Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Boudreau John W
(1)
Cascio Wayne F. (1946- )
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Justyna Marlena
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Ward Peter (1942- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
KADRY
(2)
OCENY PRACOWNIKÓW
(1)
PRODUKTYWNOŚĆ PRACY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
efektywność pracowników
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
analiza SWOT
(1)
biznesplan
(1)
coaching
(1)
dobór pracowników
(1)
efektywność pracy
(1)
koszty pracy
(1)
kultura organizacyjna
(1)
mentoring
(1)
motywowanie pracowników
(1)
negocjacje
(1)
ocena pracowników
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
rozwiązywanie konfliktów
(1)
selekcja
(1)
strategia
(1)
szkolenie pracowników
(1)
wyniki pracy
(1)
zaangażowanie pracowników
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 277-278. Indeks.
Książka stanowi próbę określenia i opisania najważniejszych ścieżek rozwoju organizacji poprzez poprawę efektywności pracowników. Na podstawie analizy wyników badań, studiów przypadków i doświadczeń gromadzonych podczas działań doradczych dla różnych firm i organizacji, autor pokazuje relacje między rozwojem pracowników i rozwojem organizacji. Szczegółowo omawia m.in.: podstawowe zasady modelu HPI: orientację na rezultaty, koncentrację na efektach pracy, podejście systemowe; główne elementy tego modelu: analizę biznesową, analizę efektywności, wskazanie i charakterystykę możliwych działań rozwojowych, wybór rozwiązań, realizację działań rozwojowych i ocenę rezultatów; role i zadania konsultanta i praktyka HPI.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12501.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10381.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Tyt. oryg.: 360-degree feedback
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Tradycyjne podejście do oceny efektywności pracowników opiera się na opiniach wydawanych przez bezpośrednich przełożonych. Jednak miarodajnych informacji na temat mocnych i słabych stron pracownika dostarczyć mogą przede wszystkim osoby współpracujące z nim na co dzień. Organizacje sięgają do tych ważnych źródeł informacji, przeprowadzając ocenę pracowniczą 360 stopni. Autor książki uzasadnia, na czym polega wyższość tej metody oceny nad innymi i dostarcza praktycznych wskazówek dotyczących wprowadzania jej w życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10391.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Indeks.
W dzisiejszych czasach specjaliści HR często muszą udowadniać, że ich działania mają wpływ na efektywność firmy. Autorzy książki, opierając się na własnej metodologii, proponują skuteczne techniki pozwalające precyzyjnie określić, jakie rezultaty finansowe mają decyzje z zakresu ZZL oraz wybory samych pracowników. Lektura książki pozwala: wykorzystywać teorię decyzji tak, aby inwestować we właściwe obszary ZZL; przedstawiać w postaci liczbowej ukryte koszty absencji i rotacji personelu; obliczać efektywność metod selekcji oraz wartość wydajności pracy; sprawdzać, czy i w jaki sposób zaangażowanie i postawy pracowników mają wpływ na wyniki biznesowe; mierzyć wpływ programów szkoleniowych na zysk przedsiębiorstwa; obliczać efektywność zarządzania talentami. Dzięki wykorzystaniu miar i metod omówionych przez autorów specjaliści HR będą mogli zaproponować zmiany, przekonująco uzasadnić je osobom decyzyjnym, a dzięki temu realnie poprawić jakość pracy i wyniki finansowe firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14661.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Sukces w biznesie to połączenie kilku elementów: dobrego pomysłu na biznes, zorganizowania go w formie firmy i fachowego zarządzania nią w burzliwych czasach. Książka traktuje o tym ostatnim. Wskazuje, co jest istotą zarządzania, jak wazny jest kontekst, w jakim sie ono odbywa, jakie umiejętności i narzędzia pomagają menedżerom w ich codziennej pracy oraz jak rozwiązywać typowe problemy firmy. Intencją autorów jest dostarczenie czytelnikowi wiedzy z zakresu zarządzania przydatnej w codziennym zyciu, która powinna stanowić inspirację w poszukiwaniu własnej recepty na sukces w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej