Form of Work
Książki
(37)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(36)
available
(34)
Branch
Magazyny
(13)
Wypożyczalnie
(19)
Czytelnie
(36)
Wypożyczalnia - Filia Radzyń Podlaski
(1)
Czytelnia - Filia Radzyń Podlaski
(1)
Author
Pawlak Zbigniew
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Skrzypek Jerzy
(2)
Białas Tomasz (1964- )
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Biliński Witold
(1)
Blackwell Edward
(1)
Chick Anne
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Coulton Gary
(1)
Czapiewski Mirosław (1963- )
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta (1978- )
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Filar Ewa
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Glinka Beata
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna (1960- )
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Janowska Jolanta
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew (nauki ekonomiczne)
(1)
Kautsch Marcin
(1)
Kietliński Wiesław
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Korczyn Aleksander
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Kukuła Karol (1948- )
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Miller Michael (1958- )
(1)
Morris Michael
(1)
Mućko Przemysław
(1)
Młodzikowska Danuta
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Sawicki Bogusław (1952- )
(1)
Sitkiewicz Ryszard
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Stefko Olga
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Szymańska Anna
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Waśniewski Krzysztof Antoni
(1)
Wieloch Maciej
(1)
Williams Kevan
(1)
Woźniak Cezary
(1)
Wymysłowski Sławomir
(1)
Wójcik Jacek
(1)
Zych Witold
(1)
Łukaszewicz Joanna
(1)
Śliwa Jan
(1)
Year
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(18)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(37)
Language
Polish
(37)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
PRZEDSIĘBIORSTWO
(21)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(5)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE
(2)
AGROBIZNES
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
BADANIA OPERACYJNE
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Biznesplan
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
OGRODNICTWO
(1)
PLANOWANIE GOSPODARCZE
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
PRAWO GOSPODARCZE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO JEDNOOSOBOWE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Służba zdrowia
(1)
Turystyka
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
2001-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
PORADNIKI
(5)
PODRĘCZNIKI
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
37 results Filter
Book
In basket
Tyt. oryg.: Brilliant business plan : what to know and do to make the perfect plan, 2011.
Udane przedsięwzięcie wymaga dobrze przygotowanego biznesplanu. Autor przedstawił w książce podstawowe zagadnienia związane z planowaniem przedsięwzięć biznesowych, zawarł praktyczne rady, jak - krok po kroku, szybko i w prosty sposób - stworzyć własny biznesplan, a także objaśnił, jak najlepiej zaprezentować i wdrożyć ten plan w życie. Jesli pragniesz rozpocząć własną działalność biznesową albo zwiększyć efektywność, a zatem i rentowność istniejącej firmy, ta książka jest właśnie dla Ciebie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12217.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13335.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Biznesplan od podstaw / Edward Blackwell. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2005. - 194 s. : tab. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
W książce "Biznes od podstaw" Czytelnik znajdzie omówienie wszystkich etapów tworzenia dobrego biznesplanu: określanie szczegółowej i realnej koncepcji przedsięwzięcia; planowanie przepływów pieniężnych i zapotrzebowania na kapitał; pozyskiwanie kapitału; wprowadzanie biznesplanu w życie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4447.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Biznesplan : pytania i odpowiedzi / Tomasz Hermaniuk. - Warszawa : Difin, 2014. - 229, [4] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 225-229.
W prezentowanej publikacji autor przedstawia od strony praktycznej proces tworzenia biznesplanu dla dowolnej organizacji gospodarczej. Nowatorską formułą książki jest jej układ składający się z pytań i odpowiedzi. Są to pytania, które najczęściej zadają sobie osoby po raz pierwszy przystępujące do samodzielnego tworzenia biznesplanu. Autor udziela na nie merytorycznych i wyczerpujących odpowiedzi, które w znacznym stopniu ułatwiają przygotowanie własnego dokumentu. Układ książki jest jasny, czytelny i wynika z proponowanej struktury biznesplanu. Autor zaprezentował również najważniejsze źródła finansowania działalności przedsiębiorstw ze wskazaniem na zalety i wady każdego z nich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14322 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14321.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15233.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 157-158.
Książka napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprawdzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub rozwój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania: Czy to się opłaci? Pokazano tu, na praktycznych przykładach konkretnych przedsiębiorstw, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8344.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9712.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Biznesplan : zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : "Poltext", [dr. 2011], cop. 2001. - 284 s. : il. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie.)
Data dr. ustalona na podstwie rozmowy z wydawcą.
Na s. red. cop. 2001.
Bibliogr.
Książka w przystępny, a jednocześnie kompleksowy sposób ukazuje ogólne zasady, standardy techniki przygotowywania biznesplanów. Autor wyjaśnia jak budować profesjonalny biznesplan, a także czym się kierować dokonując analizy i oceny tego dokumentu. W książce zwrócono uwagę na kluczową rolę biznesplanu w uruchamianiu działalności gospodarczej, zarządzaniu strategicznym, podejmowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych, restrukturyzacji, likwidacji i wycenie przedsiębiorstw, a także konkursach na kontrakty menedżerskie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14604 [Magazyn 1], P.14603 [Magazyn 1], P.14602 [Magazyn 1], P.14601 [Magazyn 1], P.14600 [Magazyn 1], P.14599 [Magazyn 1], P.14598 [Magazyn 1], P.14597 [Magazyn 1], P.14596 [Magazyn 1], P.14595 [Magazyn 1], P.14594 [Magazyn 1], P.14593 [Magazyn 1], P.14592 [Magazyn 1], P.14591 [Magazyn 1], P.14590 [Magazyn 1], P.14589 [Magazyn 1], P.14588 [Magazyn 1], P.14587 [Magazyn 1], P.14586 [Magazyn 1], P.14585 [Magazyn 1], P.14584 [Magazyn 1], P.14583 [Magazyn 1], P.14582 [Magazyn 1], P.14581 [Magazyn 1], P.14580 [Magazyn 1], P.14579 [Magazyn 1], P.14578 [Magazyn 1], P.14577 [Magazyn 1], P.14576 [Magazyn 1], P.14575 [Magazyn 1], P.14574 [Magazyn 1], P.14573 [Magazyn 1], P.14572 [Magazyn 1], P.14571 [Magazyn 1], P.14570 [Magazyn 1], P.14569 [Magazyn 1], P.14568 [Magazyn 1], P.14567 [Magazyn 1], P.14566 [Magazyn 1], P.14565 [Magazyn 1], P.14564 [Magazyn 1], P.14563 [Magazyn 1], P.14562 [Magazyn 1], P.14561 [Magazyn 1], P.14560 [Magazyn 1], P.14559 [Magazyn 1], P.14558 [Magazyn 1], P.14557 [Magazyn 1], P.14556 [Magazyn 1], P.14555 [Magazyn 1], P.14554 [Magazyn 1], P.14553 [Magazyn 1], P.14552 [Magazyn 1], P.14551 [Magazyn 1], P.14550 [Magazyn 1], P.14549 [Magazyn 1], P.14548 [Magazyn 1], P.14547 [Magazyn 1], P.14546 [Magazyn 1], P.14545 [Magazyn 1], P.14544 [Magazyn 1], P.14543 [Magazyn 1], P.14542 [Magazyn 1], P.14541 [Magazyn 1], P.14540 [Magazyn 1], P.14539 [Magazyn 1], P.14538 [Magazyn 1], P.14537 [Magazyn 1], P.14536 [Magazyn 1], P.14535 [Magazyn 1], P.14534 [Magazyn 1], P.14533 [Magazyn 1], P.14532 [Magazyn 1], P.14531 [Magazyn 1], P.13412 [Magazyn 1] (75 egz.)
Book
In basket
Biznesplan : zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2003. - 284 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka w przystępny, a jednocześnie w kompleksowy sposób ukazuje ogólne zasady, standardy i techniki przygotowywania biznesplanów. Autor bazując na bogatych doświadczeniach wyjaśnia jak budować profesjonalny biznesplan, a także czym się kierować dokonując analizy i oceny tego dokumentu. W książce zwrócono uwagę na kluczową rolę biznesplanu w uruchamianiu działalności gospodarczej, zarządzaniu strategicznym, podejmowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych, restrukturyzacji, likwidacji i wycenie przedsiębiorstw, a także konkursach na kontrakty menedżerskie. Publikacja skierowana jest do tych wszystkich, którzy stoją przed zadaniem przygotowania biznesplanu, wszechstronnej jego oceny oraz podjęcia na tej podstawie ważnych decyzji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1511 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2934.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 137-138.
Połączenie książki z czynnym arkuszem kalkulacyjnym, na którym przygotowuje się plany finansowe, jest jedyną tego typu publikacją na rynku polskim, umożliwiającą samodzielne i profesjonalne wykonanie planu finansowego do biznesplanu. Plan finansowy został sporządzony w arkuszu kalkulacyjnym Excel z aktywnymi formułami. Wszystkie arkusze kalkulacyjne są ze sobą powiązane za pomocą określonych formuł, zmiany danych wejściowych powodują automatycznie zmiany obliczeń w tabelach analitycznych i podsumowujących.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14746.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15482.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Płyta CD ROM zawiera przykładowe wnioski.
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Zawartość poświęcona została uniwersalnym procedurom sporządzania wniosków. Każdy z wniosków należy dostosować do specyfiki własnego projektu i wytycznych instytucji zarządzającej. Ta książka to w zasadzie "streszczenie w języku nietechnicznym" wiedzy ogólnej o przygotowaniu projektu i napisaniu skutecznego wniosku. Poradnik nie jest gotowym wzorem, w którym wystarczy zmienić nazwę firmy i otrzyma się gotowy wniosek. Ta książka ma dać nieco wiedzy o tym, co trzeba umieć, by skutecznie pozyskiwać środki pomocowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8770.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Pozycja przeznaczona dla każdego, kto pragnie zdobyć lub pogłębić wiedzę niezbędną do zapewnienia firmie sukcesu na rynku. Część pierwsza prezentuje podstawowe pojęcia z dziedziny planowania w gospodarce rynkowej oraz udowadniania nieodzowność posługiwania się przez przedsiębiorstwa planami o różnym horyzoncie czasowym. W tej części wyeksponowano biznesplan, jego istotę, cele i funkcje. Zwrócono uwagę na dwa wymiary tego planu: retro- i prospektywny. Część druga ma charakter studium przypadku. Na podstawie założeń metodologicznych opisanych w pierwszej części, przedstawiono jedną z wiarygodnych wersji biznesplanu dla autentycznej firmy działającej na bardzo konkurencyjnym rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3615.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [88].
Autorzy, wykorzystując swoje doświadczenia zdobyte w praktyce gospodarczej oraz działalności konsultingowej i szkoleniowej wykonywanej na zlecenie podmiotów gospodarczych i instytucji publicznych przedstawiają praktyczne zastosowanie narzędzi projektowania, wdrożenia i kontroli strategii organizacji. Opierając swoje rozważania na znanych i sprawdzonych metodach ustalania hierarchii celów strategicznych organizacji, analizy otoczenia gospodarczego, zasobów organizacji, struktur projektów typu biznes plan oraz społecznych uwarunkowań skutecznego wdrożenia przygotowanych rozwiązań projektowych przedstawiają narzędzia ich skonstruowania. Książka została przygotowana w oparciu o teoretyczne aspekty budowy strategii. Poszczególne rozdziały wzbogacono o praktyczne przykłady opisujące zastosowanie danego narzędzia w praktyce projektowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6917 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7709.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Głównym celem książki jest przedstawienie standardów sporządzania biznes planów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, a także wskazanie kryteriów formalnej i merytorycznej oceny biznes planu. Książka składa się z trzech części. Część pierwsza ma charakter wprowadzenia do tematyki biznes planu. Druga część książki poświęcona jest prezentacji podstawowych elementów biznes planu. Celem części trzeciej jest prezentacja praktycznych rozwiązań stosowanych w zakresie budowy biznes planu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6133.IX.3 [Czytelnia C], 5334.IX.3 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Celem książki jest pomoc w napisaniu biznesplanu. Autor szczegółowo, krok po kroku opisuje cały proces jego przygotowania, tak by każdy mógł sporządzić swój biznesplan bez większego trudu i w krótkim czasie. Przedstawia elementy, które muszą znaleźć się w każdym biznesplanie - od określenia celów i opisania strategii rynkowej po stworzenie planu wdrożenia i przygotowanie prezentacji, która przyciągnie uwagę inwestorów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4941.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W tym poradniku starano się przedstawić istotę biznesplanu, zasady jego opracowania i sposoby prezentacji danych, w możliwie przystępnej formie językowej. W pierwszym rozdziale zostały przedstawione podstawy metodyczne biznesplanu. W drugim rozdziale przybliżono zagadnienie bazy wyjściowej do opracowania biznesplanu. Baza ta jest częścią składową planu, w jego części początkowej. W trzecim rozdziale pokazano jedno z możliwych opracowań biznesplanu. Zamieszczony na początku słowniczek ważniejszych pojęć i zestaw mierników ekonomiczno-finansowych dodatkowo wzbogaca zawartość poradnika.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7191.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8079.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie w turystyce / Leszek F. Korzeniowski, Witold Zych. - Kraków : EAS, 2015. - 335, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia strony 316-329, wykaz aktów prawnych strony 330-333, wykaz norm strony 333-335.
Zarządzanie w turystyce podejmuje problemy zarządzania organizacjami gospodarczymi i niegospodarczymi nazywanymi potocznie "turystycznymi". Turystyka jako zjawisko dobrowolnej, przestrzennej ruchliwości ludzi i czasowej zmiany miejsca pobytu znana była już w starożytności, ale z biegiem czasu zmieniała swoją formę i zakres.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17800 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19148.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19147.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Książka przedstawia zagadnienia biznesplanu, m.in. strukturę; analizę rynku; plan marketingowy; ocenę założeń biznesplanu przez banki; zasoby ludzkie w biznesplanie; włączenie do analizy problematyki opracowania planu gminy, związanego z kredytem inwestycyjnym oraz współfinansowanie projektów ze środków unijnych; przedstawienie przykładowych wstępnych opracowań biznesplanów przez studentów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7598 [Magazyn 1], P.7597 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6035.IX.3 [Wypożyczalnia C], P.6034.IX.3 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7293.IX.3 [Czytelnia C], 7292.IX.3 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 261-299.
Książka odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski - zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działalności, przez pierwsze kluczowe decyzje, aż po ewentualną sprzedaż dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa. Porusza wszystkie aspekty istotne dla dobrego działania firmy: wybór siedziby, definiowanie klienta, identyfikację wizualną, proces planowania, relacje z pracownikami, konkurentami i lokalną społecznością.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13595.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Biznesplan w praktyce / Michael Miller. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2002. - 348 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka zawiera podstawowe wskazówki potrzebne do przygotowania biznesplanu. Uczy, w jaki sposób określać odbiorcę planu, rozpoznawać rynek i jego podstawowe potrzeby, przygotować strategię i ocenić ewentualne formy finansowania. Krok po kroku wprowadza w tajniki tworzenia poszczególnych części typowego biznesplanu. Pokazuje, w jaki sposób napisać przekonujący tekst, zawierający wszystkie niezbędne elementy biznesplanu. Na końcu każdego rozdziału czytelnik znajdzie specjalne "zadania domowe", pomocne w pisaniu biznesplanu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4038.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia strony: 267-268.
Nie ma biznesu bez biznesplanu. Autor, wybitny praktyk w dziedzinie sporządzania biznesplanów i wykładowca na kursach i treningach menedżerskich z zakresu przedsiębiorczości, prowadzi czytelnika za ręką przez cały proces przygotowania biznesplanu. W kolejnych krokach omawia m.in. elementy modelu, proces tworzenia studium wykonalności i biznesplanu, plan strategiczny, plany dziedzinowe i plan finansowy. Dodatkowo na stronie internetowej autora są dostępne pliki elektroniczne umożliwiające przygotowanie biznesplanu oraz symulację różnych jego wariantów. Książka w połączeniu z tymi narzędziami pozwala nawet najmniejszej firmie opracować profesjonalny biznesplan, konieczny np. przy staraniu się o kredyty bankowe czy dofinansowanie z funduszy unijnych. Poradnik jest napisany prostym i przystępnym językiem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18346.IX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20780.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20779.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 80-81.
Główna trudność z opracowaniem biznesplanu polega na cechującej go interdyscyplinarności. Prawidłowy biznesplan zawiera nie tylko informacje dotyczące używanych technologii, lecz wykorzystuje również wiedzę oraz narzędzia stosowane w marketingu, zarządzaniu i finansach. Powinien także uwzględniać specyfikę prowadzenia działalności w określonej branży. Biznesplan w przedsiębiorstwach ogrodniczych i agrobiznesie zawiera nie tylko sporo informacji teoretycznych, lecz także dużo przykładów konkretnych rozwiązań i sposobów przeprowadzania niezbędnych analiz. Może się okazać bardzo przydatny dla osób chcących dowiedzieć się więcej o samym zagadnieniu oraz dla tych, które stoją przed koniecznością sporządzenia konkretnego biznesplanu w celu uzyskania wsparcia finansowego ze środków krajowych bądź unijnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12148.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka wskazuje na wiele istotnych funkcji biznesplanu jako narzędzia bieżącego zarządzania firmą. Obejmuje takie zagadnienia jak: funkcje i struktura biznesplanu, biznesplan a strategiczne zarządzanie firmą, finansowy wymiar biznesplanu, ocena przedsięwzięcia gospodarczego. Publikacja omawia wyczerpująco problematykę biznesplanu, podając liczne przykłady. Przedstawia sygnalizowane zagadnienia w sposób kompleksowy i wszechstronny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4418.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again