Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Mazurek Grzegorz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
Słowo kluczowe
Intranet
(1)
ekstranet
(1)
public relations
(1)
reklama internetowa
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera. Jeśli zatem chcesz: - optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać, - właściwie stosować reklamę w Internecie, - zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe, - kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej, - mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line, możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz: - zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami), - podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie, - modele budowania programów lojalnościowych w Internecie. "Promocja w internecie" to znakomite konpendium wiedzy dla: praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów, dydaktyków marketingu, studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6295.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7387.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej