Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Littlewood William T
(2)
Hancock Paul (1937-1998)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(2)
Kiribati
(1)
Język
polski
(3)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(3)
Słowo kluczowe
error
(3)
behaviourism
(2)
first language acquisition
(2)
language acquisition
(2)
learning
(2)
learning strategies
(2)
psychological aspects
(2)
second language learning
(2)
teaching
(2)
mistake
(1)
resource book
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Penguin English Photocopiables)
Use of cartoons to illustrate each error to reinforce learning * Comprehensive practice activities enable students to detect and correct mistakes themselves * Teaching guidelines and answer keys * Suitable for Pre-intermediate to Upper Intermediate level students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3980.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
In "Foreign and Second Language Learning", William Littlewood surveys recent research into how people acquire languages and considers its relevance for language teaching. He describes the most important studies and ideas about first language acquisition, and how these have influenced and developed into studies of second language acquisition. He considers the background of language theories which were current before the present interest in acquisition research, and looks at factors such as learners' errors, whether learners are predisposed to acquire language in certain sequences, why some people are apparently more successful at learning languages than others, and how learners make use of their new language to communicate. The use of clear examples, the careful explanation and balanced commentary on the research enable the reader to evaluate the evidence and consider the relevance of work in this field to the day to day concerns of teaching and learning languages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11873.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
In "Foreign and Second Language Learning", William Littlewood surveys recent research into how people acquire languages and considers its relevance for language teaching. He describes the most important studies and ideas about first language acquisition, and how these have influenced and developed into studies of second language acquisition. He considers the background of language theories which were current before the present interest in acquisition research, and looks at factors such as learners' errors, whether learners are predisposed to acquire language in certain sequences, why some people are apparently more successful at learning languages than others, and how learners make use of their new language to communicate. The use of clear examples, the careful explanation and balanced commentary on the research enable the reader to evaluate the evidence and consider the relevance of work in this field to the day to day concerns of teaching and learning languages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1721.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej