpcji w zakresie jej miejsca w życiu gospodarczym i społecznym przeszły długą drogę, tj. od podejścia do niej jako tylko i wyłącznie użytkowania dóbr i usług, traktowania jako biernego efektu rozwoju gospodarczego, do uznania jej za aktywny, integralny czynnik procesu gospodarowania, szczególnego rodzaju działalność gospodarczą. Dotychczas przeprowadzone (w oparciu o różne źródła informacji, które nieustannie poszerzają się) badania konsumpcji wyraźnie wskazują, że jest to kategoria dynamiczna, wymagająca systematycznych analiz, których cechą powinno być podejście interdyscyplinarne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16998.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 294-305.
Autorzy w sposób interesujący przedstawili rolę konsumpcji i konsumenta we współczesnej gospodarce rynkowej, zachowania konsumentów w świetle teorii i badań empirycznych, uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku europejskim, wpływ różnych czynników (ekonomicznych, kulturowych, społecznych, demograficznych i psychologicznych) oraz informacji na postępowanie konsumentów na rynku, prawidłowości zachowań konsumentów, problematykę typologii konsumentów, modele rynkowych zachowań konsumentów na rynku europejskim oraz zagadnienia badania zachowań konsumentów na tym rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12330.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13485.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Tylko jedna z wielu ról społecznych, w jakich funkcjonujemy w ciągu swego życia, jest realizowana w atmosferze rozrywki i nieustającego święta, wśród nadzwyczajnych zachęt, w coraz to nowych, specjalnie dla niej aranżowanych warunkach: to rola konsumenta wszelakich dóbr oferowanych we współczesnym świecie. W parkach rozrywki, centrach handlowych, restauracjach, hotelach, na stadionach i uniwersytetach, w kościołach i muzeach oraz w wielu innych miejscach jesteśmy czarowani i oczarowywani, zachęcani, nakłaniani czy wręcz zmuszani do bycia konsumentami. George Ritzer przekonuje nas, że dzieje się tak w społeczeństwach, w których produkowanie traci na znaczeniu, a konsumpcja staje się coraz ważniejsza, wobec czego centrum uwagi również przenosi się ze środków produkcji na środki konsumpcji. Magiczny świat konsumpcji zawłaszcza kolejne dziedziny życia społecznego, narzuca im swoje prawa i wywiera przemożny wpływ na nasz sposób myślenia i styl życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13488 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13487.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13486.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach.
Wysoka dynamika zmian zachodzących na rynku przejawia się w sprawczych i dostosowawczych działaniach wszystkich podmiotów - zarówno oferentów dóbr i usług, jak też konsumentów. Autorzy artykułów zamieszczonych w monografii identyfikują nowe trendy w marketingu i konsumpcji oraz przedstawiają działania marketingowe prowadzone przez przedsiębiorstwa. Publikacja zawiera szeroki przekrój aktualnych badań środowiska akademickiego nad problematyką teorii marketingu, konsumpcji, zachowań rynkowych konsumenta i technologii informacyjnych w marketingu. Przedmiotem rozważań są także wybrane aspekty badań marketingowych i dydaktyki marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7743.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7742.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 119-130.
Zapotrzebowanie na żywność w związku z powiększającą się populacją będzie rosło. Do 2050 r. na Ziemi będzie mieszkać prawie 10 miliardów ludzi. To prawie 2 miliardy więcej niż teraz. Systemy żywnościowe obecnie są największym jednorodnym źródłem emisji gazów cieplarnianych, głównym powodem gwałtownego spadku bioróżnorodności i zanieczyszczenia wód gruntowych oraz mórz i oceanów. Książka omawia wybrane instrumenty polityki publicznej, których celem jest zmiana zachowań konsumentów oraz dystrybutorów żywności na bardziej zrównoważone, a także implikacje ekonomiczne, społeczne oraz środowiskowe tych instrumentów. Z publikacji można dowiedzieć się: • czym jest zrównoważona konsumpcja i jakie są jej zasady • dlaczego w szczególnych przypadkach wskazane jest zastosowanie instrumentów rynkowych i regulacyjnych zmieniających zachowania konsumentów i dystrybutorów dotyczące żywności • z jakim profilem społeczno-ekonomicznym konsumentów była powiązana większa akceptacja społeczna interwencji w konsumpcję i dystrybucję żywności w przeprowadzonych badaniach.Książka skierowana jest do osób zainteresowanych zrównoważoną konsumpcją i jej miejscem w zrównoważonym rozwoju oraz polityką żywnościową oddziałującą na konsumenta i dystrybucję w celu uzyskania bardziej zrównoważonego sposobu gospodarowania żywnością w duchu gospodarki o obiegu zamkniętym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21030.XVIII.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21029.XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-207.
Publikacja zawiera omówienie teoretycznych i praktycznych aspektów zachowań gospodarstw domowych i konsumentów (z uwzględnieniem zachowań finansowych), metod badania tych zachowań, współczesnych trendów konsumenckich, a także problemu ochrony interesów konsumentów. Książka jest efektem prac badawczych i dydaktycznych w zakresie mikroekonomii i teorii konsumpcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11336.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12513.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing ekologiczny / red. Sabina Zaremba-Warnke. - Wyd. 2. poszerz. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 196, [2] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 190-196.
Wszystkie podmioty życia społeczno-gospodarczego powinny dążyć do harmonijnego współistnienia ze środowiskiem przyrodniczym. Jednym z narzędzi zaspokajania potrzeb w sposób zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju jest marketing ekologiczny. Niniejszy podręcznik został przygotowany przede wszystkim jako pomoc dydaktyczna do przedmiotu marketing ekologiczny i modele konsumpcji. Zagadnienia marketingu ekologicznego poszerzają również wiedzę z przedmiotów związanych z marketingiem, zarządzaniem jakością, ekologią wyrobów, zrównoważonym rozwojem, wykładanych na wielu uczelniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10537.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cultura / Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)
W tej książce Zygmunt Bauman, oryginalny analityk współczesnych wzorów i strategii życiowych, bada wpływ postaw konsumpcyjnych na wzory zachowań w różnych, na pozór niezwiązanych z sobą, aspektach życia społecznego takich jak współczesna praktyka polityczna i demokratyczna, podziały i uwarstwienie społeczne, wspólnoty i związki partnerskie, budowa tożsamości, wytwarzanie i użytkowanie czy wreszcie preferowanie okreslonych wartości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10952 [Magazyn 1], 9786.IX.16.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8406.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9785.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 233-259. Indeks.
Publikacja zawiera dużo praktycznych zaleceń dotyczących komunikowania się z osobami, które znalazły się w trudnej sytuacji i mają ograniczenia w standardowej komunikacji i odbiorze informacji oraz cenne wskazówki – jak radzić sobie z trudnymi klientami. Książka ma charakter teoretyczno-praktyczny, w którym zawarte są propozycje autorskich rozwiązań, w szczególności dotyczących radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem czy współpracownikiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22555.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22554.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia s. 531-591.
Zjawisko konsumpcji jest w tej książce umiejscawiane w szerokim kontekście refleksji i badań kulturowych, ekonomicznych, politycznych i etycznych. Autorka porządkuje rozległe pole znaczeniowe pojęcia konsumpcji (część I), bada medialne reprezentacje konsumentów różnych statusów (część II), sięga do doświadczeń konsumpcyjnych pokoleń "X", "Y" i "Z", analizuje znacznie marek dla dzieci i młodzieży czy zjawisko shoppingu (zakupów rekreacyjnych) w opiniach dorosłych (część III). W IV części przedstawia rożnego rodzaju formy przeciwdziałania upowszechnianym wzorom konsumpcji, analizuje alternatywne modele gospodarowania i konsumowania, rożne wzory i praktyki konsumpcyjne, na przykład minimalistów czy downshifterów. W V części podkreśla znaczenie państwowych interwencji w kształtowaniu wzorów odpowiedzialnej, rozważnej konsumpcji w obszarach treści marketingowych, w strukturze rynku i w sferze działań publicznych, mogących stanowić przeciwwagę dla treści komercyjnych (kampanie informacyjne, animacje w środowisku lokalnym). Definiuje przedmiot i dziedziny edukacji społecznej, łącząc ją z elementami edukacji konsumenckiej, medialnej, obywatelskiej, ekologicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17166.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17165.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
W publikacji omówiono te aspekty zmian w zachowaniach konsumentów, które są bliskie idei zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji. Ukazano nowe zjawiska w konsumpcji i zachowaniach współczesnych konsumentów. Szczegółowej analizie poddano takie zagadnienia jak: przejawy unowocześniania konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w warunkach kryzysowych, struktura wydatków konsumpcyjnych krajów UE pod kątem nowoczesności, konsumpcjonizm a zjawisko dekonsumpcji w zachowaniach konsumentów, proces unowocześniania konsumpcji na rynkach finansowych, nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów na rynku, zjawisko wspólnej konsumpcji jako alternatywny model spożycia, postawy konsumentów związane z proekologiczną dekonsumpcją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14997.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15837.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16820.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Publikacja jest zbiorem referatów po konferencji z cyklu Ekologia Humanistyczna, współorganizowanej przez Centrum Ekologii i Ekofilozofii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie i Krajową Szkołę Administracji Publicznej, pod tytułem „Antropologiczne i przyrodnicze aspekty konsumpcji nadmiaru i umiaru”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21927.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-207.
Podręcznik zawiera omówienie teoretycznych oraz praktycznych aspektów zachowań gospodarstw domowych i konsumentów, metod badania tych zachowań, a także problemu ochrony interesów konsumentów. Książka adresowana jest do studentów szkół ekonomicznych na kierunkach zarządzania, marketingu, handlu i strategii przedsiębiorstw, a także do czytelników zajmujących się badaniami rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14367 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Raport, przygotowany na zlecenie Komisji Europejskiej, zawiera profesjonalnie opracowane dane, pochodzące z bardzo wielu niezależnych źródeł, by uzyskać jak najbardziej szeroki i obiektywny obraz wpływu alkoholu na różne aspekty życia ekonomicznego, społecznego i warunków zdrowia Europejczyków. Mimo że podejmuje się wiele działań, by zmniejszyć obciążenia związane z alkoholem i promować zdrowie zarówno poszczególnych obywateli, jak i w całej Unii Europejskiej, wydają się one niewystarczające. Raport odnotowuje, że umiejętnie prowadzona polityka alkoholowa powinna obejmować nie tylko służbę zdrowia, lecz również inne sektory, m.in. rolnictwo, biznes, wymiar sprawiedliwości, edukację, finanse, pracę, administrację lokalną, transport i opiekę społeczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6100.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 260-272.
Książka prezentuje, na przykładzie kilku krajów europejskich, w tym Polski, próby budowania nowych, alternatywnych sieci łączących rolnictwo z konsumentami, sprzyjających tworzeniu systemu zrównoważonej produkcji i konsumpcji żywności. Praca została w dużym stopniu poświęcona kształtowaniu ruchów społecznych związanych z wytwarzaniem i dostarczaniem żywności. Autor opisuje doświadczenia państw europejskich w tym zakresie, m.in. Austrii, Francji i Wielkiej Brytanii oraz nieliczne przypadki alternatywnych działań w Polsce. Poza częścią analityczno-opisową, w publikacji znajduje się wiele interesujących rozważań o kondyscji współczesnej socjologii wsi i rolnictwa oraz o nowych nurtach teoretycznych w niej występujących. (z Przedmowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14912.XVII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej