Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(60)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Status
available
(68)
only on-site
(60)
unavailable
(7)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(31)
Wypo┼╝yczalnie
(45)
Czytelnie
(60)
Author
Mruk Henryk
(5)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(3)
Partycki S┼éawomir (1951- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bolland Eric J
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Curtis Tony
(1)
Daniłowska Alina
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowo┼Ť─ç)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fico┼ä Krzysztof (1947- )
(1)
Fletcher Frank
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Garczarczyk J├│zef
(1)
Go┼éembska El┼╝bieta (1946- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Hollins Bill
(1)
Jacyna Marianna (1961- )
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jonas Agata
(1)
Koliński Adam
(1)
Korneta Piotr
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozłowski Remigiusz
(1)
Kramer Teodor (1926- )
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Krawczyk Stanisław Marian
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Limański Andrzej
(1)
Makowski Michał
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalak Adolf
(1)
Mossakowska Ewa ( -2009)
(1)
Moszyński Michał
(1)
Murphy Paul Regis
(1)
Niedźwiedź Grzegorz (tłumacz)
(1)
Nizi┼äski Stanis┼éaw (1937- )
(1)
Perenc J├│zef (1945- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Pisz Iwona
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Saunders John
(1)
Scarso Slawka G. (1977- )
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Sikorski Andrzej
(1)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Squadrilli Luciana
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szpon Jakub
(1)
S─Ök Tadeusz (1942- )
(1)
Wagner Natalia
(1)
Welsyng Cezary
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wiktorowska-Jasik Anna
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wong Veronica
(1)
Wood Donald F. (1935- )
(1)
Zawiła-Niedźwiecki Janusz
(1)
Zawojska Aldona
(1)
Zielecki Władysław
(1)
Zimon Dominik
(1)
Łapko Aleksandra
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Żabińska Teresa
(1)
┼╗urek J├│zef (1941- )
(1)
Year
2020 - 2022
(4)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(4)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(61)
Language
Polish
(61)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Mened┼╝erowie
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
Subject
MARKETING
(28)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(12)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
LOGISTYKA
(3)
USŁUGI
(3)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
Logistyka
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
BANKI
(1)
COVID-19
(1)
EFEKTYWNO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(1)
EKONOMIA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gastronomia
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
HANDEL
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KONKURENCJA
(1)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Magazynowanie
(1)
Marketing
(1)
Marketing regionalny
(1)
OBRÓT TOWAROWY
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
Obsługa klienta
(1)
Outsourcing
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO HANDLOWE
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
Sie─ç dystrybucji
(1)
Szczup┼ée zarz─ůdzanie
(1)
TRANSPORT
(1)
Towary
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zwinne zarz─ůdzanie
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Subject: time
2001-
(4)
Subject: place
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Polska
(1)
Wojew├│dztwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
PODR─śCZNIKI
(4)
Podr─Öcznik
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Transport i logistyka
(4)
Zarz─ůdzanie i marketing
(4)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(1)
61 results Filter
Book
In basket
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Celem ksi─ů┼╝ki, skierowaniej do student├│w i praktyk├│w gospodarczych, jest przedstawienie dystrybucji jako jednego z instrument├│w marketingu. Zosta┼éy w niej opisane podstawowe zgadnienia zwi─ůzane z organizacj─ů kana┼é├│w dystrybucji oraz fizycznym przesuwaniem produkt├│w i rozmieszczaniem ich na rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5893 [Magazyn 1], P.5892 [Magazyn 1], P.5891 [Magazyn 1], P.5890 [Magazyn 1], P.5889 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 1304.IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7247.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 123-129.
Analiza stanu wiedzy w zakresie efektywno┼Ťci proces├│w dystrybucji zak┼éada przeprowadzenie bada┼ä zorientowanych na specyfik─Ö proces├│w dystrybucji, zar├│wno dotycz─ůcych analizy literaturowej, jak r├│wnie┼╝ identyfikacji potrzeb praktyki gospodarczej, z jednoczesnym uwzgl─Ödnieniem wynik├│w prac naukowych, zrealizowanych w ramach wcze┼Ťniejszych prac. Po┼é─ůczenie tych dw├│ch aspekt├│w umo┼╝liwi┼éo zidentyfikowanie luki badawczej, kt├│ra dotyczy┼éaby zar├│wno aspekt├│w teoretycznych, jak i praktycznych implementacji w przedsi─Öbiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20788.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20787.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Logistyka w strategiach firm / Marek Ciesielski. - Warszawa; Poznań : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - 159, [2] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 156-159.
Autor prezentuje konkretne strategie logistyczne r├│┼╝nych firm, pozwalaj─ůc Czytelnikowi przeanalizowa─ç i zrozumie─ç funkcjonowanie logistyki na co dzie┼ä. Wykazuje przy tym wp┼éyw dobrze realizowanej polityki logistycznej na wyniki finansowe przedsi─Öbiorstwa i jego pozycj─Ö na rynku. Rozwa┼╝ania w "Logistyce w strategiach firm" dotycz─ů nie tylko firm produkcyjnych i handlowych, ale tak┼╝e firm transportowych, co jest nowo┼Ťci─ů w literaturze przedmiotu. Przedstawiona w pracy koncepcja podej┼Ťcia do logistyki jako do dzia┼éa┼ä strategicznych w pe┼éni odpowiada wsp├│┼éczesnemu etapowi rozwoju tej nauki, gdy┼╝ do tej pory dominowa┼éo podej┼Ťcie znacznie w─Ö┼╝sze - operacyjno-taktyczne, kt├│re nie spe┼énia wielu wymog├│w zaawansowanej gospodarki rynkowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 933.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 337-346.
Autorzy podj─Öli niezwykle udan─ů pr├│b─Ö sprostania potrzebom ┼Ťrodowiska akademickiego i biznesowego poznania logistycznych wyzwa┼ä nowego milenium oraz zapoznania si─Ö z wiedz─ů, umiej─Ötno┼Ťciami i dobrymi praktykami dotycz─ůcymi wsp├│┼éczesnej logistyki dystrybucji. Za┼éo┼╝eniem autor├│w jest przy tym przedstawienie trudnych wyzwa┼ä zwi─ůzanych z zarz─ůdzaniem logistycznym w sferze dystrybucji w spos├│b maksymalnie przyst─Öpny dla Czytelnik├│w. Celowi temu zosta┼é podporz─ůdkowany wyb├│r temat├│w i tre┼Ťci poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w, dob├│r przyk┼éad├│w i dobrych praktyk logistycznych, jak r├│wnie┼╝ licznych rysunk├│w i danych statystycznych maj─ůcych wspomaga─ç ich zrozumienie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5409 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 6721.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6720.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 157-162.
Logistyka nabiera coraz wi─Ökszego znaczenia, co ┼éatwo zauwa┼╝y─ç, obserwuj─ůc szybki rozw├│j globalnych sieci gospodarczych. W wi─Ökszo┼Ťci s─ů to wielowymiarowe sieci dostaw. Nasilaj─ůca si─Ö konkurencja sprawia, ┼╝e sieci te musz─ů by─ç coraz efektywniejsze. Autorzy ca┼éo┼Ťciowo przedstawili procesy biznesowe, zachodz─ůce w sferze dystrybucji fizycznej. G┼é├│wna uwaga zosta┼éa skupiona na: istocie systemu dystrybucji przedsi─Öbiorstwa, systemie dystrybucji w uj─Öciu marketingowo-logistycznym, metodyce oceny efektywno┼Ťci dystrybucji i kryteriach takiej oceny oraz charakterystyce narz─Ödzi oceny efektywno┼Ťci systemu dystrybucji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12158.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy referatach.
Rok 2020 pozostanie niew─ůtpliwie w historii ludzko┼Ťci symbolicznie powi─ůzany z pandemi─ů COVID-19, kt├│ra trwa─ç b─Ödzie zreszt─ů i w kolejnym roku. Jak ka┼╝da pandemia skutkuje ona zak┼é├│ceniem dotychczasowych relacji spo┼éecznych, gospodarczych, a nawet politycznych, prowadzi do istotnych zmian. Szczeg├│lnym wyzwaniem dla spo┼éecze┼ästw i rz─ůd├│w jest utrzymanie w ci─ůg┼éym funkcjonowaniu tych krytycznych relacji, kt├│re warunkuj─ů wzgl─Ödny komfort obywateli i utrzymanie w d┼éu┼╝szej perspektywie rozwoju cywilizacyjnego. Jest to w gruncie rzeczy sprawdzian skuteczno┼Ťci i sprawno┼Ťci logistyki, tej g┼é├│wnie zale┼╝nej od decyzji i zasob├│w znajduj─ůcych si─Ö w gestii rz─ůdz─ůcych oraz tej, kt├│ra jest przedsi─Öbiorczo┼Ťci─ů biznesow─ů. Wygl─ůda na to, ┼╝e logistyka praktyczna bardzo dobrze zdaje ten egzamin. Problemy w walce z koronawirusem zwi─ůzane s─ů g┼é├│wnie ze stanem s┼éu┼╝by zdrowia w poszczeg├│lnych krajach, ods┼éaniaj─ůc bezlito┼Ťnie s┼éabo┼Ťci zasobowe i organizacyjne. W pozosta┼éych obszarach kraje i spo┼éecze┼ästwa funkcjonuj─ů raczej sprawnie. R├│wnocze┼Ťnie praktyka logistyczna mierzy si─Ö ze zmienionymi warunkami prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci, musi na nie reagowa─ç, poszukiwa─ç nowych rozwi─ůza┼ä, kt├│re z kolei warte s─ů bada┼ä naukowych. Czas pr├│by, jakim jest pandemia, jest wyj─ůtkowo atrakcyjny dla naukowc├│w zwi─ůzanych z logistyk─ů (tak┼╝e spo┼éeczn─ů), z organizacj─ů, z zarz─ůdzaniem (zw┼éaszcza kryzysowym). Badania w zakresie logistyki biznesowej s─ů szczeg├│lnie istotne w dyscyplinie Nauki o zarz─ůdzaniu i jako┼Ťci, jako ┼╝e nie bez powodu mawia si─Ö, ┼╝e logistyka jest kwintesencj─ů zarz─ůdzania operacyjnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20845.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20844.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 214, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
W podr─Öczniku Autor omawia istot─Ö marketingu, otoczenie rynkowe przedsi─Öbiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsi─Öbiorstw. Przedstawia tak┼╝e zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, mar┼╝ i opakowa┼ä, franchisingu, public relations i misji firmy, spos├│b prowadzenia marketingu w sferze us┼éug i w dzia┼éalno┼Ťci pozagospodarczej oraz prezentuje orientacj─Ö spo┼éeczn─ů marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu s─ů: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wp┼éyw na rynek krajowy, konflikty i wsp├│┼épraca w kana┼éach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsi─Öbiorstw europejskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2053.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3259.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Logistyka dystrybucji : trendy, wyzwania, przykłady / Aleksandra Łapko, Natalia Wagner. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 166, [2] strony : ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych i norm na stronach 155-162.
Niniejsza monografia uzupe┼énia i aktualizuje znane oraz popularne opracowania z zakresu logistyki dystrybucji. W publikacji om├│wiono zar├│wno podstawowe poj─Öcia, jak i bardziej z┼éo┼╝one zagadnienia z tego obszaru. Ksi─ů┼╝ka porusza problematyk─Ö zwi─ůzan─ů z zadaniami logistyki dystrybucji, klasyfikacj─ů kana┼é├│w dystrybucji i ich projektowaniem oraz logistyczn─ů obs┼éug─ů klienta. Podejmuje tak┼╝e bardzo aktualne kwestie, chocia┼╝by takie jak: wykorzystanie Internetu w dystrybucji towar├│w, spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç w logistyce, czy obs┼éuga logistyczna przedsi─Öbiorstw z bran┼╝y FMCG. Nie zabrak┼éo w niej tak┼╝e przegl─ůdu nowych trend├│w zmieniaj─ůcych kszta┼ét logistyki dystrybucji, takich jak na przyk┼éad omnikana┼éowo┼Ť─ç b─ůd┼║ ekonomia wsp├│┼édzielenia. Ogromn─ů zalet─ů ksi─ů┼╝ki jest jej aktualno┼Ť─ç oraz wykorzystanie licznych przyk┼éad├│w z ┼╝ycia gospodarczego. Wszystko to po to, aby umo┼╝liwi─ç czytelnikowi swobodne poruszanie si─Ö w obszarze wsp├│┼éczesnej logistyki dystrybucji. Cech─ů wyr├│┼╝niaj─ůc─ů monografi─Ö jest: ÔÇó przyst─Öpny j─Özyk i prosta forma przekazu, ÔÇó ilustracja opisywanych zjawisk przyk┼éadami z praktyki gospodarczej, ÔÇó prezentacja zar├│wno klasycznego zestawu zagadnie┼ä, jak i najnowszych trend├│w w logistyce dystrybucji. Ksi─ů┼╝ka skierowana jest przede wszystkim do: ÔÇó przedsi─Öbiorc├│w oraz wszystkich tych, kt├│rzy dopiero planuj─ů w┼éasn─ů dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů i poszukuj─ů inspiracji oraz wskaz├│wek z obszaru logistyki dystrybucji, ÔÇó mened┼╝er├│w odpowiedzialnych za logistyk─Ö dystrybucji, ÔÇó przedstawicieli ┼Ťrodowisk akademickich i student├│w kierunk├│w zwi─ůzanych z logistyk─ů i z zarz─ůdzaniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20815.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20814.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Liczne przyk┼éady wskazuj─ů, ┼╝e przyj─Öcie przez przedsi─Öbiorstwo marketingowej orientacji na rynku znacznie zwi─Öksza jego szans─Ö osi─ůgni─Öcia powodzenia. W ksi─ů┼╝ce ukazano sens podporz─ůdkowania przedsi─Öbiorstwa wspomnianej orientacji. Opisano r├│wnie┼╝ zakres decyzji i dzia┼éa┼ä podejmowanych w przedsi─Öbiorstwach o orientacji marketingowej. Chocia┼╝ przedmiotem ksi─ů┼╝ki jest om├│wienie stosowania koncepcji marketingu przez organizacje gospodarcze, tj. przedsi─Öbiorstwa, to jednak zastosowanie opisywanej orientacji wykracza poza ramy sektora przedsi─Öbiorstw. (ze Wst─Öpu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2453 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3648.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
W ksi─ů┼╝ce przestawiono zagadnienia logistyki og├│lnej w uj─Öciu in┼╝ynierskim. Wiele miejsca po┼Ťwi─Öcono analizie logistyki w systemach dzia┼éania z uwzgl─Ödnieniem zw┼éaszcza proces├│w gospodarczych, zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji, energetycznych, eksploatacji, ochrony ┼Ťrodowiska i transportowych jako podstawy budowy efektywnych system├│w logistycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11098.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12074.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16820.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. [367]-373. Indeks.
Zamierzeniem autor├│w podr─Öcznika by┼éo, aby studenci w miar─Ö poznawania problem├│w mogli samodzielnie zaprojektowa─ç system logistyczny, pocz─ůwszy od opracowania systemu zaopatrzenia i optymalnego ci─ůgu technologicznego, przez ocen─Ö i wyb├│r dostawc├│w, a┼╝ po sprawn─ů dystrybucj─Ö. Przyj─Öty w podr─Öczniku logiczny uk┼éad tre┼Ťci poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w porz─ůdkuje podstawowe poj─Öcia dotycz─ůce logistyki i z ni─ů zwi─ůzane. Podr─Öcznik sk┼éada si─Ö z dziewi─Öciu rozdzia┼é├│w. Ka┼╝dy z nich zawiera cz─Ö┼Ť─ç teoretyczn─ů oraz ─çwiczenia i przyk┼éady, kt├│re uzupe┼éniaj─ů zawarte w ksi─ů┼╝ce informacje, a tak┼╝e zadania do samodzielnego wykonania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12410.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14428.IX.14 [Czytelnia C], 13572.IX.14 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing for engineers, scientists and technologists, 2008.
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Dzisiejsi pracodawcy wymagaj─ů, aby ich kadra techniczna by┼éa wszechstronnie wykszta┼écona. Powinna zna─ç nie tylko w┼éasn─ů dziedzin─Ö, lecz tak┼╝e klient├│w i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem po┼é─ůczenie technologii z my┼Ťleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podr─Öcznik sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci. Pierwsza opisuje wsp├│┼éczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegl─ůd siedmiu sk┼éadnik├│w mieszanki marketingowej. Trzecia m├│wi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przyk┼éad o umiej─Ötno┼Ťciach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy g┼é├│wne obszary, na kt├│rych kadra techniczna styka si─Ö z marketingiem - opracowywanie nowych produkt├│w, jako┼Ť─ç rynkowa i plany marketingowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11139 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11138.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12131.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin, 2014. - 192 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-188.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport - Spedycja - Logistyka) i zmiany zachodz─ůce na rynku operator├│w logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dw├│ch aspektach - pierwszy od strony przedsi─Öbiorstwa TSL, a drugi od strony klienta - zakres obs┼éugi, segmenty oraz jego ocen─Ö dzia┼éa┼ä bran┼╝y TSL. Autor dokona┼é analizy wykorzystania instrument├│w marketingu przez przedsi─Öbiorstwa TSL wchodz─ůce w sk┼éad kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jako┼Ť─ç ┼Ťwiadczenia us┼éug logistycznych. Nast─Öpnie zaprezentowa┼é, na przyk┼éadzie najwi─Ökszych operator├│w logistycznych realizuj─ůcych us┼éugi w Polsce, Europie i ┼Ťwiecie, kreowanie pozytywnego wizerunku g┼é├│wnie poprzez dzia┼éanie ukierunkowane na ochron─Ö ┼Ťrodowiska naturalnego. W publikacji opisana zosta┼éa logistyka imprez sportowych realizowanych przez operator├│w logistycznych, gdzie ┼éa┼äcuch dostaw jest elementem sprawno┼Ťci organizacji zawod├│w i du┼╝ych imprez sportowych, jak olimpiady. W ko┼äcowej cz─Ö┼Ťci znajduje si─Ö analiza por├│wnawcza oferowanych us┼éug i kreowanego wizerunku przedsi─Öbiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14009 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14008.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14885.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Spis tre┼Ťci tak┼╝e ang.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia problematyk─Ö sprawnego i efektywnego zarz─ůdzania procesami logistycznymi g┼é├│wnie w mikroskali przedsi─Öbiorstw. Tre┼Ť─ç zosta┼éa zredagowane w uk┼éadzie 7. rozdzia┼é├│w merytorycznych zako┼äczonych obszernym aneksem. Zagadnienia metodologiczne badania i optymalizacji proces├│w logistycznych rozpatrywane s─ů we wst─Öpnych dw├│ch rozdzia┼éach. G┼é├│wne ogniwa logistycznego ┼éa┼äcucha dostaw eksponowane s─ů w kolejnych trzech rozdzia┼éach, dotycz─ůcych odpowiednio logistycznych proces├│w: zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji. Kluczowy problem zapas├│w logistycznych widziany przez standardy transportowe i magazynowe stanowi wprowadzenie do obszernego rozdzia┼éu analizy i kalkulacji koszt├│w proces├│w logistycznych. Zamykaj─ůcy prac─Ö aneks zawiera cztery rekurencyjnie rozwijane modele matematyczne: referencyjny, identyfikacyjny, decyzyjny i optymalizacyjny prowadz─ůce docelowo do zbudowania komputerowego symulatora decyzji logistycznych. Istotnym uzupe┼énieniem tre┼Ťci ksi─ů┼╝ki jest pogl─ůdowa grafika prezentacyjna i ko┼äcz─ůcy ka┼╝dy rozdzia┼é wyczerpuj─ůcy zestaw pyta┼ä kontrolnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.8612.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10036.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2004. - 257 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Praca sk┼éada si─Ö z 11 rozdzia┼é├│w, kt├│re kolejno omawiaj─ů zagadnienia poj─Öcia marketingu w sferze bankowo┼Ťci, badanie marketingowe na potrzeby bank├│w, strategie marketingowe i ich tre┼Ťci, organizacj─Ö marketingu w bankach oraz przyklady strategii marketingowych wybranych bank├│w. Wymienione zagadnienia om├│wione s─ů w ┼Ťcis┼éym zwi─ůzku z praktyka bankow─ů i poparte przyk┼éadami dzia┼éa┼ä bank├│w. Na ko┼äcu pracy umieszczone zosta┼éy studia przypadk├│w, odnosz─ůce si─Ö do konkretnych decyzji marketingowych wybranych bank├│w. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w szk├│┼é wy┼╝szych kierunk├│w ekonomicznych i zarz─ůdzania, a tak┼╝e dla pracownik├│w sektora bankowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3499 [Magazyn 1], P.3498 [Magazyn 1], P.3497 [Magazyn 1], P.3150 [Magazyn 1], P.3149 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 4125.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4124.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy cz─Ö┼Ťciach. Indeks.
Logistyka zyskuje coraz wi─Öksze znaczenie we wsp├│┼éczesnej gospodarce. W Polsce, podobnie jak w innych krajach, przedsi─Öbiorstwa i instytucje potrzebuj─ů fachowc├│w w tej dziedzinie. Autorzy starali si─Ö przekaza─ç skomplikowan─ů wiedz─Ö z tego zakresu w spos├│b mo┼╝liwie najprostszy, charakteryzuj─ůc najwa┼╝niejsze obszary wsp├│┼éczesnej logistyki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8222.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9567.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 271-277.
Istot─ů logistyki jest czasowo-przestrzenna koordynacja wszelkich przep┼éyw├│w od ┼║r├│de┼é zaopatrzenia do finalnego odbiorcy i konsumenta. Ksi─ů┼╝ka jest oparta na wyk┼éadzie dla student├│w kierunku zarz─ůdzanie. Celem jest ukazanie podstawowych, ale i kompleksowo uj─Ötych problem├│w b─Öd─ůcych przedmiotem zainteresowania logistyki oraz wyzwolenie sk┼éonno┼Ťci do ich pog┼é─Öbienia poprzez dalsze samokszta┼écenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.9930.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11560.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 310-311.
Marketing smaku jest ksi─ů┼╝k─ů, kt├│ra w przyst─Öpny spos├│b przedstawia, jak oni to robi─ů. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilla prezentuj─ů efekty swoich studi├│w i licznych do┼Ťwiadcze┼ä praktycznych zwi─ůzanych z zastosowaniem wsp├│┼éczesnych koncepcji i narz─Ödzi marketingowych do wszelkich aktywno┼Ťci zwi─ůzanych ze sprzeda┼╝─ů produkt├│w ┼╝ywno┼Ťciowych (tych regionalnych i og├│lnokrajowych), dzia┼éalno┼Ťci─ů gastronomiczn─ů i turystyk─ů kulinarn─ů. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale te┼╝ o dzia┼éaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarze┼ä kulinarnych (event├│w). Tre┼Ťci prezentowane w ksi─ů┼╝ce ilustrowane s─ů bardzo licznymi przyk┼éadami praktycznymi, kt├│re prezentuj─ů dzia┼éania marketingowe, jakie podejmuj─ů w┼éoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku (Witold Kowal).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20970.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki i Materiały)
E.1 CZYT.
Bibliogr.
Ksi─ů┼╝ka w bardzo przyst─Öpny spos├│b omawia zagadnienia z obszaru ekonomii. Om├│wiono w niej nie tylko dwa podstawowe dzia┼éy ekonomii - mikroekonomi─Ö oraz makroekonomi─Ö, w obszerny spos├│b przedstawiono tak┼╝e aspekt miedzynarodowych stosunk├│w gospodarczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 1053.VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 87.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again