Form of Work
Książki
(20)
Publikacje naukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Status
available
(25)
only on-site
(19)
Branch
Magazyny
(10)
Wypożyczalnie
(15)
Czytelnie
(19)
Author
East Robert (1940- )
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Begg David K. H
(1)
Bojar Waldemar L. (1959- )
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Froeb Luke M
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Knopik Leszek
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
McCann Brian T
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Rapacki Ryszard (1949- )
(1)
Rostek Katarzyna
(1)
Rudnicki Leszek (1935- )
(1)
Surma Jerzy
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Szmidt Czesław
(1)
Turyna Jan
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(20)
Language
Polish
(20)
Subject
DECYZJE
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
ZARZĄDZANIE
(6)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(3)
EXCEL
(2)
MARKETING
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Decyzje
(1)
EKONOMIA
(1)
FINANSE
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRACA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
Subject: time
1989-
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
20 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Do książki dołączona jest płyta CD o sygn. CD.241.
Książka, wprowadza Czytelnika w obszar wspieranych komputerami zastosowań metod matematycznych w zarządzaniu przedsięwzięciami. Jest to szerokie spektrum zagadnień, w którym do problemów wynikających z praktyki kierowania i administrowania stosuje się procedury wykorzystujące naukową wiedzę i metody. Podejście to przede wszystkim proponuje metodę systematycznej analizy problemów i umożliwia racjonalne ich rozwiązanie za pomocą arkusza kalkulacyjnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10288.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Decyzje menedżerskie z Excelem - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) ; 12 cm.
Do płyty dołączona jest książka o sygn. 10288 IX.11 CZYT.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.241 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 357-369. Indeks.
Celem podręcznika jest zarys problematyki systemów wspomagania decyzji (SWD) zarówno w zakresie teoretycznych podstaw konstrukcji i budowy, jak i praktycznych aspektów metod ich wdrażania oraz użytkowania. Utrwaleniu wiedzy służą pytania i zadania kontrolne na końcu każdego rozdziału. Szeroki zakres źródeł literaturowych umożliwia samodzielne pogłębienie zawartej w nich wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13597.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14617.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W obliczu narastającej niepewności wnioskowanie przez analogię jest powszechną formą stosowaną przez zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Stając przed wyzwaniami strategicznymi czy będąc w trudnych sytuacjach biznesowych, menedżerowie wracaja myślami do podobnych sytuacji ze swojego życia lub do tych, o których słyszeli, i wykorzystują to jako lekcję wzięte z przeszłych doświadczeń. W kontekście dużej złożoności decyzji strategicznych, kiedy wnioskowanie dedukcyjne jest ograniczone, odwołanie sie do doświadczenia jest jak najbardziej racjonalnym zachowaniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9926.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11547.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Managerial economics : a problem solving approach, 2008.
Indeks.
Podręcznik obejmuje wiedzę ekonomiczną niezbędną menedżerom w procesach organizacji i zarządzania firmami. Autorzy skupili uwagę na typowych problemach, wobec których stają menedżerowie i zaproponowali sposoby ich rozwiązania z wykorzystaniem części teorii ekonomicznych oraz dorobku nauk o zarządzaniu. Autorzy pokazali: istotę prowadzenia działalności gospodarczej zarówno od strony organizacyjnej, jak i finansowej, podejmowanie decyzji (w tym inwestycyjnych), ustalanie cen, kosztów i zysków, tworzenie strategii firmy i jej wdrażanie, działalność firm w warunkach niepewności i ryzyka. Książkę uzupełniają liczne przykłady pomagające zrozumieć omawiane zagadnienia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11399 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12599.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12598.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 375-385.
Wybory strategiczne przedsiębiorstw zawsze interesowały badaczy i praktyków. Tych pierwszych głównie z tego powodu, że konieczne jest porządkowanie, opisanie i poznanie praktyki gospodarczej obfitującej w różne zachowania, a także określenie prawidłowości dla celów racjonalizacji działań gospodarczych. Natomiast praktykom chodzi o ujawnienie przyczyn większej skuteczności rynkowej niektórych przedsiębiorstw. Oczekiwania z tego zakresu przedmiotowego spełniają autorzy książki, wyjaśniając w niej istotę i rodzaje wyborów strategicznych dokonywanych w przedsiębiorstwach w warunkach XXI w. Niewątpliwą wartością publikacji są studia nad uwarunkowaniami wyborów strategicznych uzupełnione badaniami empirycznymi przeprowadzonymi w przedsiębiorstwach działających na obszarze Polski.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11311 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12449.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12448.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z analizą zachowań konsumenckich i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjasnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów, schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są : cena, środowisko detaliczne, wpływy spoleczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11335 [Magazyn 1], 12512 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z analizą zachowań konsumenckich i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjasnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów, schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są : cena, środowisko detaliczne, wpływy spoleczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14299.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15216.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania / Urszula Gros. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 220 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 217-220.
Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska, czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem lub pracownikiem. Pozycja prezentuje następujące zagadnienia: zachowania organizacyjne, czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy, percepcję człowieka w rozumieniu środowiska pracy, wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnozę, motywację w firmie, istotę, przyczyny i etapy istnienia grupy, kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, podejmowanie decyzji, porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, koncepcję i działanie kierownika oraz przywódcy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12280.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13407.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest monografią napisaną przez autorów zajmujących się problematyką zarządzania z punktu widzenia zarówno teorii, jak i praktyki. Celem jej jest przedstawienie w sposób skondensowany rekomendowanych problemów projektowania i zastosowania Decyzyjnych Systemów Zarządzania (DSZ). Dobór materiału podporządkowano kryterium praktycznej użyteczności dla jak najszerszego obszaru zastosowań. Omówiono kluczowe zagadnienia w projektowaniu DSZ z punktu widzenia istniejących doświadczeń jak i przewidywanych kierunków rozwoju zastosowań współczesnych metod i narzędzi wspierających procesy podejmowania decyzji. Ta interdyscyplinarna książka składa się z sześciu części: pojęcia, projektowanie i procesy decyzyjne, informacyjne wspomaganie DSZ, narzędzia tego wspomagania, otoczenie DSZ i wreszcie ocenę i doskonalenie DSZ. W prezentacji materiału zastosowano podejście projektowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12221 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12220.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13338.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 311-318
Autor książki zapoznaje Czytelników z problemami teorii zarządzania i ich praktyczną użytecznością, ze współczesnymi metodami i technikami wspomagającymi procesy decyzyjne oraz z nowoczesnymi strukturami organizacyjnymi i mechanizmami w nich działającymi. Spójność wykładu, usystematyzowanie informacji, odniesienie do praktyki i zmiennego otoczenia, a także powiązanie z programami nauczania w krajach Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych są zaletami tego podręcznika.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11262 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5485.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6881.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Aut. poprz. wyd.: David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch.
Tyt. oryg.: Economics, 2011.
Indeks.
Jest to kolejne wydanie niezwykle popularnego podręcznika na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. Dzięki rozszerzeniu grona autorów dokonano kompleksowej aktualizacji całej książki, przedstawiając w przystępny sposób wiedzę z dziedziny ekonomii. Opisano szczegółowo między innymi narzędzia analizy ekonomicznej; popyt, podaż i rynek; decyzje konsumenta; konkurencję doskonałą i czysty monopol; konkurencję niedoskonałą. Zaprezentowano zmiany zachodzące we współczesnej gospodarce, w tym analizę kryzysu finansowego. Wprowadzono nowe narzędzia dydaktyczne, na przykład ponadobowiązkowe rozszerzenia matematyczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13654.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14672.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 349-350.
Podręcznik jest przeznaczony dla osób, które zaczynaja studiować rachunkowość zarządczą. Zakres przedmiotowy podręcznika zdecydował o wyodrębnieniu w nim trzech części poświęconych: rachunkowi kosztów jako źródłu informacji, modelom rachunku kosztów w rachunkowości zarządczej, rachunkowości zarządczej w procesie zarządzania. Prezentując poszczególne tematy, autorzy najpierw przedstawiają elementy teorii, a nastepnie ilustrują ją przykładami praktycznymi. Każdy rozdział kończą pytania testowe i zadania do samodzielnego rozwiązania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12608 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12607.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13691.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tematem książki są procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodzące wewnątrz gospodarstwa domowego. W części I przedstawione zostały problemy informacyjne funkcjonowania gospodarstw domowych, w części II problemy decyzyjne. Publikacja umożliwi lepsze poznanie i zrozumienie zachowania gospodarstw domowych, a przez to funkcjonowania rynków.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12928 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12927.VIII.4.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14060.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 111-121.
Celem głównym monografii jest identyfikacja typów społecznie odpowiedzialnych rozwiązań najistotniejszych dla podjęcia decyzji o skorzystaniu z oferty bankowej przez indywidualnych klientów działających na terenie Polski banków komeryjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19850.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 181-190. Indeks.
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14970.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15800.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 268-274.
Podręcznik jest próbą kompleksowego ujęcia podstawowych zagadnień z obszaru organizacji i zarządzania. Składa się z jedenastu rozdziałów ułozonych według logicznego porządku, prezentujących najbardziej istotne zagadnienia z zakresu organizacji i zarządzania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15079 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15078.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15982.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 291-297.
Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy. Prezentacja rozległego zestawu środków zajmuje pierwszą część książki. W drugiej ma miejsce przegląd pomiaru ewentualnej lojalności, czy choćby tylko zadowolenia będącego do niej przesłanką. Omawiane problemy naświetlane są przykładami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo - w miarę rozwoju rynku i narzędzi marketingowego na nich oddziaływania - reagują tak jak się tego od nich oczekuje. Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona „konsument nie tylko nie zauważa dyktatu zmiennych okoliczności, ale nawet nie myśli o ich istnieniu”. Staje się on podmiotem marketingowo kształtowanym. Ten wątek łączy część pierwszą i drugą książki. I tu chyba należy dopatrywać się niektórych przyczyn lojalności konsumenckiej. Taka w każdym razie teza może być równie dobra, jak każda inna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15049.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15946.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-187.
Współcześnie konsument bywa nazywany "królem systemu ekonomicznego". Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw. Autor przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13867 [Magazyn 1], P.13866 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12973.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14105.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Dwadzieścia artykułów zawartych w publikacji to wybrane teksty zgłoszone na I Ogólnopolską Konferencję Doktorantów, zorganizowaną przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autorzy reprezentują zarówno grono doktorantów ALK, jak i kilku innych uczelni: Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Problematyka opracowań determinuje układ książki, która została podzielona na cztery obszary. Są to: zarządzanie ludźmi, marketing, ekonomia i finanse, nowe nurty w zarządzaniu. Wszystkie teksty łączy nowatorstwo ujęć, oryginalność i pasja badawcza.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14761.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again