Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(25)
tylko na miejscu
(23)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(23)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Szuman-Dobska Monika
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Binkowska-Bury Monika
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Campbell Laine
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Detyna Beata
(1)
Detyna Jerzy
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Galicki Jan
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hollins Bill
(1)
Jonas Agata
(1)
Krot Katarzyna
(1)
Majors Charity
(1)
Marć Małgorzata
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Mojs Ewa
(1)
Nojszewska Ewelina
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Przybyła Jakub
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rudawska Iga
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Toruński Janusz
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Węgrzyn Maria
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(23)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Lekarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Temat
SŁUŻBA ZDROWIA
(8)
USŁUGI
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
Służba zdrowia
(2)
TURYSTYKA
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
Bazy danych
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
Jakość usług
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
Marketing
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
PIELĘGNIARSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Prawo
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(1)
ZDROWIE PUBLICZNE
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
PORADNIKI
(2)
Poradnik
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
jakość usług
(24)
służba zdrowia
(8)
usługi medyczne
(8)
marketing
(7)
zarządzanie jakością
(6)
zarządzanie
(5)
dystrybucja
(4)
zarządzanie personelem
(4)
komunikacja
(3)
pacjenci
(3)
usługi
(3)
zakład opieki zdrowotnej
(3)
finansowanie
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
kultura organizacyjna
(2)
marketing usług
(2)
normy ISO 9000
(2)
popyt
(2)
produkt turystyczny
(2)
restrukturyzacja
(2)
satysfakcja klienta
(2)
usługi turystyczne
(2)
wizerunek
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Narodowy Fundusz Zdrowia
(1)
agroturystyka
(1)
architektura danych
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
badania marketingowe
(1)
benchmarking
(1)
bezpieczeństwo
(1)
cena
(1)
cukrzyca typu 1
(1)
depresja
(1)
działalność lecznicza
(1)
edukacja pacjenta
(1)
efektywność
(1)
ekomarketing
(1)
ekonomika
(1)
ekoturystyka
(1)
finanse
(1)
franchising
(1)
funkcje turystyki
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
gospodarka turystyczna
(1)
handel elektroniczny
(1)
hemodializa
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność
(1)
jakość
(1)
kapitał intelektualny
(1)
klaster
(1)
klient
(1)
kompetencje
(1)
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencyjność
(1)
konsorcjum
(1)
konsument
(1)
kopia zapasowa
(1)
koszyk świadczeń gwarantowanych
(1)
kreatywność
(1)
kształcenie
(1)
kultura organizacji
(1)
marketing relacji
(1)
marketing terytorialny
(1)
marketing usług zdrowotnych
(1)
motywowanie pracowników
(1)
mukowiscydoza
(1)
nietrzymanie moczu
(1)
ochrona środowiska
(1)
opieka pielęgniarska
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacje non-profit
(1)
outsourcing
(1)
personel
(1)
pielęgniarka
(1)
pielęgniarstwo
(1)
planowanie marketingowe
(1)
podaż
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
polityka regionalna
(1)
polityka turystyczna
(1)
polityka zdrowotna
(1)
prawo medyczne
(1)
produkt
(1)
produktywność
(1)
projektowanie
(1)
promocja
(1)
prywatna opieka medyczna
(1)
prywatne ubezpieczenia zdrowotne
(1)
przedsiębiorczość destruktywna
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
przekształcenia własnościowe
(1)
przewlekła obturacyjna choroba płuc
(1)
rachunkowość zarządcza
(1)
reforma
(1)
rekreacja
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-165.
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18359.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20861.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20860.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 331-337.
W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystnych wyobrażeń związanych z danym podmiotem umożliwiających pozytywne nastawienie pacjentów. Dlatego tak ważnym staje się kompleksowe przygotowanie personelu do budowania wizerunku placówki zdrowotnej w oczach pacjentów. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Jest to „marketingowym kierunkowskazem" możliwych do podjęcia działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21744.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21743.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-297.
Książka jest próbą zwrócenia uwagi na konieczność stosowania w procesie doskonalenia jakości usług medycznych takich metod i narzędzi, które pozwolą na skwantyfikowanie wyników badań. Wyrażone w sposób liczbowy dałyby zarządzającym możliwość porównań w czasie. Głównym celem autorów było zaproponowanie metodyki oceny jakości procesów w usługach medycznych, w zakładach opieki zdrowotnej. Proponowana metodyka po pewnych modyfikacjach ma uniwersalny charakter i może mieć zastosowanie we wszystkich podmiotach świadczących nie tylko usługi medyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11921.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13099.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-320.
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru, zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej, specyfikę relacji lekarz-pacjent, wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy. Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10035 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10036.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11662.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 161-180.
W publikacji autorzy kompleksowo omówili zagadnienia interpretacji jakości usług medycznych oraz wskazali praktyczne aspekty wdrażania koncepcji zarządzania przez jakość w podmiotach leczniczych. W książce zaprezentowano m.in. następujące zagadnienia: percepcja jakości usług medycznych, możliwości wdrożenia orientacji projakościowej w podmiotach leczniczych, znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych, system jakości zgodny z normą ISO 9001:2008, korzyści wynikające z wdrożenia znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w podmiotach leczniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12284 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13410.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
W tej praktycznej książce dokładnie wyjaśniono współczesne podejście do tworzenia architektury baz danych i ich eksploatacji. Jeśli chcesz stać się znakomitym inżynierem niezawodności baz danych, czyli DBRE (z Database Reliability Engineer), znajdziesz tu schemat zasad i praktyk projektowania, budowania i eksploatacji magazynów danych zgodnie z paradygmatami inżynierii niezawodności i kultury DevOps. Zapoznasz się z podstawowymi zagadnieniami z obszaru eksploatacji, z metodami utrwalania baz danych, nauczysz się stosować najważniejsze technologie skalowalnego i wydajnego składowania oraz pobierania danych z zachowaniem odporności na błędy. Dzięki temu szybko i skutecznie zajmiesz się architekturą i eksploatacją każdej nowoczesnej bazy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20803.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20802.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie profesjonalną praktyką medyczną / Kazimierz Rogoziński. - Stan prawny na dzień 2 listopada 2009 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 311, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Monografie / Wolters Kluwer Polska ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 307-[312].
Niniejsza publikacja napisana została przede wszystkim z myślą o lekarzach, pielęgniarkach, terapeutach, rehabilitantach, którzy chcieliby spojrzeć na prowadzoną praktykę medyczną z perspektywy usług profesjonalnych . Przeprowadzona w książce reinterpretacja profesjonalizmu (bo jest on czymś więcej niż fachowość i czymś innym niż komponent promocyjny) powinna im ułatwić wypracowanie trudnego kompromisu między etyką a biznesem, między powołaniem do wykonywania odpowiedzialnego zawodu a komercją. Książka może również wzbudzić zainteresowanie menedżerów podstawowej opieki zdrowotnej, choćby dlatego, że znajdą w niej rekonstrukcję konsekwentnie przeprowadzonego procesu implementacji relacyjnego marketingu do usług medycznych. Wdrażanie to, sięgając podstaw, zwiera się jednocześnie w model marketingowego zarządzania organizacją usługową, model osadzony na pełnym czterofazowym cyklu obsługi pacjenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10065 [Magazyn 1], P.10066 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11677.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Akademia Podlaska, ISSN 0860-2719 ; nr 106)
Bibliogr. przy rozdz.
Zarządzanie jakością jest jednym z podstawowych elementów sukcesu firmy. W nowoczesnej organizacji, niezależnie od profilu prowadzonej działalności, staje się podstawą jej skutecznego funkcjonowania. W książce skoncentrowano się na mechanizmach dotyczących funkcjonowania systemów zarządzania w przedsiębiorstwie. Zawiera ona wiele aspektów praktycznych związanych z wdrażaniem i funkcjonowaniem systemów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14264.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług. Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy usług i rynku usług, - zarządzanie marketingiem w firmie usługowej, - segmentacja rynku usług, - jakość usług, - proces świadczenia usług, - polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług, - rola personelu w marketingu firmy usługowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6284 [Magazyn 1], P.6282 [Magazyn 1], P.6281 [Magazyn 1], P.6283 [Magazyn 1], P.5276.IX.16.5 [Magazyn 1], P.6285 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7376.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6550.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie podmiotem leczniczym / red. nauk. Maria Danuta Głowacka, Jan Galicki, Ewa Mojs. - 2. wyd., stan prawny na 1 kwietnia 2013 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2013. - 446 s. : il. ; 21 cm.
Poprz. wyd. pt.: Zarządzanie zakładem opieki zdrowotnej.
Bibliogr. przy rozdz.
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z zarządzaniem podmiotem leczniczym. Autorzy w przejrzysty sposób scharakteryzowali zarówno twarde obszary zarządzania placówką ochrony zdrowia, dające się wyrazić w formie konkretnych wielkości matematycznych i stanowiące fundament działań zarządczych, jak i miękkie, dotyczące kompetencji psychologicznych w zarządzaniu. Położyli również nacisk na praktyczne aspekty zastosowania wiedzy teoretycznej w zarządzaniu organizacją. W publikacji szczegółowo omówiono m.in. takie zagadnienia jak: mechanizmy zarządzania podmiotem leczniczym, zarządzanie zasobami rzeczowymi i finansowymi oraz zasobami informacji w placówce ochrony zdrowia, zarządzanie zespołem i budowanie optymalnej motywacji do pracy, doskonalenie kompetencji w zakresie rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie ze stresem. Stan prawny na 1 kwietnia 2013 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13089.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14179.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszej monografii jest przedstawienie współczesnych tendencji w rozwoju usług turystycznych, aspektów jakosciowych w przedsiębiorstwach turystycznych, oraz roli konsumenta w kształtowaniu produktów turystycznych. Monografia porusza także kwestie konkurencyjności regionów oraz roli potencjału przyrodniczego i czynników antropogenicznych w rozwoju turystyki i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16838.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Głównym celem tej pracy jest identyfikacja i analiza podstawowych podejść teoretyczno-metodycznych, w tym wybranych, najważniejszych metod badawczych używanych w badaniach naukowych oraz stosowanych, prowadzonych w dyscyplinie naukowej (w nauce o marketingu i rynku), a w szczególności w jego specjalności badawczej zarządzanie marketingowe. Z uwagi na to, że podstawowymi obiektami badań tej specjalności czy inaczej subdyscypliny marketingu są systemy marketingowe przedsiębiorstwa oraz organizacji non-profit, a ściślej podsystemy zarządzania marketingowego tych podmiotów gospodarczych, rozpoznanie nasze musiało objąć przede wszystkim metodykę badań tych obiektów, a więc koncepcji zarządzania marketingowego, strategii marketingowych, programów operacyjnych realizacji tych strategii itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5141.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 299-304.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11622 [Magazyn 2], 11623 [Magazyn 2], P.9973 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 327-333.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12939.XVIII.13 [Wypożyczalnia B], P.12938.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14069.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają „wbudowane” w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15108.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16012.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 449-460. Indeks.
Książka jest nowoczesnym podręcznikiem podstaw zarządzania zakładem opieki zdrowotnej! Publikacja obejmuje następujące zagadnienia: krytyczna analiza zasadniczych mechanizmów finansowania usług medycznych w Polsce, tendencje w zakresie finansowania opieki zdrowotnej - wzrost zaangażowania źródeł prywatnych, restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej, narzędzia i techniki zarządzania gospodarką finansową publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzanie wiedzą w zakładach opieki zdrowotnej, zarządzanie jakością w zakładach opieki zdrowotnej (zintegrowane systemy zgodne z normami ISO 9001:2000, ISO 14001:2004), marketing usług medycznych, planowanie strategiczne w zakładach opieki zdrowotnej, omówienie przepisów prawa dotyczącego zarządzania, restrukturyzacji oraz przekształceń ZOZ i SPZOZ. Podręcznik jest przeznaczony dla: studentów na kierunkach związanych z zarządzaniem w opiece zdrowotnej, słuchaczy studiów podyplomowych i menedżerskich dla kadry medycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10148 [Magazyn 1], P.10149 [Magazyn 1], P.10150 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11734.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W monografii została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14669.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Managing Service Operations and Implementation
Bibliogr. s. 333-341 i przy rozdz.
Autorzy skupiają uwagę na produkcie (usłudze), na tym co rzeczywiście przynosi pieniądze. Przyjmują szerszy punkt widzenia niż ten, który cechuje wiele książek o zarządzaniu operacjami. Uwzględniają zagadnienia zarządzania operacjami, zarządzania projektowaniem, a także w pewnym stopniu marketing. Działania podejmowane w zarządzaniu jedną z nich wywierają wpływ na pozostałe. Dzięki powiązaniu tych zagadnień łatwiej zrozumieć realia zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10896.IX.13 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7897.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9151.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Instytut Ekonomii i Zarządzania [Politechnika Koszalińska] ; nr 196)
ISSN 0239-7129 oraz nr 196 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia może stanowić punkt wyjścia do dalszych badań i rozważań naukowych w zakresie marketingu terytorialnego, przedsiębiorstw usługowych, konkurencyjności jednostek terytorialnych, czy ochrony środowiska. W poszukiwaniu nowych koncepcji teoretycznych i zastosowania praktycznych rozwiązań autorzy niniejszej publikacji dokonalizy analizy działań w czterech częściach. Pierwsza część jest poświęcona realizowanym przez jednostki terytorialne strategiom marketingowym oraz turystyce, która jako subprodukt determinuje rozwój regionu. W drugiej części autorzy skupiają uwagę na personelu, jako czynniku rozwoju przedsiębiorstw usługowych i polityce w zakresie marketingu wewnętrznego, która decyduje o sukcesie firmy. Część trzecia prezentuje problematykę konkurencyjności regionów w kontekście innowacyjności, infrastruktury ligostycznej oraz analizę oceny rozwoju i poziomu konkurencyjności wybranych jednostek terytorialnych. W części czwartej autorzy zasygnalizowali znaczenie ekomarketingu w ochronie środowiska oraz przedstawili filozoficzny model świadomości ekologicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12419.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomika turystyki i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 413, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Bibliogr. s. 400-409. Indeks.
"Ekonomika turystyki i rekreacji" to drugie zmienione wydanie cieszącej się dużym zainteresowaniem książki "Ekonomika turystyki" rozszerzonej o zagadnienia związane z rekreacją. Zawartość merytoryczna została podzielona na 13 rozdziałów, które można zgrupować w trzech częściach tematycznych. Pierwsza z nich przedstawia ogólne zagadnienia dotyczące podejmowanej problematyki, zarówno w ujęciu metodycznym, jak i dydaktycznym, wraz z określeniem miejsca turystyki i rekreacji w strukturze gospodarowania. W części drugiej przedstawiono najistotniejsze zagadnienia z ekonomiki turystyki i rekreacji, jakimi są elementy rynku usług turystycznych i rekreacyjnych. Część ostatnia dotyczy turystyki międzynarodowej oraz podstaw funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych. Treść podręcznika została również dostosowana do najnowszych obowiązujących standardów nauczania Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kierunku turystyka i rekreacja. W pracy zawarto liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów z angielskimi odpowiednikami, bogatą bibliografię oraz indeks rzeczowy. Każdy rozdział kończy krótkie podsumowanie oraz zestaw pytań kontrolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11438 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11437.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12659.XX.3 [Czytelnia B], 12658.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej