Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Autor
Attaway Stormy
(1)
Brookes Arthur
(1)
Corbett Greville
(1)
Edwards Sharon A
(1)
Fortescue Sue
(1)
Gabriel Roland
(1)
González-Lloret Marta
(1)
Grundy Peter
(1)
Jones Christopher (1949- )
(1)
Khurshid Ahmad (1948- )
(1)
Lux Thomas
(1)
Maloy Robert W
(1)
Menke Katharina
(1)
Otto Barbara
(1)
Otto Marcin (filolog)
(1)
Parker Jim R. (1955- )
(1)
Reinhardt Jonathon
(1)
Rogers Margaret
(1)
Sussex Roland
(1)
Verock-O'Loughlin Ruth-Ellen
(1)
Weber Peter
(1)
Woolf Beverly Park
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Massachusetts (USA)
(2)
Australia
(1)
Dystrykt Kolumbii (USA)
(1)
Kiribati
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
angielski
(8)
polski
(2)
Temat
Nauczanie języków obcych
(3)
Technologia
(3)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
JĘZYKI
(2)
KOMPUTERY
(2)
ALGORYTMY
(1)
ANALIZA NUMERYCZNA
(1)
Banki
(1)
Gry komputerowe
(1)
Język angielski
(1)
Językoznawstwo
(1)
MATLAB
(1)
Nauczanie
(1)
PROGRAMOWANIE (informat.)
(1)
PRZETWARZANIE OBRAZÓW
(1)
ROZPOZNAWANIE OBRAZÓW
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
computer
(3)
English language
(2)
computer-assisted instruction
(2)
educational technology
(2)
language
(2)
learning
(2)
teaching
(2)
Business Intelligence
(1)
Internet
(1)
Matlab
(1)
algorithms
(1)
applied linguistics
(1)
business application
(1)
business informatics
(1)
celebrations
(1)
computer games
(1)
computer network
(1)
computer programming
(1)
computer system
(1)
computer viruses
(1)
computer vision
(1)
copying
(1)
crime
(1)
data processing
(1)
data protection
(1)
data security
(1)
database
(1)
digital techniques
(1)
doping
(1)
education
(1)
gaming
(1)
image processing
(1)
information literacy
(1)
information management
(1)
language and languages
(1)
language teaching
(1)
learning strategies
(1)
missing persons
(1)
news
(1)
numerical analysis
(1)
social media
(1)
sociopolitical issues
(1)
study and teaching
(1)
violence
(1)
vocabulary
(1)
world
(1)
writing
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Cambridge handbooks for language teachers)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: writing computer copying
Bibliografia strona 185. Indeks.
Beginning to Write contains over 100 writing activities suitable for elementary and intermediate learners. It shows that it is possible to take the teaching of writing seriously at an early stage in language learning. It also recognises the role writing plays in general language learning. The introduction discusses the differences between speaking and writing, the purpose of writing and the real world uses to which it is put. Process writing is discussed in a particularly clear manner and approaches to teaching writing are considered. There are activities: - to start learners writing with confidence - that practise such mechanics as capitalisation, spelling and punctuation - that focus on the writing process - that show how vaulable computers can be in teaching writing - that focus on outcomes and on the assessment of writing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17489.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(New Directions in Language Teaching)
The book discusses the importance of computers in the upcoming era of IT generation as far as ELT and learning are concerned. It also advertises the use of technology in the classroom as the mean of motivating young students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11155.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Using computers in the language classroom / Christopher Jones, Sue Fortescue. - 3 im. - London, New York : Longman, 1991. - [4], 152 s. : il. ; 25 cm.
(Longman Handbooks for Language Teachers)
Bibliogr., indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9564 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11282.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index.
"Matlab : a practical introduction to programming and problem solving" is the only book that gives a full introduction to programming in Matlab side by side with explanations of the powerful functions of Matlab. Assuming no knowledge of programming, Attaway covers both the programming concepts and the built-in functions of Matlab which enables students to exploit its power to tackle challenging problems. Using a systematic, step-by-step approach to facilitate easier learning, this book also includes sections on common pitfalls and programming guidelines to lead the reader toward best practices. Also given is in-depth coverage of file input/output, a topic that is fundamental to many applications.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13722.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references.
However exciting new technologies and educational tools may seem, they can become solely for entertainment unless their design, use, and evaluation are guided by principles of education and language development. Task-based Language Teaching (TBLT) provides an excellent approach for teachers who want to realize the potential of technology to engage learners and improve language learning inside and outside the classroom. This practical guide shows teachers how to successfully incorporate technology into TBLT in the classroom and to develop technology-mediated materials. Whether the goal is to conduct a needs analysis, to develop classroom or homework materials, or to implement a new approach of student assessment, A Practical Guide to Integrating Technology into Task-Based Language Teaching will be a welcome resource for language teachers at all levels. Designed for use in the classroom as well as for independent study, the book includes reflective questions, activities, and further reading at the end of each chapter. Examples of units in Chinese, Spanish, ESL, and the hospitality industry are provided. Georgetown Digital Shorts—longer than an article, shorter than a book—deliver timely works of peer-reviewed scholarship for a fast-paced world. They present new ideas and original content that are easily digestable for students, scholars, and general readers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18112.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 332-343) and index.
The Second Edition provides essential coverage of New and Emerging Technologies including 21st century learning, tablet computers and apps, flipped classrooms, microblogging, online learning, virtual schools, digital citizenship, and digital video as well as expanded explorations of educational websites and software, learning games, digital portfolios, assistive technologies, and student participation systems. These additions let students learn about how the latest technologies can be used in schools to create successful learning experiences for K-12 students. The Enhanced Pearson eText features embedded video.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18209.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Indeks.
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygn.
"Here is the News" zawiera krótkie teksty o charakterze informacyjnym, a także eseje dyskusyjne w rodzaju artykułów redakcyjnych, jakie ukazują się w gazetach. Sześćdziesiąt doniesień prasowych podanych w tym tomie dotyczy czterech działów tematycznych: crime, violence, sociopolitical issues, miscellaneous topics. Przedstawia m.in. takie zagadnienia, jak akty terroru, zamieszki, bunty, ekscesy chuligańskie, przestępstwa, przemoc w rodzinie, strajki, bezrobocie, emigracja zarobkowa, rozbrojenie, zdarzenia losowe, wirusy komputerowe, doping i wiele innych. Każdy raport jest nagrany w formacie mp3 na dołączonej płycie, a pełny jego zapis - wraz z kompletem ćwiczeń na rozumienie ze słuchu, czytanie i tłumaczenie - znajduje się w książce. Celem podręcznika jest nauczenie słownictwa oraz umiejętnego wypowiadania się z wykorzystaniem jak najszerszego materiału leksykalnegozwiązanego z danym tematem. Książka przeznaczona jest dla osób znających język angielski na poziomie średnim i zaawansowanym. Można z niej korzystać zarówno do nauki indywidualnej, jak i do pracy w grupie, czemu służą pytania i zagadnienia do dyskusji podane do każdego tematu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16003.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Algorithms for image processing and computer vision / J. R. Parker. - 2nd ed. - Indianapolis : Wiley Publishing, cop. 2011. - XXIV, 480 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
A cookbook of algorithms for common image processing applications. Thanks to advances in computer hardware and software, algorithms have been developed that support sophisticated image processing without requiring an extensive background in mathematics. This bestselling book has been fully updated with the newest of these, including 2D vision methods in content-based searches and the use of graphics cards as image processing computational aids. This updated edition provides practocal solutions so you can: program state-of-the-art image processing capabilities into software; find the steps for taking advantage of classifiers; apply 2D vision methods in content-based searches; perform edge detection, thinning, thresholding and morphology; link all the computers on your network itno a large image-procesing cluster; program the GPU to do image-processing and vision tasks; select the best method for searching through images.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13993 [Magazyn 1], P.13994 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13745.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(New Language Learning and Teaching Environments)
Demonstrates how research into autonomous, informal learning in voluntary, self-directed contexts can inform gameful learning in formal ones Combines theory, research, and practice, to provide a framework for exploring the practice of gaming; the theories of play, games, and learning; and the implications of research on gameful L2TL Argues that practitioners should be involved in all stages of the creation of digital games for second language learning, and that development should be informed by theory and practice.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20495.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
This book takes you on a journey into the world of business informatics. It has a modular structure and covers the key aspects of business informatics. Besides the thematic introductions, each chapter includes excursuses, review questions, and practical exercises, for which solutions are provided in a separate chapter. The book concludes with two teaching cases on digital transformation. It is designed for students and lecturers at universities and technical colleges, but also as a resource for IT trainings.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21507.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej