Form of Work
Książki
(35)
Publikacje naukowe
(2)
Pliki i bazy danych
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(32)
available
(19)
Branch
Magazyny
(9)
Wypożyczalnie
(10)
Czytelnie
(32)
Author
Mucha-Szajek Ewa
(3)
Siwiński Wiesław (1934- )
(3)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(3)
Buko Jacek
(2)
Klementowski Kazimierz
(2)
Milewska Mariola
(2)
Mrozowicz Kazimierz
(2)
Ozimek Irena
(2)
Werner Zbigniew T
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Afonin Anatolij Alekseevič (1938- )
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Bednarzak Justyna
(1)
Błaszczuk Waldemar
(1)
Cetner Jan
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hawlena Joanna (1963- )
(1)
Hyski Marcin
(1)
Iwan Bolesław
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Kacprzak Marzena
(1)
Kienzler Iwona (1956- )
(1)
Krupa Jan
(1)
Kwiatkowski Cezary (kultura fizyczna)
(1)
Marak Janusz
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Meyer Beata
(1)
Mikułowski Bogdan
(1)
Mogiła-Lisowska Jolanta
(1)
Moskała Jerzy
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Nesterowicz Mirosław (1942- )
(1)
Nowak Dorota
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Rapacz Andrzej (1951- )
(1)
Rouba Rafał
(1)
Rutkowska Elżbieta (kultura fizyczna)
(1)
Sala Józef
(1)
Sawicka Anna Helena
(1)
Sawicki Bogusław (1952- )
(1)
Sikora Krzysztof
(1)
Werner Zbigniew
(1)
Werner Zbigniew Tymoteusz (1939- )
(1)
Witkowski Czesław
(1)
Wojciechowska-Solis Julia
(1)
Wyrzykowski Jerzy
(1)
Zalech Mirosław
(1)
Ziaja Waldemar W
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Łopaciński Krzysztof
(1)
Year
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(36)
Language
Polish
(36)
Audience Group
Hotelarze
(2)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
TURYSTYKA
(20)
HOTELARSTWO
(19)
USŁUGI
(4)
KULTURA FIZYCZNA
(3)
ODPOCZYNEK
(3)
GASTRONOMIA
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
Hotelarstwo
(2)
POPYT
(2)
ZAMKI i PAŁACE
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
DWORY
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
INNOWACJE
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Prawo
(1)
RATOWNICTWO
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
SPORT
(1)
TURYSTYKA BIZNESOWA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Turystyka
(1)
Usługi turystyczne
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Subject: time
2001-0
(5)
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Europa
(1)
Genre/Form
DANE STATYSTYCZNE
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Dane statystyczne
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKO-POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ANGIELSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
36 results Filter
No cover
Book
In basket
Innowacje w hotelarstwie. Katalog' 97. - Warszawa : Polskie Zrzeszenie Hoteli, [1997]. - 242, [6] s. : il. ; 24 cm.
(Biblioteczka Menedżera)
Książka ta, obok Międzynarodowych i Europejskich Targów Producentów na rzezc Hoteli "Trend Hotel" jest lekcją nowych technologii, które mozna i trzeba zastosować w polskich hotelach. Skierowana jest do hotelarzy, producentów, słuchaczy szkół hotelarskich i ma na celu krzewienie wiedzy zawodowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1125 [Magazyn 1], P.1124 [Magazyn 1] (2 egz.)
Book
In basket
Innowacje w hotelarstwie. Katalog'98/99. - Warszawa : Polskie Zrzeszenie Hoteli, 1999. - 104 s. : il. ; 24 cm.
(Biblioteczka Menedżera)
Książka ta, obok Międzynarodowych i Europejskich Targów Producentów na rzecz Hoteli "Trend Hotel" jest lekcją nowych technologii, które można i trzeba zastosować w polskich hotelach. Skierowana jest do hotelarzy, producentów, słuchaczy szkół hotelarskich i ma na celu krzewienie wiedzy zawodowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1127 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1126.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Technik Hotelarstwa)
W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu, takie jak: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja. Zaprezentowano badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, oraz mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9209.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10936.XX.8 [Czytelnia B], 10935.XX.8 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 180-183.
Książka prezentuje zabytkowe obiekty zamkowe w aspekcie swojej nowej funkcji hotelarskiej oraz przykłady ich wykorzystania w województwach dolnośląskim i podkarpackim. Praca składa się z trzech rozdziałów, z których dwa pierwsze mają charakter teoretyczny. Treść pierwszego rozdziału poświęcona jest hotelarstwu, jego cechom, terminologii i rozwojowi. Rozdział drugi został poświęcony zabytkom i ich cechom oraz prawnym aspektom wykorzystania zabytków do celów użytkowych. Rozdział trzeci to rozdział empiryczny, przedstawia wykaz zamków, w których świadczone są usługi hotelarskie, opisuje ich historię i ofertę turystyczną.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13806.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Turystyka i Rekreacja)
Bibliogr. w przyp.
Nowatorska i kompetentna publikacja wszechstronnie omawiająca zagadnienia turystyki biznesowej. Autorzy poszczególnych części monografii przeprowadzili badania dotyczące różnych aspektów turystyki biznesowej, formułując wnioski dotyczące determinant rozwoju turystyki biznesowej, zarówno w skali mikro, jak i w skali makro. W kolejnych częściach książki autorzy prezentują: teoretyczne zagadnienia turystyki biznesowej, czynniki rozwoju turystyki biznesowej w Polsce, rynek spotkań biznesowych, problemy związane z promocją turystyki biznesowej, rolę turystyki biznesowej jako czynnika determinującego rozwój turystyczny i gospodarczy regionów, usługi hotelarskie dla potrzeb turystyki biznesowej, usługi gastronomiczne dla potrzeb turystyki biznesowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13526.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Niniejsze ćwiczenia przeznaczone są do wykorzystywania na zajęciach praktycznych oraz do uatrakcyjnienia przedmiotu: organizacja pracy w hotelarstwie. Skala trudności ćwiczeń i czas niezbędny do ich wykonania są zróżnicowane. Sporą ilość ćwiczeń stanowi zbiór scenek holetowych, sytuacji z którymi mogą się zetknąć przyszli pracownicy hotelu. Stanowią one uzupełnienie zajęć teoretycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11926.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13102.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.670 XX CZYT.
Opracowanie jest poświęcone problematyce stanu zasobów turystycznej bazy noclegowej w Polsce, zdolności recepcyjnej i jej wykorzystania oraz wielkości i struktury rejestrowanego ruchu turystycznego. Przedmiotem prezentowanych analiz są zwłaszcza: wielkość i struktura rodzajowa zasobów turystycznej bazy noclegowej, zdolność recepcyjna i jej wykorzystanie, wielkość, struktura rodzajowa i sezonowość rejestrowanego ruchu turystycznego, zróżnicowanie turystów według obywatelstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Statystyczne)
Książka dostępna również w wersji elektronicznej na płycie CD o sygn. CD.12.
Opracowanie jest poświęcone problematyce stanu zasobów turystycznej bazy noclegowej w Polsce, zdolności recepcyjnej i jej wykorzystania oraz wielkości i struktury rejestrowanego ruchu turystycznego. Przedmiotem prezentowanych analiz są zwłaszcza: wielkość i struktura rodzajowa zasobów turystycznej bazy noclegowej, zdolność recepcyjna i jej wykorzystanie, wielkość, struktura rodzajowa i sezonowość rejestrowanego ruchu turystycznego, zróżnicowanie turystów według obywatelstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.670.XX.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Z każdym rokiem rośnie liczba osób podróżujących po świecie zarówno w celach turystycznych, jak i biznesowych. Musi za tym nadążać rozwój bazy noclegowej. Hotelarstwo stało się więc jednym z głównych elementów większości produktów turystycznych. Autorzy przedstawili w podręczniku najważniejsze zagadnienia dotyczące podstaw hotelarstwa, skupiając się na: historii hotelarstwa, głównych pojęciach z zakresu hotelarstwa, rodzajach hoteli i zakładów hotelarskich, prezentacji sławnych hoteli i wielkich hotelarzy, usługach hotelarskich, organizacjach i stowarzyszeniach hotelarskich, strukturach funkcjonalno-organizacyjnych w hotelarstwie, trendach w rozwoju hotelarstwa na świecie i w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10946 [Magazyn 1], P.10945 [Magazyn 1], P.7243 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7245.XX.8 [Wypożyczalnia B], P.7244.XX.8 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8169.XX.8 [Czytelnia B], 8168.XX.8 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Hotelarza)
Bibliogr. s. 159-160.
Spośród technologii stosowanych w branży turystycznej z pewnością najważniejsze miejsce zajmuje w ostatnich latach Internet. W opracowaniu przedstawiony został zakres wykorzystania Internetu w Polsce oraz w najlepiej rozwiniętych pod tym względem państawach na świecie. Zasygnalizowano także, jakie tendencje w turystyce będą występować w Polsce i na świecie w najbliższych latach pod wpływem różnych zastosowań Internetu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4840.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Hotelarstwo : usługi, zarządzanie, procesy koncentracji / Józef Sala. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 300 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 287-300.
Motywem napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu turystycznego. W rozdziale 2 zaprezentowano podstawowe rodzaje współczesnej turystycznej bazy noclegowej. Rozdział 3 prezentuje składniki głównej, cząstkowej usługi hotelowej, tj. usługi zakwaterowania. Kolejny rozdział 4 przedstawia m.in. istotę gastronomii i jej rolę w hotelarstwie, zakres usług gastronomicznych w hotelach i kierunki ich rozwoju. W rozdziale 5 scharakteryzowano główne usługi dodatkowe w hotelach. Rozdział 6 przedstawia specyfikę zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim. Rozdział 7 ukazuje funkcje głównych służb hotelu. Końcowy rozdział 8 prezentuje procesy koncentracji i integracji w hotelarstwie. Praca jest wynikiem wieloletnich zainteresowań naukowych Autora.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17560 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18566.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18565.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Statystyczne)
Opracowanie poświęcone jest problematyce stanu zasobów turystycznej bazy noclegowej w Polsce, zdolności recepcyjnej i jej wykorzystania oraz wielkości i struktury rejestrowanego ruchu turystycznego. Zasoby te obejmują bazę rejestrowaną przez GUS. Przedmiotem prezentowanych analiz są zwłaszcza: wielkość i struktura rodzajowa zasobów turystycznej bazy noclegowej, zdolność recepcyjna i jej wykorzystanie, wielkość, struktura rodzajowa i sezonowość rejestrowanego ruchu turystycznego, zróżnicowanie turystów według obywatelstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2358.XX.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Opracowanie jest poświęcone problematyce stanu zasobów turystycznej bazy noclegowej w Polsce, zdolności recepcyjnej i jej wykorzystania oraz wielkości i struktury rejestrowanego ruchu turystycznego. Przedmiotem prezentowanych analiz są zwłaszcza: wielkość i struktura rodzajowa zasobów turystycznej bazy noclegowej, zdolność recepcyjna i jej wykorzystanie, wielkość, struktura rodzajowa i sezonowość rejestrowanego ruchu turystycznego, zróżnicowanie turystów według obywatelstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.1243.XX.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 96-98.
Na polskim rynku hotelarskim występuje szereg zjawisk ekonomicznych wymagających badań naukowych, ocen i prognoz. Autor opracowania koncentruje się przede wszystkim na tendencjach w światowym hotelarstwie, polskim rynku hotelarskim na tle hotelarstwa europejskiego, metodach działania hoteli systemowych oraz działaniach hoteli polskich w zakresie umacniania pozycji na rynku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5369.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6634.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818. Ekonomiczne Problemy Turystyki ISSN 1644-0501 ; 12)
Publikacja jest jubileuszowym zeszytem naukowym przygotowanym z okazji dziesięciolecia działalności Katedry Zarządzania Turystyką Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10686.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Prawo turystyczne / Mirosław Nesterowicz. - 5 wydanie, stan prawny na 1 stycznia 2016 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 269 stron ; 24 cm.
Bibliografia strony 265-269.
W książce przedstawiono problematykę z zakresu prawa turystycznego, w tym prawne aspekty działalności biur podróży, hoteli, podmiotów prowadzących kempingi, pola biwakowe i parkingi samochodowe. Omówiono także kwestie związane z międzynarodowym i krajowym przewozem osób i bagażu, ubezpieczeniami turystycznymi oraz usługami restauracyjnymi. Przedmiotem analizy są również zagadnienia prawne dotyczące uprawiania turystyki, paszportów i wiz, przejść granicznych, kontroli granicznej oraz informacji i reklamy w turystyce. W publikacji uwzględniono liczne przepisy prawne i orzecznictwo z zakresu turystyki w prawie polskim, prawie Unii Europejskiej oraz konwencjach międzynarodowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17220 [Magazyn 1], P.17219 [Magazyn 1], P.17218 [Magazyn 1], P.17217 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17234.XX.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17233.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Druk dwuszp.
S. tyt.: Kserowanie to kradzież praw autorskich!
Słownik (ok. 40 tysięcy haseł) zawiera hasła związane z turystyką i obsługą ruchu turystycznego, hotelarstwem, gastronomią, żeglarstwem, dziedzictwem historycznym i kulturowym Europy i świata, a ponadto, w kontekście turystyki, także transportem, prawem, medycyną i ubezpieczeniami. Z myślą o przewodnikach, pilotach wycieczek oraz rezydentach biur podróży, w słowniku zamieszczono także pojęcia z architektury, sztuk pięknych, historii sztuki, zoologii, botaniki, geografii oraz historii powszechnej. W słowniku zawarte zostały również francuskie nazwy stanowisk w gastronomii, funkcjonujące w tym języku na całym świecie, a zwłaszcza w hotelach i restauracjach wysokiej klasy. z opisami w wersji polskiej i angielskiej). Zamieszczony na końcu Suplement zawiera wykaz skrótów angielskich stosowanych w terminologii hotelarskiej i turystycznej, wykaz nazw krajów, ich mieszkańców oraz walut, przykładowe oferty hotelowe zamieszczane na stronach internetowych obiektów, jak również wykaz terminów gastronomicznych zawierający nazwy artykułów spożywczych, napojów alkoholowych i bezalkoholowych, przypraw, potraw oraz sposobów ich przygotowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13970.I.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 338-344.
Hotelarstwo jest jedną z najbardziej dochodowych gałęzi przemysłu turystycznego. Z każdym rokiem można zauważyć coraz bardziej dynamiczny rozwój tej dziedziny aktywności gospodarczej, związany nie tylko z rosnącą mobilnością społeczeństwa, ale także z postępem w tworzeniu nowoczesnych technologii. W takich warunkach rosną również oczekiwania osób korzystających z najróżniejszych rodzajów bazy noclegowej. W związku z tym każdy obiekt hotelowy musi mieć odpowiednie przygotowanie poparte dogłębną wiedzą o gałęzi gospodarczej, w której działa, oraz podjąć się realizacji wielu wyzwań, aby sprostać oczekiwaniom klientów i utrzymać się na bardzo konkurencyjnym rynku. W książce Autorzy w uporządkowany sposób przedstawili najważniejsze zagadnienia dotyczące tej tematyki w Polsce, takie jak: historia hotelarstwa w Polsce i na świecie; organizacje i stowarzyszenia hotelarskie; charakterystyka podstawowych obiektów bazy noclegowej; analiza usługi hotelarskiej; struktura funkcjonalno-organizacyjna hotelarstwa; trendy w rozwoju usług hotelarskich w XXI w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14967.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15795.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 129-133.
Książka podejmuje problematykę syntetycznego podejścia do zintegrowanego systemu zarządzania strategicznego w sektorze turstycznym. Zaprezentowano w niej trendy rozwojowe branży hotelarskiej oraz ich wpływ na zmiany w organizacji firmy oraz określono podstawy formułowania strategii marki sektora hotelarskiego w oparciu o interkacje przedsiębiorstw z otoczeniem zewnetrznym. Dokonano także identyfikacji czynników zachowania konkurencyjności w ramach branży i struktury organizacyjnej i jej funkcji w realizacji założonej strategii firmy w tworzeniu marki hotelowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13801.XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, ISSN 1899-3192 ; nr 258)
Na s. przedtyt.: VI Gremium Ekspertów Turystyki, Wrocław, 29 listopada - 1 grudnia 2012. Na grzb. odmienny tyt. serii: Prace Naukowe UE.
Bibliogr., netogr. przy ref.
"Publikacja podejmuje zagadnienia mające znaczenie dla branży turystycznej w obliczu wyzwań współczesnego rynku turystycznego oraz dla obszarów recepcji. Prezentowane w opracowaniu artykuły zostały podzielone na dwie części. Pierwsza obejmuje publikacje dotyczące branży turystycznej stojącej w obliczu wyzwań wynikających ze zmian nie tylko w popycie turystycznym w krajach UE, lecz również w podaży turystycznej, bedących skutkiem procesu globalizacji, rosnącej konkurencji czy też kryzysów ekonomicznych. Drugą część pracy poświęcono kwestii współpracy sektorowej uznawanej za istotny warunek rozwoju turystyki na poziomie lokalnym i regionalnym i osiągania celów polityki turystycznej przez administrację publiczną i samorządową". (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13983.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again