Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Buswell John
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Donne Keith
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Przysiężna Bogumiła
(1)
Stupak Marcin
(1)
Sutton Carley
(1)
Williams Christine 1951-
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Massachusetts (USA)
(1)
Język
polski
(4)
angielski
(1)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
GRY i ZABAWY
(2)
PRACA KULTURALNO-OŚWIATOWA
(2)
ANIMATORZY KULTURY
(1)
Aptekarstwo
(1)
CZAS WOLNY OD PRACY UCZNIA
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Jakość usług
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
Marketing
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Reklama
(1)
Turystyka
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
event
(4)
animacja czasu wolnego
(2)
Internet
(1)
event marketing
(1)
infrastruktura
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
leisure industry
(1)
marketing
(1)
organizacja imprez
(1)
prawo farmaceutyczne
(1)
promocja
(1)
reklama
(1)
service quality
(1)
tourism
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [151]-152.
Imprezy tematyczne cieszą się w ostatnich czasach dużą popularnością nie tylko wśród dzieci - lubią je także dorośli. Wiele spotkań towarzyskich, balów karnawa­łowych czy też imprez integracyjnych opartych jest na wybranym temacie prze­wodnim. Uczestnikom daje to możliwość przeniesienia się choć na krótko do inne­go świata, odbiegającego od, często szarej, rzeczywistości Animatora w jego pracy powinna ograniczać tylko wyobraźnia. Niektórzy są nią obdarzeni w nadmiarze, inni nie, ale zawsze można - i należy - tę zdolność pobudzać i rozwijać. W niniejszej publikacji autorka proponuje Czytelnikom przykłady animacji mogących znaleźć zastosowanie w imprezach okolicznościowych, jak np. bale karnawałowe, urodziny, imprezy w przedszkolach, szkołach, na obozach czy ko­loniach. Książka nie zawiera scenariuszy imprez, ponieważ nie istnieje jeden uni­wersalny, a zainteresowane osoby mogą w dowolnej kolejności zaplanować po­szczególne animacje Większość zabaw znajdujących się w publikacji to oryginalne pomysły autorki. Niektóre stanowią modyfikacje ogólnie znanych animacji. Wiele z nich zostało zastosowanych w imprezach, które już się odbyły, pozostałe czekają na realizację. Autorskie są także zadania logiczne, które zostały zamieszczone jako załączniki. W książce zamieszczono fotografie wykonane przez autorkę. Pochodzą one z imprez okolicznościowych oraz kolonii letnich. W tym miejscu autorka składa serdeczne podziękowania osobom widniejącym na fotografiach za możliwość pu­blikacji ich wizerunku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16951.XIX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 109-115.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak należy zbudować wizerunek eventu, jak zastosować w swojej pracy kaizen, jak planować event i jak radzić sobie z grupami, to jest to skrypt właśnie dla ciebie. Oprócz definicji i typologii eventów, autor proponuje też czytelnikom bogatą literaturę na temat profesjonalnej branży eventowej, która jest wynikiem wieloletnich poszukiwań i gromadzenia materiałów. "Psychologia eventów" jest publikacją przełomową także dlatego, że jest to pierwszy polski tytuł na rynku wydawniczym, dotyczący w całości właśnie tej dziedziny. Zachęcamy do lektury nie tylko eventowców, ale też animatorów i działy HR oraz PR w firmach do lektury skryptu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11186.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12232.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Sylwetki ekspertów s. 264-272.
Bibliogr., netogr., webogr. s. 251-259.
Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami, - wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów, - zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie, - opis struktury branży eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16651.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16650.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CABI Tourism Texts)
Christine Williams is the first author listed on the title page of the first edition.
Includes bibliographical references and index.
Service quality is at the forefront of how the leisure, events, tourism and sport (LETS) sectors operate. An important consideration for any business, and therefore any student of the subject, this new edition of a successful textbook addresses the key points and principles of managing service quality across the industry sector. Fully updated and enhanced, it: - Covers areas such as the experience economy, capacity management and service culture, as well as methods for measuring quality and satisfaction. - Includes numerous case studies to help students apply classroom-based theory to practice. - Is packed with student-friendly pedagogy and full colour illustrations throughout to enhance the learning experience. Considering the underpinning theory of service quality, this book informs the reader of the practical application of service quality management tools and techniques in an industry with distinctive features and challenges. An invaluable read for students within the LETS sectors, it also provides a useful refresher for practitioners working in the industry.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17485 [Magazyn 1], P.17486 [Magazyn 1], P.17484 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18190.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18189.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-136.
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności. Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:: - jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki; - w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki; - jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych; - w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; - w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; - jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; - jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki. Adresaci:: Książka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19945.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19944.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej