Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Adcock Dennis
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Kaczmarek Tomasz (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Smoluk-Sikorska Joanna
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Szumilak Jan
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
HANDEL DETALICZNY
(3)
MARKETING
(2)
Handel
(1)
INNOWACJE
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
MIASTA
(1)
Marketing
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Produkcja żywności
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Żywność ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
handel detaliczny
(8)
marketing
(5)
badania marketingowe
(3)
handel hurtowy
(3)
komunikacja marketingowa
(3)
marketing bezpośredni
(3)
reklama
(3)
strategia marketingowa
(3)
cena
(2)
cykl życia produktu
(2)
e-marketing
(2)
konsument
(2)
marketing zrównoważony
(2)
obsługa klienta
(2)
plan marketingowy
(2)
produkt
(2)
public relations
(2)
segmentacja rynku
(2)
sprzedaż osobista
(2)
analiza marketingowa
(1)
handel elektroniczny
(1)
innowacje
(1)
kanały marketingowe
(1)
konkurencyjność
(1)
logistyka
(1)
marka
(1)
marketing bankowy
(1)
marketing relacyjny
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing terytorialny
(1)
marketing-mix
(1)
merchandising
(1)
miasto
(1)
planowanie marketingowe
(1)
planowanie przestrzenne
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorstwo handlowe
(1)
relacje z klientem
(1)
rolnictwo ekologiczne
(1)
rozpoznanie rynku
(1)
usługi
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
żywność ekologiczna
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 247-250.
W książce przedstawiono ewolucję i współczesny stan rozwoju różnych form handlu detalicznego na świecie. Największą uwagę skupiono na strategiach lokalizacyjnych przedsiębiorstw i obiektów nowoczesnego handlu. Analizie poddano rozmieszczenie firm wielonarodowych oraz placówek handlowych w różnych skalach przestrzennych: globalnej, europejskiej, krajowej, regionalnej i lokalnej. Jako studium przypadku przedstawiono strukturę funkcjonalno-przestrzenną usług handlowych w Poznaniu, jednym z najsilniejszych i najnowocześniejszych ośrodków handlu detalicznego w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12472 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12471.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13620.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Bibliogr. s. 249-254. Indeks.
Podręcznik prezentuje dzisiejszy wizerunek handlu detalicznego, cechy charakterystyczne tej sfery gospodarowania i zasadnicze kierunki zmian wynikających zarówno z postępu technologicznego, jak i uwarunkowań otoczenia gospodarczego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5549 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7001.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szanse i ograniczenia rozwoju rynku żywności ekologicznej w Polsce / Joanna Smoluk-Sikorska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 136 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [126]-136.
Rolnictwo ekologiczne jest uznawane za jeden z podstawowych elementów zrównoważonego rozwoju i tym samym za jeden z głównych czynników poprawy warunków gospodarowania i życia na terenach wiejskich. Polska ma stosunkowo duży potencjał rozwoju tej metody produkcji, jednak warunkiem dalszego jego wzrostu jest efektywnie funkcjonujący rynek żywności ekologicznej. Niniejsza książka koncentruje się na trzech sferach tego rynku: przetwórstwie, dystrybucji (głównie poprzez kanał specjalistyczny) oraz zachowaniach konsumentów ekożywności. Książka ta stanowi diagnozę obecnego stanu rynku żywności ekologicznej i wskazuje na jego główne problemy, determinanty i perspektywy dalszego rozwoju. Monografia omawia również zmiany, jakie zaszły na rynku ekożywności w ostatnim czasie i prezentuje rekomendacje dla jego uczestników oraz instytucji publicznych odpowiedzialnych za rozwój rolnictwa ekologicznego. [profinfo.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20764.XVII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20763.XVII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Tyt. oryg.: Retail marketing.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W książce przedstawiono ogół zagadnień teoretycznych i wskazówki praktyczne dotyczące działań marketingowych w handlu detalicznym. Szczególny nacisk położono na specyfikę handlu detalicznego, zachowania nabywców oraz sposoby wpływania na podejmowane przez nich decyzje o kupnie. W wyjątkowo interesujący sposób, posługując się przykładami, opisano metody przyciągania klientów do miejsca sprzedaży, nakłaniania ich do kupna oraz powodowania, by w przyszłości ponownie odwiedzili tę samą placówkę. Osobny rozdział poświęcono handlowi w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5584 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7037.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowią obecnie jedno z kluczowych zagadnień ekonomii i nauk o zarządzaniu. Z jednej strony dostrzega się stymulujący charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najważniejsze źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i sektorów. Innowacje występują we wszystkich sferach życia gospodarczego, a także we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsiębiorstwa. Fakt ten stał się inspiracją dla autorów artykułów, poszukujących przejawów innowacyjności w działalności marketingowej różnorodnych podmiotów oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy składa się z trzynastu artykułów, które w wieloaspektowy sposób przedstawiają problem innowacji w marketingu i handlu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13095.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11836.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13008.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Marketing : an introduction, 2020.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18335.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20730.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20729.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Książka traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań, utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, kształtowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzorstu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12413.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12414.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej