Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(22)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(18)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(6)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Autor
Misiuk Andrzej (1958- )
(2)
Biliński Witold
(1)
Blackwell Edward
(1)
Bogusz Anna
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dynia Piotr
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Godin Seth
(1)
Hull John (1946- )
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Isaac Mike (1984- )
(1)
Kaczanowska Katarzyna (informatyka)
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kral Przemysław
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kucab-Bąk Katarzyna
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lubas Barbara
(1)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(1)
Morris Michael
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Piasny Beata
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Porter Michael E. (1947- )
(1)
Prokopiuk Aleksander
(1)
Pyra Mariusz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Silûk Taccâna (1975- )
(1)
Smoleń Andrzej
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Wawrzosek Krystyna
(1)
Witkowska Magda
(1)
Świerczewska-Pietras Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(23)
Białoruś
(1)
Język
polski
(22)
angielski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
(2)
KONKURENCJA
(2)
MARKETING
(2)
Start-up
(2)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
Biznesplan
(1)
DANE OSOBOWE
(1)
Excel
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
GOSPODARKA
(1)
INSTYTUCJE FINANSOWE
(1)
Innowacje
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PORADNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przewoźnicy osób
(1)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Transport taksówkowy
(1)
Uber (firma)
(1)
WSPÓŁPRACA TRANSGRANICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
firma
(16)
strategia
(4)
biznesplan
(3)
firma rodzinna
(3)
konkurencja
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego
(2)
Biuro Ochrony Rządu
(2)
Centralne Biuro Antykorupcyjne
(2)
Policja
(2)
Straż Graniczna
(2)
Straż Pożarna
(2)
Służba Celna
(2)
bezpieczeństwo publiczne
(2)
firma detektywistyczna
(2)
kontrwywiad wojskowy
(2)
marketing
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
straż gminna
(2)
wywiad wojskowy
(2)
zarządzanie
(2)
zarządzanie ryzykiem
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
Agencja Wywiadu
(1)
Białoruś
(1)
Excel
(1)
Inspekcja Transportu Drogowego
(1)
Polska
(1)
Straż Ochrony Kolei
(1)
Służba Więzienna
(1)
administracja bezpieczeństwa publicznego
(1)
administracja rządowa
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza strategiczna
(1)
arkusz kalkulacyjny
(1)
audyt marketingowy
(1)
badania marketingowe
(1)
banki
(1)
bezpieczeństwo narodowe
(1)
bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
dane osobowe
(1)
działalność gospodarcza
(1)
finanse
(1)
firma transportowa
(1)
firma ubezpieczeniowa
(1)
fundusz powierniczy
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instrumenty finansowe
(1)
instytucje finansowe
(1)
kapitał ekonomiczny
(1)
kapitał ludzki
(1)
kontrola skarbowa
(1)
kontrola strategiczna
(1)
likwidacja
(1)
logistyka
(1)
marketing mix
(1)
monitoring
(1)
ochrona danych osobowych
(1)
ochrona osób i mienia
(1)
ochrona środowiska
(1)
opodatkowanie
(1)
plan marketingowy
(1)
planowanie strategiczne
(1)
polityka społeczna
(1)
popyt
(1)
porządek publiczny
(1)
prognozy
(1)
przedsiębiorca
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorczość akademicka
(1)
przedsiębiorczość kobieca
(1)
przedsiębiorczość społeczna
(1)
przewóz osób
(1)
rachunkowość finansowa
(1)
reklama
(1)
ryzyko kredytowe
(1)
ryzyko operacyjne
(1)
ryzyko płynności
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
stopa procentowa
(1)
strategia marketingowa
(1)
strategia rozwoju
(1)
struktura organizacyjna
(1)
służba publiczna
(1)
służby specjalne
(1)
teorie przedsiębiorczości
(1)
transport
(1)
turystyka
(1)
wartość narażona na ryzyko
(1)
współpraca transgraniczna
(1)
wycena rynkowa
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie talentami
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zasoby
(1)
Żandarmeria Wojskowa
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Biznesplan od podstaw / Edward Blackwell. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2005. - 194 s. : tab. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Słowo kluczowe: biznesplan firma
W książce "Biznes od podstaw" Czytelnik znajdzie omówienie wszystkich etapów tworzenia dobrego biznesplanu: określanie szczegółowej i realnej koncepcji przedsięwzięcia; planowanie przepływów pieniężnych i zapotrzebowania na kapitał; pozyskiwanie kapitału; wprowadzanie biznesplanu w życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4447.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest zbiorem dwunastu opracowań ukazujących praktykę logistyczną w warunkach polskich. Intencją autorów poszczególnych opracowań jest udowodnienie, że po pierwsze, logistyka jest obecna w rzeczywistości polskich przedsiębiorstw i po drugie, jest stosowana w sposób dojrzały i efektywny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3279 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2078.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3278.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest pomoc w napisaniu biznesplanu. Autor szczegółowo, krok po kroku opisuje cały proces jego przygotowania, tak by każdy mógł sporządzić swój biznesplan bez większego trudu i w krótkim czasie. Przedstawia elementy, które muszą znaleźć się w każdym biznesplanie - od określenia celów i opisania strategii rynkowej po stworzenie planu wdrożenia i przygotowanie prezentacji, która przyciągnie uwagę inwestorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4941.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Praktyczny Excel.)
Wykorzystanie możliwości Excela pozwala na stworzenie praktycznych i czytelnych skoroszytów, które będą łatwe do modyfikacji. Z tej książki dowiesz się, jak wykorzystać to oprogramowanie do usprawnienia pracy w firmie. Zobaczysz, m.in. jak przygotować szablon faktury, rozliczyć koszty pojazdu czy przygotować bazę kontaktów. Każde zagadnienie przedstawione jest w postaci przykładu, a nie teoretycznych rozważań, dzięki czemu jego użycie we własnej pracy jest znacznie łatwiejsze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17682.XV.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17681.XV.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 360-366. Indeks.
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4690 [Magazyn 1], P.4581 [Magazyn 1], P.4691 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 5080.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4976.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera m.in. teksty aktów prawnych.
Autor w sposób niezwykle przystępny wyjaśnia terminologię ustawową, obowiązki administratora danych (informacyjne oraz związane z zabezpieczeniem danych), powierzenie przetwarzanych danych innemu podmiotowi, a także kwestie związane z kontrolą inspektorów Biura GIODO oraz ochroną danych osobowych pracownika. Szczegółowo krok po kroku, omawia zgłoszenie zbioru danych do rejestracji GIODO. Publikacja zawiera wiele praktycznych, "z życia wziętych" przykładów oraz "odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania", ułatwiających zrozumienie instytucji prawnych i konkretnych obowiązków wynikających z przepisów. Zaletą książki są rówież gotowe do wykorzystania w działalności firmy wzory dokumentów i umów z licznymi objaśnieniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10472.X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne myślenie w firmie / Franciszek Krawiec. - Warszawa : "Difin", 2003. - 228 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr.
Książka ta napisana została dla menedżerów, którzy są lub będą odpowiedzialni za całokształt biznesu firmy i studentów zarządzania strategicznego, a także dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania strategicznego firmą. W niniejszej pracy pod pojęciem firmy w gospodarce rynkowej rozumie się strategiczna jednostkę biznesową lub przedsiębiorstwo, które nabywa zasoby niezbędne do wytwarzania produktów i/lub świadczenia usług w celu zaspokojenia priorytetowych potrzeb odbiorców po cenach zapewniających zysk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8758.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Tyt. oryg.: Guerrilla marketing for the home-based business
Poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające stworzenie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8961.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10524.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Praktycznym walorem tej publikacji jest wiele przykładów usprawnień i zmian organizacyjnych z polskich przedsiębiorstw. Autorzy przedstawiają liczne praktyczne wskazania dla osób, które chcą pewnie funkcjonować w warunkach nowej ery gospodarczej. Wiek XXI to okres przechodzenia od ery szybkiego wzrostu do ery szybkich zmian. Nie wystarczy już, aby firma działała lepiej, musi działać inaczej. Trudno jest nadążyć za rozwojem, a tu jeszcze trzeba wymyślać nowe rzeczy i sprawnie wprowadzać je do rzeczywistości gospodarczej. Ta powszechność zmiany niesie w sobie olbrzymie niebezpieczeństwo, gdyż w każdej zmianie występuje organizacja w formie jawnej lub ukrytej, a zmiany organizacyjne należą do najtrudniejszych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7831.IX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7014.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7832.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Porter o konkurencji / Michael E. Porter. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 434 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Eseje zawarte w tym zbiorze łącznie nabierają nowego znaczenia, kolejno wzbogacając nasze poglądy na konkurencję. Przy ich lekturze poznajemy sposób pracy prof. Portera: możemy zobaczyć, jak kształtują się jego teorie, jak z biegiem czasu ulegają pogłębieniu i ewoluują. W części pierwszej Autor zajmuje się konkurencją i strategią firm, a w drugiej rozpatruje znaczenie lokalizacji w konkurencji. Eseje autora ułatwiają nam zrozumienie istoty konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2410.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3612.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, – jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, – jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online, – jak opracować kolejne części planu marketingowego, – jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan. Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6360.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak założyć własną firmę / Michael Morris. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. - 293 s. : tab. ; 21 cm.
(Onepress)
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania przedsiębiorcy, a także praktyczne wskazówki dotyczące: tworzenia biznesplanu; negocjacji handlowych; zatrudniania, wynagradzania i szkolenia pracowników; pozyskiwania kapitału i zarządzania finansami; podatków, w tym VAT-u; marketingu i reklamy; korzystania z usług doradców i konsultantów; ubezpieczeń. Jeżeli Twoim celem jest założenie i rozwijanie własnej działalności, docenisz zawarte tu użyteczne informacje i sprawdzone metody działania, które pomogły przetrwać i rozwijać się wielu firmom na całym świecie. Skorzystaj z tej wiedzy, a unikniesz najbardziej niebezpiecznych pułapek i poprowadzisz Twoją firmę drogą wzrostu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4451.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Zakres książki jest bardzo obszerny, ponieważ Autor przedstawił zarówno główne koncepcje strategii organizacji, jak i metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie firmy światowe i polskie. Książka jest obowiązkową lekturą i przewodnikiem zarówno dla menedżerów, doradców, słuchaczy studiów podyplomowych, jak i dla studentów wyższych lat studiów zarządzania i ekonomii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5910 [Magazyn 1], P.5911 [Magazyn 1], P.5906.IX.6 [Magazyn 1], P.5909 [Magazyn 1], 7252.IX.6 [Magazyn 1], P.5908 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5907.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7251.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 376 stron : rysunki, tabele ; 25 cm.
Książka przedstawia kompleksowe ujęcie badawcze zarządzania strategicznego w odniesieniu do firmy. Zawiera ona - oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych - empiryczne prezentacje strategii, analiz i planów, jakie opracowuje się w praktyce gospodarczej. Dobór tematyki książki został podyktowany potrzebami polskiego przedsiębiorstwa, określonymi przez transformację naszej gospodarki z systemu centralnie sterowanego na model gospodarki rynkowej. W związku z tą transformacją zmieniła się zasadniczo metodologia zarządzania, technika sporządzania analiz strategicznych, formuła programowania i planowania działalności. Uległy również zmianie szczegółowe instrumenty badawcze i przeobraża się stale sama pragmatyka organizacji i zarządzania jednostkami gospodarczymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3561.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 326.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwa projektu: Biznestrans.
Bibliogr., netogr., wykaz aktów prawnych s. 477-480.
W niniejszej publikacji dokonano analizy działalności gospodarczej i współpracy zagranicznej pomiędzy przedsiębiorcami a instytucjami edukacyjnymi działającymi na obszarze przygranicznym. Książka jest przeznaczona dla głównych intersariuszy projektu BIZNES-TRANS, a więc przede wszystkim dla przedsiębiorców, intytucji otoczenia biznesu, jednostek samorządu terytorialnego, a także społeczności lokalnych - by mogły zwiekszyć świadomość w zakresie poruszanej problematyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16765.XII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16764.XII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The standout business plan : make it irresistible, and get the funds you need for your startup or growing business.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Jeżeli planujesz ubiegać się o fundusze na założenie lub rozwój startupu lub firmy, jednym z niezbędnych dokumentów, od którego wiele zależy, jest biznesplan. Jego rzetelne przygotowanie i atrakcyjne przedstawienie będą miały kluczowe znaczenie przy podejmowaniu decyzji o kierunku rozwoju Twojego przedsięwzięcia. Jeżeli chcesz zwiększyć swoje szanse na pozyskanie środków, trzymasz w rękach klucz do sukcesu! Wykorzystaj go dobrze i przed przystąpieniem do pracy nad biznesplanem zapoznaj się z cennymi informacjami zawartymi w tej książce. Dowiedz się, w jakim celu tworzy się biznesplan i jak się do tego najlepiej przygotować. Naucz się prezentować informacje na temat Twojej firmy, jej konkurencji oraz strategii. Odkryj potencjał wykresu „słońce i chmury” i zobacz, jak przewidywać potencjalne zagrożenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.155.IX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Finanse)
Tyt. oryg.: Risk management and financial institutions, 2010.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka stanowi nowoczesne kompendium wiedzy na temat zarządzania szeroko pojętym ryzykiem finansowym lub inaczej - występującym na rynku finansowym. Autor przedstawia praktyczne podejście do pomiaru i zarządzania ryzykiem przez banki, instytucje ubezpieczeniowe, fundusze inwestycyjne i inne instytucje finansowe. Praca zawiera wiele przykładów oraz wykresów ilustrujących praktyczne stosowanie narzędzi analitycznych, a także ciekawy zestaw pytań i ćwiczeń do samodzielnego rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12588.VIII.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielokrotnie nagradzany korespondent technologiczny „New York Timesa” i reporter śledczy Mike Isaac przedstawia spektakularny rozwój i upadek jednej z największych i najbardziej kontrowersyjnych firm XXI wieku, Ubera. Przedsiębiorstwo, wspierane przez miliardy dolarów kapitału podwyższonego ryzyka i prowadzone przez zuchwałego, ambitnego założyciela Travisa Kalanicka, miało zrewolucjonizować sposób przewozu ludzi i towarów na świecie. Uber wydawał się gotowy do zajęcia miejsca obok Amazona, Apple’a i Google’a. To, co nastąpiło później, stało się jednak przestrogą dla młodych przedsiębiorstw i żywym dowodem na to, że wielki startupowy okręt może zatonąć. Bitwy Ubera ze związkami taksówkowymi i kierowcami, toksyczna atmosfera panująca w firmie, seksizm i skandale oraz bezwzględne zagrywki, do jakich można się posunąć, aby zdobyć władzę – wszystko to zogniskowało się w Uberze jak w soczewce i ostatecznie doprowadziło firmę na skraj przepaści. Brutalny rok dla giganta transportowego zakończył się wewnętrznym zamachem stanu w sali konferencyjnej, gdzie inwestorzy pozbawili Kalnicka stanowiska dyrektora generalnego i przejęli kontrolę nad startupem. Uber to opowieść o ambicjach i oszustwach, obscenicznych zachowaniach i nieprawdopodobnym bogactwie, która powstała na podstawie setek wywiadów z obecnymi i byłymi pracownikami Ubera, a także z wykorzystaniem niepublikowanych dotąd dokumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21653.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka stanowi cenny zbiór prac naukowych. Szczególną i godną uwagi cechą jest z jednej strony bogata różnorodność tematczna, z drugiej zaś odniesienie do głownej idei wyróżniającej tę pozycję, a mianowicie nowoczesnych form funkcjonowania przedsiębiorstw różnych form i branż. w monografii poruszono liczne problemy dotyczące wwarunków funkcjonowania współczesnych podmiotów gospodarczych, zjawisk związanych z decyzjami opartymi na nowoczesnych koncepcjach zarządzania. Zaprzentowano również szereg wyników badań na temat stanu i perspektyw rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. (dr hab. Krzysztof Z. Górniak)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14489.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(O niektórych uwarunkowaniach funkcjonowania Polski i jej sąsiedztwa na tle wyzwań XXI wieku ; t. 2.)
Bibliogr. przy pracach.
Jak wskazuje tytuł O niektórych uwarunkowaniach funkcjonowania Polski i jej sąsiedztwa na tle wyzwań XXI wieku, monografia poświęcona jest wybranym aspektom zmian społeczno-gospodarczych, które dokonały się w Polsce i jej sąsiedztwie gospodarczym po integracji z Unia Europejską. Zagadnienia te zostały przedstawione na tle wyzwań XXI wieku. Z uwagi na obszerną problematykę składa się ona z dwóch tomów. Pierwszy zatytułowano Wybrane aspekty zmian w Polsce i jej sąsiedztwie po integracji z Unią Europejską, natomiast drugi - O niektórych uwarunkowaniach funkcjonowania społeczeństw i gospodarki na tle wyzwań XXI wieku. Każdy z tomów zawiera ponad dwadzieścia artykułów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16357.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej