Source
Books
(308)
Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(299)
Publikacje naukowe
(32)
Publikacje fachowe
(22)
Publikacje dydaktyczne
(19)
E-booki
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Status
available
(282)
only on-site
(276)
unavailable
(32)
unknown
(4)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(106)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(188)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(278)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(11)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(11)
Author
Kotler Philip (1931- )
(6)
Mruk Henryk
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(5)
Ehrlich Andrzej
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Wilczek-Ru┼╝yczka Ewa
(4)
Zarzycka Danuta
(4)
Ślusarska Barbara
(4)
Armstrong Gary
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Robbins Stephen P. (1943- )
(3)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Tworzyd┼éo Dariusz (1974- )
(3)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Akert Robin M
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Barska Anetta
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Cybulko Anna
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Giddens Anthony (1938- )
(2)
Gilewicz Joanna
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kisilowska Małgorzata
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kominarec Igor (1949- )
(2)
Kozyra Beata
(2)
Ko┼╝usznik Barbara
(2)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(2)
K─Ösy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Lewicki Czesław
(2)
Liberska Hanna (1955- )
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Makara-Studzińska Marta
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Mojs Ewa
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Ol─Ödzki Jerzy (1945- )
(2)
Owczarek Artur
(2)
Pabian Barbara
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rejman Krzysztof
(2)
Rusiński Michał
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siara Olga
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Soko┼éowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sutton Philip W. (1959- )
(2)
Szul┼╝ycka Alina
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Tomanek Paweł
(2)
Wachowiak Piotr
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wa┼Ťkowski Zygmunt
(2)
Wilson Timothy D
(2)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(2)
W─ůsik Dorota
(2)
Zahradniczek Kazimiera
(2)
Śliwińska Krystyna
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Alberti Robert
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andruszkiewicz Anna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Aniszewska Gra┼╝yna
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Asmann Miłosz
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Banaszkiewicz Mariola
(1)
Baran-Osak Bogusława
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Year
2020 - 2023
(20)
2010 - 2019
(184)
2000 - 2009
(99)
1990 - 1999
(5)
Time Period of Creation
2001-
(49)
Country
Poland
(308)
Language
Polish
(305)
Russian
(2)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(15)
Piel─Ögniarki i piel─Ögniarze
(6)
Mened┼╝erowie
(4)
Lekarze
(2)
Pedagodzy
(2)
Psycholodzy
(2)
Rodzice
(2)
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(2)
A2 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
B1 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
Farmaceuci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Poziom ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjali┼Ťci ds. public relations
(1)
Specjali┼Ťci ds. reklamy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(37)
MARKETING
(23)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(21)
ZARZ─äDZANIE
(21)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(17)
INTERNET
(16)
NEGOCJACJE
(15)
KADRY
(14)
PUBLIC RELATIONS
(14)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(13)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(11)
Komunikacja społeczna
(9)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(9)
Piel─Ögniarstwo
(8)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Marketing
(7)
REKLAMA
(7)
SŁUŻBA ZDROWIA
(7)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(7)
KOMUNIKACJA MI─śDZYKULTUROWA
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
ORGANIZACJA
(6)
ORGANIZACJE
(6)
Relacje mi─Ödzyludzkie
(6)
Służba zdrowia
(6)
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
ZACHOWANIE
(5)
ASERTYWNO┼Ü─ć
(4)
INNOWACJE
(4)
MARKETING PARTNERSKI
(4)
MOTYWACJA PRACY
(4)
PSYCHOLOGIA
(4)
Piel─Ögniarki i piel─Ögniarze
(4)
Prezentacje i wyst─ůpienia
(4)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA
(4)
APTEKARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(3)
KONFLIKT
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
Komunikacja mi─Ödzykulturowa
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PRACA ZESPOŁOWA
(3)
SOCJOLOGIA
(3)
SZPITALE
(3)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(3)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Etyka
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
J─Özyk rosyjski
(2)
KOBIETA
(2)
KOMUNIKACJA WEWN─śTRZNA
(2)
KONKURENCJA
(2)
Komunikacja medyczna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(2)
Lekarze a pacjenci
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
MEDIACJA (socjol.)
(2)
Medycyna
(2)
Odmienno┼Ť─ç kulturowa
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
PORADNIKI
(2)
PREZENTACJE I WYST─äPIENIA
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
Przedsi─Öbiorstwo
(2)
Psychiatria
(2)
RODZICE
(2)
RZECZYWISTO┼Ü─ć WIRTUALNA
(2)
SIE─ć KOMPUTEROWA
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(2)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(2)
Socjologia
(2)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(2)
Turystyka
(2)
UCZNIOWIE
(2)
UZALE┼╗NIENIE od KOMPUTERA
(2)
Zarz─ůdzanie
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANOREKSJA
(1)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
BANKI
(1)
BEZDOMNO┼Ü─ć
(1)
Subject: time
2001-
(19)
1989-
(5)
2001-0
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Subject: place
Polska
(10)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Wroc┼éaw (woj. dolno┼Ťl─ůskie)
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(49)
Podr─Öcznik
(28)
PODR─śCZNIKI
(25)
PORADNIKI
(12)
Opracowanie
(10)
Praca zbiorowa
(10)
Monografia
(8)
Poradnik
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Poradniki
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
Kompendia i repetytoria
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Scenariusz zaj─Ö─ç
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(23)
Zarz─ůdzanie i marketing
(19)
Psychologia
(14)
Media i komunikacja społeczna
(12)
Edukacja i pedagogika
(6)
Filozofia i etyka
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Rozw├│j osobisty
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Transport i logistyka
(3)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
J─Özykoznawstwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Nauka i badania
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
Rodzina, relacje mi─Ödzyludzkie
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja
(84)
komunikacja marketingowa
(75)
komunikacja interpersonalna
(71)
komunikacja społeczna
(48)
marketing
(42)
public relations
(28)
negocjacje
(27)
zarz─ůdzanie
(24)
Internet
(22)
reklama
(22)
komunikacja niewerbalna
(21)
przyw├│dztwo
(20)
dystrybucja
(18)
produkt
(18)
motywowanie pracownik├│w
(17)
organizacja
(17)
zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi
(17)
etyka
(16)
badania marketingowe
(15)
konflikt
(15)
konsument
(15)
psychologia
(15)
cena
(14)
przedsi─Öbiorstwo
(14)
marka
(13)
media
(13)
motywacja
(13)
segmentacja rynku
(12)
wizerunek
(12)
asertywno┼Ť─ç
(11)
kultura organizacyjna
(11)
pacjenci
(11)
podejmowanie decyzji
(11)
promocja
(11)
strategia marketingowa
(11)
komunikacja mi─Ödzykulturowa
(10)
komunikacja werbalna
(10)
piel─Ögniarstwo
(10)
marketing bezpo┼Ťredni
(9)
osobowo┼Ť─ç
(9)
sponsoring
(9)
stres
(9)
edukacja
(8)
emocje
(8)
plan marketingowy
(8)
praca
(8)
strategia
(8)
turystyka
(8)
zachowania organizacyjne
(8)
zarz─ůdzanie strategiczne
(8)
kierowanie
(7)
komunikacja z pacjentem
(7)
kontrola
(7)
kultura organizacji
(7)
opieka piel─Ögniarska
(7)
rekrutacja pracownik├│w
(7)
społeczeństwo informacyjne
(7)
służba zdrowia
(7)
biblioteka
(6)
diagnoza piel─Ögniarska
(6)
e-marketing
(6)
grupa
(6)
komunikacja biznesowa
(6)
kultura
(6)
marketing-mix
(6)
mened┼╝er
(6)
planowanie
(6)
planowanie marketingowe
(6)
praca zespołowa
(6)
sprzeda┼╝
(6)
struktura organizacyjna
(6)
szkoła
(6)
wychowanie
(6)
zarz─ůdzanie marketingowe
(6)
zarz─ůdzanie personelem
(6)
finanse
(5)
komunikacja elektroniczna
(5)
konkurencyjno┼Ť─ç
(5)
marketing relacji
(5)
marketing strategiczny
(5)
otoczenie przedsi─Öbiorstwa
(5)
planowanie strategiczne
(5)
postawa
(5)
przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç
(5)
rodzina
(5)
rozwi─ůzywanie problem├│w
(5)
socjologia
(5)
spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu
(5)
usługi medyczne
(5)
wpływ społeczny
(5)
zachowania konsumenckie
(5)
cykl ┼╝ycia produktu
(4)
edukacja zdrowotna
(4)
ergonomia
(4)
etyka biznesu
(4)
etyka zawodowa
(4)
filozofia
(4)
informacja
(4)
inteligencja
(4)
jako┼Ť─ç us┼éug
(4)
308 results Filter
Book
In basket
Efektywna komunikacja w zespole / Beata Rzepka. - Warszawa : Edgard, 2012. - 168 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Samo Sedno)
Bibliografia strona 168.

Ksi─ů┼╝ka prezentuje wiele cennych wskaz├│wek dotycz─ůcych komunikowania si─Ö z podw┼éadnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania si─Ö mimo r├│┼╝nicy charakter├│w. Dowiesz si─Ö, jak organizowa─ç efektywne spotkania, usprawni─ç komunikacj─Ö mailow─ů czy jak radzi─ç sobie z trudnym wsp├│┼épracownikiem lub niezdecydowanym szefem. W ksi─ů┼╝ce znajdziesz proste techniki, kt├│re usprawni─ů wymian─Ö informacji, takie jak model 7C czy zasada KISS. Nauczysz si─Ö rozpoznawa─ç przyczyny b┼é─Öd├│w komunikacyjnych i ┼éagodnie rozwi─ůzywa─ç konflikty interpersonalne, tak by nie powtarza┼éy si─Ö w przysz┼éo┼Ťci. Test sposobu komunikacji pozwoli obiektywnie oceni─ç, jaki jest tw├│j styl porozumiewania si─Ö i nad czym warto jeszcze popracowa─ç.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18319.III.10 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 20578.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20577.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Jak skutecznie negocjowa─ç / Alan Fowler. - Wyd. 2 popr. - Warszawa : petit, 2001. - 188 s. ; 21 cm.
(Dobra Komunikacja)
Subject
Słowo kluczowe

Zdolno┼Ť─ç przekonywania i wywierania wp┼éywu na innych to jedne z najwa┼╝niejszych umiej─Ötno┼Ťci kierowniczych, a jednocze┼Ťnie podstawa skutecznych negocjacji. Ksi─ů┼╝ka ma charakter praktyczny, zawiera wiele przyk┼éad├│w ilustruj─ůcych podawane tezy i zasady. Przyk┼éady dotycz─ů nie tylko negocjacji w sprawach pracowniczych, ale tak┼╝e handlowych, mened┼╝erskich i innych, w kt├│rych stale bierzemy udzia┼é.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2750 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3929.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Negocjacje / Richard Luecke ; tł. Anita Doroba. - Warszawa : "MT Biznes", cop. 2008. - 229, [3] s. : il. ; 23 cm.
(Harvard Business Essentials)
Subject
Słowo kluczowe
Nazwa aut. na s. [232].
Bibliogr. s. 217-224.

Negocjacje - prowadzone wtedy, gdy ubiegamy si─Ö o atrakcyjn─ů posad─Ö, gdy staramy si─Ö za┼éagodzi─ç sp├│r z klientem, gdy przygotowujemy kontrakt lub te┼╝ gdy czynimy ust─Öpstwa na rzecz innych dzia┼é├│w w naszej firmie - to niezb─Ödny aspekt ┼╝ycia w ┼Ťwiecie biznesu, to nieod┼é─ůczne jego wyzwanie. W ┼Ťwiecie biznesu dobrzy negocjatorzy s─ů zawsze osobami bardzo po┼╝─ůdanymi. Doprowadzenie trudnych negocjacji do oczekiwanego wyniku jest chyba jednym z najbardziej satysfakcjonuj─ůcych - i najwarto┼Ťciowszych - aspekt├│w wsp├│┼éczesnego biznesu. Ksi─ů┼╝ka "Negocjacje", pe┼éna praktycznych rad i wygodnych narz─Ödzi pomo┼╝e ka┼╝demu mened┼╝erowi doskonali─ç swoje umiej─Ötno┼Ťci i osi─ůga─ç istotne korzy┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7883.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8978.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes bez Granic)
Tyt. oryg.: "I win you win : the essential guide to principled negotiation" 2007.

Umiej─Ötno┼Ť─ç negocjowania jest niezb─Ödna w ka┼╝dej niemal sytuacji - w ┼╝yciu i w dzia┼éalno┼Ťci zawodowej. Negocjacje to seria manewr├│w, kt├│re wykonujemy w celu uzyskania jak najlepszego porozumienia dla siebie lub naszej organizacji. Negocjacje powinny prowadzi─ç do rozwi─ůzania satysfakcjonuj─ůcego obie strony, uwzgl─Ödniaj─ůcego ich uzasadnione interesy - do rozwi─ůzania typu win-win. "Ja wygrywam, ty wygrywasz" to ksi─ů┼╝ka pobudzaj─ůca do my┼Ťlenia, inspiruj─ůcy przewodnik po negocjowaniu opartym na ustalonych zasadach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9040.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10615.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Sensus)
Tyt. oryg.: "Verbotene Rhetorik : die Kunst der skrupellosen Manipulation" 2005.
Bibliogr. s. 329-330. Indeks.

Niech my┼Ťl─ů, ┼╝e s─ů od ciebie sprytniejsi. Niech my┼Ťl─ů, ┼╝e z tob─ů wygrywaj─ů. Niech my┼Ťl─ů, ┼╝e nad sob─ů panuj─ů. A jednocze┼Ťnie niech odgrywaj─ů role w scenariuszu, kt├│ry ty napiszesz. Ludzie wchodz─ů w role b┼éyskawicznie i nie┼Ťwiadomie. Stw├│rz im odpowiedni─ů gr─Ö, a b─Öd─ů pos┼éusznie wykonywa─ç rozkazy wydawane niewidzialn─ů r─Ök─ů manipulacji. Ju┼╝ najwy┼╝szy czas, by┼Ť to ty przej─ů┼é stery otaczaj─ůcego ┼Ťwiata. By─ç mo┼╝e my┼Ťlisz, ┼╝e takich ksi─ů┼╝ek nie powinno si─Ö wydawa─ç. ┼╗e manipulacja jest brudna i nieetyczna. Owszem - ale jest te┼╝ piekielnie skuteczna. Pozw├│l, ┼╝e dam ci moralnie akceptowalny pow├│d do zg┼é─Öbiania sztuki NLP: co b─Ödzie, je┼Ťli spotkasz nieetycznego przeciwnika silniejszego od ciebie, kt├│remu nie dasz rady bez chwyt├│w poni┼╝ej pasa? Si─Ögniesz po asy w r─Ökawie czy poddasz si─Ö? Gloria Beck, do┼Ťwiadczona pedagog i filozof, nauczy ci─Ö w┼éamywa─ç si─Ö do ludzkich umys┼é├│w przy u┼╝yciu: techniki budowania przes─ůd├│w, techniki uzale┼╝niania innych od siebie, techniki tworzenia autorytetu, kt├│remu nie spos├│b si─Ö oprze─ç, techniki zakotwiczania: ┼Ťci─ůgania czyich┼Ť my┼Ťli w obszar, kt├│ry ci─Ö interesuje, techniki kierowania wra┼╝eniem, dwudziestu sze┼Ťciu innych technik mistrz├│w NLP. Wci─ůgaj ludzi we w┼éasn─ů gr─Ö.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10726.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket

Ksi─ů┼╝ka "Otoczeni przez idiot├│w" to pozycja, kt├│ra pozwala odkry─ç, ┼╝e to nie zawsze inni s─ů problemem, ale to my mamy problemy z komunikacj─ů. I chocia┼╝ jest to gorzka prawda, to nie da si─Ö ukry─ç, ┼╝e dowody przedstawione w publikacji wydawnictwa Wielka Litera nie pozostawiaj─ů z┼éudze┼ä, co do tego, jakie s─ů fakty. Thomas Erikson w swojej ksi─ů┼╝ce opisuje cztery typy osobowo┼Ťci: choleryk├│w, sangwinik├│w, flegmatyk├│w i melancholik├│w. Ka┼╝dej z tych figur po┼Ťwi─Öca tyle samo czasu na analiz─Ö i stara si─Ö w obiektywny spos├│b opisa─ç charakterystyczne dla nich zachowania. Warto zaznaczy─ç, ┼╝e Thomas Erikson nie generalizuje, niejednokrotnie podkre┼Ťla, ┼╝e ka┼╝dy z nas sk┼éada si─Ö z r├│┼╝nych cech osobowo┼Ťci. Nie warto┼Ťciuje ich, ale zgodnie z faktami charakteryzuje. Ta ksi─ů┼╝ka pozwala lepiej pozna─ç siebie, mimo ┼╝e tytu┼é przewrotnie wskazuje na to, ┼╝e b─Ödzie o innych ludziach. W "Otoczonych przez idiot├│w" autor pos┼éuguje si─Ö bardzo prostym j─Özykiem, kt├│ry pozwala na zrozumienie tre┼Ťci nawet osobie, kt├│ra nigdy nie mia┼éa styczno┼Ťci z tym zagadnieniem. Co wi─Öcej, dla zobrazowania tre┼Ťci umieszczone zosta┼éy w niej diagramy i tabele, aby publikacja by┼éa jeszcze bardziej przejrzysta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21840.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-198, wykaz akt├│w prawnych s. 199-200. Indeks.

Przedmiotem zainteresowa┼ä naukowych Autora s─ů przede wszystkim problemy dzia┼éalno┼Ťci informacyjnej podmiot├│w w ┼╝yciu gospodarczym. I temu problemowi jest po┼Ťwi─Öcona niniejsza praca. Informacja wsp├│┼écze┼Ťnie jest uznawana za jeden z najcenniejszych zasob├│w w gospodarce. Dlatego w┼éa┼Ťnie wszystko, co wi─ů┼╝e si─Ö z tworzeniem, gromadzeniem, przechowywaniem, przekazywaniem, przetwarzaniem, udost─Öpnianiem, korzystaniem i ochron─ů ma ogromne znaczenie dla funkcjonowania wsp├│┼éczesnych gospodarek. Autor przeanalizowa┼é ekonomiczne, techniczne, psychologiczne, socjologiczne, lingwistyczne, prawne i etyczne aspekty informacji w biznesie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5619.IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7100.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.

Jak pos┼éugiwa─ç si─Ö metaforami, aby przem├│wi─ç do wyobra┼║ni pracownik├│w? Co zrobi─ç, aby pracownicy zrozumieli strategi─Ö? Jakich jest 10 herezji zwi─ůzanych z komunikowaniem strategii? Dlaczego struktura i kultura organizacji mog─ů utrudnia─ç wprowadzenie strategii i jak temu zaradzi─ç? Jak stworzy─ç plan komunikowania si─Ö, a dzi─Öki temu przyczyni─ç do efektywnego wdro┼╝enia strategii i osi─ůgni─Öcia lepszych wynik├│w? Nawet najlepsze strategie firmy okazuj─ů si─Ö bezwarto┼Ťciowe, je┼Ťli pracownicy nie rozumiej─ů ich za┼éo┼╝e┼ä. Nie chodzi bowiem o doskona┼ée opracowanie danej strategii, a ojej umiej─Ötne przekazanie ca┼éej organizacji. Badania dowodz─ů, ┼╝e tylko nieliczni pracownicy wiedz─ů, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawd─Ö jest ona zrozumia┼éa jedynie dla zarz─ůdu ukrytego w zaciszu swoich gabinet├│w. Komunikowanie strategii to doskona┼éy przewodnik zar├│wno dla zarz─ůdzaj─ůcych, jak i dla os├│b odpowiedzialnych za komunikacj─Ö w firmie. Autor krok po kroku wyja┼Ťnia, jak skutecznie przekaza─ç strategi─Ö wszystkim pracownikom i tym samym pozwoli─ç firmie rozwin─ů─ç skrzyd┼éa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14300.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15217.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Negocjacje / Krzysztof Kałucki. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 238 stron : ilustracje ; 24 cm.
Na pierwszej stronie ok┼éadki : Negocjacje to sztuka przekonywania. Nie negocjuj ze mn─ů, ale przekonaj mnie. Nie chc─Ö z Tob─ů negocjowa─ç, ale chc─Ö Ci─Ö przekona─ç.
Bibliografia na stronach 217-227.

Ksi─ů┼╝ka odnosi si─Ö do jednego z najpopularniejszych dzia┼éa┼ä, kt├│rego jeste┼Ťmy uczestnikami ka┼╝dego dnia. We wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie (nie tylko biznesu) skuteczne negocjacje nie s─ů oparte na wykorzystaniu spektakularnego wachlarza wielu technik negocjacyjnych, ale na komunikacji i zarz─ůdzaniu emocjami. Zawodowi negocjatorzy nie skupiaj─ů si─Ö na atakowaniu drugiej strony poprzez wyrafinowane techniki perswazyjne, ale na poszukiwaniu i szybkim dochodzeniu do obustronnie korzystnych rozwi─ůza┼ä.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18512.IX.15 [Magazyn 1], P.18511.IX.15 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 21718.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21717.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Szkolenia)
Bibliogr.

Opieraj─ůc si─Ö na w┼éasnych do┼Ťwiadczeniach zdobytych w ameryka┼äskich grupach teatru improwizacji, autorka odkrywa przydatno┼Ť─ç stosowanych przez nie technik dla cel├│w szkoleniowych r├│┼╝nego typu organizacji. Elementarne cechy i umiej─Ötno┼Ťci, kt├│re s─ů niezb─Ödne zar├│wno w teatrze improwizacji, jak i w ┼Ťrodowisku pracy, a kt├│re mo┼╝na rozwija─ç poprzez ─çwiczenie, to: zdolno┼Ť─ç do zaufania innym, spontaniczno┼Ť─ç, umiej─Ötno┼Ť─ç przyjmowania propozycji, s┼éuchanie i ┼Ťwiadome odbieranie informacji z otoczenia, umiej─Ötno┼Ť─ç opowiadania, komunikacja niewerbalna. Znaczenie i sposoby rozwijania tych zdolno┼Ťci obszernie i ciekawie om├│wione zosta┼éy w pierwszej cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki. Cz─Ö┼Ť─ç druga to opisy 50 ─çwicze┼ä i gier improwizacyjnych, kt├│rych skuteczno┼Ť─ç jest stale potwierdzana w praktyce szkoleniowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2903 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6340.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)

Jednostki tworz─ůce grup─Ö wnosz─ů do niej baga┼╝ w┼éasnych osobowo┼Ťci - kompetencje, cechy, prze┼╝ycia i emocje, a tak┼╝e indywidualne oczekiwania. Podejmuj─ůc decyzj─Ö o do┼é─ůczeniu do powstaj─ůcego zespo┼éu, chc─ů wsp├│┼étworzy─ç now─ů rzeczywisto┼Ť─ç. Zaczynaj─ů wsp├│┼épracowa─ç, komunikuj─ů si─Ö mi─Ödzy sob─ů, uczestnicz─ů we wsp├│lnych dzia┼éaniach. Bycie w grupie pozwala na zdobywanie nowych do┼Ťwiadcze┼ä, uruchamianie nieznanych form aktywno┼Ťci i kreatywno┼Ťci. Ka┼╝da spo┼éeczno┼Ť─ç, niezale┼╝nie od przy┼Ťwiecaj─ůcego jej celu i wieku jej cz┼éonk├│w, podlega podobnym zjawiskom, kt├│re nazwano "procesem grupowym". G┼é├│wnym zadaniem prowadz─ůcego jest wi─Öc zadbanie o to, by ogromny potencja┼é tkwi─ůcy w grupie zosta┼é optymalnie wykorzystany, przynosz─ůc wszystkim trwa┼ée i satysfakcjonuj─ůce korzy┼Ťci. G┼é├│wne fazy rozwoju grupy. Najwa┼╝niejsze elementy, o kt├│rych nale┼╝y pami─Öta─ç na ka┼╝dym etapie budowania zespo┼éu. Przyk┼éady i propozycje ─çwicze┼ä, zebrane podczas szkole┼ä, trening├│w i wyk┼éad├│w tematycznych. Tworzenie klimatu zaufania i akceptacji. Wyra┼╝anie szacunku, wzmacnianie pozytywne, dostosowanie tempa pracy do mo┼╝liwo┼Ťci grupy. Odpowiedzialno┼Ť─ç prowadz─ůcego grup─Ö za w┼éasny rozw├│j.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9101.III.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10724.III.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Sukces w Biznesie)
Tyt. oryg.: "How to win any negotiation without raising your voice, losing your cool, or coming to blows" 2006

Dobry negocjator to kto┼Ť, kto potrafi rozwi─ůzywa─ç z┼éo┼╝one problemy i osi─ůga─ç twarde rezultaty, nie wytaczaj─ůc ci─Ö┼╝kiej artylerii. Autor sprawnie i z gracj─ů wprowadzi Ci─Ö na drog─Ö dobrych negocjacji. Odkryje przed Tob─ů pot─Ö┼╝ne narz─Ödzia negocjatora pos┼éuguj─ůc si─Ö histori─ů spraw klient├│w, kt├│rych reprezentowa┼é.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7258.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8195.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The manager's guide to effective meetings" 2003.
Indeks.

Ksi─ů┼╝ka, kt├│ra krok po kroku przeprowadzi Ci─Ö przez proces organizacji i prowadzenia zebrania. Dzi─Öki radom zawartym w ksi─ů┼╝ce mo┼╝esz sprawi─ç, ┼╝e zebranie, cz─Östo traktowane przez pracownik├│w jako strata czasu, zamieni si─Ö w spotkanie pe┼énych entuzjazmu i zaanga┼╝owanych w prac─Ö partner├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5546.IX.4.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6998.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9187.XXII.9 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10883.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 331-337.

W warunkach konkurencji same umiej─Ötno┼Ťci medyczne mog─ů by─ç niewystarczaj─ůce, by pozyska─ç i utrzyma─ç pacjent├│w, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka mo┼╝liwo┼Ťci wyr├│┼╝nienia si─Ö na tle konkurencji. Renoma plac├│wki to ca┼éokszta┼ét korzystnych wyobra┼╝e┼ä zwi─ůzanych z danym podmiotem umo┼╝liwiaj─ůcych pozytywne nastawienie pacjent├│w. Dlatego tak wa┼╝nym staje si─Ö kompleksowe przygotowanie personelu do budowania wizerunku plac├│wki zdrowotnej w oczach pacjent├│w. Ksi─ů┼╝ka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje si─Ö problematyk─ů funkcjonowania zak┼éadu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko poj─Ötej komunikacji z pacjentem - nabywc─ů us┼éugi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposob├│w budowania pozytywnego wizerunku plac├│wki, kt├│r─ů zarz─ůdzaj─ů czy w kt├│rej pracuj─ů, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywc├│w. Jest to „marketingowym kierunkowskazem" mo┼╝liwych do podj─Öcia dzia┼éa┼ä.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 21744.XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21743.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket

W tym wszechstronnym, a jednocze┼Ťnie przyst─Öpnie napisanym opracowaniu om├│wiono najcz─Ö┼Ťciej stosowane narz─Ödzia PR oraz przeanalizowano ich przydatno┼Ť─ç i skuteczno┼Ť─ç. Poza teori─ů zawarto te┼╝ wiele praktycznych przyk┼éad├│w i studi├│w przypadk├│w, pozwalaj─ůcych wykorzysta─ç zdobyt─ů wiedz─Ö w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozwa┼╝ania nad przysz┼éo┼Ťci─ů public relations. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w zarz─ůdzania, marketingu, dziennikarstwa, socjologii i psychologii oraz praktyk├│w zainteresowanych t─ů tematyk─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5955 [Magazyn 1], P.5954 [Magazyn 1], 7264.IX.18 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5953.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6883.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Assertiveness : step by step

Podejmuj─ůc temat asertywno┼Ťci, Windy Dryden i Daniel Constantinou pragn─ů wykaza─ç, ┼╝e przeszkody na drodze do zdrowej asertywno┼Ťci tkwi─ů w nas samych, a nie w osobach, wobec kt├│rych pr├│bujemy by─ç asertywni. Korzystaj─ů przy tym z bogatych i bardzo r├│┼╝norodnych do┼Ťwiadcze┼ä zdobytych w pracy psychoterapeutycznej i poradnictwie psychologicznym. Analizuj─ůc szczeg├│┼éowo dobrane odpowiednio przyk┼éady, jasno i precyzyjnie przedstawiaj─ů najwa┼╝niejsze informacje o postawie asertywnej. Dzi─Öki ich wskaz├│wkom wypracowanie dobrego kompromisu w najtrudniejszej nawet sytuacji nie b─Ödzie ju┼╝ dla nikogo problemem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5096.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6207.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 255-273. Indeks.

Autor opisuje ciekaw─ů, cho─ç mniej znan─ů stron─Ö procesu komunikowania. Okazuje si─Ö, ┼╝e bariery, dezinformacja, k┼éamstwa, manipulacja, blefowanie nie s─ů jedynie utrudnieniami w skutecznej komunikacji, ale cz─Östo r├│wnie┼╝ jej ┼Ťwiadomymi strategiami. W ksi─ů┼╝ce om├│wiono og├│lne kwestie dotycz─ůce komunikowania, barier i zak┼é├│ce┼ä, tak┼╝e w kontek┼Ťcie komunikacji mi─Ödzykulturowej, proces sieciowej (dez)informacji, a przede wszystkim wp┼éyw Internetu na manipulacje, nier├│wno┼Ťci spo┼éeczne, zalew informacji oraz r├│┼╝ne spo┼éeczno-kulturowe przejawy komunikowania zawieraj─ůcego zniekszta┼écenia informacji czy wr─Öcz celowe przek┼éamania, jak stereotypy czy mity. Ca┼éo┼Ť─ç uzupe┼énia ma┼éy s┼éownik blef├│w i blefowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7322.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8269.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 96.

Publikacja przeznaczona jest do wspierania edukacji w zakresie j─Özyka migowego medycznego. Polecana jest g┼é├│wnie s┼éuchaczom, studentom z zakresu dziedziny medycznej, pracownikom s┼éu┼╝by zdrowia - szczeg├│lnie dla piel─Ögniarek, po┼éo┼╝nych, lekarzy, ratownik├│w medycznych. Ksi─ů┼╝ka ma na celu wdra┼╝anie znak├│w u┼éatwiaj─ůcych komunikowanie si─Ö personelu medycznego z nies┼éysz─ůcym pacjentem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16253.XVIII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Informacja Komunikacja)
Bibliogr. - Indeks.

Autorka ksi─ů┼╝ki diagnozuje sytuacj─Ö praktyki bibliotecznej i zadania bibliotekarza, bior─ůc pod uwag─Ö proces komunikowania si─Ö, przekazywania my┼Ťli i udzielania wiadomo┼Ťci. Komunikowanie si─Ö to niezmiernie wa┼╝na umiej─Ötno┼Ť─ç wsp├│┼éczesnego bibliotekarza, pracuj─ůcego w bibliotece otwartej na czytelnika i ┼Ťrodowisko lokalne. Jest warunkiem jego kompetencji zawodowej i rozwoju osobistego. Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝a czytelnikom problematyk─Ö komunikacji bibliotecznej i zas┼éuguje na uwag─Ö i zaiteresowanie ┼Ťrodowiska bibliotekarskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2437.I.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again