Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(19)
Forma i typ
Książki
(16)
E-booki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(15)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(8)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(15)
Autor
Dutko Maciej
(4)
Cisek Marcin
(3)
Dywański Piotr
(3)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(3)
Krzyworączka Paweł
(3)
Lewiński Maciej
(3)
Rdzeń Krzysztof
(3)
Sadłowski Rafał
(3)
Sala Paweł
(3)
Szulczewski Piotr
(3)
Armstrong Gary
(2)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Godlewski Marcin
(2)
Jankowski Marek
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Królak Paweł
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Oracz Piotr
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Spławski Michał
(2)
Starzykiewicz Dawid
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Bekas Robert
(1)
Bossy Daniel
(1)
Brady Regina
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Bąk Michał
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cyran Jakub
(1)
Czopek Kamil (informatyk)
(1)
Dudek Dawid
(1)
Dudzic Jacek (historyk)
(1)
Dudzic Jacek (marketing)
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Forrest Edward
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Homa Dominik
(1)
Hunt Jason
(1)
Jeznach Katarzyna
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Korycki Paweł
(1)
Korzeniowska Anna (ekonomistka)
(1)
Kosel Michał
(1)
Kosiński Marcin
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Królak Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Mikowska Monika
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Mizerski Richard
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(18)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
MARKETING ELEKTRONICZNY
(6)
Handel elektroniczny
(5)
MARKETING
(3)
Marketing
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
Google Analytics
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Podręcznik
(2)
Poradniki
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
e-marketing
(19)
marketing
(7)
badania marketingowe
(6)
komunikacja marketingowa
(5)
e-biznes
(4)
cena
(3)
marketing bezpośredni
(3)
marketing elektroniczny
(3)
media społecznościowe
(3)
produkt
(3)
public relations
(3)
segmentacja rynku
(3)
sklep internetowy
(3)
usługi online
(3)
Internet
(2)
content marketing
(2)
cykl życia produktu
(2)
e-klient
(2)
e-sprzedaż
(2)
handel detaliczny
(2)
handel hurtowy
(2)
marketing 3.0
(2)
marketing mobilny
(2)
marketing zrównoważony
(2)
plan marketingowy
(2)
platforma aukcyjna
(2)
reklama
(2)
reklama internetowa
(2)
sprzedaż osobista
(2)
strategia marketingowa
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
Google Analytics
(1)
Web 2.0
(1)
aplikacja mobilna
(1)
bhp
(1)
big data
(1)
chmura obliczeniowa
(1)
copywriting
(1)
cyfryzacja
(1)
dystrybucja
(1)
e-commerce
(1)
e-handel
(1)
e-mail marketing
(1)
e-przedsiębiorczość
(1)
ekomarketing
(1)
gender marketing
(1)
handel elektroniczny
(1)
influencer marketing
(1)
kampania społeczna
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
konsument
(1)
marketing automation
(1)
marketing communication
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing sensoryczny
(1)
marketing sportowy
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing usług
(1)
nieuczciwa konkurencja
(1)
ochrona konkurencji
(1)
orientacja na klienta
(1)
personal branding
(1)
placebo
(1)
planowanie marketingowe
(1)
pozycjonowanie
(1)
projektowanie interfejsów
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
samorząd terytorialny
(1)
serwis społecznościowy
(1)
social media marketing
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczeństwo wirtualne
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
strona WWW
(1)
sztuczna inteligencja
(1)
technologie informacyjno-komunikacyjne
(1)
technologie marketingowe
(1)
technologie mobilne
(1)
telepraca
(1)
transformacja cyfrowa
(1)
usługi interaktywne
(1)
webwriting
(1)
wideomarketing
(1)
wirtualna rzeczywistość
(1)
wyszukiwarka internetowa
(1)
własność przemysłowa
(1)
znak jakości
(1)
znak towarowy
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Indeks.
E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać! Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać - oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7614.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8626.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing communication / Joanna Żukowska. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 117 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Bibliogr., netogr. s. 110-114. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16926.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 265-280.
Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności. Publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12298.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13433.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 333-345.
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17149.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17148.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasięgamy opinii na forum poświęconym produktowi, oglądamy prezentacje na YouTube, prosimy o rekomendację znajomych na Facebooku. Na koniec oczywiście porównujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w którym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest łatwo w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0! W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że każdy użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Czy to zła wiadomość dla dostawców produktów i usług? I tak, i nie. Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć 120% z jego możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20721.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
E-biznes : poradnik praktyka / Maciej Dutko. - Wydanie II - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2013. - 190 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
W tej publikacji znajdziesz opisy działań, których nie możesz zaniedbać podczas zakładania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomysły na opracowanie interesujących ofert sprzedażowych, obłaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawdę działa i z czym kojarzy się Twój serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach działania w sieci. W zwięzły sposób scharakteryzuje także kardynalne e-błędy, e-mity, genialne e-pomysły i największe e-niewypały biznesowe. Przemyśl to i ruszaj do dzieła!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.147.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wydanie 3. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Indeks.
Opracowana przez 83 autorów, będących ekspertami w swoich dziedzinach, zawiera 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. "Biblia e-biznesu 3.0" to prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród - pierwsze wydanie "Biblii e-biznesu" zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, a druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017. "Biblia e-biznesu 3.0" to jeszcze mocniejsza wersja tej kultowej publikacji, gromadząca kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie. Dowiesz się z niej przede wszystkim jak zacząć - który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć. Książka przeprowadza przez budowanie efektywnych strategii cenowych i sprzedażowych, wskaże, które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty i jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną. Zwróci też uwagę na to, które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać, jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci i w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient–firma oraz które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20395.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20394.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Onepress.)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Cała wiedza o e-biznesie w jednym miejscu! to marzenie zrodziło się kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, szkoleniowiec i audytor, głowił się wówczas, jak zebrać możliwie cenną i praktyczną wiedzę dla e-sprzedawców, która pomoże im szybko i sprawnie zwiększyć zyski przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy. Galopująca konkurencja i postępujące rozdrobnienie rynku, nadpodaż produktów i czerwony ocean cenodajek, spadające zyski i malejące zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i drożejący marketing, nowe i niełatwe narzędzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapryśny i roszczeniowy klient, ciągłe zmiany w prawie i podatkach to wszystko sprawiło, że brak dobrego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawał się boleśniejszy dla każdego e-przedsiębiorcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.146.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14015.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14891.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Onepress)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-commerce. Kto więc miałby napisać książkę wyczerpującą ten temat? W dodatku chodzi o temat, który stale się rozwija. Ustawiczne mnożenie się wątków oraz lawinowo rosnąca liczba nowych pytań i wyzwań, które wymagają odpowiedzi, nie sprzyjają opanowaniu całości zagadnienia. A w świecie e-biznesu nic nie jest stałe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.145.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14857.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 233-242.
Podstawą do napisania książki były badania własne, kontakty z przedsiębiorstwami, obserwacje, międzynarodowa wymiana doświadczeń oraz głębokie studia literaturowe. Poszczególne teksty wyrastają zarówno z koncentracji na zagadnieniach będących podstawą prac awansowych, jak również z prac w zespołach interdyscyplinarnych, tak ważnych dla całościowego spojrzenia na współczesne przedsiębiorstwo i współczesnego konsumenta. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8872.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 454-[458].
Książka przybliży Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14578.IX.16.4 [Magazyn 1], P.13550.IX.16.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 303, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 255-[284].
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18041.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18040.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach, wykaz aktów prawnych i orzecznictwa przy niektórych pracach.
Rewolucja technologiczna Internetu otworzyła przed działalnością marketingową nowe kanały bezpośredniego kontaktu z konsumentem, które umożliwiają precyzyne poznanie jego potrzeb i przesyłanie komunikatów reklamowych. Jednakże prowadzenie działalności marketingowej w społeczeństwie informacyjnym może wywoływać również wiele nowych zagrożeń, zarówno dla konsumentów, jak i konkurentów oraz interesu publicznego. Jednocześnie ze względu na bezprecedensowe tempo postępu technologicznego możliwość szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje się organiczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary społeczeństwa informacyjnego, w obrębie których uwidacznia się nieadekwatność istniejących uregulowań prawnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12164.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13292.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 207-212.
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu. Każdy rozdział składa się z: krótkiej części teoretycznej - teorii w pigułce, testów sprawdzających rozumienie omówionych zagadnień, zdań do uzupełnienia, zadań problemowych do przedyskutowania, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12522.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13646.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19529.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19528.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11836.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13008.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Marketing : an introduction, 2020.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18335.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20730.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20729.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej