Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(280)
Publikacje naukowe
(24)
Publikacje fachowe
(15)
Publikacje dydaktyczne
(13)
E-booki
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Status
available
(294)
only on-site
(260)
unavailable
(3)
unknown
(3)
Branch
Magazyny
(101)
Wypo┼╝yczalnie
(175)
Czytelnie
(262)
Wypożyczalnia - Filia Radzyń Podlaski
(11)
Czytelnia - Filia Radzyń Podlaski
(11)
Author
Kotler Philip (1931- )
(6)
Mruk Henryk
(6)
Ehrlich Andrzej
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Wilczek-Ru┼╝yczka Ewa
(4)
Zarzycka Danuta
(4)
Ślusarska Barbara
(4)
Armstrong Gary
(3)
Robbins Stephen P. (1943- )
(3)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Akert Robin M
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Barska Anetta
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Cybulko Anna
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Giddens Anthony (1938- )
(2)
Gilewicz Joanna
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jaworska-Surma Aleksandra
(2)
Kisilowska Małgorzata
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kominarec Igor (1949- )
(2)
Kozyra Beata
(2)
Ko┼╝usznik Barbara
(2)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(2)
K─Ösy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Lewicki Czesław
(2)
Liberska Hanna (1955- )
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Makara-Studzińska Marta
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Mojs Ewa
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Ol─Ödzki Jerzy (1945- )
(2)
Owczarek Artur
(2)
Pabian Barbara
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rejman Krzysztof
(2)
Rusiński Michał
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siara Olga
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Soko┼éowski Marek (1962- )
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sutton Philip W. (1959- )
(2)
Szul┼╝ycka Alina
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Tomanek Paweł
(2)
Tworzyd┼éo Dariusz (1974- )
(2)
Wachowiak Piotr
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wilson Timothy D
(2)
W─ůsik Dorota
(2)
Zahradniczek Kazimiera
(2)
Śliwińska Krystyna
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Alberti Robert
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andruszkiewicz Anna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Aniszewska Gra┼╝yna
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Asmann Miłosz
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Banaszkiewicz Mariola
(1)
Baran-Osak Bogusława
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bauer Kate
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Bejda Grzegorz
(1)
Year
2020 - 2022
(11)
2010 - 2019
(180)
2000 - 2009
(93)
1990 - 1999
(5)
Time Period of Creation
2001-
(36)
Country
Poland
(289)
Language
Polish
(286)
Russian
(2)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(9)
Piel─Ögniarki i piel─Ögniarze
(5)
Pedagodzy
(2)
Psycholodzy
(2)
Rodzice
(2)
A2 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
B1 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Lekarze
(1)
Mened┼╝erowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Poziom ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy służby zdrowia
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(36)
MARKETING
(23)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(20)
ZARZ─äDZANIE
(20)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(17)
INTERNET
(15)
NEGOCJACJE
(15)
PUBLIC RELATIONS
(14)
KADRY
(13)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(13)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(10)
Komunikacja społeczna
(8)
Piel─Ögniarstwo
(8)
REKLAMA
(7)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(7)
SŁUŻBA ZDROWIA
(7)
KOMUNIKACJA MI─śDZYKULTUROWA
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
ORGANIZACJA
(6)
ORGANIZACJE
(6)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(6)
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Relacje mi─Ödzyludzkie
(5)
Służba zdrowia
(5)
ZACHOWANIE
(5)
ASERTYWNO┼Ü─ć
(4)
INNOWACJE
(4)
MARKETING PARTNERSKI
(4)
Marketing
(4)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PSYCHOLOGIA
(4)
Piel─Ögniarki i piel─Ögniarze
(4)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA
(4)
APTEKARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(3)
KONFLIKT
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
Komunikacja mi─Ödzykulturowa
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
MOTYWACJA PRACY
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PRACA ZESPOŁOWA
(3)
Prezentacje i wyst─ůpienia
(3)
SOCJOLOGIA
(3)
SZPITALE
(3)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(3)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Etyka
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
J─Özyk rosyjski
(2)
KOBIETA
(2)
KOMUNIKACJA WEWN─śTRZNA
(2)
KONKURENCJA
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja medyczna
(2)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(2)
Lekarze a pacjenci
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
MEDIACJA (socjol.)
(2)
Medycyna
(2)
Odmienno┼Ť─ç kulturowa
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
PORADNIKI
(2)
PREZENTACJE I WYST─äPIENIA
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(2)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
Psychiatria
(2)
RODZICE
(2)
RZECZYWISTO┼Ü─ć WIRTUALNA
(2)
SIE─ć KOMPUTEROWA
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(2)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(2)
Socjologia
(2)
Turystyka
(2)
UCZNIOWIE
(2)
UZALE┼╗NIENIE od KOMPUTERA
(2)
Zarz─ůdzanie
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANOREKSJA
(1)
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
BANKI
(1)
BEZDOMNO┼Ü─ć
(1)
BIBLIOTEKI CYFROWE
(1)
BIBLIOTEKI NAUKOWE
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BIUROWO┼Ü─ć
(1)
BLOGI
(1)
Subject: time
2001-
(15)
1989-
(5)
2001-0
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(8)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
Słowacja
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(49)
PODR─śCZNIKI
(25)
Podr─Öcznik
(20)
PORADNIKI
(12)
Praca zbiorowa
(10)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(5)
Monografia
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Poradniki
(2)
Raport z badań
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
Kompendia i repetytoria
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Scenariusz zaj─Ö─ç
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(21)
Psychologia
(13)
Zarz─ůdzanie i marketing
(11)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Edukacja i pedagogika
(6)
Filozofia i etyka
(3)
Rozw├│j osobisty
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
J─Özykoznawstwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Nauka i badania
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
289 results Filter
Book
In basket
Efektywna komunikacja w zespole / Beata Rzepka. - Warszawa : Edgard, 2012. - 168 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Samo Sedno)
Bibliografia strona 168.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje wiele cennych wskaz├│wek dotycz─ůcych komunikowania si─Ö z podw┼éadnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania si─Ö mimo r├│┼╝nicy charakter├│w. Dowiesz si─Ö, jak organizowa─ç efektywne spotkania, usprawni─ç komunikacj─Ö mailow─ů czy jak radzi─ç sobie z trudnym wsp├│┼épracownikiem lub niezdecydowanym szefem. W ksi─ů┼╝ce znajdziesz proste techniki, kt├│re usprawni─ů wymian─Ö informacji, takie jak model 7C czy zasada KISS. Nauczysz si─Ö rozpoznawa─ç przyczyny b┼é─Öd├│w komunikacyjnych i ┼éagodnie rozwi─ůzywa─ç konflikty interpersonalne, tak by nie powtarza┼éy si─Ö w przysz┼éo┼Ťci. Test sposobu komunikacji pozwoli obiektywnie oceni─ç, jaki jest tw├│j styl porozumiewania si─Ö i nad czym warto jeszcze popracowa─ç.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18319.III.10 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20578.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20577.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Jak skutecznie negocjowa─ç / Alan Fowler. - Wyd. 2 popr. - Warszawa : petit, 2001. - 188 s. ; 21 cm.
(Dobra Komunikacja)
Słowo kluczowe: negocjacje ; komunikacja
Zdolno┼Ť─ç przekonywania i wywierania wp┼éywu na innych to jedne z najwa┼╝niejszych umiej─Ötno┼Ťci kierowniczych, a jednocze┼Ťnie podstawa skutecznych negocjacji. Ksi─ů┼╝ka ma charakter praktyczny, zawiera wiele przyk┼éad├│w ilustruj─ůcych podawane tezy i zasady. Przyk┼éady dotycz─ů nie tylko negocjacji w sprawach pracowniczych, ale tak┼╝e handlowych, mened┼╝erskich i innych, w kt├│rych stale bierzemy udzia┼é.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2750 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3929.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Negocjacje / Richard Luecke ; tł. Anita Doroba. - Warszawa : "MT Biznes", cop. 2008. - 229, [3] s. : il. ; 23 cm.
(Harvard Business Essentials)
Słowo kluczowe: negocjacje ; komunikacja
Nazwa aut. na s. [232].
Bibliogr. s. 217-224.
Negocjacje - prowadzone wtedy, gdy ubiegamy si─Ö o atrakcyjn─ů posad─Ö, gdy staramy si─Ö za┼éagodzi─ç sp├│r z klientem, gdy przygotowujemy kontrakt lub te┼╝ gdy czynimy ust─Öpstwa na rzecz innych dzia┼é├│w w naszej firmie - to niezb─Ödny aspekt ┼╝ycia w ┼Ťwiecie biznesu, to nieod┼é─ůczne jego wyzwanie. W ┼Ťwiecie biznesu dobrzy negocjatorzy s─ů zawsze osobami bardzo po┼╝─ůdanymi. Doprowadzenie trudnych negocjacji do oczekiwanego wyniku jest chyba jednym z najbardziej satysfakcjonuj─ůcych - i najwarto┼Ťciowszych - aspekt├│w wsp├│┼éczesnego biznesu. Ksi─ů┼╝ka "Negocjacje", pe┼éna praktycznych rad i wygodnych narz─Ödzi pomo┼╝e ka┼╝demu mened┼╝erowi doskonali─ç swoje umiej─Ötno┼Ťci i osi─ůga─ç istotne korzy┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7883.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8978.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes bez Granic)
Słowo kluczowe: negocjacje ; komunikacja
Tyt. oryg.: "I win you win : the essential guide to principled negotiation" 2007.
Umiej─Ötno┼Ť─ç negocjowania jest niezb─Ödna w ka┼╝dej niemal sytuacji - w ┼╝yciu i w dzia┼éalno┼Ťci zawodowej. Negocjacje to seria manewr├│w, kt├│re wykonujemy w celu uzyskania jak najlepszego porozumienia dla siebie lub naszej organizacji. Negocjacje powinny prowadzi─ç do rozwi─ůzania satysfakcjonuj─ůcego obie strony, uwzgl─Ödniaj─ůcego ich uzasadnione interesy - do rozwi─ůzania typu win-win. "Ja wygrywam, ty wygrywasz" to ksi─ů┼╝ka pobudzaj─ůca do my┼Ťlenia, inspiruj─ůcy przewodnik po negocjowaniu opartym na ustalonych zasadach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9040.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10615.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Sensus)
Tyt. oryg.: "Verbotene Rhetorik : die Kunst der skrupellosen Manipulation" 2005.
Bibliogr. s. 329-330. Indeks.
Niech my┼Ťl─ů, ┼╝e s─ů od ciebie sprytniejsi. Niech my┼Ťl─ů, ┼╝e z tob─ů wygrywaj─ů. Niech my┼Ťl─ů, ┼╝e nad sob─ů panuj─ů. A jednocze┼Ťnie niech odgrywaj─ů role w scenariuszu, kt├│ry ty napiszesz. Ludzie wchodz─ů w role b┼éyskawicznie i nie┼Ťwiadomie. Stw├│rz im odpowiedni─ů gr─Ö, a b─Öd─ů pos┼éusznie wykonywa─ç rozkazy wydawane niewidzialn─ů r─Ök─ů manipulacji. Ju┼╝ najwy┼╝szy czas, by┼Ť to ty przej─ů┼é stery otaczaj─ůcego ┼Ťwiata. By─ç mo┼╝e my┼Ťlisz, ┼╝e takich ksi─ů┼╝ek nie powinno si─Ö wydawa─ç. ┼╗e manipulacja jest brudna i nieetyczna. Owszem - ale jest te┼╝ piekielnie skuteczna. Pozw├│l, ┼╝e dam ci moralnie akceptowalny pow├│d do zg┼é─Öbiania sztuki NLP: co b─Ödzie, je┼Ťli spotkasz nieetycznego przeciwnika silniejszego od ciebie, kt├│remu nie dasz rady bez chwyt├│w poni┼╝ej pasa? Si─Ögniesz po asy w r─Ökawie czy poddasz si─Ö? Gloria Beck, do┼Ťwiadczona pedagog i filozof, nauczy ci─Ö w┼éamywa─ç si─Ö do ludzkich umys┼é├│w przy u┼╝yciu: techniki budowania przes─ůd├│w, techniki uzale┼╝niania innych od siebie, techniki tworzenia autorytetu, kt├│remu nie spos├│b si─Ö oprze─ç, techniki zakotwiczania: ┼Ťci─ůgania czyich┼Ť my┼Ťli w obszar, kt├│ry ci─Ö interesuje, techniki kierowania wra┼╝eniem, dwudziestu sze┼Ťciu innych technik mistrz├│w NLP. Wci─ůgaj ludzi we w┼éasn─ů gr─Ö.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10726.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-198, wykaz akt├│w prawnych s. 199-200. Indeks.
Przedmiotem zainteresowa┼ä naukowych Autora s─ů przede wszystkim problemy dzia┼éalno┼Ťci informacyjnej podmiot├│w w ┼╝yciu gospodarczym. I temu problemowi jest po┼Ťwi─Öcona niniejsza praca. Informacja wsp├│┼écze┼Ťnie jest uznawana za jeden z najcenniejszych zasob├│w w gospodarce. Dlatego w┼éa┼Ťnie wszystko, co wi─ů┼╝e si─Ö z tworzeniem, gromadzeniem, przechowywaniem, przekazywaniem, przetwarzaniem, udost─Öpnianiem, korzystaniem i ochron─ů ma ogromne znaczenie dla funkcjonowania wsp├│┼éczesnych gospodarek. Autor przeanalizowa┼é ekonomiczne, techniczne, psychologiczne, socjologiczne, lingwistyczne, prawne i etyczne aspekty informacji w biznesie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5619.IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7100.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Jak pos┼éugiwa─ç si─Ö metaforami, aby przem├│wi─ç do wyobra┼║ni pracownik├│w? Co zrobi─ç, aby pracownicy zrozumieli strategi─Ö? Jakich jest 10 herezji zwi─ůzanych z komunikowaniem strategii? Dlaczego struktura i kultura organizacji mog─ů utrudnia─ç wprowadzenie strategii i jak temu zaradzi─ç? Jak stworzy─ç plan komunikowania si─Ö, a dzi─Öki temu przyczyni─ç do efektywnego wdro┼╝enia strategii i osi─ůgni─Öcia lepszych wynik├│w? Nawet najlepsze strategie firmy okazuj─ů si─Ö bezwarto┼Ťciowe, je┼Ťli pracownicy nie rozumiej─ů ich za┼éo┼╝e┼ä. Nie chodzi bowiem o doskona┼ée opracowanie danej strategii, a ojej umiej─Ötne przekazanie ca┼éej organizacji. Badania dowodz─ů, ┼╝e tylko nieliczni pracownicy wiedz─ů, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawd─Ö jest ona zrozumia┼éa jedynie dla zarz─ůdu ukrytego w zaciszu swoich gabinet├│w. Komunikowanie strategii to doskona┼éy przewodnik zar├│wno dla zarz─ůdzaj─ůcych, jak i dla os├│b odpowiedzialnych za komunikacj─Ö w firmie. Autor krok po kroku wyja┼Ťnia, jak skutecznie przekaza─ç strategi─Ö wszystkim pracownikom i tym samym pozwoli─ç firmie rozwin─ů─ç skrzyd┼éa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14300.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15217.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Szkolenia)
Bibliogr.
Opieraj─ůc si─Ö na w┼éasnych do┼Ťwiadczeniach zdobytych w ameryka┼äskich grupach teatru improwizacji, autorka odkrywa przydatno┼Ť─ç stosowanych przez nie technik dla cel├│w szkoleniowych r├│┼╝nego typu organizacji. Elementarne cechy i umiej─Ötno┼Ťci, kt├│re s─ů niezb─Ödne zar├│wno w teatrze improwizacji, jak i w ┼Ťrodowisku pracy, a kt├│re mo┼╝na rozwija─ç poprzez ─çwiczenie, to: zdolno┼Ť─ç do zaufania innym, spontaniczno┼Ť─ç, umiej─Ötno┼Ť─ç przyjmowania propozycji, s┼éuchanie i ┼Ťwiadome odbieranie informacji z otoczenia, umiej─Ötno┼Ť─ç opowiadania, komunikacja niewerbalna. Znaczenie i sposoby rozwijania tych zdolno┼Ťci obszernie i ciekawie om├│wione zosta┼éy w pierwszej cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki. Cz─Ö┼Ť─ç druga to opisy 50 ─çwicze┼ä i gier improwizacyjnych, kt├│rych skuteczno┼Ť─ç jest stale potwierdzana w praktyce szkoleniowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2903 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6340.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Jednostki tworz─ůce grup─Ö wnosz─ů do niej baga┼╝ w┼éasnych osobowo┼Ťci - kompetencje, cechy, prze┼╝ycia i emocje, a tak┼╝e indywidualne oczekiwania. Podejmuj─ůc decyzj─Ö o do┼é─ůczeniu do powstaj─ůcego zespo┼éu, chc─ů wsp├│┼étworzy─ç now─ů rzeczywisto┼Ť─ç. Zaczynaj─ů wsp├│┼épracowa─ç, komunikuj─ů si─Ö mi─Ödzy sob─ů, uczestnicz─ů we wsp├│lnych dzia┼éaniach. Bycie w grupie pozwala na zdobywanie nowych do┼Ťwiadcze┼ä, uruchamianie nieznanych form aktywno┼Ťci i kreatywno┼Ťci. Ka┼╝da spo┼éeczno┼Ť─ç, niezale┼╝nie od przy┼Ťwiecaj─ůcego jej celu i wieku jej cz┼éonk├│w, podlega podobnym zjawiskom, kt├│re nazwano "procesem grupowym". G┼é├│wnym zadaniem prowadz─ůcego jest wi─Öc zadbanie o to, by ogromny potencja┼é tkwi─ůcy w grupie zosta┼é optymalnie wykorzystany, przynosz─ůc wszystkim trwa┼ée i satysfakcjonuj─ůce korzy┼Ťci. G┼é├│wne fazy rozwoju grupy. Najwa┼╝niejsze elementy, o kt├│rych nale┼╝y pami─Öta─ç na ka┼╝dym etapie budowania zespo┼éu. Przyk┼éady i propozycje ─çwicze┼ä, zebrane podczas szkole┼ä, trening├│w i wyk┼éad├│w tematycznych. Tworzenie klimatu zaufania i akceptacji. Wyra┼╝anie szacunku, wzmacnianie pozytywne, dostosowanie tempa pracy do mo┼╝liwo┼Ťci grupy. Odpowiedzialno┼Ť─ç prowadz─ůcego grup─Ö za w┼éasny rozw├│j.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9101.III.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10724.III.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Sukces w Biznesie)
Tyt. oryg.: "How to win any negotiation without raising your voice, losing your cool, or coming to blows" 2006
Dobry negocjator to kto┼Ť, kto potrafi rozwi─ůzywa─ç z┼éo┼╝one problemy i osi─ůga─ç twarde rezultaty, nie wytaczaj─ůc ci─Ö┼╝kiej artylerii. Autor sprawnie i z gracj─ů wprowadzi Ci─Ö na drog─Ö dobrych negocjacji. Odkryje przed Tob─ů pot─Ö┼╝ne narz─Ödzia negocjatora pos┼éuguj─ůc si─Ö histori─ů spraw klient├│w, kt├│rych reprezentowa┼é.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7258.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8195.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The manager's guide to effective meetings" 2003.
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka, kt├│ra krok po kroku przeprowadzi Ci─Ö przez proces organizacji i prowadzenia zebrania. Dzi─Öki radom zawartym w ksi─ů┼╝ce mo┼╝esz sprawi─ç, ┼╝e zebranie, cz─Östo traktowane przez pracownik├│w jako strata czasu, zamieni si─Ö w spotkanie pe┼énych entuzjazmu i zaanga┼╝owanych w prac─Ö partner├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5546.IX.4.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6998.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9187.XXII.9 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10883.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
W tym wszechstronnym, a jednocze┼Ťnie przyst─Öpnie napisanym opracowaniu om├│wiono najcz─Ö┼Ťciej stosowane narz─Ödzia PR oraz przeanalizowano ich przydatno┼Ť─ç i skuteczno┼Ť─ç. Poza teori─ů zawarto te┼╝ wiele praktycznych przyk┼éad├│w i studi├│w przypadk├│w, pozwalaj─ůcych wykorzysta─ç zdobyt─ů wiedz─Ö w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozwa┼╝ania nad przysz┼éo┼Ťci─ů public relations. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w zarz─ůdzania, marketingu, dziennikarstwa, socjologii i psychologii oraz praktyk├│w zainteresowanych t─ů tematyk─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5955 [Magazyn 1], P.5954 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5953.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7264.IX.18 [Czytelnia C], 6883.IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Assertiveness : step by step
Podejmuj─ůc temat asertywno┼Ťci, Windy Dryden i Daniel Constantinou pragn─ů wykaza─ç, ┼╝e przeszkody na drodze do zdrowej asertywno┼Ťci tkwi─ů w nas samych, a nie w osobach, wobec kt├│rych pr├│bujemy by─ç asertywni. Korzystaj─ů przy tym z bogatych i bardzo r├│┼╝norodnych do┼Ťwiadcze┼ä zdobytych w pracy psychoterapeutycznej i poradnictwie psychologicznym. Analizuj─ůc szczeg├│┼éowo dobrane odpowiednio przyk┼éady, jasno i precyzyjnie przedstawiaj─ů najwa┼╝niejsze informacje o postawie asertywnej. Dzi─Öki ich wskaz├│wkom wypracowanie dobrego kompromisu w najtrudniejszej nawet sytuacji nie b─Ödzie ju┼╝ dla nikogo problemem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5096.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6207.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 255-273. Indeks.
Autor opisuje ciekaw─ů, cho─ç mniej znan─ů stron─Ö procesu komunikowania. Okazuje si─Ö, ┼╝e bariery, dezinformacja, k┼éamstwa, manipulacja, blefowanie nie s─ů jedynie utrudnieniami w skutecznej komunikacji, ale cz─Östo r├│wnie┼╝ jej ┼Ťwiadomymi strategiami. W ksi─ů┼╝ce om├│wiono og├│lne kwestie dotycz─ůce komunikowania, barier i zak┼é├│ce┼ä, tak┼╝e w kontek┼Ťcie komunikacji mi─Ödzykulturowej, proces sieciowej (dez)informacji, a przede wszystkim wp┼éyw Internetu na manipulacje, nier├│wno┼Ťci spo┼éeczne, zalew informacji oraz r├│┼╝ne spo┼éeczno-kulturowe przejawy komunikowania zawieraj─ůcego zniekszta┼écenia informacji czy wr─Öcz celowe przek┼éamania, jak stereotypy czy mity. Ca┼éo┼Ť─ç uzupe┼énia ma┼éy s┼éownik blef├│w i blefowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7322.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8269.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 96.
Publikacja przeznaczona jest do wspierania edukacji w zakresie j─Özyka migowego medycznego. Polecana jest g┼é├│wnie s┼éuchaczom, studentom z zakresu dziedziny medycznej, pracownikom s┼éu┼╝by zdrowia - szczeg├│lnie dla piel─Ögniarek, po┼éo┼╝nych, lekarzy, ratownik├│w medycznych. Ksi─ů┼╝ka ma na celu wdra┼╝anie znak├│w u┼éatwiaj─ůcych komunikowanie si─Ö personelu medycznego z nies┼éysz─ůcym pacjentem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16253.XVIII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Informacja Komunikacja)
Bibliogr. - Indeks.
Autorka ksi─ů┼╝ki diagnozuje sytuacj─Ö praktyki bibliotecznej i zadania bibliotekarza, bior─ůc pod uwag─Ö proces komunikowania si─Ö, przekazywania my┼Ťli i udzielania wiadomo┼Ťci. Komunikowanie si─Ö to niezmiernie wa┼╝na umiej─Ötno┼Ť─ç wsp├│┼éczesnego bibliotekarza, pracuj─ůcego w bibliotece otwartej na czytelnika i ┼Ťrodowisko lokalne. Jest warunkiem jego kompetencji zawodowej i rozwoju osobistego. Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝a czytelnikom problematyk─Ö komunikacji bibliotecznej i zas┼éuguje na uwag─Ö i zaiteresowanie ┼Ťrodowiska bibliotekarskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2437.I.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja bez barier : jak rozumie─ç i by─ç rozumianym / Beata Kozyra ; ilustracje Kate Bauer. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 427 stron : ilustracje ; 22 cm.
(Rozw├│j Osobisty)
Oznaczenie wydania na okładce.
Wydanie 1 ukazało się pt.: Komunikacja bez barier czyli Wilk syty i owca cała.
Bibliografia, netografia na stronach 423-427.
Z ksi─ů┼╝ki Komunikacja bez barier. Jak rozumie─ç i by─ç rozumianym dowiesz si─Ö, mi─Ödzy innymi: dlaczego skuteczna komunikacja jest wa┼╝na w ┼╝yciu ka┼╝dego z nas, jak wygl─ůda proces komunikacji, podstawowych b┼é─Ödach i barierach w komunikacji i jak sobie z nimi radzi─ç, podstawowych narz─Ödziach utrzymywania rozmowy na w┼éa┼Ťciwym kursie i docierania do wybranego portu, jak sobie radzi─ç z emocjami i reakcjami swoimi i innych, jak rozmawia─ç szanuj─ůc innych i zachowuj─ůc szacunek do siebie, jak, dzi─Öki komunikacji bez przemocy ┼╝y─ç w harmonii z innymi i budowa─ç pozytywne relacje osobiste i zawodowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20423.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20422.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy podj─Öto pr├│b─Ö odpowiedzi na nast─Öpuj─ůce pytania: jaka jest rola kreatywno┼Ťci i dialogu w budowaniu relacji mi─Ödzy mened┼╝erami i pracownikami? Jakie cechy i umiej─Ötno┼Ťci spo┼éeczne przyw├│dcy decyduj─ů o sukcesie w kierowaniu firm─ů? W jaki spos├│b przedsi─Öbiorstwa buduj─ů przewag─Ö konkurencyjn─ů oraz jakie nowe narz─Ödzia komunikacji wykorzystuj─ů one w kontaktach z klientami? Praca sk┼éada si─Ö z trzech cz─Ö┼Ťci. S─ů nimi: I. Spo┼éeczny wymiar komunikowania instytucjonalnego, II. Public relations w rozwoju przedsi─Öbiorczo┼Ťci, III. Nowe narz─Ödzia komunikowania przedsi─Öbiorstw z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10141.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zachowania w organizacji / Stephen P. Robbins. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 523, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
W ksi─ů┼╝ce autor nie ogranicza si─Ö tylko do opisania teorii, lecz dzi─Öki licznym przyk┼éadom wskazuje zwi─ůzki mi─Ödzy koncepcjami zachowa┼ä w organizacji, badaniami i praktycznym ich wykorzystaniem, co umo┼╝liwia mened┼╝erom rozwi─ůzywanie problem├│w zwi─ůzanych z kierowaniem lud┼║mi w organizacji i zdobywanie umiej─Ötno┼Ťci post─Öpowania z nimi. Swoje rozwa┼╝ania autor rozpocz─ů┼é od zachowa┼ä jednostki, nastepnie przeszed┼é do analizy zachowa┼ä grupowych, na koniec om├│wi┼é system organizacyjny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2430 [Magazyn 1], P.2429 [Magazyn 1], P.2034 [Magazyn 1], 3245 [Magazyn 2] (4 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2035.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again