Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Hayes Nicky
(1)
Heward William L
(1)
Murray Garold 1952-
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(2)
Anglia
(1)
Język
angielski
(3)
Temat
Językoznawstwo
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Psychologia
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
ageing
(1)
autism spectrum disorders
(1)
behaviour
(1)
blindness
(1)
communication disorders
(1)
deafness
(1)
emotion
(1)
emotional dimension
(1)
emotional disorder
(1)
giftedness
(1)
intellectual disabilities
(1)
intelligence
(1)
language and languages
(1)
language learning
(1)
learner autonomy
(1)
learning
(1)
learning disabilities
(1)
non-verbal communication
(1)
perception
(1)
physical disabilities
(1)
political dimension
(1)
psychology
(1)
socialisation
(1)
spatial dimension
(1)
special education
(1)
teaching
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
A First Course in Psychology / Nicky Hayes. - Third Edition. - Cheltenham : Nelson, 1993. - VIII, 472 strony : ilustracje ; 23 cm.
Includes bibliographical references.
This text is written in a straight forward language that assumes no previous knowledge of the subject. It: features a summary of the main points at the end of each chapter; and includes a comprehensive glossary of terms at the back of the book, with updated ethical guidelines for psychological research.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20358 XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Exceptional Children: An Introduction to Special Education has always been known for its innovation, strong research base and accessibility. The tenth edition has all of those strengths, but has a greater focus on highly effective, research-based practices that are described in a very step-by-step, applied manner. Heward presents an informative and responsible introduction to the professional practices, trends, and research that define contemporary special education while also conveying the diversity and excitement of this changing field. The book is for those teachers who will be professionals in the area of special education or those who are working with students that have exceptionalities.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22819.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22818.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 250-269) and index.
This book examines how autonomy in language learning is fostered and constrained in social settings through interaction with others and various contextual features. With theoretical grounding, the authors discuss the implications for practice in classrooms, distance education, self-access centres, as well as virtual and social learning spaces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18935.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18934.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej