Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(70)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(76)
only on-site
(68)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(31)
Wypo┼╝yczalnie
(46)
Czytelnie
(68)
Author
Kotler Philip (1931- )
(6)
Mruk Henryk
(6)
Garbarski Lechosław
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Armstrong Gary
(3)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Ol─Ödzki Jerzy (1945- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Tworzyd┼éo Dariusz (1974- )
(2)
Waniowski Paweł
(2)
W─ůsik Dorota
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Śliwińska Krystyna
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brady Regina
(1)
Burda Kinga
(1)
Buła Piotr
(1)
Choro┼Ť-Mrozowska Dominika
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Eason Adam
(1)
Forrest Edward
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Go┼éuchowski Jerzy (1953- )
(1)
G─Ödek Marek (1965- )
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Krzysztoszek Jana
(1)
Ku┼Ť Agnieszka (ekonomia)
(1)
Kwiatek Piotr
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Limański Andrzej
(1)
Makowski Michał
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Michalski Tomasz (1954- )
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Moszyński Michał
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Otto Jacek (1957- )
(1)
Pabian Barbara
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Piekutowska Agnieszka
(1)
Podstawka Marian
(1)
Poleszak Marek
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Przepi├│rkowska Danuta
(1)
Reformat Beata
(1)
Roberts Philippa
(1)
Rollnik-Sadowska Ewa
(1)
Saunders John
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Sierocki Radosław
(1)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Smarzewska Agnieszka (1973- )
(1)
Soko┼éowski Marek (1962- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szczepaniec Marek
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(1)
Targański Bartosz
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Urba┼äczyk Edward (1947- )
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
Wa┼Ťkowski Zygmunt
(1)
Wia┼╝ewicz Joanna
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Year
2020 - 2022
(2)
2010 - 2019
(52)
2000 - 2009
(18)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(72)
Language
Polish
(72)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING
(22)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(14)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
REKLAMA
(5)
Marketing
(4)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(4)
PUBLIC RELATIONS
(4)
INTERNET
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
INNOWACJE
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
KOBIETA
(2)
KONKURENCJA
(2)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(2)
TURYSTYKA
(2)
Turystyka
(2)
BANKI
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
BUD┼╗ETY GMINNE
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
FUNDRAISING
(1)
GENDER MARKETING
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
KOSMETYKA
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
Media spo┼éeczno┼Ťciowe
(1)
Medycyna
(1)
NEGOCJACJE
(1)
Nauki społeczne
(1)
Organizacje pozarz─ůdowe (NGO)
(1)
PERSWAZJA
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PREZENTACJE I WYST─äPIENIA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
Przedsi─Öbiorstwa ma┼ée i ┼Ťrednie (M┼ÜP)
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REGIONALNY RYNEK PRACY
(1)
RYNEK
(1)
Rozw├│j zr├│wnowa┼╝ony
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(1)
Socjologia
(1)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(1)
TELEWIZJA PUBLICZNA
(1)
USŁUGI
(1)
W┼üASNO┼Ü─ć PRZEMYS┼üOWA
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZDROWIE PUBLICZNE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(1)
Zarz─ůdzanie wiedz─ů
(1)
Zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(4)
1989-
(2)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(3)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(17)
PODR─śCZNIKI
(9)
Podr─Öcznik
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
72 results Filter
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 208)
Bibliogr. przy art.
Komunikacja rynkowa stanowi coraz cz─Ö┼Ťciej podstawowy obszar zainteresowa┼ä wielu pracownik├│w nauki zajmuj─ůcych si─Ö marketingiem. Jej interdyscyplinarny charakter sk┼éania do refleksji nad rol─ů i znaczeniem tego obszaru aktywno┼Ťci przedsi─Öbiorstw w budowaniu strategii i przewagi konkurencyjnej na rynku. Zachodz─ůce procesy globalizacji gospodarki, dynamiczny rozw├│j nowych technologii, wzmocnienie pozycji klienta na rynku, rozw├│j medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych, a tak┼╝e rosn─ůce znaczenie marketingu w pobudzaniu przedsi─Öwzi─Ö─ç biznesowych i budowaniu relacji na rynku powoduj─ů ┼╝e komunikacja odgrywa kluczowe znaczenie w dzia┼éalno┼Ťci podmiot├│w na rynku. St─ůd te┼╝ pojawia si─Ö w ostatnich latach zapotrzebowanie praktyki gospodarczej na analizowanie tych zagadnie┼ä pozwalaj─ůce na wyci─ůganie wniosk├│w i uog├│lnie┼ä dotycz─ůcych prawid┼éowo┼Ťci zachodz─ůcych w obszarze proces├│w i narz─Ödzi komunikacji marketingowej wykorzystywanych przez przedsi─Öbiorstwa dzia┼éaj─ůce na r├│┼╝nych rynkach. Podejmowane przez liczne o┼Ťrodki akademickie badania empiryczne dotycz─ůce komunikacji rynkowej owocuj─ů coraz wi─Ökszym porz─ůdkowaniem poj─Ö─ç i ustalaniem zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy r├│┼╝nymi obszarami komunikacji rynkowej. (Wst─Öp)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13269.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 161-163.
Autor ksi─ů┼╝ki przedstawia podstawowe typy oraz szczeg├│┼éowe rodzaje efekt├│w uzyskiwanych za pomoc─ů reklamy. Najwi─Öcej miejsca po┼Ťwi─Öca efektom komunikacyjnym, opisuj─ůc liczne modelowe uj─Öcia ich powstawania. Zagadnienia te umieszcza w kontek┼Ťcie proces├│w zarz─ůdczych zwi─ůzanych z reklam─ů, omawiaj─ůc etap wyznaczania cel├│w w procesie planowania reklamy oraz za┼éo┼╝enia i przebieg procesu pomiaru wynik├│w inwestycji reklamowych. Podr─Öcznik powsta┼é w oparciu o monografi─Ö "Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej" tego samego autora.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12138.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13258.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu w D─ůbrowie G├│rniczej)
Bibliogr. przy rozdz.
Tematem niniejszej publikacji jest jeden z obszar├│w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej uczelni wy┼╝szej - komunikacja szko┼éy wy┼╝szej z otoczeniem. Praca sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ťci. Pierwsza porusza zagadnienia komunikacji marketingowej uczelni, opisuje zagadnienia zwi─ůzane z kreowaniem wizerunku uczelni, podejmuje kwesti─Ö znaczenia marki, jej to┼╝samo┼Ťci i wizerunku, omawia rol─Ö serwisu www uczelni wy┼╝szej oraz spos├│b wykorzystywania ranking├│w i program├│w akredytacyjnych w komunikacji uczelni z otoczeniem. Druga cz─Ö┼Ť─ç publikacji zawiera prezentacj─Ö wynik├│w bada┼ä przeprowadzonych przez Uczelni─Ö w zakresie komunikacji marketingowej z wybranymi podmiotami otoczenia. Przeprowadzone badania oraz wynik┼ée z nich wnioski pozwoli┼éy okresli─ç specyfik─Ö komunikacji marketingowej uczelni oraz jej znaczenie w budowaniu wizerunku szko┼éy wy┼╝szej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13065.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 535-556, netogr. s. 556.
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö - poza wst─Öpem i zako┼äczeniem - z siedmiu rozdzia┼é├│w. W pierwszym zosta┼éa om├│wiona istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na kt├│rych bazuje reklama, niekiedy nie┼Ťwiadomie. Rozdzia┼é trzeci po┼Ťwi─Öcony jest istocie reklamy. Rozdzia┼é czwarty wskazuje na miejsce reklamy we wsp├│┼éczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdzia┼é pi─ůty analizuje reklam─Ö w kontek┼Ťcie znaku i znaczenia, czyli traktuje reklam─Ö jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikat├│w reklamowych. Rozdzia┼é sz├│sty zajmuje si─Ö istot─ů samego komunikatu reklamowego, jego element├│w i i ich znaczenia. Przedstawiono w nim tak┼╝e kwestie zwi─ůzane z u┼╝yciem dualizmu emocje - racjonalizm w reklamie oraz stylem ┼╝ycia w reklamie. Rozdzia┼é si├│dmy po┼Ťwi─Öcony jest uwarunkowaniom, w jakich przysz┼éo reklamie funkcjonowa─ç, co nie pozostaje bez wp┼éywu na kwestie efektywno┼Ťci, skuteczno┼Ťci i oddzia┼éywania. (ze Wst─Öpu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13855 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13854.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14810.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Sylwetki ekspert├│w s. 264-272.
Bibliogr., netogr., webogr. s. 251-259.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje nowoczesne podej┼Ťcie do wykorzystania eventu jako narz─Ödzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teori─Ö marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikacj─Ö narz─Ödzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegl─ůd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystyk─Ö cech eventu jako narz─Ödzia komunikacji firm z konsumentami, - wska┼║niki do pomiaru skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä z wykorzystaniem event├│w, - zarys historii event marketingu w Polsce i na ┼Ťwiecie, - opis struktury bran┼╝y eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyk├│w - uznanych ekspert├│w z obszaru marketingu, medi├│w i bran┼╝y eventowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16651.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16650.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka jest efektem prac badawczych prowadzonych w ramach projektu Ministerstwa Nauki i Informatyzacji "Ocena proces├│w komunikowania si─Ö na rynku przedsiebiorstw - uj─Öcie modelowe", w kt├│rym autorzy pe┼énili rol─Ö kierownika (Grzegorz Leszczy┼äski) i g┼é├│wnych wykonawc├│w (Piotr Kwiatek i Marek Zieli┼äski). Realizacja tego projektu by┼éa znacznie ┼éatwiejsza dzi─Öki wsp├│┼épracy student├│w specjalno┼Ťci Komunikacja w biznesie Uniwersytetu Ekonomcznego w Poznaniu, kt├│rym nale┼╝─ů si─Ö szczeg├│lne podzi─Ökowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8185.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9525.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie si─Ö w marketingu / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 354, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 352-[355].
Coraz wi─Öksza z┼éo┼╝ono┼Ť─ç i zmienno┼Ť─ç otoczenia gospodarczego oraz mnogo┼Ť─ç i mniej przewidywalna wsp├│┼ézale┼╝no┼Ť─ç instrument├│w komunikacji powoduj─ů, ┼╝e mened┼╝erowie podejmuj─ů wiele decyzji w warunkach rosn─ůcej niepewno┼Ťci. Aby komunikacja marketingowa firmy z otoczeniem i wewn─ůtrz niej by┼éa skuteczna i sp├│jna, firma powinna wykorzysta─ç potencja┼é zr├│┼╝nicowanych do┼Ťwiadcze┼ä i umiej─Ötno┼Ťci swoich pracownik├│w. Dlatego harmonijno┼Ť─ç ich dzia┼éa┼ä w kontaktach osobistych i grupowych, umiej─Ötno┼Ťci negocjacyjne i odpowiednie nawyki w opanowaniu emocji mog─ů si─Ö okaza─ç pomocne we wzmocnieniu si┼éy komunikacji firmy z otoczeniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5622 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7104.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Zagadnienie w┼éa┼Ťciwego miejsca marketingu w praktyce gospodarczej, a w szczeg├│lno┼Ťci docenianie rangi marketingu w kszta┼étowaniu proces├│w biznesowych przedsi─Öbiorstw, stanowi jeden z wa┼╝niejszych wsp├│┼éczesnych problem├│w poznawczych i praktycznych. Niniejsza praca sta┼éa si─Ö pr├│ba pokazania znaczenia marketingu w dzia┼éalno┼Ťci spo┼éeczno-gospodarczej przedsi─Öbiorstw i organizacji na wsp├│┼éczesnych rynkach w warunkach konkurencji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6982 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7783.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7782.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie marketingowe / red. nauk. Wojciech Wrzosek. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 280 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 277-280.
Przedmiotem strategii marketingowych s─ů procesy wyboru rynku docelowego, sposob├│w post─Öpowania oraz instrument├│w dzia┼éania. Fundamentaln─ů podstaw─ů tych strategii jest koncepcja marketingu oraz jego przedmiotowa struktura. Strategie marketingowe s─ů sk┼éadnikiem og├│lnych strategii stosowanych na rynku przez przedsi─Öbiorstwa i inne instytucje. W ksi─ů┼╝ce Autorzy prezentuj─ů: istot─Ö strategii marketingowych oraz proces ich formu┼éowania i wyboru przez przedsi─Öbiorstwa, strategie wobec konkurent├│w oraz wobec dostawc├│w i po┼Ťrednik├│w, strategie w r├│┼╝nych fazach rozwojowych rynku, strategie produktowo-rynkowe, strategie komunikacji marketingowej, strategie marketingowe w dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej. Przedstawiony zakres tematyczny podr─Öcznika oraz jego tre┼Ť─ç pozwalaj─ů wyrazi─ç nadziej─Ö, ┼╝e spe┼éni on po┼╝yteczn─ů funkcj─Ö w procesie wzbogacania wiedzy o marketingu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12270 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12269.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13393.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Banki s─ů sercem ka┼╝dego systemu gospodarczego. Dzi─Öki bankom w gospodarce dokonuje si─Ö alokacja zasob├│w w skali mikro- i makroekonomicznej - nadwy┼╝ki finansowe firm, gospodarstw domowych i instytucji publicznych przekszta┼écaj─ů si─Ö w dodatkowe inwestycje, wydatki konsumcyjne i wydatki publiczne. Nowe produkty bankowe przy┼Ťpieszaj─ů obieg gospodarczy, a umiej─Ötne zarz─ůdzanie ryzykiem kredytowym powoduje, ┼╝e wolne zasoby mog─ů trafi─ç do firm posiadaj─ůcych najlepsze, najbardziej zyskowne pomys┼éy biznesowe. Podejmowanie przez mened┼╝er├│w bank├│w optymalnych decyzji jest jednak zadaniem niezwykle skomplikowanym, szczeg├│lnie gdy uwzgl─Ödni si─Ö dynamik─Ö zmian na rynku us┼éug finansowych oraz w otoczeniu bank├│w. zmiany, jakie zasz┼éy w bankowo┼Ťci ┼Ťwiatowej w ostatnich latach, s─ů tak du┼╝e (dotycz─ů zar├│wno ustawodastwa bankowego, technologii, jak i innowacji produktowych), ┼╝e zgromadzona dot─ůd wiedza coraz szybciej si─Ö dezaktualizuje, a jednocze┼Ťnie pojawiaj─ů si─Ö nowe obszary, wymagaj─ůce pog┼é─Öbionych bada┼ä naukowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3930 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3929.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4410.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan Władysław Wiktor. - Wyd. 1 dodr. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 308, [3] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka zawiera pog┼é─Öbion─ů analiz─Ö roli promocji w strategii marketingowej przedsi─Öbiorstwa. Autor koncentruje swe rozwa┼╝ania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyr├│┼╝niaj─ůc komunikacj─Ö osobist─ů, masow─ů i wirtualn─ů. Po┼é─ůczono w niej dorobek teorii komunikacji spo┼éecznej z wiedz─ů w zakresie zarz─ůdzania i marketingu, co umo┼╝liwi┼éo szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podej┼Ťcie do problematyki promocji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4851.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5245.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Ksi─ů┼╝ka porusza tematyk─Ö wykorzystania nowych medi├│w w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane s─ů w niej najnowsze strategie marketingowe, kt├│re powsta┼éy ze wzgl─Ödu na powszechny dost─Öp do Internetu, rozw├│j technologii oraz nowych medi├│w jak np. marketing spo┼éeczno┼Ťciowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narz─Ödzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci zastosowania nowych medi├│w w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mog─ů determinowa─ç dzia┼éania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zosta┼éy r├│wnie┼╝ wyniki bada┼ä ilo┼Ťciowych i jako┼Ťciowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsi─Öbiorstwach dzia┼éaj─ůcych na rynku polskim, ale tak┼╝e na rynkach zagranicznych ÔÇô z podzia┼éem na rynki B2B i B2C. Wskazuj─ů one jakie rozwi─ůzania stosuj─ů przedsi─Öbiorstwa w komunikacji z partnerami pochodz─ůcymi z r├│┼╝nych rynk├│w, a tak┼╝e od czego mo┼╝e zale┼╝e─ç charakter prowadzonej komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18023.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18022.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele mo┼╝esz osi─ůgn─ů─ç poprzez konwersacj─Ö? Czy zdajesz sobie spraw─Ö z tego, jak bardzo mo┼╝e przys┼éu┼╝y─ç Ci si─Ö j─Özyk cia┼éa? Czy wierzysz, ┼╝e da si─Ö wp┼éywa─ç na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwy┼╝szej jako┼Ťci. Stosuj─ůc zaskakuj─ůco proste, ale celnie wymierzone ┼Ťrodki przekazu, zdo┼éasz oczarowa─ç swych rozm├│wc├│w, przyci─ůgn─ů─ç ich i przekona─ç do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferowa─ç. Kim jest hipnotyczny negocjator? To cz┼éowiek budz─ůcy zaufanie. Got├│w podzieli─ç si─Ö swoj─ů wiedz─ů i praktyczn─ů rad─ů. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To cz┼éowiek, kt├│ry stosuj─ůc eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dob├│r s┼é├│w i perswazj─Ö, potrafi przekona─ç do siebie najwi─Ökszego nawet sceptyka. Ksi─ů┼╝ka ta powsta┼éa z my┼Ťl─ů o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono j─ů z my┼Ťl─ů o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolno┼Ťci komunikacyjnych, lecz na bardzo szczeg├│lnych zasadach - by nikt nawet nie zdawa┼é sobie sprawy z tego, ┼╝e w┼éa┼Ťnie co┼Ť forsujesz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 135-142.
Publikacja sk┼éada sie z sze┼Ťciu rozdzia┼é├│w, kt├│re maj─ů g┼é├│wnie charakter pogl─ůdowy, tzn. prezentuj─ů aktualny stan wiedzy dotycz─ůcy poruszanych zagadnie┼ä. Tematyka podejmowana w poszczeg├│lnych rozdzia┼éach koncentruje sie na nastepuj─ůcych zagadnieniach : istota, funkcje i znaczenie marketingu w bran┼╝y kosmetycznej, podstawy komunikacji marketingowej, zachowanie konsument├│w na rynku us┼éug kosmetycznych, odpowiedzialno┼Ť─ç cywilna i karna zwi─ůzana ze ┼Ťwiadczeniem us┼éug kosmetycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12793.XVIII.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka ta jest pierwszym ca┼éo┼Ťciowym uj─Öciem tematu marketingu strategicznego. Firmy wracaj─ů do zarz─ůdzania strategicznego jako g┼é├│wnej podstawy dzia┼éania firmy d─ů┼╝─ůcej do rozwoju rynku. Celem pracy jest wyja┼Ťnienie ideologicznego i operacyjnego wymiaru marketingu. Publikacja sk┼éada si─Ö z pi─Öciu cz─Ö┼Ťci poruszaj─ůcych nast─Öpuj─ůce bloki tematyczne - zmieniaj─ůc─ů si─Ö rol─Ö marketingu w systemie wymiany, zachowania nabywcze, proces rozwoju strategii marketingowej, strategie funkcjonalne (marketing-mix), a tak┼╝e studium przypadk├│w firm europejskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2962.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik akademicki adresowany jest do student├│w uczelni wy┼╝szych na kierunkach zarz─ůdzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji spo┼éecznej, politologii oraz innych nauk spo┼éecznych i studi├│w specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi r├│wnie┼╝ uzupe┼énienie teoretycznej wiedzy dla praktyk├│w zajmuj─ůcych si─Ö kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach i ich komunikacj─ů ze spo┼éecze┼ästwem. Zawiera najnowsz─ů wiedz─Ö o funkcjach i roli spo┼éecznej pe┼énionej przez public relations. Inicjuje now─ů w polskiej literaturze dyskusj─Ö o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego i dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji proces├│w komunikowania spo┼éecznego. Poszczeg├│lne rozdzia┼éy zawieraj─ů autentyczne, zaczerpni─Öte bezpo┼Ťrednio z praktyki, przyk┼éady r├│┼╝nych dzia┼éa┼ä i zachowa┼ä specjalist├│w PR, obrazuj─ůce tezy omawiane w tekstach, a ko┼äcz─ů si─Ö spisem zalecanej literatury oraz zestawem pyta┼ä, na kt├│re czytelnik znajdzie odpowied┼║ w tre┼Ťci danego rozdzia┼éu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4986.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The marketing plan handbook" 2005.
Bibliogr. s. 253.
W ksi─ů┼╝ce autorka przedstawia zwi─Öz┼éy opis kolejnych etap├│w sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od bada┼ä i analizy bie┼╝─ůcej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdra┼╝ania. Dzi─Öki licznym przyk┼éadom zilustrowa┼éa rzeczywiste zastosowanie planowania marketingowego na rynkach d├│br konsumpcyjnych i instytucjonalnych, w firmach wielkich i ma┼éych, w dzia┼éalno┼Ťci tradycyjnej i internetowej, a tak┼╝e w organizacjach non-profit. To praktyczne uj─Öcie zosta┼éo wzbogacone cennymi uwagami i pytaniami dotycz─ůcymi najwa┼╝niejszych obszar├│w, jakie nale┼╝y rozwa┼╝y─ç w toku planowania, oraz przyk┼éadowym planem marketingowym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12863 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12862.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C], P.5486.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6882.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137 s. : il. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka to poradnik, kt├│ry podpowiada, jak badania rynkowe wpisuj─ů si─Ö w kompleksowy proces planowania marketingowego. Pozwoli sobie na wyrobienie zdania co do doboru metod badawczych. Przedstawia zasadno┼Ť─ç wykorzystania bada┼ä rynkowych w perspektywie produktowej, sprzeda┼╝owej, na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej oraz z perspektywy klienta. Odpowiada te┼╝ na kokretne pytania, m.in.: jak bada─ç potencja┼é rynku, jak wyznacza─ç elastyczno┼Ť─ç cenow─ů, jak ocenia─ç kondycj─Ö marki, jakimi sposobami bada─ç skuteczno┼Ť─ç reklamy, na czym polegaj─ů badania medi├│w oraz jakimi metodami mo┼╝na przeprowadzi─ç te wszystkie rodzaje bada┼ä?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11269.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12369.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 319-[320].
Co poci─ůga kobiety i co do nich przemawia? Dlaczego kobieta jest obiektem po┼╝─ůdania ka┼╝dego sprzedaj─ůcego? Kobiety to najwa┼╝niejsza grupa docelowa ┼Ťwiata. Czas na marketing skierowany do kobiet! M─Ösko┼Ť─ç to my┼Ťlenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA my┼Ťli ca┼éym m├│zgiem. M─Ösko┼Ť─ç to wrodzone systematyzowanie. KOBIETA ┼╝yje emocjami. M─Ösko┼Ť─ç to przetrwanie dzi─Öki obronie w┼éasnych interes├│w, w┼éadzy i rywalizacji. KOBIETA trwa dzi─Öki relacjom i wi─Öziom. Prze┼éomowa ksi─ů┼╝ka o marketingu skierowanym do kobiet. Opowiada o procesach manipulacji, jakim poddawane s─ů kobiety. Pomaga te┼╝ specjalistom od marketingu zrozumie─ç kobiety i wp┼éywa─ç na ich wybory.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13496 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13495.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13494.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 405-410.
G┼é├│wnym celem pracy jest identyfikacja i charakterystyka rozwoju koncepcji marketingu na rynkach zagranicznych w warunkach post─Öpuj─ůcych proces├│w globalizacji i integracji ekonomicznej. W publikacji skoncentrowano si─Ö na trzech zasadniczych obszarach tematycznych: - internacjonalizacja i globalizacja przedsi─Öbiorstwa; - marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; - strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8977 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10554.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10553.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again