Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(64)
Forma i typ
Książki
(61)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(2)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(50)
dostępne
(27)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(50)
Autor
Graham Carolyn
(4)
Carle Eric
(3)
Wright Andrew
(3)
Bedson Günther
(2)
Cameron Lynne
(2)
Claus Anette
(2)
Feunteun Anne
(2)
Führe Uli
(2)
Gerngross Günter
(2)
Hancock Penny
(2)
Lewis Gordon
(2)
Martin Bill (1916-1924)
(2)
Reilly Vanessa
(2)
Vale David
(2)
Ward Sara M
(2)
Aiken Joan (1924-2004)
(1)
Anderson Holly (1949- )
(1)
Asquith Ros
(1)
Barone Diane M
(1)
Barry Charlotte D
(1)
Bauer Eurydice B
(1)
Brock Avril
(1)
Cain Kate
(1)
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Carman Susan
(1)
Carroll Lewis (1832-1898)
(1)
Collins Pat Lowery
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Crossland Caroline
(1)
Cullinan Bernice
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Escobar Linda
(1)
Ezell Helen K. 1951-
(1)
García Mayo María del Pilar
(1)
Genesee Fred
(1)
Gleitzman Morris (1953- )
(1)
Gordon Shirley C
(1)
Gray Elizabeth
(1)
Greve Susan M
(1)
Hulan Nancy
(1)
Ioannou-Georgiou Sophie
(1)
Israel Susan E
(1)
Justice Laura M. 1968-
(1)
King Beth K
(1)
Kubacka-Jasiecka Dorota (1943- )
(1)
Kuleta Małgorzata (1964- )
(1)
Kyle Terri
(1)
Layne Vicky
(1)
Lerer Seth (1955- )
(1)
Mackey Alison
(1)
McCormack Brendan
(1)
McGuinness Diane
(1)
McIntyre Ellen
(1)
Mourao Sandie
(1)
Murphy Victoria A
(1)
Nelsen Jane
(1)
Oakhill Jane
(1)
Oliver Rhonda
(1)
Ortolano Kate
(1)
Owen-Shocki Deborah
(1)
Parker Arija
(1)
Pavlou Pavlos (1964- )
(1)
Phillips Sarah
(1)
Philp Jenefer
(1)
Rankin Carolynn
(1)
Richardson Beth 1944-
(1)
Rowe Alan
(1)
Scott Wendy A
(1)
Sewell Anna
(1)
Slattery Mary
(1)
Sloan Glenna Davis (1930- )
(1)
Spector Cecile Cyrul 1936-
(1)
Stahl Steven A
(1)
Stine R.L
(1)
Styles Morag
(1)
Szpotowicz Magdalena
(1)
Szulc-Kurpaska Małgorzata
(1)
Van Kleeck Anne
(1)
Veltfort Anna
(1)
Walker Aisha
(1)
White Goodith
(1)
Yolen Jane
(1)
Ytreberg Lisbeth H
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1945-1989
(1)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(41)
Wielka Brytania
(6)
Stany Zjednoczone
(6)
Kiribati
(2)
Maryland (USA)
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Pensylwania (USA)
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Anglia
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Język
polski
(42)
angielski
(22)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(27)
CZYTANIE
(8)
Język angielski
(8)
Nauczanie
(8)
Dzieci
(6)
DZIECKO
(5)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(4)
Nauczanie języków obcych
(3)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(3)
BOŻE NARODZENIE
(2)
Children
(2)
LITERATURA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Reading
(2)
TEATR DZIECIĘCY i MŁODZIEŻOWY
(2)
WIELKANOC
(2)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(1)
Cognition disorders in children
(1)
Dwujęzyczność
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
English language
(1)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Konwersacje
(1)
Kształcenie
(1)
LITERATURA
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA AUSTRALIJSKA
(1)
LITERATURA MŁODZIEŻOWA AMERYKAŃSKA
(1)
Language arts (Primary)
(1)
Language disorders in children
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Metacognition in children
(1)
Metodologia
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
Niemowlę
(1)
Opieka pielęgniarska
(1)
Opieka zdrowotna
(1)
PALEY, VIVIAN GUSSIN, (1929- )
(1)
PAMIĘĆ
(1)
POWIEŚĆ AMERYKAŃSKA
(1)
POWIEŚĆ ANGIELSKA
(1)
POWIEŚĆ DZIECIĘCA ANGIELSKA
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Pediatria
(1)
Pielęgniarki
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Pielęgniarstwo dziecięce
(1)
Plays on words
(1)
Reading (Preschool)
(1)
Reading comprehension
(1)
Reading disability
(1)
Reading, Psychology of
(1)
Różnice indywidualne
(1)
STRES
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Style poznawcze
(1)
Służba zdrowia
(1)
URAZY
(1)
WYOBRAŹNIA
(1)
Temat: miejsce
STANY ZJEDNOCZONE
(1)
Gatunek
LITERATURA DZIECIĘCA
(4)
LITERATURA DZIECIĘCA AMERYKAŃSKA
(3)
LITERATURA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Podręcznik
(2)
UTWORY SCENICZNE dla DZIECI
(2)
LITERATURA MŁODZIEŻOWA
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Medycyna i zdrowie
(4)
Językoznawstwo
(3)
Słowo kluczowe
children
(45)
teaching
(18)
children's literature
(14)
English language
(9)
reading
(8)
learning
(7)
story
(5)
EFL
(3)
book
(3)
children's book
(3)
drama
(3)
language arts
(3)
nursing
(3)
song
(3)
storytelling
(3)
study
(3)
teacher
(3)
young learner
(3)
Christmas
(2)
ELT
(2)
ESL
(2)
Easter
(2)
children of immigrants
(2)
children's theater
(2)
communication activity
(2)
education
(2)
elementary education
(2)
fantasy
(2)
foreign speakers
(2)
game
(2)
games
(2)
grammar
(2)
language
(2)
literacy
(2)
literature
(2)
musical
(2)
nurses
(2)
nursing care
(2)
pediatric nursing
(2)
phonetics
(2)
primary school education
(2)
resource book
(2)
school book
(2)
study and teaching
(2)
young learners
(2)
American literature
(1)
American novel
(1)
English literature
(1)
Great Britain
(1)
Halloween
(1)
Paley, Vivan Gussin
(1)
Sewell Anna
(1)
art
(1)
beginner level
(1)
bilingualism
(1)
child development
(1)
cognitive style
(1)
communication
(1)
craft
(1)
criticism
(1)
developing literacy
(1)
disorders
(1)
early childhood education
(1)
effective teaching
(1)
elementary level
(1)
elementary school
(1)
family
(1)
folklore
(1)
foreign language
(1)
handwriting
(1)
health assessment
(1)
health care
(1)
history
(1)
horror
(1)
individual difference
(1)
infants
(1)
language acquisition
(1)
language learning
(1)
language skills
(1)
learning strategy
(1)
medicine
(1)
metacognition
(1)
multicultural education
(1)
palliative care
(1)
parents
(1)
pediatric
(1)
person-centred
(1)
philosophy
(1)
picture books
(1)
play
(1)
primary care
(1)
primary school
(1)
psychological aspects
(1)
psychology
(1)
reading comprehension
(1)
reading difficulties
(1)
reading in the home environment
(1)
second language acquisition
(1)
second language learning
(1)
social aspects
(1)
64 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Jazz Chants / Carolyn Graham. - Oxford : Oxford University Press, 2003. - CD ROM ; 11 cm.
(Oxford American English)
The original collection of chants and poems. Jazz chants introduce and reinforce the language structures and functions of everyday spoken English. The CD contains the chants recorded by the author and a choral speaking group.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.413.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Assessing young learners / Sophie Ioannou-Georgiou, Pavlos Pavlou. - Oxford : Oxford University Press, 2011. - [6], 183, [3] strony : ilustracje ; 28 cm.
(Oxford English)
(Resource Books for Teachers)
Bibliografia strona [184]. Indeks.
Assessing Young Learners helps teachers assess children's progress in English . It is jargon free and practical , shows that assessment can be fun and motivating and integrates assessment into teaching . It helps children to think about their own progress and encourages teachers to reflect on their pupils' learning . It includes marking schemes and portfolio assessment.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17126.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
This monograph examines the problem of pychological trauma which, having a significant impact on the development of individual and social pathologies, has increasingly popular. This publication as a collection of articles dealing with the topic of trauma looked at from various perspectives, is based, on one hand on actual research and on the rich body of experience in clinical environment recorded by clinicians on the other.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16278.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15741.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
Bibliografia strony 179-201. Indeks.
Second Language Learning in the Early School Years: Trends and Contexts provides a detailed exploration of second language learning in the early years, examining past and present research evidence on bilingualism, second language, and foreign language learning in childhood, and arguing that young children can learn multiple languages without adverse effect on their overall language development in any of their languages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17483.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Grounded in the belief that caring is the central domain of nursing, this innovative book presents a new approach to "nursing situations." These are case studies depicting shared lived experiences between the nurse and patient that are studied from various theoretical perspectives. They are designed to foster a nursing student's ability to care effectively for a patient, family, or group. Each case study features a compelling scenario that engages the reader to feel and fully participate in the caring experience. The book presents a variety of situations that new and experienced nurses are likely to encounter, many of which present scenarios that require caring for a patient under difficult or complex circumstances.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17511.XVIII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Słowo kluczowe: EFL teaching children
Recent years have seen rapid growth in the numbers of children being taught foreign languages at younger ages. While course books aimed at young learners are appearing on the market, there is scant theoretical reference in the teacher education literature. Teaching Languages to Young Learners is one of the few to develop readers' understanding of what happens in classrooms where children are being taught a foreign language. It will offer teachers and trainers a coherent theoretical framework to structure thinking about children's language learning. It gives practical advice on how to analyse and evaluate classroom activities, language use and language development. Examples from classrooms in Europe and Asia will help bring alive the realities of working with young learners of English.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.917.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A], P.920.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.919.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teaching Languages to Young Learners / Lynne Cameron. - Wyd. 4. - Cambridge : Cambridge University Press, 2002. - 258 s. : rys. ; 23 cm.
(Cambridge Language Teaching Library)
Słowo kluczowe: EFL children teaching
Recent years have seen rapid growth in the numbers of children being taught foreign languages at younger ages. While course books aimed at young learners are appearing on the market, there is scant theoretical reference in the teacher education literature. Teaching Languages to Young Learners is one of the few to develop readers' understanding of what happens in classrooms where children are being taught a foreign language. It will offer teachers and trainers a coherent theoretical framework to structure thinking about children's language learning. It gives practical advice on how to analyse and evaluate classroom activities, language use and language development. Examples from classrooms in Europe and Asia will help bring alive the realities of working with young learners of English.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1598 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3008.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1597.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Education)
Słowo kluczowe: EFL ESL children
This text brings together the work of 15 elementary education experts who support an integrative approach to educating second language children. The paperback edition is a collection of articles from fourteen elementary education experts who espouse an integrative approach to second language education - one that goes beyond language teaching methodology - to cover a wide range of issues affecting the academic and social success of language minority children. The volume deals not only with second language development, but with the development of the whole child. Rather than focusing on language instruction, it addresses the entire curriculum, and instead of restricting itself to classroom learning, it examines the role of the school, family, and community.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3252.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Oxford American English)
Grammarchants is a lively review of basic grammatical structures. Each unit opens with a "grammarchant" which presents a basic aspect of grammar, followed by a series of related chants that reinforce the structure. An answer key is included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.411 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford American English)
Grammarchants is a lively review of basic grammatical structures. Each unit opens with a "grammarchant" which presents a basic aspect of grammar, followed by a series of related chants that reinforce the structure. An answer key is included.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17225.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jazz chants : for children / Carolyn Graham. - New York ; Oxford : Oxford University Press, copyright 1979. - XI, 84 strony : ilustracje ; 28 cm.
(Oxford American English)
A collection of chants, songs and poems written especially for children, designed to practice basic language structures at beginner to intermediate level.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17127.XXIV.14.9 [Czytelnia A], 17226.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pebbles 1 / Penny Hancock. - Harlow : Pearson Education, [1999]. - 63 s. " : il. kolor. ; 27 cm.
Lively story / dialogue presentation grabs children’s attention and helps comprehension. Clear syllabus progression with lots of recycling. Exciting mix of fantasy and real characters appeals to children’s imagination.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1302 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pebbles 2 / Penny Hancock. - Harlow : Pearson Education, [1999]. - 63 s. : il. kolor. ; 28 cm.
Lively story / dialogue presentation grabs children’s attention and helps comprehension. Clear syllabus progression with lots of recycling. Exciting mix of fantasy and real characters appeals to children’s imagination.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1303 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., index.
Early Reading Instruction is a comprehensive analysis of the research evidence from early writing systems to computer models of reading. In this book, Diane McGuinness provides an innovative solution to the "reading war" - the century-old debate over the efficacy of phonics (sound-based) versus whole-word (meaning - based) methods. She has developed a prototype - a set of elements that are critical to the success of a reading method. McGuinness shows that all writing systems, without exception, are based on a sound unit in the language. This fact, and other findings by paleographers, provides a platform for the prototype. Other elements of the prototype are based on modern research. McGuinness shows that the most successful methods (children reading a year or more above age norms) include all the elements in the prototype. Finally, she argues, because phonics-type methods are consistently shown to be superior to whole-word methods in studies dating back to the 1960s, it makes no sense to continue this line of research. The most urgent question for future research is how to get the most effective phonics programs into the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13934.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Numeracy in children's nursing / Arija Parker. - Oxford : Wiley Blackwell, 2015. - XXII, 253 strony : ilustracje ; 21 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: nursing children medicine
Bibliofgrafia strony 241-244.
Numeracy in Children’s Nursing and Healthcare is a handy, practical book which highlights the importance of numbers, numeracy and calculations in children’s nursing practice, instilling nursing students and qualified nurses with confidence and competence when working with numbers and calculating drug doses. This accessible guide covers all aspects of numeracy from basic skills through to complex drug administration, and provides case studies throughout enabling the reader to apply the theory to practice. Each chapter adopts the same accessible and easy-to-follow format, featuring learning outcomes, a case scenario, key numeracy information, hints and tips, activities and exercises, and a glossary of terms.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17504.XVIII.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Drama with Children / Sarah Phillips. - Wyd. 4. - Oxford : Oxford University Press, 2002. - 151 s. : rys. ; 27 cm.
(Resource Books For Teachers)
Słowo kluczowe: ESL drama children
This book introduces drama activities to children, including role play, mime, chants, puppets and short plays.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3119.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Language learning & language teaching ; v. 23)
Includes bibliographical references and index.
This new volume of work highlights the distinctiveness of child SLA through a collection of different types of empirical research specific to younger learners. Characteristics of children’s cognitive, emotional, and social development distinguish their experiences from those of adult L2 learners, creating intriguing issues for SLA research, and also raising important practical questions regarding effective pedagogical techniques for learners of different ages. While child SLA is often typically thought of as simple (and often enjoyable and universally effortless), in other words, as “child’s play”, the complex portraits of young second language learners which emerge in the 16 papers collected in this book invite the reader to reconsider the reality for many younger learners. Chapters by internationally renowned authors together with reports by emerging researchers describe second and foreign language learning by children ranging from pre-schoolers to young adolescents, in home and school contexts, with caregivers, peers, and teachers as interlocutors.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16588.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16587.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Indeks.
Bibliografia 191-203.
This highly-readable book brings together theory and practice, giving you a better understanding of why and how technology can enhance language learning. It helps you become more familiar with technology tools you can use in class, and gives you a better understanding of how to use them for language learning. Practical tasks help you reflect on their use.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22856.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17480.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Challenges in Language and Literacy)
Includes bibliographical references and index.
Comprehension is the ultimate aim of reading and listening. How do children develop the ability to comprehend written and spoken language, and what can be done to help those who are having difficulties? This book presents cutting-edge research on comprehension problems experienced by children without any formal diagnosis as well as those with specific language impairment, autism, ADHD, learning disabilities, hearing impairment, head injuries, and spina bifida. Providing in-depth information to guide research and practice, chapters describe innovative assessment strategies and identify important implications for intervention and classroom instruction. The book also sheds light on typical development and the key cognitive skills and processes that underlie successful comprehension.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15580.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Phonics for Dummies / Susan M. Greve - Indianapolis, IN : Wiley Publishing, 2007. - XXVI, 356 s. : il. ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Want to introduce your child to reading, or strengthen your child's reading skills? This fun and entertaining guide shows you how to use phonics as an easy and engaging path to reading. Phonics For Dummies contains tips on mastering letter sounds in reading, activities to engage your child's enthusiasm, and advice for making reading interesting and fun.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13936.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej