Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Komor Marcin
(1)
Nowakowski Marcin Konstanty
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
euromarketing
(3)
Unia Europejska
(2)
Europejskie Rynki Wewnętrzne
(1)
biznes
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
polityka gospodarcza
(1)
startegia euromarketingu-mix
(1)
strategia euroceny
(1)
strategia eurodystrybucji
(1)
strategia europroduktu
(1)
strategia europromocji
(1)
strategia konkurencji
(1)
strategia marketingowa
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym. Przedstawiono pojęcie marketingu na rynku międzynarodowym, treść badań marketingowych na tym rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Następnie zaprezentowano sposób oceny i wyboru rynków zagranicznych oraz stosowane na nich formy działania. W dalszej kolejności omówiono pojęcie i elementy strategii marketing mix na rynkach zagranicznych, posługując się przy tym wieloma przykładami różnych firm, które funkcjonują na rynku międzynarodowym. Zaprezentowano także rozważania odnoszące się do organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa, które prowadzi działania na rynku międzynarodowym i realizuje na nim różne strategie internacjonalizacyjne. Ostatnia część pracy prezentuje kilkanaście przykładów firm działających na rynkach zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7016.IX.16 [Magazyn 1], 7017.IX.16 [Magazyn 1], P.5563 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorstwo Współczesne / red. Irena Lichniak)
Bibliogr. s. 449-468 i przy rozdz..
Funkcjonowanie przedsiębiorstw w ramach Unii Europejskiej od momentu jej powstania wytworzyło specyficzne warunki, doświadczenia i formy prowadzenia biznesu, który ze względu na miejsce jego funkcjonowania przyjmuje miano biznesu europejskiego lub eurobiznesu. Na skutek pogłębienia procesów integracyjnych, więzi zachodzące pomiędzy gospodarką poszczególnych państw Unii stają się coraz silniejsze. Książka jest rozwinięciem obszernej problematyki biznesu międzynarodowego w stronę specyficznego sektora, jakim jest biznes europejski. Pracowaliśmy nad tym, aby w sposób interdyscyplinarny wprowadzić Czytelnika w zróżnicowany świat biznesu europejskiego, aby zrobić to w sposób możliwie pełny, a jednocześnie spójny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7602.XI.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8602.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Głównym celem książki jest sformułowanie podstaw koncepcji euromarketingowej oraz wyjaśnienie znaczenia i funkcjonowania euromarketingu w ramach Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Zamierzeniem pracy w warstwie poznawczej jest identyfikacja celów i strategii marketingowych oraz orientacji marketingowej przedsiębiorstw prowadzących aktywną działalność gospodarczą na obszarze Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych uczelni wyższych, niepublicznych szkół wyższych i szkół biznesu oraz studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu tematyki europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4397.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej