Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(102)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Publikacje naukowe
(10)
E-booki
(3)
Status
available
(116)
only on-site
(99)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(48)
Wypo┼╝yczalnie
(70)
Czytelnie
(99)
Author
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(4)
Mruk Henryk
(4)
Zalega Tomasz
(4)
D─ůbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Kie┼╝el Ewa
(3)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Wells Robin (ekonomista)
(3)
Wolanin-Jarosz El┼╝bieta
(3)
Chodkowski-Gyurics Gabor
(2)
Czarny Bogus┼éaw (1957- )
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krugman Paul R. (1953- )
(2)
Kulesza Grzegorz
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Mr├│z Bogdan
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rachocka Joanna
(2)
R├│┼╝ycki Mateusz
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Szczechowicz Bartosz
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamowicz Mieczys┼éaw (1939- )
(1)
Alejziak Wies┼éaw (1960- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Baranowski Pawe┼é (1981- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barska Anetta
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925- )
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berezowski Jakub
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Borowiec Arkadiusz
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Brz─Öczek Tomasz
(1)
Bur┼╝acka-Majcher Monika
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czarny El┼╝bieta
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Duda Aneta
(1)
Działo Joanna
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dzik Renata
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
D─ůbrowska Anna
(1)
Folfas Paweł
(1)
Gajewski Paweł (ekonomia)
(1)
Ganczar Ma┼égorzata (1977- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Godłów-Legiędź Janina
(1)
Grabia Tomasz
(1)
G├│rnik-Durose Ma┼égorzata (1960- )
(1)
G─ůsiorowska El┼╝bieta (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Hadzik Andrzej (1972-2017)
(1)
Hartley Steven W
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jarmo┼éowicz Wac┼éaw (1944- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kierzyk Tadeusz
(1)
Kie┼éczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kolny Beata
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Ko┼╝ak-Siara Tatiana
(1)
Krajewska Anna (1942- )
(1)
Krajewski Stefan (1941- )
(1)
Kretek Henryk
(1)
Krugman Paul R
(1)
Kryczka Małgorzata
(1)
Kucharski Leszek (ekonomia)
(1)
Kucia Michał
(1)
Kusi┼äska Alicja (1934- )
(1)
Ku┼Ťmierczyk Krystyna
(1)
Kwiatkowska Walentyna
(1)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(1)
Year
2020 - 2022
(4)
2010 - 2019
(82)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(16)
Country
Poland
(105)
Language
Polish
(105)
Audience Group
Szkoły wyższe
(12)
Mened┼╝erowie
(2)
Nauczyciele szk├│┼é ┼Ťrednich
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(45)
MARKETING
(22)
SPO┼╗YCIE
(11)
MIKROEKONOMIA
(8)
Mikroekonomia
(5)
Marketing
(4)
OCHRONA KONSUMENTA
(4)
ZNAKI TOWAROWE
(4)
Ekonomia
(3)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
REKLAMA
(3)
USŁUGI
(3)
EKONOMIA
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
GOSPODARKA
(2)
INNOWACJE
(2)
JAKO┼Ü─ć ┼╗YCIA
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
POSTAWY
(2)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(2)
TURYSTYKA
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
DECYZJE
(1)
DESIGN MANAGEMENT
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GENDER MARKETING
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Handel
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
Konsumpcja
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
LUDZIE STARZY
(1)
Legia Warszawa
(1)
Lojalno┼Ť─ç konsument├│w
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MERCHANDISING
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sportowy
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
OWOCE
(1)
PERSWAZJA
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
PRACA
(1)
PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Produkcja ┼╝ywno┼Ťci
(1)
Produkt regionalny
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
STUDENCI
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Turystyka
(1)
UBÓSTWO
(1)
WARTO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
┼╗EGLARSTWO
(1)
┼╗ywno┼Ť─ç
(1)
┼╗ywno┼Ť─ç ekologiczna
(1)
Subject: time
2001-0
(5)
1989-
(4)
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Francja
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
POLSKA
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, wojew├│dztwo
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(34)
Podr─Öcznik
(10)
PODR─śCZNIKI
(6)
Monografia
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PORADNIKI
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
OPRACOWANIE
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Raport z badań
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Zarz─ůdzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rolnictwo i le┼Ťnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
105 results Filter
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Work, Consumerism and the New Poor".
Wsp├│┼écze┼Ťnie w niepami─Ö─ç odchodzi poj─Öcie trwa┼éo┼Ťci, zar├│wno w odniesieniu do przedmiot├│w, jak i do stosunk├│w mi─Ödzyludzkich. Jak zauwa┼╝y┼éa Hannah Arendt, ┼Ťwiat cz┼éowieka w du┼╝ej mierze zawdzi─Öcza sw─ů realno┼Ť─ç i trwa┼éo┼Ť─ç temu, ┼╝e otaczaj─ůce go przedmioty s─ů bardziej trwa┼ée od czynno┼Ťci, w wyniku kt├│rych powsta┼éy (przyk┼éadem na to mo┼╝e by─ç szczeg├│lne znaczenie domu rodzinnego jako miejsca powrotu i jedno┼Ťci rodziny). W ┼Ťwiecie nowoczesnych sprz─Öt├│w, kt├│re pe┼éni─ů jedynie rol─Ö chwilowych gad┼╝et├│w, ta prawid┼éowo┼Ť─ç jest jednak zagro┼╝ona. Niezwykle ┼éatwo dzisiaj cz┼éowiekowi ÔÇ×wymieni─çÔÇŁ swe otoczenie, jego poszczeg├│lne elementy i wi─Öksze fragmenty. Coraz bardziej unika on te┼╝ powi─ůza┼ä z otaczaj─ůcymi go rzeczami, domagaj─ůc si─Ö produkt├│w zaprojektowanych wy┼é─ůcznie pod k─ůtem jakiego┼Ť okre┼Ťlonego celu. Podobnie dzieje si─Ö w ┼Ťwiecie relacji i stosunk├│w mi─Ödzyludzkich. Nie zmuszaj─ůc si─Ö do zobowi─ůza┼ä i nadmiernej odpowiedzialno┼Ťci, unika si─Ö spoufalania, budowania trwa┼éych i wiernych stosunk├│w. Ludzie staj─ů si─Ö coraz bardziej wymienialni ÔÇô tak jak przedmioty ÔÇô i jednocze┼Ťnie unikaj─ů odpowiedzialno┼Ťci za kogo┼Ť/co┼Ť, uciekaj─ůc w samotno┼Ť─ç, brak relacji i zobowi─ůza┼ä.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7050.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7884.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: marketing ; konsument
Bibliografia na stronach 309-322. Indeks.
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielop┼éaszczyznowym uj─Öciu ewolucj─Ö marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwesti─Ö, jakie zmiany w tych obszarach warunkuj─ů rozw├│j praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustruj─ůc je odpowiednimi, obrazowymi przyk┼éadami. Poza kontekstem ekonomicznym i spo┼éecznym uwzgl─Ödnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzi─Öki czemu ksi─ů┼╝ka w┼é─ůcza si─Ö w nurt tak obecnie - w dobie niewygas┼éego jeszcze kryzysu ekonomicznego - potrzebnych monograficznych, ca┼éo┼Ťciowych uj─Ö─ç d┼éugofalowego rozwoju kluczowych obszar├│w gospodarki rynkowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17287 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17590.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17589.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Wydawnicza Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Legnicy : Skrypty)
Ksi─ů┼╝ka stanowi swoisty zarys prawa uwzgl─Ödniaj─ůcy aktualny stan orzecznictwa z zakresu prawa konsumenckiego, jak r├│wnie┼╝ akty wykonawcze reguluj─ůce poszczeg├│lne materie prawne. Publikacja ma wi─Öc charakter praktycznej monografii, cennej przede wszystkim dla os├│b pos┼éuguj─ůcych si─Ö prawem.W ksi─ů┼╝ce wyja┼Ťnione zosta┼éy wszystkie aspekty ochrony prawa konsumenta. Adresowana jest do przedstawicieli zawod├│w prawniczych, kt├│rzy rozstrzygaj─ů, pomagaj─ů albo sugeruj─ů, jakie stanowisko nale┼╝y zaj─ů─ç w sporach konsumenckich.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4862 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1223.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. red. błędny 10-cyfrowy ISBN.
Bibliogr. s. 260-268.
Publikacja ta ma na celu przedstawienie za┼éo┼╝e┼ä rodzimej polityki konsumenckiej oraz charakterystyk─Ö przyj─Ötych w naszym kraju rozwi─ůza┼ä instytucjonalnych i legislacyjnych. Na tre┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki sk┼éadaj─ů si─Ö jednak nie tylko rozwa┼╝ania nad uwarunkowaniami realizowanej w Polsce polityki konsumenckiej, jej przes┼éankami i modelami. Szczeg├│lny atut opracowania stanowi dog┼é─Öbna (w wi─Ökszo┼Ťci poparta wynikami w┼éasnych bada┼ä empirycznych) analiza rozwi─ůza┼ä legislacyjnych na rynkach obci─ů┼╝onych zwi─Ökszonym ryzykiem konsumenckim (rynek us┼éug finansowych, handel elektroniczny, rynek us┼éug telekomunikacyjnych i pocztowych)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8341.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9708.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Turystyka żeglarska / Aleksandra Łapko. - Warszawa : Bel Studio, 2015. - 161 s. : il. kolor. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 151-159, netogr. s. 159-161.
Ksi─ů┼╝ka ma charakter oryginalny i wnosi nowe podej┼Ťcie do problematyki kszta┼étowania rynku turystycznego, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem rynku turystyki ┼╝eglarskiej, w tym kreowania i oferowania produktu turystycznego w tym obszarze. Podj─Öte przez Autork─Ö rozwa┼╝ania dotycz─ů zar├│wno strony poda┼╝owej, jak i popytowej rynku turystyki ┼╝eglarskiej, co nale┼╝y uzna─ç za wa┼╝ne i zasadne, szczeg├│lnie przy relatywnie s┼éabym na┼Ťwietleniu tego problemu w literaturze polskiej i zagranicznej. Zalety metodologiczne i poznawcze pracy zapewni─ů jej godn─ů uwagi warto┼Ť─ç teoretyczn─ů i aplikacyjn─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15834.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. red. błędny ISBN.
Bibliogr. s. 269-276.
Zamierzeniem autor├│w ksi─ů┼╝ki by┼éo kompleksowe ukazanie z┼éo┼╝onej problematyki zwi─ůzanej z konsumentem, jego miejscem w uk┼éadzie rynkowym oraz kszta┼étowaniem si─Ö rynkowych zachowa┼ä konsument├│w. Atutem tej ksi─ů┼╝ki jest zaprezentowanie problematyki zachowa┼ä konsument├│w w uj─Öciu modelowym. W pracy przedstawiono wiele nowych zagadnie┼ä zwi─ůzanych z modelowaniem zachowa┼ä konsument├│w na rynku, a tak┼╝e proces budowy modeli na wybranych rynkach i sposoby ich praktycznego wykorzystania. Nale┼╝y podkre┼Ťli─ç, i┼╝ ksi─ů┼╝ka ta ukazuje konsumenta zar├│wno jako obiekt, kt├│rego decyzje s─ů kszta┼étowane przez rynek, jak i r├│wnie┼╝ jako jednostk─Ö aktywnie kszta┼étuj─ůc─ů swoje otoczenie. Problematyka zwi─ůzana z konsumentem i jego rynkowymi zachowaniami zosta┼éa tak dobrana, aby sprzyja┼éa przydatno┼Ťci ksi─ů┼╝ki dla badaczy tego problemu, os├│b zajmuj─ůcych si─Ö programowaniem zjawisk rynkowych, student├│w oraz praktyk├│w, w szczeg├│lno┼Ťci pracownik├│w dzia┼é├│w marketingowych w firmach, agencji bada┼ä rynku czy te┼╝ agencji reklamowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8340 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9707.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9706.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 387-398.
Niniejsza publikacja powsta┼éa w wyniku dyskusji toczonych podczas Mi─Ödzynarodowej Konferencji Naukowej pt. "Ochrona konsument├│w i jej wsp├│┼éczesne wyzwania" zorganizowanej przez Katedr─Ö Administracyjnego Prawa Gospodarczego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Paw┼éa II oraz Stowarzyszenie Rzecznik├│w Konsument├│w w dniach 13-14 marca 2014 r. z okazji 15-lecia instytucji Rzecznika Konsument├│w. Publikacja zosta┼éa podzielona na pi─Ö─ç rozdzia┼é├│w obejmuj─ůcych nast─Öpuj─ůce pola problemowe: rola Rzecznik├│w Konsument├│w w pomocy prawnej; ochrona konsument├│w i jej wsp├│┼éczesne wyzwania; ochrona konsument├│w us┼éug sektora energetycznego; ochrona konsument├│w us┼éug sektora finansowego; ochrona konsument├│w us┼éug sektora telekomunikacyjnego. Wachlarz problem├│w przedstawionych w monografii jest ogromny. Artyku┼éy zawarte w poszczeg├│lnych rozdzia┼éach stanowi─ů pog┼é─Öbion─ů analiz─Ö i prezentacj─Ö fragment├│w wybranych zagadnie┼ä oraz rezultat├│w prowadzonych przez Autor├│w bada┼ä. Dzi─Öki uj─Öciu podobnych zagadnie┼ä w poszczeg├│lnych rozdzia┼éach, mamy dobry przegl─ůd podstawowych problem├│w prawnych zwi─ůzanych z ochron─ů konsumenta w danym obszarze dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. S─ů to studia zar├│wno teoretyczne jak i analiza przypadk├│w (case studies). Ta ogromna r├│┼╝norodno┼Ť─ç daje mo┼╝liwo┼Ť─ç zwr├│cenia uwagi na problemy, wymagaj─ůce nowych, bardziej skutecznych rozwi─ůza┼ä prawnych w obrocie konsumenckim i wskazuje rozwi─ůzania, kt├│re mog─ů zwi─Ökszy─ç skuteczno┼Ť─ç ochrony konsument├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15862.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 294-305.
Autorzy w spos├│b interesuj─ůcy przedstawili rol─Ö konsumpcji i konsumenta we wsp├│┼éczesnej gospodarce rynkowej, zachowania konsument├│w w ┼Ťwietle teorii i bada┼ä empirycznych, uwarunkowania zachowa┼ä konsument├│w na rynku europejskim, wp┼éyw r├│┼╝nych czynnik├│w (ekonomicznych, kulturowych, spo┼éecznych, demograficznych i psychologicznych) oraz informacji na post─Öpowanie konsument├│w na rynku, prawid┼éowo┼Ťci zachowa┼ä konsument├│w, problematyk─Ö typologii konsument├│w, modele rynkowych zachowa┼ä konsument├│w na rynku europejskim oraz zagadnienia badania zachowa┼ä konsument├│w na tym rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12330.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13485.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały konferencyjne.
Bibliogr. przy ref.
Publikacja Edukacja konsumencka - cele, instrumenty, dobre praktyki mo┼╝e inspirowa─ç do dalszych bada┼ä, przyczyniaj─ůc si─Ö do wype┼énienia luki, jaka obecnie znajduje si─Ö na rynku w przedmiotowej dziedzinie. Kr─ůg jej potencjalnych czytelnik├│w rysuje si─Ö szeroko. Obok student├│w kierunk├│w ekonomicznych i spo┼éecznych obejmie tak┼╝e osoby z coraz liczniejszych instytucji i organizacji podejmuj─ůcych zadanie edukacji konsumenciej oraz m┼éodych naukowc├│w, zainteresowanych t─ů "wschodz─ůc─ů" problematyk─ů. O rosn─ůcym zainteresowaniu tej ostatniej grupy ┼Ťwiadcz─ů referaty kilkunastu m┼éodych pracownik├│w r├│┼╝nych polskich uczelni, kt├│re wchodz─ů w sk┼éad tej publikacji. Przyczyni─ů si─Ö one niew─ůtpliwie do rozwoju nauki w omawianym zakresie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8735 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8734.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10210.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitr─Öga. - Wyd. 2, dodr. - Warszwa : "CeDeWu", 2010. - 147 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. 141-145.
Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketer├│w w zakresie problematyki kszta┼étowania trwa┼éych relacji z klientem. Spo┼Ťr├│d jej mo┼╝liwych obszar├│w zastosowa┼ä praktycznych wypada wymieni─ç m.in. badania skuteczno┼Ťci program├│w stymuluj─ůcych lojalno┼Ť─ç klient├│w oraz planowanie dzia┼éa┼ä nakierowanych na maksymalizacj─Ö zysk├│w w ca┼éym cyklu zwi─ůzku z klientem. Przegl─ůd miernik├│w relacji stanowi─ůcy cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki mo┼╝e by─ç punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm us┼éugowych. Ksi─ů┼╝ka ta mo┼╝e stanowi─ç r├│wniez dobre uzupe┼énienie dla kurs├│w akademickich jak podstawy marketingu, marketing us┼éug czy public relations.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11523 [Magazyn 1], P.11522 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9891.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11484.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tekst cz─Ö┼Ťc. ros.
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza publikacja prezentuje r├│┼╝ne oblicza i uwarunkowania konsumpcjonizmu, pocz─ůwszy od przybli┼╝enia marze┼ä i aspiracji konsumpcyjnych mieszka┼äc├│w polskich wsi popegeerowskich, a sko┼äczywszy na opisie mentalno┼Ťci, stylu ┼╝ycia i konsumpcji ameryka┼äskiego pokolenia baby boomu. R├│┼╝norodno┼Ť─ç perspektyw i punkt├│w widzenia, uwzgl─Ödniaj─ůca r├│wnie┼╝ do┼Ťwiadczenia mi─Ödzynarodowe (USA, ┼üotwa i Ukraina), pozwala naszkicowa─ç szerszy kontekst upowszechniania si─Ö wzorc├│w ekspansywnego konsumpcjonizmu. Ksi─ů┼╝ka oparta jest na wynikach bada┼ä empirycznych prowadzonych w r├│┼╝nych o┼Ťrodkach akademickich w Polsce i za granic─ů. Publikacja jest adresowana do student├│w, pracownik├│w wy┼╝szych uczelni, instytut├│w badawczych, agencji reklamowych i firm zajmuj─ůcych si─Ö badaniami marketingowymi oraz wszystkich os├│b, kt├│re chc─ů lepiej zrozumie─ç rol─Ö, jak─ů odgrywa konsumpcja we wsp├│┼éczesnych spo┼éecze┼ästwach, a tak┼╝e pozna─ç mechanizmy zachowa┼ä konsumenckich w globalizuj─ůcej si─Ö gospodarce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8737 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently unavailable
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10211.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 78-81.
Wsp├│┼éczesny konsument znajduje si─Ö w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to r├│wnie┼╝ rynku turystycznego, kt├│ry obecnie staje si─Ö jednym z najwi─Ökszych sektor├│w gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, ┼╝e w 2007 r., wed┼éug szacunk├│w World Travel and Tourism Council (WTTC), ┼é─ůczny popyt turystyczny na ┼Ťwiecie wyni├│s┼é oko┼éo 7 bln USD i dynamika tego zjawiska b─Ödzie wci─ů┼╝ ros┼éa. Eksperci ┼Üwiatowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacuj─ů, ┼╝e liczba podr├│┼╝y na ┼Ťwiecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontek┼Ťcie zasadne staje si─Ö zainteresowanie wszystkich wytw├│rc├│w produkt├│w turystycznych (dotyczy to zar├│wno przedsi─Öbiorstw, jak i obszar├│w turystycznych) problematyk─ů zachowa┼ä konsument├│w na rynku turystycznym i ich post─Öpowaniem w procesie podejmowania decyzji o podr├│┼╝y turystycznej. Wiedza o potrzebach i post─Öpowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osi─ůgni─Öcie sukcesu dzia┼éalno┼Ťci rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowa┼ä turystycznych i czynnik├│w je kszta┼étuj─ůcych. Opracowanie sk┼éada si─Ö z czterech rozdzia┼é├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9949.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11586.XX.5 [Czytelnia B], 11585.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Spectrum)
Słowo kluczowe: konsumpcja ; konsumpcjonizm ; konsument
Tylko jedna z wielu r├│l spo┼éecznych, w jakich funkcjonujemy w ci─ůgu swego ┼╝ycia, jest realizowana w atmosferze rozrywki i nieustaj─ůcego ┼Ťwi─Öta, w┼Ťr├│d nadzwyczajnych zach─Öt, w coraz to nowych, specjalnie dla niej aran┼╝owanych warunkach: to rola konsumenta wszelakich d├│br oferowanych we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie. W parkach rozrywki, centrach handlowych, restauracjach, hotelach, na stadionach i uniwersytetach, w ko┼Ťcio┼éach i muzeach oraz w wielu innych miejscach jeste┼Ťmy czarowani i oczarowywani, zach─Öcani, nak┼éaniani czy wr─Öcz zmuszani do bycia konsumentami. George Ritzer przekonuje nas, ┼╝e dzieje si─Ö tak w spo┼éecze┼ästwach, w kt├│rych produkowanie traci na znaczeniu, a konsumpcja staje si─Ö coraz wa┼╝niejsza, wobec czego centrum uwagi r├│wnie┼╝ przenosi si─Ö ze ┼Ťrodk├│w produkcji na ┼Ťrodki konsumpcji. Magiczny ┼Ťwiat konsumpcji zaw┼éaszcza kolejne dziedziny ┼╝ycia spo┼éecznego, narzuca im swoje prawa i wywiera przemo┼╝ny wp┼éyw na nasz spos├│b my┼Ťlenia i styl ┼╝ycia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13488 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13487.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13486.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Akademia Psychologii.)
Bibliogr. s. 431-449. Indeks.
Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazuj─ů, sk─ůd mo┼╝na czerpa─ç wiedz─Ö o zachowaniach konsument├│w, a nast─Öpnie okre┼Ťlaj─ů znaczenie podstawowych proces├│w poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte s─ů wynikami bada┼ä naukowych oraz zilustrowane przyk┼éadami zastosowania wiedzy psychologicznej w dzia┼éaniach marketingowych. Ksi─ů┼╝k─Ö wyr├│┼╝nia opis zachowa┼ä konsumenckich z trzech punkt├│w widzenia: klasyczna perspektywa podstawowych proces├│w psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, proces├│w emocjonalnych, motywacji i postaw), analiza proces├│w nie┼Ťwiadomych, automatycznych konsumenta, perspektywa praktyki bada┼ä nad konsumentem, czyli bada┼ä marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14407 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14406.III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15307.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Publikacja zawiera om├│wienie teoretycznych i praktycznych aspekt├│w zachowa┼ä gospodarstw domowych i konsument├│w (z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä finansowych), metod badania tych zachowa┼ä, wsp├│┼éczesnych trend├│w konsumenckich, a tak┼╝e problemu ochrony interes├│w konsument├│w. Ksi─ů┼╝ka jest efektem prac badawczych i dydaktycznych w zakresie mikroekonomii i teorii konsumpcji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11336.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12513.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 193-200.
Ta interesuj─ůca praca naukowa sk┼éada si─Ö z pi─Öciu obszernych rozdzia┼é├│w. W pierwszym znalaz┼éy si─Ö zagadnienia dotycz─ůce public relations przedsi─Öbiorstw. W drugim przedstawiono zagadnienia dotycz─ůce rynkowych zachowa┼ä konsument├│w. W rozdziale trzecim przedstawiono specyfik─Ö wykorzystanej metody badawczej i opisano narz─Ödzie badawcze, ponadto rozdzia┼é ten charakteryzuje badan─ů populacj─Ö, wskazuje metody doboru i prezentuje struktury pr├│by badawczej. Dwa ostatnie rozdzia┼éy maj─ů charakter empiryczny. W czwartym zaprezentowano wyniki bada┼ä prowadzonych przez autork─Ö, a w pi─ůtym skupiono si─Ö na rozwa┼╝aniach dotycz─ůcych mo┼╝liwo┼Ťci oceny poziomu komunikacyjnej wra┼╝liwo┼Ťci konsument├│w za pomoc─ů skali pomiarowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6991.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7800.IX.18 [Czytelnia C], 7799.IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Ekonomia designu / Artur Borcuch. - Warszawa : CeDeWu, 2014. - 159 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 147-153.
Wiek XXI b─Ödzie wiekiem gospodarki opartej na designie. Design przesta┼é by─ç kojarzony wy┼é─ůcznie ze wzornictwem, mod─ů czy architektur─ů. Na szczeg├│ln─ů uwag─Ö zas┼éuguje umiejscowienie designu w ekonomii. Odnosz─ůc si─Ö do proweniencji terminu ekonomia wskazuje si─Ö, ┼╝e w dw├│ch ostatnich dekadach XX wieku nast─ůpi┼éo ponowne zainteresowanie domem b─Öd─ůcym jednym z najwa┼╝niejszych ÔÇ×punkt├│w" przeznaczenia dla d├│br konsumpcyjnych, miejscem kszta┼étowania si─Ö to┼╝samo┼Ťci i wyra┼╝ania gustu, a tak┼╝e, w coraz wi─Ökszym stopniu, miejscem wyra┼╝aj─ůcym warto┼Ť─ç materialn─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14829.VIII.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15628.VIII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Mikroekonomia / Elżbieta Czarny, Paweł Folfas. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 403 strony : wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 401-403.
Ta ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla studiuj─ůcych ekonomi─Ö. Mo┼╝e by─ç lektur─ů podstawow─ů do studiowania mikroekonomii na poziomie ┼Ťrednim. Jej najbardziej zaawansowane formalnie i merytorycznie fragmenty mog─ů te┼╝ by─ç wykorzystywane na kursach mikroekonomii zaawansowanej oraz na studiach doktoranckich. Zapoznaj─ůc si─Ö z t─ů publikacj─ů, warto pami─Öta─ç, ┼╝e w mikroekonomii nie wyja┼Ťnia si─Ö wszystkich zagadnie┼ä zwi─ůzanych z dzia┼éaniami pojedynczych podmiot├│w gospodarczych, lecz przedstawia raczej ich uproszczon─ů wizj─Ö.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18235.VIII.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20288.VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20287.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Temat: Konsumpcja
S┼éowo kluczowe: konsumpcja ; polityka ; moralno┼Ť─ç ; konsument
Bibliografia s. 531-591.
Zjawisko konsumpcji jest w tej ksi─ů┼╝ce umiejscawiane w szerokim kontek┼Ťcie refleksji i bada┼ä kulturowych, ekonomicznych, politycznych i etycznych. Autorka porz─ůdkuje rozleg┼ée pole znaczeniowe poj─Öcia konsumpcji (cz─Ö┼Ť─ç I), bada medialne reprezentacje konsument├│w r├│┼╝nych status├│w (cz─Ö┼Ť─ç II), si─Öga do do┼Ťwiadcze┼ä konsumpcyjnych pokole┼ä "X", "Y" i "Z", analizuje znacznie marek dla dzieci i m┼éodzie┼╝y czy zjawisko shoppingu (zakup├│w rekreacyjnych) w opiniach doros┼éych (cz─Ö┼Ť─ç III). W IV cz─Ö┼Ťci przedstawia ro┼╝nego rodzaju formy przeciwdzia┼éania upowszechnianym wzorom konsumpcji, analizuje alternatywne modele gospodarowania i konsumowania, ro┼╝ne wzory i praktyki konsumpcyjne, na przyk┼éad minimalist├│w czy downshifter├│w. W V cz─Ö┼Ťci podkre┼Ťla znaczenie pa┼ästwowych interwencji w kszta┼étowaniu wzor├│w odpowiedzialnej, rozwa┼╝nej konsumpcji w obszarach tre┼Ťci marketingowych, w strukturze rynku i w sferze dzia┼éa┼ä publicznych, mog─ůcych stanowi─ç przeciwwag─Ö dla tre┼Ťci komercyjnych (kampanie informacyjne, animacje w ┼Ťrodowisku lokalnym). Definiuje przedmiot i dziedziny edukacji spo┼éecznej, ┼é─ůcz─ůc j─ů z elementami edukacji konsumenckiej, medialnej, obywatelskiej, ekologicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17166.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17165.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia jest obszernym i warto┼Ťciowym opracowaniem naukowym traktuj─ůcym kompleksowo oraz w spos├│b pog┼é─Öbiony o zjawiskach masowo funkcjonuj─ůcych we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie, a mianowicie konsumpcji i konsumeryzmie. To w┼éa┼Ťnie wok├│┼é tych zjawisk skupione jest dzisiejsze spo┼éecze┼ästwo kraj├│w rozwini─Ötych gospodarczo. Praca ta ma istotny wp┼éyw na zakres wiedzy i kierunki dalszych bada┼ä nad szeroko rozumianym poj─Öciem konsumpcji porz─ůdkuj─ůcym rzeczywisto┼Ť─ç kulturow─ů oraz najistotniejsze wymiary egzystencji i kondycji wsp├│┼éczesnego cz┼éowieka (dr hab. Stanis┼éaw Popek, prof UEK).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15205.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again