Form of Work
Książki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(2)
Branch
Wypożyczalnie
(2)
Czytelnie
(4)
Author
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(3)
ORGANIZACJA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
4 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.255.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 128-130.
Podręcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotność, aktualność, nowatorstwo i wyjątkowość [...] Wyjątkowość pracy legitymuje luka tematyczna zagadnień public relations w polskiej literaturze, która dotychczas nie przedstawiła zbiorczo tych zagadnień zarówno w ujęciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywała na powiązanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13355.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14360.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 2. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2002. - 247, [1] s. : schem., tab. ; 24 cm.
Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4433.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 4. rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2013. - 254, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 245-251.
Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową. Ze względu na coraz większe znaczenie kształtowania wizerunku kraju jedna z części książki jest poświęcona tej tematyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13849.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14808.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again