Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(16)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(11)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(13)
Autor
Strelau Jan
(3)
Czerwińska-Jasiewicz Maria
(2)
Kielar-Turska Maria (1942- )
(2)
Niemczyński Adam (1942- )
(2)
Trempała Janusz
(2)
Arentewicz Joanna
(1)
Bee Helen (1939- )
(1)
Beisert Maria (1951- )
(1)
Białobrzeska Katarzyna
(1)
Brzezińska Anna (1949- )
(1)
Camarda Sylwia
(1)
Krolczuk-Wyganowska Luiza
(1)
Kurkowski Cezary
(1)
Matyjas Bożena
(1)
Matysiak-Błaszczyk Agata
(1)
Mietzel Gerd (1936- )
(1)
Modrzewski Jerzy
(1)
Montessori Maria (1870-1952)
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Ornacka Katarzyna
(1)
Schaffer H. Rudolph (1926- )
(1)
Sipińska Dorota
(1)
Szafrańska-Gajdzica Anna
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Wojciechowski Aleksander
(1)
Ziółkowska Beata (1967- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Holandia
(1)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Psycholodzy
(1)
Seksuolodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
DZIECKO
(5)
PSYCHOLOGIA
(3)
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA
(2)
RODZINA
(2)
ANOREKSJA
(1)
Dzieciństwo
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Metoda Montessori
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rozwój seksualny
(1)
Seksualizacja
(1)
Seksualność
(1)
WYCHOWANIE
(1)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Podręcznik
(3)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
dzieciństwo
(16)
dorastanie
(9)
dorosłość
(7)
psychologia rozwojowa
(7)
starzenie się
(7)
rozwój prenatalny
(5)
psychologia
(4)
rodzina
(4)
rozwój
(4)
Wundt Wilhelm
(3)
behawioryzm
(3)
człowiek
(3)
diagnoza psychologiczna
(3)
dzieci
(3)
etyka
(3)
funkcjonalizm
(3)
genetyka zachowania
(3)
historia
(3)
kwestionariusz osobowości
(3)
metodologia
(3)
metody badań
(3)
model eksperymentalny
(3)
model korelacyjny
(3)
modele badawcze
(3)
neobehawioryzm
(3)
obserwacja
(3)
poznanie naukowe
(3)
psychoanaliza
(3)
psychofizjologia
(3)
psycholodzy
(3)
psychologia ewolucyjna
(3)
psychologia fizjologiczna
(3)
psychologia humanistyczna
(3)
psychologia polska
(3)
psychologiczne koncepcje człowieka
(3)
rozmowa psychologiczna
(3)
symulacja komputerowa
(3)
test inteligencji
(3)
test projekcyjny
(3)
testy psychologiczne
(3)
wywiad
(3)
autyzm
(2)
emocje
(2)
język
(2)
niepełnosprawność umysłowa
(2)
pamięć
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
przywiązanie
(2)
rodzicielstwo
(2)
rozwój językowy
(2)
rozwój moralny
(2)
rozwój poznawczy
(2)
rozwój psychiczny
(2)
rozwój społeczny
(2)
rówieśnicy
(2)
samopoznanie
(2)
teorie uczenia się
(2)
wspomaganie rozwoju
(2)
śmierć
(2)
życie rodzinne
(2)
adolescencja
(1)
alkoholizm
(1)
anoreksja
(1)
bezrobocie
(1)
cyberuzależnienie
(1)
dojrzewanie
(1)
dom dziecka
(1)
dziecko chore
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
dziedziczenie
(1)
edukacja
(1)
edukacja międzykulturowa
(1)
handel dziećmi
(1)
interwencja kryzysowa
(1)
kryzys
(1)
kultura
(1)
motywacja
(1)
mowa
(1)
myślenie
(1)
młodzież
(1)
osobowość
(1)
polityka prorodzinna
(1)
pomoc społeczna
(1)
pornografia dziecięca
(1)
potrzeba
(1)
praca socjalna
(1)
przemoc seksualna
(1)
przemoc w rodzinie
(1)
przemoc wobec dziecka
(1)
przetwarzanie informacji
(1)
przyswajanie języka
(1)
psychologia dziecka
(1)
psychologia spostrzegania
(1)
psychologia stosowana
(1)
rodzina dysfunkcyjna
(1)
rodzina niepełna
(1)
rozwiązywanie problemów
(1)
rozwód
(1)
rozwój emocjonalny
(1)
rozwój fizyczny
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Il segreto dell'infanzia.
Oddajemy w ręce czytelników niepublikowaną dotychczas na polskim rynku, klasyczną książkę Marii Montessori, w której autorka wykłada podstawy swojej koncepcji kształtowania się psychiki dziecka. W 48 krótkich rozdziałach autorka opisuje poszczególne aspekty rozwoju dziecka oraz zagadnienia związane z towarzyszeniem mu w optymalnym rozwoju. Życie psychiczne dziecka należy obserwować w taki sam sposób, w jaki Fabre obserwował owady: poznawał je w ich naturalnym środowisku życia, by uzyskać ich żywy obraz, pozostając jednak w ukryciu, by im nie przeszkadzać. Obserwacje te należy rozpocząć w momencie, gdy zmysły, niczym organy poznawania, zaczynają wychwytywać i gromadzić świadome odczucia ze świata zewnętrznego, wraz z nagłym rozpoczęciem rozwoju [ze wstępu].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22348.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22347.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój seksualny w okresie dzieciństwa. [T.] 1, Praktyczna analiza teoretyczna / Maria Beisert. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : PWN, 2023. - XV, [1], 502, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 477-495. Indeks.
Publikacja Marii Beisert składa się z czterech części: Dzieciństwo – fundament rozwoju seksualnego człowieka – wyjaśniono tu, czym jest rozwój seksualny, jakie są jego czasowe i przestrzenne granice oraz w jaki sposób przejawia się na zewnątrz. Modele seksualności − choć seksualność dotyczy każdego człowieka, to wielość sposobów jej doświadczania wymaga opisu, do którego przydają się różne modele. Praktyczny aspekt tej części przyda się diagnostom, biegłym i klinicystom, którzy dzięki wyborowi właściwego paradygmatu, z którego wyrasta model, będą mogli trafnie i skutecznie działać. Rozwój seksualny dziecka w świetle zróżnicowanych teorii – ta część nasycona jest wskazaniami praktycznymi. Pozornie dotyczy sytuacji dziecka, ale w rzeczywistości służy wyjaśnieniom co i dlaczego działo się w życiu pacjenta na wczesnych etapach jego rozwoju seksualnego, by dziś – bo głównie diagnozy te stawiane są osobom dorosłym – móc wyjaśnić związki teraźniejszości z przeszłością, podjąć decyzje terapeutyczne i przekazać je pacjentowi. Seksualizacja i jej związki z rozwojem seksualnym – ta część ma na celu rozróżnienie zjawiska normatywnego, czyli seksualności dziecka od patologii, czyli od procesu seksualizacji dziecka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22811.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22810.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zagrożone Człowieczeństwo ; t. 1)
Bibliogr. przy pracach.
Prezentowana książka stanowi wstęp do dyskursu dotyczącego zagrożonego człowieczeństwa, kontynuowanego w tomie drugim opracowania Zagrożone człowieczeństwo, noszącym tytuł Obszary zagrożeń człowieka w realiach współczesności, wydanym pod redakcją naukową Ewy Kantowicz i Grażyny Orzechowskiej. Niniejszy tom poświęcony został m.in. zagadnieniom związanym z analizą zagrożeń w kontekście środowiska wychowawczego, jakim jest rodzina. Zaprezentowano różne stanowiska dotyczące przemian struktury współczesnej rodziny, jak też pełnienia przez nią przypisanych jej funkcji. Artykuły wyraźnie ukazują powiększanie się obszarów ryzyka dotyczących funkcjonowania rodziny w dynamicznie zmieniających się warunkach globalizującego się świata. W tomie znalazły się również teksty traktujące o braku poczucia bezpieczeństwa, w szerokim tego słowa znaczeniu, dotyczące okresu dzieciństwa i dorastania, a w szczególności kryzysu autorytetów, wartości, buntu młodych ludzi w odniesieniu do ładu społecznego oraz budowaniu przez nich wizji świata opartej na wzorcach kultury masowej. Syntetycznie przedstawiono tu również istotne z punktu widzenia pedagogiki społecznej sposoby czy też próby identyfikacji tych zagrożeń i poszukiwania różnych środków zaradczych pozwalających na wsparcie dzieci i młodzieży w różnych obszarach ich życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15342.VI.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka zawiera wybór tekstów dotyczących szeroko pojętej nauki o wychowaniu. Ukazuje istotę i dynamikę procesu socjalizacji w przekroju i z udziałem poszczególnych kategorii wieku społecznego w aspekcie społeczno-kulturowym reprezentatywnym dla aktualnego stanu i realiów praktyki wychowawczej z naszego, rodzimego kręgu kulturowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13829.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Tom 14 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Konteksty społeczne i międzykulturowe, prezentuje kolejne rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka. Kontekstom społecznym i międzykulturowym oraz tendencjom i problemom edukacji małego dziecka poświęcone są opracowania zamieszczone w tej publikacji. W poszczególnych tekstach znajdują się poglądy, propozycje oraz wyniki badań i studiów dotyczące różnych obszarów funkcjonowania dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18558.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 231-252.
Dociekając istoty fenomenu dzieciństwa, autorka sięga po indywidualne trajektorie biograficzne i skupia się na obszarach ich działania jako podmiotów sprawczych. Próbuje ukazać, w jakim stopniu dzieci są aktorami życia społecznego, wpływają na zwiększenie kontroli nad swoim życiem, wiary we własne życie i swoje możliwości, a także, w jakich przestrzeniach społecznych wzbogacają swoją wiedzę, kompetencje i umiejętności. Książka jest w pewnym sensie pionierskim przedsięwzięciem pokazania problematyki dziecka i dzieciństwa w perspektywie, która nadaje jej walor ważnej lektury dla socjologów, pedagogów, specjalistów pracy socjalnej oraz tych, dla których sprawa dziecka i dzieciństwo są niezwykłej wagi. (z recenzji dr bab. Anny Barskiej, prof. Uniwersytetu Opolskiego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14274.VI.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 239-252.
U źródeł anoreksji, bulimii i innych zaburzeń łaknienia leży to, co formowało jednostkę od najwcześniejszych momentów życia. Są to czynniki zarówno zewnętrzne (np. nieprawidłowe relacje w rodzinie czy wymóg szczupłej sylwetki upowszechniany przez media), jak i osobowościowe (m.in. wzmożona potrzeba perfekcjonizmu, skłonność do rywalizacji czy niekonstruktywne strategie radzenia sobie z problemami) oraz biologiczne (np. proces dojrzewania i związane z nim poczucie utraty kontroli nad własnym ciałem). Dlatego też polecamy szczególnej uwadze Czytelników zbiór tekstów ujmujących problematykę zaburzeń łaknienia przede wszystkim z perspektywy rozwojowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10885.XVIII.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 461-513 i przy rozdz. Indeksy.
Podręcznik jest obszernym kompendium współczesnej wiedzy psychologicznej dotyczącej rozwoju człowieka. Obejmuje historyczne, teoretyczne i metodologiczne podstawy rozumienia psychicznego rozwoju oraz szczegółową charakterystykę poszczególnych okresów życia. Ponadto przedstawia ważne zagadnienia stosowanej psychologii rozwojowej - w edukacji, opiece psychologicznej oraz w psychologicznej diagnostyce i terapii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11177.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12215.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 461-513 i przy rozdziałach. Indeksy.
Podręcznik jest obszernym kompendium współczesnej wiedzy psychologicznej dotyczącej rozwoju człowieka. Obejmuje historyczne, teoretyczne i metodologiczne podstawy rozumienia psychicznego rozwoju oraz szczegółową charakterystykę poszczególnych okresów życia. Ponadto przedstawia ważne zagadnienia stosowanej psychologii rozwojowej - w edukacji, opiece psychologicznej oraz w psychologicznej diagnostyce i terapii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.126.III.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 521-587 oraz przy rozdz. Indeksy.
Książka prezentuje najważniejsze zagadnienia z zakresu psychologii. Autor przybliża historię powstania tej nauki, różne kierunki jej rozwoju, zmieniające się przez lata teorie i ich twórców. Na licznych przykładach pokazuje, jaki związek mają one z codziennym życiem. Omawia między innymi psychologię rozwojową, spostrzeganie, motywację, pamięć, rozwiązywanie problemów, procesy uczenia się oraz emocje i radzenie sobie ze stresem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13507.III.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14477.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Bibliogr. s. 377-394 i przy rozdz. Indeksy.
Podręcznik prezentuje kluczowe zjawiska rozwojowe charakterystyczne dla okresu dzieciństwa. Autor, jeden z najbardziej uznanych psychologów rozwojowych na świecie, przedstawia, co dzieje się w okresie dzieciństwa i jakie to ma znaczenie dla funkcjonowania w dalszym życiu. W komplementarny sposób omawia rozwój emocjonalny, poznawczy, poznawczo-społeczny oraz rozwój języka dziecka oraz ich znaczenie dla funkcjonowania w ciągu cyklu życia. Dzięki bogatemu materiałowi empirycznemu podręcznik pozwala na zrozumienie sensu zmian rozwojowych w różnych obszarach funkcjonowania dziecka. Książka jest przeznaczona dla studentów psychologii, pedagogiki i innych nauk społecznych. Stanowi źródło rzetelnej wiedzy dla nauczycieli i wychowawców, osób zajmujących się wczesną interwencją, profilaktyką i terapią dzieci, a także dla lekarzy, pielęgniarek oraz rodziców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4153.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4615.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia rozwoju człowieka / Helen Bee. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, cop. 2004. - XXIII, 723 s. : ryc. ; 26 cm.
Tyt. oryg.: "Lifespan development" 1998.
Bibliogr. s. 659-723 i przy rozdz.
Podręcznik dla studentów, omawiający w przystępny sposób praktyczne i teoretyczne zagadnienia psychologii rozwojowej, zwłaszcza w aspekcie długoterminowych badań ukazujących związki pomiędzy rozwojem dzieci i dorosłych, demonstrujących przypadki występowania (lub nie) zmian na przestrzeni życia. Szczegółowo zaprezentowane są kolejne okresy rozwojowe, a także podobieństwa i różnice występujące podczas procesu kształtowania się osobowości w zależności od kontekstu i kultury, w której dorasta i wychowuje się dany człowiek. W książce znalazły się także wskazówki, w jaki sposób można stosować w praktyce techniki badań rozwojowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3917.III.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3916.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 409-440.
Przeciętny człowiek, który nie zajmuje się na co dzień problemami dzieci, nie zdaje sobie sprawy, ile trudności może być związanych z dzieciństwem. Bieda, niepełnosprawność, rozbita rodzina, przemoc i alkoholizm - to tylko niektóre z licznych problemów mających wpływ na życie rodziny i zakłócających prawidłowy rozwój dzieci. Autorka tego opracowania na podstawie bogatej lektury i wieloletnich badań własnych rysuje zagrożenia, by proponować różne formy pomocy, kładąc wyraźny nacisk na działania pedagogiczne. Podstawowym miejscem wychowania dziecka jest rodzina. Jeżeli rodzina znajduje się w kryzysie, należy czynić wszystko, by jej pomóc w wypełnianiu funkcji społeczno-wychowawczych. Kto ma to robić i w jaki sposób - oto zagadnienia omawiane w tej książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6114 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6113.VI.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7335.VI.8 [Czytelnia B], 7336.VI.8 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeksy.
Podręcznik akademicki obejmuje niemal cały obszar wiedzy niezbędny do psychologicznego wykształcenia uniwersyteckiego, niezależnie od wybranej ścieżki kształcenia czy specjalizacji. Adresowany do studentów psychologii i nauczycieli akademickich oraz do psychologów-praktyków. Autorami liczącej sobie blisko 2500 stron publikacji są wybitni specjaliści z dziedziny psychologii. Podręcznik składa się z trzech samodzielnych tomów: T. 1 - Podstawy psychologii. Układ i kolejność poszczególnych działów podręcznika wynika z logiki kształcenia psychologicznego i z tradycji pisania podręczników akademickich. Każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, sygnalizującym główne zawarte w nim myśli i stwierdzenia. Po każdym rozdziale zamieszczono również pytania sprawdzające oraz zalecaną literaturę. Przy pojęciach kluczowych lub specjalistycznych zamieszczono ich angielskojęzyczne odpowiedniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 29.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeksy.
Podręcznik akademicki obejmuje niemal cały obszar wiedzy niezbędny do psychologicznego wykształcenia uniwersyteckiego, niezależnie od wybranej ścieżki kształcenia czy specjalizacji. Adresowany do studentów psychologii i nauczycieli akademickich oraz do psychologów-praktyków. Autorami liczącej sobie blisko 2500 stron publikacji są wybitni specjaliści z dziedziny psychologii. Podręcznik składa się z trzech samodzielnych tomów: T. 1 - Podstawy psychologii. Układ i kolejność poszczególnych działów podręcznika wynika z logiki kształcenia psychologicznego i z tradycji pisania podręczników akademickich. Każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, sygnalizującym główne zawarte w nim myśli i stwierdzenia. Po każdym rozdziale zamieszczono również pytania sprawdzające oraz zalecaną literaturę. Przy pojęciach kluczowych lub specjalistycznych zamieszczono ich angielskojęzyczne odpowiedniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.445 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeksy.
Podręcznik akademicki obejmuje niemal cały obszar wiedzy niezbędny do psychologicznego wykształcenia uniwersyteckiego, niezależnie od wybranej ścieżki kształcenia czy specjalizacji. Adresowany do studentów psychologii i nauczycieli akademickich oraz do psychologów-praktyków. Autorami liczącej sobie blisko 2500 stron publikacji są wybitni specjaliści z dziedziny psychologii. Podręcznik składa się z trzech samodzielnych tomów: T. 1 - Podstawy psychologii. Układ i kolejność poszczególnych działów podręcznika wynika z logiki kształcenia psychologicznego i z tradycji pisania podręczników akademickich. Każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, sygnalizującym główne zawarte w nim myśli i stwierdzenia. Po każdym rozdziale zamieszczono również pytania sprawdzające oraz zalecaną literaturę. Przy pojęciach kluczowych lub specjalistycznych zamieszczono ich angielskojęzyczne odpowiedniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3758 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej