Forma i typ
Książki
(60)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(81)
tylko na miejscu
(58)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Magazyny
(40)
Wypożyczalnie
(43)
Czytelnie
(58)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(6)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Mruk Henryk
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Maison Dominika
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brady Regina
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Forrest Edward
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mizerski Richard
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pawlicki Rafał (nauki ekonomiczne)
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Romanowski Robert
(1)
Roszkowski Zenon (1930- )
(1)
Rucińska Danuta (1946- )
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sala Paweł
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sobolewska Sylwia
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Stavkov Jan
(1)
Stone Merlin
(1)
Styś Aniela
(1)
Szpon Jakub
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Turcinkov Jan
(1)
Tylińska Renata
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śliwa Jan (1928- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(63)
Język
polski
(63)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
MARKETING
(32)
Marketing
(7)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(5)
Badania marketingowe
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
TURYSTYKA
(3)
BANKI
(2)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
PORADNIKI
(2)
RYNEK
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
Turystyka
(2)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
INNOWACJE
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
REKLAMA
(1)
Rynek
(1)
TRANSPORT
(1)
USŁUGI
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Źródła informacji
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
PODRĘCZNIKI
(7)
Podręcznik
(6)
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Praca zbiorowa
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Podróże i turystyka
(1)
63 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 531-536. Indeks.
Treścią podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego: projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego), zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych, redukcja i analiza danych, prezentacja i ocena wyników badania marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12243.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12242.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Marketing research : methodological foundations" 1995.
Jest to dojrzały podręcznik akademicki, który w naturalny sposób przedstawia problematykę metodologii badań marketingowych. Praca oprócz wartości merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdziały zostały opracowane według jednego schematu. Pozwala to wykładowcom na dokładne przygotowanie się do zajęć i przedstawienie omawianych zagadnień w jak najbardziej przystępny sposób."Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne" należą do podręczników najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz tę książkę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6016 [Magazyn 1], P.6015 [Magazyn 1], P.6014 [Magazyn 1], P.6013 [Magazyn 1], P.6012 [Magazyn 1], P.3891 [Magazyn 1], P.3154 [Magazyn 1], P.3153 [Magazyn 1], P.3152 [Magazyn 1] (9 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2050.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3257.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe nie muszą być drogie, mogą je zatem prowadzić także właściciele firm małych i średnich. Celem Autora jest dostarczenie wiedzy o badaniach marketingowych wszystkim, którzy chcą korzystać z wyników badań marketingowych lub zamierzają samodzielnie prowadzić tego typu badania. Przedstawił on znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych oraz sposoby analizy ich wyników, mające zapewnić firmie efektywność działania, a tym samym wyższe zyski. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych różnego typu, ale zainteresuje również przedsiębiorców oraz osoby chcące poznać tajniki badań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5925 [Magazyn 1], P.5924 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5923.IX.16.1 [Wypożyczalnia C], 7257.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7256.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prowadzenie badań marketingowych w warunkach nowych wyzwań stwarzanych przez rynek wymusza poszukiwanie rozwiązań z zastosowaniem nowych metod i technologii. Celem książki jest przedstawienie tych rozwiązań zarówno w ich warstwie metodycznej, empirycznej, jak i wdrożeniowej. Pierwsza część książki zawiera zestawienie metod i technologii w badaniach marketingowych, które pozwalają na coraz bardziej skuteczne rozpoznanie oraz pomiar zjawisk rynkowych. Druga część książki jest poświęcona metodom wykorzystywanym w badaniach zachowań nabywców. Trzecia część książki zawiera omówienie wykorzystania metod badań marketingowych w działaniach przedsiębiorstw. W zakończeniu przedstawiono metodyczny aspekt badań związanych z implementacją marketingu relacyjnego w przedsiębiorstwach polskich, czeskich i słowackich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8845.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2016 r., (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. - 604, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Marketing)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia strony: 595-[605].
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.28.IX.16.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 127-128.
Najważniejsze zasoby firmy to zasoby intelektualne. W firmie działającej w warunkach konkurencji zasoby te stanowi głównie wiedza o rynku. Dziedziną nauki i praktyki, która prowadzi do tej wiedzy, są badania marketingowe. Przedmiotem książki jest metodologia badań marketingowych. Zawarte w tytule określenie "aspekty menedżerskie" ma wskazywać na praktyczną interpretację badań. Przy omawianiu kolejnych metod i technik przyjmuje się jako punkt wyjścia rzeczywiste problemy, przed jakimi może stanąć firma na rynku - m.in. poznawanie popytu, przygotowanie nowych produktów, wybór marki, opakowania, ocena środków komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8838.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10346.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4585 [Magazyn 1], P.4584 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2383.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2382.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsze opracowanie zawiera omówienie podstawowych zasad i metod badań marketingowych rynków zagranicznych. Wychodząc od omówienia istoty badań marketingowych i podstawowych zakresów prowadzonych prac badawczych, przedstawiono następnie metody gromadzenia informacji. Podjęta została równiez próba systematyzacji metod badań strukturalnych służących wyborowi docelowych rynków zagranicznych i określeniu podstaw międzynarodowej strategii marketingowej. W dalszej kolejności omówiono czynniki określające funkcjonowanie podstawowych elementów rynku oraz wybrane metody ich analizy i prognozy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3582 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3583.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty i Wykłady)
Podstawą marketingu jest przeświadczenie, że cele przedsiębiorstwa mogą być osiągnięte tylko wtedy, gdy potrzeby i życzenia klientów są dobrze poznane. Przedsiębiorstwo musi spełniać te potrzeby i życzenia - i to lepiej niż konkurenci. Ze znajomości oczekiwań wynikają wszystkie pozostałe działania przedsiębiorstwa, przede wszystkim rodzaje produkowanych wyrobów, świadczonych usług, różne formy i techniki sprzedaży i sposoby jej stymulowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3021 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4061.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk. - Wyd. 2 poszerzone. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 278 s. : il. ; 24 cm.
Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym. Opisane w książce strategie wchodzenia na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7781 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7780.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8787.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni różnych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5934 [Magazyn 1], P.5933 [Magazyn 1], P.5932 [Magazyn 1], P.5931 [Magazyn 1], P.5929 [Magazyn 1], P.2956 [Magazyn 1], P.2955 [Magazyn 1], 7258 [Magazyn 2] (8 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5930.IX.16.1 [Wypożyczalnia C], P.2954.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7259.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni różnych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.819 [Magazyn 1], P.818 [Magazyn 1], 1851 [Magazyn 2], 1023 [Magazyn 2] (4 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 10)
Bibliogr s. 171-178.
Niniejsza monografia porządkuje poglądy na istotę atrakcji turystycznych, porównuje definicje i kryteria ich klasyfikacji. Zasadniczym celem pracy jest jednak identyfikacja i opis metod badań nad atrakcjami turystycznymi. Autor proponuje podział metod i omawia najwazniejsze stosowane techniki i narzędzia badań. W miarę możliwości ilustruje sposób zastosowania omawianych metod w odniesieniu do konkretnych badań. Badania nad atrakcjami turystycznymi mają ogromne znaczenie dla rozwoju turystyki oraz tworzenia nowych i doskonalenia istniejących produktów turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11440 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11439.XXI.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12661.XXI.2 [Czytelnia B], 12660.XXI.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ta książka jest efektem pracy i ogromnego zaangażowania. To również dowód, że środowisko badaczy marketingowych ma duży potencjał, którego podstawą jest wiedza, doświadczenie i gotowość do ciągłego podejmowania nowych wyzwań. Publikację tę stworzyli ludzie reprezentujący rożne firmy badawcze, pokazując tym samym, że ta inicjatywa wykracza daleko poza ramy biznesowej konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4957.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5560.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jet określenie etapów postępowania badawczego oraz narzędzi badań w podstawowych obszarach decyzji i działań marketingowych. Zasadniczą strukturę pracy wyznaczają trzy części, z których pierwsza jest poświęcona formułowaniu celów i organizacji badań, druga metodom badawczym, a trzecia obszarom zastosowań badań marketingowych. Każda z wymienionych części składa się z kilku rozdziałów. Książka jest przeznaczona dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych a także dla pracowników przedsiębiorstw i kadry zarządzającej, która w swych działaniach powinna się kierować zasadami marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3688 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2475.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7567.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 207-208.
Książka omawia rolę jakościowych badań w nowoczesnym marketingu, przedstawia najczęściej stosowane narzędzia badawcze, ich zalety i ograniczenia, radzi, jak unikać błędów w badaniach jakościowych, zawiera liczne przykłady wykorzystania jakościowych badań marketingowych w praktyce. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1496 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2922.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 333-337. Indeks.
W podręczniku autorzy bardzo szczegółowo przedstawili tematykę badań marketingowych, przygotowując Czytelnika do samodzielnego zaprojektowania, a następnie wdrożenia planu badawczego. Ponadto omówili oni między innymi: istotę i znaczenie badań marketingowych, gromadzenie danych pierwotnych, budowę instrumentu pomiarowego, realizację procesu badawczego i prezentację jego wyników, internetowe i międzynarodowe badania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14310 [Magazyn 1], P.14309 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12389.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13554.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka ; tom 3)
Nowa podstawa programowa.
Bibliografia strony 228-229.
Podręcznik przystępnie wprowadza w zasady marketingu i stanowi przegląd metod działań marketingowych. Szczegółowo scharakteryzowano w nim rynek usług turystycznych, omówiono metody tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych. Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów. Książka obfituje w przykłady z życia wzięte i uczy analitycznego podejścia do przedstawianych zagadnień. Dodatkowym atutem są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18689.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18688.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + CD.
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorka w niezwykle interesujący sposób przedstawiła zarówno ogólne informacje o Internecie i jego użytkownikach, jak i możliwościach wykorzystania Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw - promocji, badaniach marketingowych czy sprzedaży. W książce w sposób praktyczny i syntetyczny zaprezentowano kluczowe kwestie związane z zastosowaniem Internetu w marketingu.(...) Podstawową zaletą publikacji jest jej przejrzysta forma. Wprowadzenia sygnalizujące poruszane w poszczególnych częściach zagadnienia, pytania, zadania do wykonania oraz proponowana literatura przedmiotu usprawniają proces dydaktyczny. Z punktu widzenia prowadzenia wykładu szczególnie przydatna jest załączona prezentacja multimedialna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6990 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7798.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7797.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w praktyce / Zofia Kędzior, Kornelia Karcz. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 158 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr.
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Książka Badaniu marketingowe w praktyce: przekazuje podstawową wiedzę o roli systemu informacji w procesie zarządzania marketingowego, ukazuje znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji rynkowych, przedstawia procedurę tych badań, źródła informacji, sposoby pomiaru, dobór próby, metody i techniki badawcze, radzi, jak dokonać wyboru właściwej agencji badań marketingowych, i podaje zasady współpracy z tą agencją, wskazuje, jak analizować, interpretować i prezentować wyniki badań, podaje przykłady rozwiązywania problemów zawartych w studiach przypadków (tzw. cases).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3260.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2054.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej