Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Cain Kate
(1)
Geddes John (John R.)
(1)
McKnight Rebecca
(1)
Oakhill Jane
(1)
Price Jonathan 1967-
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
angielski
(2)
Temat
CZYTANIE
(1)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
Cognition disorders in children
(1)
Language disorders in children
(1)
Psychiatria
(1)
Reading comprehension
(1)
Reading disability
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
disorders
(2)
children
(1)
management
(1)
psychiatry
(1)
reading comprehension
(1)
reading difficulties
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Revised edition of: Psychiatry / Michael Gelder, Richard Mayou, John Geddes. 4th edition c2012.
The fifth edition of Psychiatry introduces medical students and junior doctors to the fundamentals of psychiatric knowledge in a patient centred, digestible, and memorable way. Written by clinicians who deliver front-line patient care and boast years of teaching experience, practical information is informed by theory and research. Written with an underlying philosophy that positive rapport with patients is central to providing successful psychiatric care this is a trustworthy and lauded guide to diagnosis and management. Organised into 34 chapters on core topics, information is laid out in a concise, user-friendly format with case studies, and scientific research formatted into boxes for easy access, ensuring students can quickly locate key information for revision and examinations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22472.XVIII.1.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Challenges in Language and Literacy)
Includes bibliographical references and index.
Comprehension is the ultimate aim of reading and listening. How do children develop the ability to comprehend written and spoken language, and what can be done to help those who are having difficulties? This book presents cutting-edge research on comprehension problems experienced by children without any formal diagnosis as well as those with specific language impairment, autism, ADHD, learning disabilities, hearing impairment, head injuries, and spina bifida. Providing in-depth information to guide research and practice, chapters describe innovative assessment strategies and identify important implications for intervention and classroom instruction. The book also sheds light on typical development and the key cognitive skills and processes that underlie successful comprehension.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15580.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej