Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Balkemore Sarah-Jayne
(1)
Frith Uta
(1)
Gamerschlag Thomas
(1)
Kalenscher Tobias
(1)
Löner Sebastian
(1)
Schrenk Markus
(1)
Zeevat Henk
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Anglia
(1)
Polska
(1)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Temat
Językoznawstwo
(1)
MÓZG
(1)
Ontologia
(1)
Poznanie
(1)
Semantyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
cognition
(2)
brain
(1)
linguistics
(1)
neuropsychology
(1)
ontology
(1)
psychology
(1)
semantics
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Index s. 211-216
In this groundbreaking book, two leading authorities in the field review what we really know about how and when the brain learns, and consider the implications of this knowledge for educational policy and practice. Pioneering book in emerging field from two leading authorities. Reviews in an accessible style what we know about how and when the brain learns. Draws out the implications of this knowledge for educational policy and practice. Covers studies on learning during the whole of development, including adulthood. Looks at what we can learn from brain research about children with learning difficulties, and how this can inform remedial education.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8387.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9768.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Cambridge Teacher Series)
This open access book presents novel theoretical, empirical and experimental work exploring the nature of mental representations that support natural language production and understanding, and other manifestations of cognition. One fundamental question raised in the text is whether requisite knowledge structures can be adequately modeled by means of a uniform representational format, and if so, what exactly is its nature. Frames are a key topic covered which have had a strong impact on the exploration of knowledge representations in artificial intelligence, psychology and linguistics; cascades are a novel development in frame theory. Other key subject areas explored are: concepts and categorization, the experimental investigation of mental representation, as well as cognitive analysis in semantics. This book is of interest to students, researchers, and professionals working on cognition in the fields of linguistics, philosophy, and psychology.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20488.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej