Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(14)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Autor
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Szczepańska Katarzyna
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Armstrong Gary
(1)
Burda Kinga
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Grzanka Izabela
(1)
Jagiełło Zbigniew (1964- )
(1)
Kasperek Marek
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Krzysztoszek Jana
(1)
Kulesza Michał (1948- )
(1)
Lichniak Irena
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nieżurawski Lech (1949- )
(1)
Niziołek Magdalena
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Saunders John
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Svensson Ulf
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wong Veronica
(1)
Łaguna Mirosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
OBSŁUGA KLIENTA
(4)
MARKETING
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(3)
USŁUGI
(2)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BANKOWE USŁUGI DETALICZNE
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Decyzje
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
INNOWACJE
(1)
Instagram
(1)
KADRY
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KAPITAŁ SPOŁECZNY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KOSMETYKA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
NEGOCJACJE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Perswazja
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczności internetowe
(1)
TURYSTYKA
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
URZĘDNICY
(1)
WARTOŚĆ
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
klient
(20)
marketing
(4)
marketing relacji
(4)
satysfakcja klienta
(4)
wartość
(4)
komunikacja marketingowa
(3)
obsługa klienta
(3)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
zarządzanie jakością
(3)
dystrybucja
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
lojalność konsumentów
(2)
marka
(2)
marketing bezpośredni
(2)
marketing usług
(2)
planowanie
(2)
produkt
(2)
promocja
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
reklama
(2)
wiarygodność
(2)
Facebook
(1)
ISO 9000
(1)
Internet
(1)
TQM
(1)
administracja publiczna
(1)
badania marketingowe
(1)
bank komercyjny
(1)
bankowość detaliczna
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
biznes
(1)
budżet projektu
(1)
cykl projektu
(1)
cykl życia przedsiębiorstwa
(1)
decyzje zakupowe
(1)
etyka
(1)
franchising
(1)
fuzja
(1)
identyfikacja potrzeb
(1)
jakość usług
(1)
kapitał społeczny
(1)
klient indywidualny
(1)
klientelizm
(1)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
konsument
(1)
konsumpcjonizm
(1)
kontrola marketingowa
(1)
korupcja
(1)
kosmetyka
(1)
kultura organizacyjna
(1)
logistyka
(1)
lojalność
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
misja firmy
(1)
negocjacje
(1)
nepotyzm
(1)
ochrona konsumenta
(1)
organizacje non-profit
(1)
perswazja
(1)
plan marketingowy
(1)
planowanie marketingowe
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
przejęcie
(1)
relacje z klientem
(1)
rentowność
(1)
rynek
(1)
rynek turystyczny
(1)
rynek usług
(1)
ryzyko
(1)
sklep internetowy
(1)
social media
(1)
sprzedawca
(1)
sprzedaż
(1)
strategia
(1)
strategia marketingowa
(1)
strategie cenowe
(1)
system informacyjny
(1)
służba cywilna
(1)
służba publiczna
(1)
turystyka
(1)
umowa
(1)
upadłość
(1)
usługi
(1)
usługi turystyczne
(1)
usługi ubezpieczeniowe
(1)
wartości
(1)
wizerunek
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zarządzanie wartością
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zespół projektowy
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-208.
Książka stanowi odpowiedź na pytanie, jakie powinny zadać sobie współczesne przedsiębiorstwa, które podejmują inicjatywy zarządzania relacjami z klientem, mające najczęściej wyraz we wdrażaniu CRM. Podejmując te inicjatywy przedsiębiorstwa powinny mieć świadomość reguł i prawidłowości o istotnym znaczeniu dla uwieńczonego sukcesem wdrożenia CRM. Poszukując tych reguł należy pamiętać, iż działalność gospodarcza odbywa się nie tylko w warunkach określonych ekonomicznie, lecz także wiąże się z nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji społecznych, które stają się nośnikiem kapitału społecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10363.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacja Europejskiego Kongresu Finansowego.)
Książka, przygotowana pod redakcją Zbigniewa Jagiełły, prezesa PKO Banku Polskiego, jest publikacją, która z pewnością wzbogaci wiedzę każdego, kto interesuje się problematyką współczesnej bankowości. Składa się ona z jedenastu opracowań przygotowanych przez wybitnych praktyków polskiego rynku finansowego. W syntetycznej formie opisują oni dylematy współczesnej bankowości, a zarazem skłaniają czytelnika do przewartościowania wielu dotychczasowych poglądów. Autorzy poszczególnych rozdziałów celnie wskazują także kierunki rozwoju bankowości detalicznej w niezwykle szybko zmieniającym się świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16285.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-395.
Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzględnieniem czynników, które w zasadniczy sposób warunkują modele powstawania satysfakcji klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9035.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10608.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [78]
Negocjacje są procesem złożonym, wymagającym od negocjatorów zrozumienia istoty układania się stron, zasad komunikowania się oraz opanowania wielu związanych z tym procesem umiejętności. Negocjacje, choć trudne, są możliwe do opanowania. Autorzy przedstawiają Czytelnikowi podstawową wiedzę w zakresie prowadzenia negocjacji. Są zdania, że wielu konfliktów można uniknąć, a te, które należy rozwiązać - można rozwiązywać skuteczniej dzięki znajomości i stosowaniu zasad rządzących zachowaniem człowieka w specyficznych sytuacjach społecznych, jakimi są negocjacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9872.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza klienta / Małgorzata Rószkiewicz - Kraków : SPSS Polska, 2011. - 296 s. : il. ; 30 cm.
U dołu okł. i na grzbiecie: Predictivesolutions.
Bibliogr. s. 287-292. Indeks.
Książka powstała jako modyfikacja wcześniej przygotowanych przez autorkę pozycji i wydanych już jakiś czas temu, a koncentrujących się na metodach formalnych stosowanych w analizie danych marketingowych. Modyfikacja polegała nie tylko na rozszerzeniu treści z zakresu analiz statystycznych, ale również na ich wzbogaceniu opisem realizacji procedur z wykorzystaniem oprogramowania IBM SPSS Statistics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12904.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-270.
W teorii jakości (kompleksowe zarządzanie jakością, TQM - Total Quality Management) problematyka zarządzania zasobami ludzkimi znajduje swoje uzasadnienie ze względu na rolę i znaczenie pracowników w kreowaniu rozwoju jakości i wartości produktów (wyrobów i usług) oraz wpływie na wyniki (finansowe i niefinansowe) osiągane przez przedsiębiorstwo. Doskonałość w zarządzaniu zasobami ludzkimi można rozpatrywać w ujęciu systemu, działań personalnych, struktury podsystemu personalnego czy relacji zachodzących pomiędzy podsystemem personalnym a pozostałymi elementami przedsiębiorstwa w ujęciu funkcjonalnym. Stopień dopasowania charakterystyk systemu zarządzania jakością oraz zatrudnionych pracowników do wykonywanych zadań i realizowanych działań stanowi odpowiedź na pytanie o zgodność potrzeb przedsiębiorstwa z wartością potencjału ludzkiego organizacji dla realizacji strategii. Książka wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym, bowiem kompleksowo łączy dwa obszary badawcze (…) systemowe zarządzanie jakością oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9935.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11571.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 86-90.
Celem opracowania jest zaprezentowanie tematyki wartości dla klienta w sektorze usługowym na przykładzie usług turystycznych. W publikacji Czytelnik znajdzie charakterystykę pojęć i składników koncepcji wartości dla klienta, ze szczególnym uwzględnieniem rynku usług turystycznych, przedstawienie metodyki badań wartości dla klienta oraz przeprowadzenie analizy wartości dla klienta w świetle wyników badań empirycznych. Praca składa sie z trzech rozdziałów i jest przeznaczona dla studentów kierunku turystyka i rekreacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11872.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13052.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wśród wielu zadań stawianych przez otoczenie międzynarodowe i jednolity rynek Unii Europejskiej za najistotniejsze uznaje się podnoszenie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. Jak wykazuje bogate doświadczenie przedsiębiorstw japońskich, amerykańskich i zachodnioeuropejskich, jest to możliwe przez wprowadzenie strategii kompleksowego zarządzania przez jakość (total quality management). Na treść książki składają się dwa zasadnicze tematy: 1. Koncepcja i zasady zarządzania przez jakość (quality management). 2. Narzędzia i metody TQM (quality science). Swego rodzaju podsumowaniem rozważań zawartych w książce jest prezentacja trzech studiów przypadku wdrażania TQM oraz wyników badań przekrojowych przeprowadzonych w grupie polskich przedsiębiorstw. Jest intencją autorów, aby poza odbiorcą akademickim książka zainteresowała kadrę menedżerską i przez swą wieloaspektowość oraz interdyscyplinarność wspomagała rzeczywiste procesy tworzenia i wdrażania systemów TQM w polskich firmach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4412.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 135-142.
Publikacja składa sie z sześciu rozdziałów, które mają głównie charakter poglądowy, tzn. prezentują aktualny stan wiedzy dotyczący poruszanych zagadnień. Tematyka podejmowana w poszczególnych rozdziałach koncentruje sie na nastepujących zagadnieniach : istota, funkcje i znaczenie marketingu w branży kosmetycznej, podstawy komunikacji marketingowej, zachowanie konsumentów na rynku usług kosmetycznych, odpowiedzialność cywilna i karna związana ze świadczeniem usług kosmetycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12793.XVIII.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 291-299.
Świadomość autorki dotycząca występowania ograniczeń w wyczerpaniu omawianych zagadnień przełożyła się na różnorodność zakresu prezentowanych treści, co z jednej strony stanowi walor monografii, z drugiej zaś budzić może niedosyt. Niemniej jednak zaprezentowane współczesne podejście do zagadnień jakości wskazuje na możliwość identyfikowania i wykorzystania ogromnego potencjału tkwiącego wewnątrz przedsiębiorstwa, który na ogół nie jest w dostatecznie wysokim stopniu spożytkowany przez organizację i jej członków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12415.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 433-440.
W książce autor dowodzi zasadności tezy, że możliwe jest niwelowanie powiększającego się dystansu między ekonomią a naukami społecznymi, a zwłaszcza między ekonomią a humanistyką. Autor jest wyrazicielem optymizmu poznawczego, przekonując, że możliwe jest przezwyciężenie występującego powszechnie, rozłącznego traktowania wartości, kiedy to wartość (dla) klienta przeciwstawiana jest wartości (dla) przedsiębiorstwa. Tyleż oryginalna, co prowokacyjnie sformułowana teza osadzona zostaje na trzech fundamentalnych założeniach dotyczących: godności systemowej (rzeczywistość jest wielowymiarowa), pełni semantycznej (wartość odsyłająca do klasycznej TRIADY), prymatu ludzkiej podmiotowości (nieodzowność wspomagania antropologicznego nauk społecznych). Sytuując omawiane kwestie w sferze poznania (teoria), autor odwołuje się jednocześnie do ich odpowiedników w rzeczywistości społeczno-gospodarczej, zwłaszcza tej, która jest najbliższa człowieka. Są nią oczywiście usługi. Wnikliwa analiza i dogłębna znajomość tychże pozwalają z działalności usługowej wyprowadzić koncepcję relacyjnej konstelacji wartości. W interpretacji autora staje się ona realnym łącznikiem między ekonomią a aksjologią, zaś działalności usługowej przydaje nowego znaczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13067.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22514.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22513.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawić w różnych zakresach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyków gospodarczych, jak i dla osób chcących roszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to materiał, który może służyć także studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12523.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektem / Marek Kasperek. - Wyd. 2. popr. i uzup. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011. - 407 s. : il. ; 24 cm.
Bilbliogr. s. 405-407.
Drugie wydanie przewodnika metodycznego przedstawiającego wiele narzędzi wspomagających przygotowanie i realizację interdyscyplinarnego przedsięwzięcia - projektu. Omawia miejsce projektu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, organizację i tworzenie zespołu projektowego, identyfikację potrzeb klienta projektu, analizę wykonalności projektu, planowanie, budżet projektu, źródła ryzyka w projekcie, logistykę oraz umowy w organizacji projektu. Opracowanie jest odpowiedzią na zapotrzebowanie pracowników polskich przedsiębiorstw, jednostek samorządowych, jednostek użyteczności publicznej, przede wszystkim studentów przedmiotu zarządzanie projektem i zarządzanie projektem europejskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11705 [Magazyn 1], P.11704 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11703.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12895.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [441].
Bibliogr. przy rozdz.
Za główny cel tej publikacji uznano "stworzenie usystematyzowanych podstaw pozwalających na rozumienie uwarunkowań złożoności procesów i zjawisk występujących w przedsiębiorstwie oraz ich logiki". Autorzy postanowili przybliżyć uwarunkowania wyznaczające istotę przedsiębiorstwa, przyjmując - i słusznie - że jest to materia dostatecznie złożona i bogata, a zarazem niezbędna do poznania w studiach nad przedsiębiorstwem. Formuła książki pozwoliła w znacznej mierze zdyskontować dotychczasowy dorobek naukowy i rezultaty badań zespołu autorskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9037.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10612.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają „wbudowane” w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15108.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16012.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 557-560.
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejść do pomiaru wartości klienta, zarządzanie wiedzą o kliencie, tworzenie wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji. Książka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów - praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11961.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez lidera współczesnego marketingu - Philipa Kotlera, we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Armstrongiem, Johnem Saundersem i Veroniką Wong. W podręczniku omówiono: istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę. Rozważania są bogato ilustrowane konkretnymi przykładami i studiami przypadków z doświadczeń przede wszystkim przedsiębiorstw europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5964 [Magazyn 1], 7267 [Magazyn 2], P.5969 [Magazyn 1], P.5966 [Magazyn 1], P.5971 [Magazyn 1], 2928 [Magazyn 2], P.5968 [Magazyn 1], P.3047 [Magazyn 1], P.5967 [Magazyn 1], P.5970 [Magazyn 1], P.3049 [Magazyn 1], P.3048 [Magazyn 1], P.5965 [Magazyn 1], 7268 [Magazyn 2] (14 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10523.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10522.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4524.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4927.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 208-209. Indeks.
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik o tym, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie i odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz w nim wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11528.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12756.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej