Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(10)
only on-site
(7)
Branch
Magazyny
(5)
Wypo┼╝yczalnie
(5)
Czytelnie
(7)
Author
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
M─ůcik Rados┼éaw
(1)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(1)
Sobolewska Sylwia
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Audience Group
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING
(5)
Badania marketingowe
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Marketing
(1)
Zarz─ůdzanie wiedz─ů
(1)
Źródła informacji
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 237-246.
Zamierzeniem autora by┼éo opisanie technik i narz─Ödzi s┼éu┼╝─ůcych wykorzystaniu internetu w badaniach marketingowych, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem r├│┼╝nic w stosunku do analogicznych metod tradycyjnych, oraz metodologicznych aspekt├│w wykorzystania internetu do prowadzenia bada┼ä marketingowych. Istotne by┼éo tak┼╝e zbadanie uwarunkowa┼ä i stopnia wykorzystania mozliwo┼Ťci stwarzanych przez internet do pozyskiwania informacji marketingowej w polskich przedsi─Öbiorstwach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4436.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 193-207.
Przedmiotem tego opracowania jest szczeg├│┼éowe przedstawienie zarysowanych wy┼╝ej trend├│w oraz najnowszych koncepcji dotycz─ůcych zarz─ůdzania informacj─ů marketingow─ů. Celem autorek by┼éa r├│wnie┼╝ analiza i ocena skuteczno┼Ťci r├│┼╝nych technik i narz─Ödzi stosowanych we wsp├│┼éczesnych organizacjach pod k─ůtem wykorzystania potencja┼éu zwi─ůzanego z informacj─ů marketingow─ů do zwi─Ökszania warto┼Ťci dla klient├│w. Z tego wzgl─Ödu publikacja ma w znacznej mierze charakter praktyczny i zawiera wiele przyk┼éad├│w dotycz─ůcych polskich i zagranicznych organizacji - zar├│wno komercyjnych, jak i tych nienastawionych na zysk. Szczeg├│┼éowe opisy niekt├│rych przyk┼éad├│w umieszczono w ramkach zatytu┼éowanych Materia┼éy dodatkowe. S┼éu┼╝─ů one zilustrowaniu omawianych problem├│w teoretycznych b─ůd┼║ zawieraj─ů uzupe┼éniaj─ůce dane i opinie, dotycz─ůce np. nowych narz─Ödzi marketingowych. W celu uporz─ůdkowania tre┼Ťci pos┼éu┼╝ono si─Ö w ksi─ů┼╝ce koncepcj─ů systemu informacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17442.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17441.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podr─Öcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z my┼Ťl─ů o studentach uczelni wy┼╝szych, zawieraj─ůcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przyk┼éadami pochodz─ůcymi z polskiej praktyki gospodarczej. Najwi─Ökszymi atutami podr─Öcznika s─ů: uwzgl─Ödnienie najnowszych bada┼ä, przyk┼éady pochodz─ůce z polskich firm, kompleksowe podej┼Ťcie, przejrzysta struktura i jasno┼Ť─ç wyk┼éadu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11639.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11638.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12854.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. - Krak├│w : Instytut Marketingu, 2004. - 437 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym sk┼éadnikiem filozofii ┼Ťwiata interes├│w, podstawow─ů orientacj─ů mened┼╝ersk─ů oraz zbiorem rynkowych narz─Ödzi zarz─ůdzania. Polega ona na sposobie my┼Ťlenia i dzia┼éania, kt├│ry wykorzystuje zesp├│┼é metod oraz instrument├│w poznawania i kszta┼étowania zewn─Ötrznego otoczenia przedsi─Öbiorstwa, a tak┼╝e jego organizacji, dla osi─ůgania sukces├│w na rynku. Ksi─ů┼╝ka traktuje o tym, jak dokonywa─ç wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania si─Ö na rynku i jak kszta┼étowa─ç wizerunek firmy jako warto┼Ť─ç rynkow─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3943 [Magazyn 1], P.3942 [Magazyn 1], P.3941 [Magazyn 1], P.3940 [Magazyn 1], P.2466 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3939.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.2467.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2465.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i popr. - Krak├│w : Instytut Marketingu, 2001. - 436 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Marketing jest sum─ů pewnej praktycznej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci, stanowi─ůcych o profesjonalnych atutach przedsi─Öbiorcy i mened┼╝era. Jako dyscyplina aplikacyjna uczy on, jak nale┼╝y wywo┼éywa─ç, u┼éatwia─ç i przeprowadza─ç transakcje. Tym w┼éa┼Ťciwo┼Ťciom marketingu podporz─ůdkowano uk┼éad ksi─ů┼╝ki, kt├│ry odzwierciedla logik─Ö dzia┼éania przedsi─Öbiorstwa na rynku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1116 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1115.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podr─Öcznik odzwierciedla zmiany zachodz─ůce w polskiej gospodarce oraz sta┼éy post─Öp wiedzy z dziedziny marketingu. Autorzy om├│wili w nim: istot─Ö i znaczenie marketingu, zachowania rynkowe nabywc├│w, segmentacj─Ö rynku, problematyk─Ö produktu, cen, dystrybucji i komunikacji marketingowej, informacyjne podstawy decyzji marketingowych oraz zagadnienia zarz─ůdzania marketingiem. Na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu s─ů zamieszczone bibliografia i pytania kontrolne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12439 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12438.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12437.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13585.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik akademicki inspiruj─ůcy i wspomagaj─ůcy w samokszta┼éceniu z podstaw marketingu. Opr├│cz syntezy tre┼Ťci poszczeg├│lnych temat├│w zawiera r├│wnie┼╝ interesuj─ůcy zestaw test├│w, zada┼ä, przyk┼éad├│w i zarazem poprawnych odpowiedzi. Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiej─Ötno┼Ťci pos┼éugiwania si─Ö instrumentami marketingowego zarz─ůdzania firm─ů w procesie globalizacji i integracji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12946 [Magazyn 1], P.7473 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 8480.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8479.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again