Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Hughes John
(2)
Andersen Esben Sloth
(1)
Dodgson Mark (1957- )
(1)
Fagerberg Jan
(1)
Gann David
(1)
Kawalec Paweł (1971- )
(1)
Martin Ben R
(1)
Naunton Jon
(1)
Phillips Nelson
(1)
Rothaermel Frank T
(1)
Wierzchosławski Rafał (filozofia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Polska
(1)
Język
angielski
(6)
Odbiorca
Poziom średniozaawansowany
(2)
Menedżerowie
(1)
Temat
INNOWACJE
(3)
Język angielski
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
NAUCZANIE
(1)
Nauka
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
WIEDZA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Słowo kluczowe
innovation
(5)
business
(2)
customers
(2)
logistics
(2)
English language
(1)
business ethics
(1)
business strategy
(1)
corporate strategy
(1)
enterpreuneurship
(1)
global startegy
(1)
innovation economy
(1)
knowledge
(1)
management
(1)
program management
(1)
project management
(1)
social responsibility
(1)
strategic leadership
(1)
strategic management
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
The Oxford Handbook of Innovation Management offers a comprehensive and timely analysis of the nature and importance of innovation and the strategies and practices that can be used to improve organizational benefits from innovation. Innovation is centrally important for business and national competitiveness, and for the quality and standard of living around the world, but it does not happen by itself. For innovation to succeed, it needs to be properly managed. With contributions from 49 world-leading scholars, the Handbook explores the many sources of innovation, the broader social, economic, and technological contexts that encourage and constrain it, and the cutting-edge strategies and practices of innovation management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15413.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
"Innovation studies: Evolution & Future Challenges" collects the current ideas of several key authors such as Jan Fagerberg, B-A Lundvall and Ben Martin in the field of Innovation studies. The book is organized in two main sections that summarise the state-of-art of a domain that is almost half-century-old. Firstly, this collective book systematizes the evolution and development of the study of innovation, facilitating its differentiation to other related and adjacent domains like Science and Technology Studies and Entrepreneurship studies. Secondly, it presents the main challenges for Innovation studies in years ahead encompassing new debates, concepts and analyses. Innovation studies is relevant for all those focusing in the understanding of the innovation phenomena. It is particularly relevant for those that are entering in the field and need a roadmap for exploration.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15407.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: "CEFR B1-B2".
Do ksiązki dołączona jest płyta DVD o tej samej sygnaturze
Business Result helps those who need to communicate better in English at work, by teaching a range of business communication skills. Business Result DVD edition, features video clips for every unit, including documentary clips, authentic interviews and dramatized scenarios showcasing business communication skills. The Interactive Workbook on the DVD-ROM will also be available online for teachers who want to offer a blended or distance learning course, and be able to communicate and collaborate with students outside of class. Tips and advice from the Cranfield School of Management introduces an authoritative business perspective, and applies professional theory to real situations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17141.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: "CEFR B1-B2".
Do ksiązki dołączona jest płyta Class DVD o tej samej sygnaturze. Do ksiązki dołączona jest płyta Teacher Training DVD o tej samej sygnaturze.
Business Result helps those who need to communicate better in English at work, by teaching a range of business communication skills. Business Result DVD edition, features video clips for every unit, including documentary clips, authentic interviews and dramatized scenarios showcasing business communication skills. The Interactive Workbook on the DVD-ROM will also be available online for teachers who want to offer a blended or distance learning course, and be able to communicate and collaborate with students outside of class. Tips and advice from the Cranfield School of Management introduces an authoritative business perspective, and applies professional theory to real situations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17142.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategic management / Frank T. Rothaermel. - Third edition. - New York : McGraw-Hill Education, 2017 - XXV, 526 pages : color illustrations ; 26 cm
Includes bibliographical references and indexes.
Strategic Management, 3e by Frank T. Rothaermel continues to synthesize and integrate theory, empirical research, and practical applications with current, real-world examples. This approach not only offers students a learning experience that uniquely combines rigor and relevance, but it also prepares them for the types of challenges they will face as managers in the globalized and turbulent business environment of the 21st century. Examples profile the products and services of companies that students are familiar with such as Facebook, Google, Starbucks, Apple and Uber. In its characteristic single, strong voice, Strategic Management provides students with the foundation they need to understand how companies gain and sustain competitive advantage, as well as how to become managers capable of making well-reasoned strategic decisions.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18300.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16847.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej