Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Barrow Colin
(1)
Barrow Paul 1948-
(1)
Brown Robert 1937-
(1)
Jeston John
(1)
Lynch Richard L
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Kraj wydania
Anglia
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Język
angielski
(3)
Temat
Biznesplan
(3)
Finanse
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Strategia
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Słowo kluczowe
business planning
(3)
business enterprise
(1)
finance
(1)
management
(1)
marketing strategy
(1)
reengineering
(1)
strategic management
(1)
strategic planning
(1)
workflow
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Strategic management / Richard Lynch. - Ninth edition. - Los Angeles : SAGE Publications, 2021. - XXV, 739 stron : kolorowe ilustracje ; 27 cm
Previous edition: Harlow: Pearson Education, 2018.
Includes bibliographical references and index.
New to SAGE, the 9th edition of this comprehensive core textbook builds on its global perspective and approachable written style, that explores the key concepts within a clear and logical structure. Lynch guides students through 19 chapters, with updated case studies and pedagogy to support the modern business and management student from start to finish. Including: - Learning Outcomes - Case Studies, Strategy Cases & Exhibits - Key Strategic Principles & Definitions - Strategic Project Guide - Critical Reflection & Summary - Questions - Further Reading, Notes & References Continuous contrast between prescriptive and emergent views of strategy highlights the key debates within the discipline, whilst an emphasis on practice throughout the book encourages students to turn theory into practice
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21550.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Based on tried and tested business methodology used at the leading business school, Cranfield School of Management, this 10th edition of The Business Plan Workbookguides you through all the necessary steps to constructing a winning business plan. This is a practical run-through of 26 key areas of development of strategic planning. It will allow you to think of these areas in isolation through the use of assignments that ensure you have stress-tested your business proposition. This guide covers how to - Come up with a winning business idea - Complete market and competitive research - Set up a winning marketing strategy - Forecast watertight financials and projections - Define realistic operations and staffing - Deliver an unforgettable pitch to potential backers and investors.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21553.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
This book has helped leaders and BPM practitioners successfully implement BPM projects, enabling them to add impactful and measurable value to their organizations. The book offers a unique emphasis on BPM\'s interrelationship with organizational management, culture, and leadership.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21510.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej