Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Chmielarz Witold
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Rudak Leszek
(1)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(1)
Szumski Oskar
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
Gatunek
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
e-edukacja
(3)
bankowość elektroniczna
(1)
e-administracja
(1)
e-biznes
(1)
e-handel
(1)
e-konsument
(1)
e-kultura
(1)
e-nauczanie
(1)
e-turystyka
(1)
e-ubezpieczenia
(1)
e-usługi
(1)
e-zdrowie
(1)
konsument
(1)
ochrona konsumenta
(1)
podpis elektroniczny
(1)
płatności elektroniczne
(1)
serwis internetowy
(1)
serwis społecznościowy
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
systemy informatyczne zarządzania
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia zawiera najbardziej wartościowe , w opinii recenzentów, artykuły naukowe powstałe jako rozwinięcia referatów wygłoszonych na VII Konferencji Uniwersytet Wirtualny (2007r.). Artykuły dotycz zagadnień z czterech działów : * ogólnych problemów e-nauczania ( w tym filozoficznego podejęcia do organizacji e-nauczania w uczelniach wyższych), * jakości i efektywności e-nauczania ( w tym ekonomicznych aspektów prowadzenia e-szkoleń w firmach), * metodologii kształcenia przez Internet i rozwiązań technicznych, przykładów dobrej praktyki Książka skierowana do tych, którzy wprowadzają e-nauczanie do szkół i wyższych uczelni, a także pracownikom firm zajmujących się szkoleniem kadr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19767.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19766.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 13 października 2011 r.
Bibliogr. przy ref.
"Przedstawiona monografia zawiera aktualną analizę możliwości wykorzystania serwisów internetowych i zintegrowanych z nimi systemów informatycznych oraz narzędzi i metod ich budowy w gospodarce. Zakres publikacji obejmuje następującą tematykę: miejsce i rola serwisów internetowych w rozwoju społeczeństwa informacyjnego, metody i technologie budowy nowoczesnych systemów informatycznych społeczeństwa informacyjnego, aspekty informacyjno-zarządcze systemów informacyjnych oraz organizacyjnych, ekonomiczno-społecznych oraz kulturowych uwarunkowań biznesu również elektronicznego. Publikacja stanowi więc przegląd najważniejszych problemów wyrażanych na licznych krajowych i zagranicznych konferencjach dotyczących kierunków rozwoju systemów informatycznych." (ze Wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12086.XV.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13194.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsument na rynku usług / Tomasz Szopiński. - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 191, [2] s. : il. ; 24 cm.
Aneks.
Bibliogr. s.169-184.
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Przedmiotem pracy są następujące usługi: e-administracja, e-bankowość, e-handel, e-kultura, e-edukacja, e-turystyka, e-ubezpieczenia, e-zdrowie. Główny nurt rozważań koncentruje się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12079.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13188.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej