Form of Work
Książki
(277)
Publikacje naukowe
(24)
Publikacje fachowe
(15)
Publikacje dydaktyczne
(13)
E-booki
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Status
available
(295)
only on-site
(257)
unknown
(3)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(100)
Wypożyczalnie
(175)
Czytelnie
(259)
Wypożyczalnia - Filia Radzyń Podlaski
(11)
Czytelnia - Filia Radzyń Podlaski
(11)
Author
Kotler Philip (1931- )
(6)
Mruk Henryk
(6)
Ehrlich Andrzej
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(4)
Zarzycka Danuta
(4)
Ślusarska Barbara
(4)
Armstrong Gary
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Akert Robin M
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Barska Anetta
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Cybulko Anna
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Giddens Anthony (1938- )
(2)
Gilewicz Joanna
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kisilowska Małgorzata
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kominarec Igor (1949- )
(2)
Kozyra Beata
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Lewicki Czesław
(2)
Liberska Hanna (1955- )
(2)
Makara-Studzińska Marta
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Mojs Ewa
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Owczarek Artur
(2)
Pabian Barbara
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rejman Krzysztof
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siara Olga
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sutton Philip W. (1959- )
(2)
Szulżycka Alina
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Tomanek Paweł
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wachowiak Piotr
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wilson Timothy D
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zahradniczek Kazimiera
(2)
Śliwińska Krystyna
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Alberti Robert
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andruszkiewicz Anna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Asmann Miłosz
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Banaszkiewicz Mariola
(1)
Baran-Osak Bogusława
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bauer Kate
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Bejda Grzegorz
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Year
2020 - 2022
(11)
2010 - 2019
(180)
2000 - 2009
(90)
1990 - 1999
(5)
Time Period of Creation
2001-
(36)
Country
Poland
(286)
Language
Polish
(283)
Russian
(2)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(9)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(5)
Pedagodzy
(2)
Psycholodzy
(2)
Rodzice
(2)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Lekarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(36)
MARKETING
(23)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(20)
ZARZĄDZANIE
(20)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(17)
INTERNET
(15)
NEGOCJACJE
(15)
PUBLIC RELATIONS
(14)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(12)
KADRY
(11)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(10)
Komunikacja społeczna
(8)
Pielęgniarstwo
(8)
REKLAMA
(7)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(7)
SŁUŻBA ZDROWIA
(7)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
ORGANIZACJA
(6)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(6)
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
ORGANIZACJE
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Służba zdrowia
(5)
ASERTYWNOŚĆ
(4)
INNOWACJE
(4)
MARKETING PARTNERSKI
(4)
Marketing
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PSYCHOLOGIA
(4)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(4)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA
(4)
ZACHOWANIE
(4)
APTEKARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(3)
KONFLIKT
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
MOTYWACJA PRACY
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PRACA ZESPOŁOWA
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
SOCJOLOGIA
(3)
SZPITALE
(3)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Etyka
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
Język rosyjski
(2)
KOBIETA
(2)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(2)
KONKURENCJA
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja medyczna
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
Lekarze a pacjenci
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
MEDIACJA (socjol.)
(2)
Medycyna
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PORADNIKI
(2)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
Psychiatria
(2)
RODZICE
(2)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(2)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(2)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(2)
Socjologia
(2)
Turystyka
(2)
UCZNIOWIE
(2)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(2)
Zarządzanie
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANOREKSJA
(1)
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
BANKI
(1)
BEZDOMNOŚĆ
(1)
BIBLIOTEKI CYFROWE
(1)
BIBLIOTEKI NAUKOWE
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BIUROWOŚĆ
(1)
BLOGI
(1)
Subject: time
2001-
(15)
1989-
(5)
2001-0
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(8)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
Słowacja
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(47)
PODRĘCZNIKI
(25)
Podręcznik
(20)
PORADNIKI
(12)
Praca zbiorowa
(10)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(5)
Monografia
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Poradniki
(2)
Raport z badań
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
Kompendia i repetytoria
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(21)
Psychologia
(13)
Zarządzanie i marketing
(11)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Edukacja i pedagogika
(6)
Filozofia i etyka
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
286 results Filter
Book
In basket
Efektywna komunikacja w zespole / Beata Rzepka. - Warszawa : Edgard, 2012. - 168 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Samo Sedno)
Bibliografia strona 168.
Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów. Dowiesz się, jak organizować efektywne spotkania, usprawnić komunikację mailową czy jak radzić sobie z trudnym współpracownikiem lub niezdecydowanym szefem. W książce znajdziesz proste techniki, które usprawnią wymianę informacji, takie jak model 7C czy zasada KISS. Nauczysz się rozpoznawać przyczyny błędów komunikacyjnych i łagodnie rozwiązywać konflikty interpersonalne, tak by nie powtarzały się w przyszłości. Test sposobu komunikacji pozwoli obiektywnie ocenić, jaki jest twój styl porozumiewania się i nad czym warto jeszcze popracować.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18319.III.10 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20578.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20577.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Jak skutecznie negocjować / Alan Fowler. - Wyd. 2 popr. - Warszawa : petit, 2001. - 188 s. ; 21 cm.
(Dobra Komunikacja)
Słowo kluczowe: negocjacje ; komunikacja
Zdolność przekonywania i wywierania wpływu na innych to jedne z najważniejszych umiejętności kierowniczych, a jednocześnie podstawa skutecznych negocjacji. Książka ma charakter praktyczny, zawiera wiele przykładów ilustrujących podawane tezy i zasady. Przykłady dotyczą nie tylko negocjacji w sprawach pracowniczych, ale także handlowych, menedżerskich i innych, w których stale bierzemy udział.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2750 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3929.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Negocjacje / Richard Luecke ; tł. Anita Doroba. - Warszawa : "MT Biznes", cop. 2008. - 229, [3] s. : il. ; 23 cm.
(Harvard Business Essentials)
Słowo kluczowe: negocjacje ; komunikacja
Nazwa aut. na s. [232].
Bibliogr. s. 217-224.
Negocjacje - prowadzone wtedy, gdy ubiegamy się o atrakcyjną posadę, gdy staramy się załagodzić spór z klientem, gdy przygotowujemy kontrakt lub też gdy czynimy ustępstwa na rzecz innych działów w naszej firmie - to niezbędny aspekt życia w świecie biznesu, to nieodłączne jego wyzwanie. W świecie biznesu dobrzy negocjatorzy są zawsze osobami bardzo pożądanymi. Doprowadzenie trudnych negocjacji do oczekiwanego wyniku jest chyba jednym z najbardziej satysfakcjonujących - i najwartościowszych - aspektów współczesnego biznesu. Książka "Negocjacje", pełna praktycznych rad i wygodnych narzędzi pomoże każdemu menedżerowi doskonalić swoje umiejętności i osiągać istotne korzyści.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7883.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8978.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes bez Granic)
Słowo kluczowe: negocjacje ; komunikacja
Tyt. oryg.: "I win you win : the essential guide to principled negotiation" 2007.
Umiejętność negocjowania jest niezbędna w każdej niemal sytuacji - w życiu i w działalności zawodowej. Negocjacje to seria manewrów, które wykonujemy w celu uzyskania jak najlepszego porozumienia dla siebie lub naszej organizacji. Negocjacje powinny prowadzić do rozwiązania satysfakcjonującego obie strony, uwzględniającego ich uzasadnione interesy - do rozwiązania typu win-win. "Ja wygrywam, ty wygrywasz" to książka pobudzająca do myślenia, inspirujący przewodnik po negocjowaniu opartym na ustalonych zasadach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9040.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10615.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Sensus)
Tyt. oryg.: "Verbotene Rhetorik : die Kunst der skrupellosen Manipulation" 2005.
Bibliogr. s. 329-330. Indeks.
Niech myślą, że są od ciebie sprytniejsi. Niech myślą, że z tobą wygrywają. Niech myślą, że nad sobą panują. A jednocześnie niech odgrywają role w scenariuszu, który ty napiszesz. Ludzie wchodzą w role błyskawicznie i nieświadomie. Stwórz im odpowiednią grę, a będą posłusznie wykonywać rozkazy wydawane niewidzialną ręką manipulacji. Już najwyższy czas, byś to ty przejął stery otaczającego świata. Być może myślisz, że takich książek nie powinno się wydawać. Że manipulacja jest brudna i nieetyczna. Owszem - ale jest też piekielnie skuteczna. Pozwól, że dam ci moralnie akceptowalny powód do zgłębiania sztuki NLP: co będzie, jeśli spotkasz nieetycznego przeciwnika silniejszego od ciebie, któremu nie dasz rady bez chwytów poniżej pasa? Sięgniesz po asy w rękawie czy poddasz się? Gloria Beck, doświadczona pedagog i filozof, nauczy cię włamywać się do ludzkich umysłów przy użyciu: techniki budowania przesądów, techniki uzależniania innych od siebie, techniki tworzenia autorytetu, któremu nie sposób się oprzeć, techniki zakotwiczania: ściągania czyichś myśli w obszar, który cię interesuje, techniki kierowania wrażeniem, dwudziestu sześciu innych technik mistrzów NLP. Wciągaj ludzi we własną grę.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10726.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-198, wykaz aktów prawnych s. 199-200. Indeks.
Przedmiotem zainteresowań naukowych Autora są przede wszystkim problemy działalności informacyjnej podmiotów w życiu gospodarczym. I temu problemowi jest poświęcona niniejsza praca. Informacja współcześnie jest uznawana za jeden z najcenniejszych zasobów w gospodarce. Dlatego właśnie wszystko, co wiąże się z tworzeniem, gromadzeniem, przechowywaniem, przekazywaniem, przetwarzaniem, udostępnianiem, korzystaniem i ochroną ma ogromne znaczenie dla funkcjonowania współczesnych gospodarek. Autor przeanalizował ekonomiczne, techniczne, psychologiczne, socjologiczne, lingwistyczne, prawne i etyczne aspekty informacji w biznesie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5619.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7100.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Jak posługiwać się metaforami, aby przemówić do wyobraźni pracowników? Co zrobić, aby pracownicy zrozumieli strategię? Jakich jest 10 herezji związanych z komunikowaniem strategii? Dlaczego struktura i kultura organizacji mogą utrudniać wprowadzenie strategii i jak temu zaradzić? Jak stworzyć plan komunikowania się, a dzięki temu przyczynić do efektywnego wdrożenia strategii i osiągnięcia lepszych wyników? Nawet najlepsze strategie firmy okazują się bezwartościowe, jeśli pracownicy nie rozumieją ich założeń. Nie chodzi bowiem o doskonałe opracowanie danej strategii, a ojej umiejętne przekazanie całej organizacji. Badania dowodzą, że tylko nieliczni pracownicy wiedzą, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawdę jest ona zrozumiała jedynie dla zarządu ukrytego w zaciszu swoich gabinetów. Komunikowanie strategii to doskonały przewodnik zarówno dla zarządzających, jak i dla osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie. Autor krok po kroku wyjaśnia, jak skutecznie przekazać strategię wszystkim pracownikom i tym samym pozwolić firmie rozwinąć skrzydła.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14300.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15217.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Szkolenia)
Bibliogr.
Opierając się na własnych doświadczeniach zdobytych w amerykańskich grupach teatru improwizacji, autorka odkrywa przydatność stosowanych przez nie technik dla celów szkoleniowych różnego typu organizacji. Elementarne cechy i umiejętności, które są niezbędne zarówno w teatrze improwizacji, jak i w środowisku pracy, a które można rozwijać poprzez ćwiczenie, to: zdolność do zaufania innym, spontaniczność, umiejętność przyjmowania propozycji, słuchanie i świadome odbieranie informacji z otoczenia, umiejętność opowiadania, komunikacja niewerbalna. Znaczenie i sposoby rozwijania tych zdolności obszernie i ciekawie omówione zostały w pierwszej części książki. Część druga to opisy 50 ćwiczeń i gier improwizacyjnych, których skuteczność jest stale potwierdzana w praktyce szkoleniowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2903 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6340.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Jednostki tworzące grupę wnoszą do niej bagaż własnych osobowości - kompetencje, cechy, przeżycia i emocje, a także indywidualne oczekiwania. Podejmując decyzję o dołączeniu do powstającego zespołu, chcą współtworzyć nową rzeczywistość. Zaczynają współpracować, komunikują się między sobą, uczestniczą we wspólnych działaniach. Bycie w grupie pozwala na zdobywanie nowych doświadczeń, uruchamianie nieznanych form aktywności i kreatywności. Każda społeczność, niezależnie od przyświecającego jej celu i wieku jej członków, podlega podobnym zjawiskom, które nazwano "procesem grupowym". Głównym zadaniem prowadzącego jest więc zadbanie o to, by ogromny potencjał tkwiący w grupie został optymalnie wykorzystany, przynosząc wszystkim trwałe i satysfakcjonujące korzyści. Główne fazy rozwoju grupy. Najważniejsze elementy, o których należy pamiętać na każdym etapie budowania zespołu. Przykłady i propozycje ćwiczeń, zebrane podczas szkoleń, treningów i wykładów tematycznych. Tworzenie klimatu zaufania i akceptacji. Wyrażanie szacunku, wzmacnianie pozytywne, dostosowanie tempa pracy do możliwości grupy. Odpowiedzialność prowadzącego grupę za własny rozwój.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9101.III.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10724.III.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Sukces w Biznesie)
Tyt. oryg.: "How to win any negotiation without raising your voice, losing your cool, or coming to blows" 2006
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Autor sprawnie i z gracją wprowadzi Cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed Tobą potężne narzędzia negocjatora posługując się historią spraw klientów, których reprezentował.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7258.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8195.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The manager's guide to effective meetings" 2003.
Indeks.
Książka, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces organizacji i prowadzenia zebrania. Dzięki radom zawartym w książce możesz sprawić, że zebranie, często traktowane przez pracowników jako strata czasu, zamieni się w spotkanie pełnych entuzjazmu i zaangażowanych w pracę partnerów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5546.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6998.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9187.XXII.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10883.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie napisanym opracowaniu omówiono najczęściej stosowane narzędzia PR oraz przeanalizowano ich przydatność i skuteczność. Poza teorią zawarto też wiele praktycznych przykładów i studiów przypadków, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozważania nad przyszłością public relations. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, marketingu, dziennikarstwa, socjologii i psychologii oraz praktyków zainteresowanych tą tematyką.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5955 [Magazyn 1], P.5954 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5953.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7264.IX.18 [Czytelnia C], 6883.IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Assertiveness : step by step
Podejmując temat asertywności, Windy Dryden i Daniel Constantinou pragną wykazać, że przeszkody na drodze do zdrowej asertywności tkwią w nas samych, a nie w osobach, wobec których próbujemy być asertywni. Korzystają przy tym z bogatych i bardzo różnorodnych doświadczeń zdobytych w pracy psychoterapeutycznej i poradnictwie psychologicznym. Analizując szczegółowo dobrane odpowiednio przykłady, jasno i precyzyjnie przedstawiają najważniejsze informacje o postawie asertywnej. Dzięki ich wskazówkom wypracowanie dobrego kompromisu w najtrudniejszej nawet sytuacji nie będzie już dla nikogo problemem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5096.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6207.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 255-273. Indeks.
Autor opisuje ciekawą, choć mniej znaną stronę procesu komunikowania. Okazuje się, że bariery, dezinformacja, kłamstwa, manipulacja, blefowanie nie są jedynie utrudnieniami w skutecznej komunikacji, ale często również jej świadomymi strategiami. W książce omówiono ogólne kwestie dotyczące komunikowania, barier i zakłóceń, także w kontekście komunikacji międzykulturowej, proces sieciowej (dez)informacji, a przede wszystkim wpływ Internetu na manipulacje, nierówności społeczne, zalew informacji oraz różne społeczno-kulturowe przejawy komunikowania zawierającego zniekształcenia informacji czy wręcz celowe przekłamania, jak stereotypy czy mity. Całość uzupełnia mały słownik blefów i blefowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7322.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8269.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 96.
Publikacja przeznaczona jest do wspierania edukacji w zakresie języka migowego medycznego. Polecana jest głównie słuchaczom, studentom z zakresu dziedziny medycznej, pracownikom służby zdrowia - szczególnie dla pielęgniarek, położnych, lekarzy, ratowników medycznych. Książka ma na celu wdrażanie znaków ułatwiających komunikowanie się personelu medycznego z niesłyszącym pacjentem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16253.XVIII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Informacja Komunikacja)
Bibliogr. - Indeks.
Autorka książki diagnozuje sytuację praktyki bibliotecznej i zadania bibliotekarza, biorąc pod uwagę proces komunikowania się, przekazywania myśli i udzielania wiadomości. Komunikowanie się to niezmiernie ważna umiejętność współczesnego bibliotekarza, pracującego w bibliotece otwartej na czytelnika i środowisko lokalne. Jest warunkiem jego kompetencji zawodowej i rozwoju osobistego. Książka przybliża czytelnikom problematykę komunikacji bibliotecznej i zasługuje na uwagę i zaiteresowanie środowiska bibliotekarskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2437.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja bez barier : jak rozumieć i być rozumianym / Beata Kozyra ; ilustracje Kate Bauer. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 427 stron : ilustracje ; 22 cm.
(Rozwój Osobisty)
Oznaczenie wydania na okładce.
Wydanie 1 ukazało się pt.: Komunikacja bez barier czyli Wilk syty i owca cała.
Bibliografia, netografia na stronach 423-427.
Z książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym dowiesz się, między innymi: dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna w życiu każdego z nas, jak wygląda proces komunikacji, podstawowych błędach i barierach w komunikacji i jak sobie z nimi radzić, podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu, jak sobie radzić z emocjami i reakcjami swoimi i innych, jak rozmawiać szanując innych i zachowując szacunek do siebie, jak, dzięki komunikacji bez przemocy żyć w harmonii z innymi i budować pozytywne relacje osobiste i zawodowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20423.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20422.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: jaka jest rola kreatywności i dialogu w budowaniu relacji między menedżerami i pracownikami? Jakie cechy i umiejętności społeczne przywódcy decydują o sukcesie w kierowaniu firmą? W jaki sposób przedsiębiorstwa budują przewagę konkurencyjną oraz jakie nowe narzędzia komunikacji wykorzystują one w kontaktach z klientami? Praca składa się z trzech części. Są nimi: I. Społeczny wymiar komunikowania instytucjonalnego, II. Public relations w rozwoju przedsiębiorczości, III. Nowe narzędzia komunikowania przedsiębiorstw z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10141.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Słowo kluczowe: coaching ; zaufanie ; komunikacja ; rozmowa
Bibliogr. s. 305-307. Indeks.
Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10394.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again