Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(7)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(10)
Autor
Bańka Waldemar
(1)
Connors Roger
(1)
Dzikowski Piotr
(1)
Gitling Maciej
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Smith Tom
(1)
Suchar Marek
(1)
Tokarski Stefan (1939- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(9)
sandawe
(1)
Temat
KADRY
(5)
ZARZĄDZANIE
(5)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
MENEDŻEROWIE
(2)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
ETNOGRAFIA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
SUKCES
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PORADNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
kompetencje kierownicze
(10)
przywództwo
(4)
kultura organizacyjna
(3)
menedżer
(3)
organizacja
(3)
kierowanie
(2)
konflikt
(2)
planowanie karier
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
rekrutacja pracowników
(2)
wynagrodzenie
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
Lean Management
(1)
TQM
(1)
autorytet
(1)
benchmarking
(1)
coaching
(1)
doradztwo personalne
(1)
ergonomia
(1)
etnografia
(1)
innowacyjność
(1)
insourcing
(1)
kadra kierownicza
(1)
kapitał ludzki
(1)
kariera zawodowa
(1)
komunikacja
(1)
konflikt społeczny
(1)
kreatywność
(1)
marketing bezpośredni
(1)
mentoring
(1)
mobbing
(1)
molestowanie seksualne
(1)
motywowanie pracowników
(1)
negocjacje
(1)
ocena pracowników
(1)
organizacja humanitarna
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacyjne uczenie się
(1)
osobowość
(1)
outsourcing
(1)
praca
(1)
proces pracy
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo rozszerzone
(1)
reengineering
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
struktura organizacyjna
(1)
sukces
(1)
szkolenie pracowników
(1)
time based management
(1)
tożsamość
(1)
trening kierowniczy
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie talentami
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zatrudnienie
(1)
zespół sieciowy
(1)
zmiana kulturowa
(1)
środowisko pracy
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Change the culture, change the game : the breakthrough strategy for energizing your organization and creating accountability for results, 2011.
Książka przedstawia strategię, której celem jest pomoc liderom w przyspieszaniu zmiany kultury organizacyjnej. W tym znakomitym przewodniku po transformacji kulturowej autorzy proponują model "piramidy rezultatów", prostą i łatwą do zapamiętania metodologię wpływania na sposób myślenia i działania ludzi tak, by osiągnięte zostały pożądane rezultaty. Doskonalenie umiejętności przyspieszania zmiany kulturowej jest kompetencją niezbędną każdemu liderowi, który chce, by jego organizacja była coraz bardziej konkurencyjna. W książce Czytelnik znajdzie dokładną metodologię rozwoju tej umiejętności - metodologię, która jest wykorzystywana przez najbardziej poważane firmy na świecie. W każdym rozdziale znajdują się ciekawe przykłady na to, jak organizacje, które osiągnęły olbrzymi sukces, wykorzystują przedstawione najlepsze praktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12607.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [219]-224.
Przedmiotem niniejszego opracowania są kompetencje przywódcze liderów prowadzących mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce, ukazane w kontekście szybko postępującej globalizacji gospodarki polskiej. Praca składa się z sześciu rozdziałow. Pierwszy rozdział charakteryzuje przywództwo i związane z nim podstawowe pojęcia i definicje. W drugim rozdziale omówiono kierunki rozwoju teorii przywódczych. Trzeci rozdział został poświęcony zadaniom stojącym przed przywódcą w organizacji działającej w nieprzewidywalnym otoczeniu oraz relacjom zachodzącym między przełożonym a pracownikami. W czwartym rozdziale przedstawiono charakterystykę trzech typów kompetencji przywódczych: osobistych, zespołowych i strategicznych. W rodziale piątym autor dokonał analizy i wyboru dwóch przywódców i ich przedsiębiorstw do przeprowadzenia analizy typu studium przypadku. Ostatni rozdział jest próbą oceny wpływu badanych zachowań, postaw i działań przywódczych na rozwój wybranych przedsiębiorstw. Pracę kończą jej główne wnioski, które autor sformułował w oparciu o wyniki przeprowadzonych badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11392.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12591.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dojrzałość menedżerska / Agnieszka Kozak. - Warszawa : Difin, 2011. - 161, [2] s. : il. ; 22 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. [157]-161.
Kluczem do bycia dojrzałym menedżerem jest bycie dojrzałym człowiekiem - potencjał osobowościowy ujawniający się w obrazie siebie jest predyktorem sukcesu menedżera. Bez pracy nad osobistymi uwarunkowaniami trudno jest być skutecznym, nawet posługując się adekwatnymi narzędziami menedżerskimi. bez prawidłowo funkcjonującej, dojrzałej osobowości, nawet przy dużym potencjale intelektualnym, nie można osiągać twórczych celów i rozwijać ludzi wokół siebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12890.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierownik w organizacji / Stefan Tokarski. - Warszawa : "Difin", cop. 2006. - 340 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 328-340
Książka stanowi syntezę wiedzy ostatnich kilkudziesięciu lat na temat kierownika i jego pracy. Wykorzystano klasyczne koncepcje badania kierownika (teoria cech, teoria zachowań, teoria sytuacyjna i teoria interakcyjna) do zaprezentowania sposobu oceny efektywności pracy kierownika oraz do usprawnienia działań zespołów zarządzających organizacjami w sytuacjach trudnych. Na podstawie dociekań najwybitniejszych teoretyków i praktyków o uznanym autorytecie światowym, po zweryfikowaniu ich koncepcji, zaproponowano gotowe do zaaplikowania rozwiązania w polskiej formacji gospodarczej. Prezentowana praca jest więc realizowana według paradygmatu - jak jest, jak być powinno i co zrobić?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11925 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11924.III.6 [Wypożyczalnia B], P.8819.III.6 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10298.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. na s. 289-292 i przy rozdz.
"Człowiek w organizacji" jest publikacją, której treść dobrze oddają dwa podtytuły: pracownicy organizacji i współczesne metody zarządzania pracownikami. W sposób przejrzysty autor prezentuje relacje i zależności menedżera liniowego z pracownikami organizacji oraz wskazuje na niekonwencjonalne metody zarządzania w organizacji. Wiodącym problemem książki jest człowiek w organizacji, traktowany jako najcenniejszy, najważniejszy podmiot organizacji. W zakresie niektórych problemów autor zaznacza swoje wyraźnie odrębne stanowisko, wzmacniając je wynikami własnych badań naukowych. Zapoznanie z treścią książki może pomóc czytelnikowi zrozumieć istotę współczesnych paradygmatów relacji przełożony-podwładny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11910 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11909.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13085.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 157-168.
Książka omawia wybrane obszary i kierunki rozwoju przedsiębiorczości indywisualnej i korporacyjnej osadzone w szeroko rozumianych możliwościach czynnika ludzkiego - w jego potencjale. Książka składa się z sześciu rozdziałów: - wstępnego, dwóch koncentrujących się na źródłach przedsiębiorczości indywidualnej i korporacyjnej oraz trzech poświęconych wybranym uwarunkowaniom przedsiębiorczości w ramach przedsiębiorstwa (rozszerzonego), determinującym rozwój przedsiębiorczości kadr i stymulującym osiąganie efektu synergicznego ich przedsiębiorczych działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13587.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Zarządzania Personelem)
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
Książka jest przeznaczona dla menedżerów różnych szczebli, przed którymi w codziennej praktyce zarządzania stają bezpośrednio najrozmaitsze zadania związane z zarządzaniem ludźmi. Każdy menedżer musi więc mieć w jakimś stopniu kompetencje specjalisty w dziedzinie zarządzania personelem. Czytelnik znajdzie tu także zbiór rozmaitych narzędzi (kwestionariusze, scenariusze rozmów, formularze), dzięki którym zdobytą w czasie lektury książki wiedzę, natychmiast będzie mógł wykorzystać w codziennej praktyce menedżerskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11546.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8108.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 386-393. Indeksy.
Książka przedstawia wielobarwny obraz polskich firm, instytucji i organizacji (od cyrku po komisariat policji), stworzony na podstawie wnikliwych badań etnograficznych. Jest świadectwem przemian zachodzących w polskiej rzeczywistości biznesowej i nie tylko. Lektura obowiązkowa dla osób zainteresowanych prowadzeniem badań jakościowych - zarówno z zakresu zarządzania, jak i socjologii, a także antropologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13090.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 270-272.
Podręcznik przedstawia opis systemu zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach, które odnoszą sukcesy rynkowe i świadomie przyznają, że jest to możliwe dzięki właściwemu wykorzystaniu na rzecz jakości i zmian ich potencjału społecznego. Podano w nim podejścia, zasady, metody i techniki umożliwiające motywowanie i rozwój personelu oraz przykłady ich wykorzystywania w firmach międzynarodowych. Dokonano próby syntezy założeń zarządzania globalnego i zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach znajdujących się w ruchu i radzących sobie z wyzwaniami współczesnego świata. Wydanie drugie podręcznika zostało poszerzone i uzupełnione o współczesne trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, zarządzanie zasobami ludzkimi w Wieku Internetu oraz pomiar kapitału ludzkiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12114 [Magazyn 1], P.12113.IX.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11324.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12477.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 313-324.
Współczesne organizacje składają się z wzajemnie ze sobą połączonych części (systemów), w których czynnik ludzki jest najważniejszy, bowiem realizuje wspólne określone cele dla powodzenia organizacji jako całości. W niniejszym opracowaniu punktem odniesienia jest człowiek. Praca przedstawia organizację jako system społeczny, prezentuje wybrane kierunki organizacji procesów pracy, zagadnienie stosunków międzyludzkich i konfliktów w pracy, władzy i przywództwa w organizacji, odnosi się do kultury organizacyjnej oraz etycznego wymiaru zarządzania organizacjami. Podejmowana problematyka książki ma charakter interdyscyplinarny, występuje w niej bowiem problematyka socjologiczna, psychologiczna, ekonomiczna czy nauk o zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12883.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13992.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej