Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(60)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(81)
only on-site
(58)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(40)
Wypo┼╝yczalnie
(43)
Czytelnie
(58)
Author
Kotler Philip (1931- )
(6)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(4)
Mruk Henryk
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Kaczmarczyk Stanis┼éaw (1945- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Maison Dominika
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(2)
Rudawska Iga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
W─ůsik Dorota
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brady Regina
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Duliniec El┼╝bieta (1948- )
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Forrest Edward
(1)
Fr─ůckiewicz Ewa
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
K─Ödzior Zofia
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Milic-Czerniak R├│┼╝a
(1)
Mizerski Richard
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pawlicki Rafał (nauki ekonomiczne)
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pop┼éawski Wojciech (1946- )
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Romanowski Robert
(1)
Roszkowski Zenon (1930- )
(1)
Ruci┼äska Danuta (1946- )
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sala Paweł
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sobolewska Sylwia
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Stavkov Jan
(1)
Stone Merlin
(1)
Sty┼Ť Aniela
(1)
Szpon Jakub
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Turcinkov Jan
(1)
Tylińska Renata
(1)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Zawi┼Ťlak Marek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
┼Üliwa Jan (1928- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(63)
Language
Polish
(63)
Audience Group
Szkoły wyższe
(4)
Pracownicy naukowi
(1)
Subject
MARKETING
(32)
Marketing
(7)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(5)
Badania marketingowe
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
PODR─śCZNIKI
(3)
TURYSTYKA
(3)
BANKI
(2)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
PORADNIKI
(2)
RYNEK
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
Turystyka
(2)
Badania rynku
(1)
Banki
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
INNOWACJE
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jako┼Ť─ç produktu
(1)
Jako┼Ť─ç us┼éug
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
REKLAMA
(1)
Rynek
(1)
TRANSPORT
(1)
USŁUGI
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarz─ůdzanie wiedz─ů
(1)
Źródła informacji
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
PODR─śCZNIKI
(7)
Podr─Öcznik
(6)
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Praca zbiorowa
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
63 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 531-536. Indeks.
Tre┼Ťci─ů podr─Öcznika s─ů znane i powszechnie stosowane metody bada┼ä marketingowych. Uk┼éad ksi─ů┼╝ki wyznaczaj─ů kolejne etapy procesu badawczego: projektowanie badania marketingowego (w tym dob├│r pr├│by i budowa instrumentu pomiarowego), zbieranie danych ze ┼║r├│de┼é wt├│rnych i pierwotnych, redukcja i analiza danych, prezentacja i ocena wynik├│w badania marketingowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12243.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12242.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Marketing research : methodological foundations" 1995.
Jest to dojrza┼éy podr─Öcznik akademicki, kt├│ry w naturalny spos├│b przedstawia problematyk─Ö metodologii bada┼ä marketingowych. Praca opr├│cz warto┼Ťci merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdzia┼éy zosta┼éy opracowane wed┼éug jednego schematu. Pozwala to wyk┼éadowcom na dok┼éadne przygotowanie si─Ö do zaj─Ö─ç i przedstawienie omawianych zagadnie┼ä w jak najbardziej przyst─Öpny spos├│b."Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne" nale┼╝─ů do podr─Öcznik├│w najcz─Ö┼Ťciej wykorzystywanych w ameryka┼äskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wy┼╝szych. Teraz t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö oddajemy w r─Öce polskich czytelnik├│w, maj─ůc nadziej─Ö, ┼╝e b─Ödzie r├│wnie dobrze przyj─Öta.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6016 [Magazyn 1], P.6015 [Magazyn 1], P.6014 [Magazyn 1], P.6013 [Magazyn 1], P.6012 [Magazyn 1], P.3891 [Magazyn 1], P.3154 [Magazyn 1], P.3153 [Magazyn 1], P.3152 [Magazyn 1] (9 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2050.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3257.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe nie musz─ů by─ç drogie, mog─ů je zatem prowadzi─ç tak┼╝e w┼éa┼Ťciciele firm ma┼éych i ┼Ťrednich. Celem Autora jest dostarczenie wiedzy o badaniach marketingowych wszystkim, kt├│rzy chc─ů korzysta─ç z wynik├│w bada┼ä marketingowych lub zamierzaj─ů samodzielnie prowadzi─ç tego typu badania. Przedstawi┼é on znane i najcz─Ö┼Ťciej stosowane techniki bada┼ä marketingowych oraz sposoby analizy ich wynik├│w, maj─ůce zapewni─ç firmie efektywno┼Ť─ç dzia┼éania, a tym samym wy┼╝sze zyski. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w i pracownik├│w naukowych uczelni ekonomicznych r├│┼╝nego typu, ale zainteresuje r├│wnie┼╝ przedsi─Öbiorc├│w oraz osoby chc─ůce pozna─ç tajniki bada┼ä marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5925 [Magazyn 1], P.5924 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5923.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C], 7257.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7256.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: badania marketingowe ; CRM
Prowadzenie bada┼ä marketingowych w warunkach nowych wyzwa┼ä stwarzanych przez rynek wymusza poszukiwanie rozwi─ůza┼ä z zastosowaniem nowych metod i technologii. Celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie tych rozwi─ůza┼ä zar├│wno w ich warstwie metodycznej, empirycznej, jak i wdro┼╝eniowej. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki zawiera zestawienie metod i technologii w badaniach marketingowych, kt├│re pozwalaj─ů na coraz bardziej skuteczne rozpoznanie oraz pomiar zjawisk rynkowych. Druga cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki jest po┼Ťwi─Öcona metodom wykorzystywanym w badaniach zachowa┼ä nabywc├│w. Trzecia cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki zawiera om├│wienie wykorzystania metod bada┼ä marketingowych w dzia┼éaniach przedsi─Öbiorstw. W zako┼äczeniu przedstawiono metodyczny aspekt bada┼ä zwi─ůzanych z implementacj─ů marketingu relacyjnego w przedsi─Öbiorstwach polskich, czeskich i s┼éowackich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8845.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Badania marketingowe : metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2016 r., (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016. - 604, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Marketing)
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia strony: 595-[605].
Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa przygotowana na podstawie ciesz─ůcego si─Ö nies┼éabn─ůcym od lat zainteresowaniem podr─Öcznika pod redakcj─ů Krystyny Mazurek-┼üopaci┼äskiej ÔÇ×Badania marketingowe. Teoria i praktykaÔÇŁ. W nowej publikacji przedstawiony jest ca┼éy proces badawczy oraz metody i techniki bada┼ä marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problem├│w decyzyjnych przedsi─Öbiorstw. Autorzy omawiaj─ů u┼╝yteczno┼Ť─ç bada┼ä marketingowych w prognozowaniu sprzeda┼╝y i w okre┼Ťlaniu potencja┼éu rynku, formu┼éowaniu cel├│w i kierunk├│w rozwoju przedsi─Öbiorstwa, wyznaczaniu segment├│w rynku, w zarz─ůdzaniu produktem, cen─ů, dystrybucj─ů i komunikacj─ů marketingow─ů oraz w okre┼Ťlaniu poziomu satysfakcji i lojalno┼Ťci klient├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.28.IX.16.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 127-128.
Najwa┼╝niejsze zasoby firmy to zasoby intelektualne. W firmie dzia┼éaj─ůcej w warunkach konkurencji zasoby te stanowi g┼é├│wnie wiedza o rynku. Dziedzin─ů nauki i praktyki, kt├│ra prowadzi do tej wiedzy, s─ů badania marketingowe. Przedmiotem ksi─ů┼╝ki jest metodologia bada┼ä marketingowych. Zawarte w tytule okre┼Ťlenie "aspekty mened┼╝erskie" ma wskazywa─ç na praktyczn─ů interpretacj─Ö bada┼ä. Przy omawianiu kolejnych metod i technik przyjmuje si─Ö jako punkt wyj┼Ťcia rzeczywiste problemy, przed jakimi mo┼╝e stan─ů─ç firma na rynku - m.in. poznawanie popytu, przygotowanie nowych produkt├│w, wyb├│r marki, opakowania, ocena ┼Ťrodk├│w komunikacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8838.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10346.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Celem tej ksi─ů┼╝ki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych bada┼ä ilo┼Ťciowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. G┼é├│wn─ů jej zalet─ů s─ů liczne przyk┼éady ukazuj─ůce zar├│wno formu┼éowanie typowych zada┼ä badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwi─ůzania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4585 [Magazyn 1], P.4584 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2383.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2382.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsze opracowanie zawiera om├│wienie podstawowych zasad i metod bada┼ä marketingowych rynk├│w zagranicznych. Wychodz─ůc od om├│wienia istoty bada┼ä marketingowych i podstawowych zakres├│w prowadzonych prac badawczych, przedstawiono nast─Öpnie metody gromadzenia informacji. Podj─Öta zosta┼éa r├│wniez pr├│ba systematyzacji metod bada┼ä strukturalnych s┼éu┼╝─ůcych wyborowi docelowych rynk├│w zagranicznych i okre┼Ťleniu podstaw mi─Ödzynarodowej strategii marketingowej. W dalszej kolejno┼Ťci om├│wiono czynniki okre┼Ťlaj─ůce funkcjonowanie podstawowych element├│w rynku oraz wybrane metody ich analizy i prognozy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3582 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3583.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Skrypty i Wykłady)
Podstaw─ů marketingu jest prze┼Ťwiadczenie, ┼╝e cele przedsi─Öbiorstwa mog─ů by─ç osi─ůgni─Öte tylko wtedy, gdy potrzeby i ┼╝yczenia klient├│w s─ů dobrze poznane. Przedsi─Öbiorstwo musi spe┼énia─ç te potrzeby i ┼╝yczenia - i to lepiej ni┼╝ konkurenci. Ze znajomo┼Ťci oczekiwa┼ä wynikaj─ů wszystkie pozosta┼ée dzia┼éania przedsi─Öbiorstwa, przede wszystkim rodzaje produkowanych wyrob├│w, ┼Ťwiadczonych us┼éug, r├│┼╝ne formy i techniki sprzeda┼╝y i sposoby jej stymulowania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3021 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4061.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing na rynku mi─Ödzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk. - Wyd. 2 poszerzone. - Krak├│w : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 278 s. : il. ; 24 cm.
Wsp├│┼éczesn─ů gospodark─Ö charakteryzuj─ů ci─ůgle nasilaj─ůce si─Ö procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestnicz─ů w nich ju┼╝ nie tylko wielkie przedsi─Öbiorstwa, ale tak┼╝e firmy ┼Ťredniej wielko┼Ťci. W podr─Öczniku zosta┼éy om├│wione podstawowe zagadnienia zwi─ůzane z prowadzeniem dzia┼éa┼ä marketingowych na rynku mi─Ödzynarodowym. Opisane w ksi─ů┼╝ce strategie wchodzenia na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zosta┼éy zilustrowane licznymi studiami przypadk├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7781 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7780.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8787.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowi─ů jeden z najwa┼╝niejszych element├│w dzia┼éa┼ä marketingowych w ka┼╝dym przedsi─Öbiorstwie. Dlatego te┼╝ ksi─ů┼╝ka ta b─Ödzie przydatna dla student├│w i pracownik├│w naukowych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, s┼éuchaczy kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci z zakresu bada┼ä marketingowych, a tak┼╝e menad┼╝er├│w firm oraz pracownik├│w agencji reklamowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5934 [Magazyn 1], P.5933 [Magazyn 1], P.5932 [Magazyn 1], P.5931 [Magazyn 1], P.5929 [Magazyn 1], P.2956 [Magazyn 1], P.2955 [Magazyn 1], 7258 [Magazyn 2] (8 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5930.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C], P.2954.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7259.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowi─ů jeden z najwa┼╝niejszych element├│w dzia┼éa┼ä marketingowych w ka┼╝dym przedsi─Öbiorstwie. Dlatego te┼╝ ksi─ů┼╝ka ta b─Ödzie przydatna dla student├│w i pracownik├│w naukowych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, s┼éuchaczy kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci z zakresu bada┼ä marketingowych, a tak┼╝e menad┼╝er├│w firm oraz pracownik├│w agencji reklamowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.819 [Magazyn 1], P.818 [Magazyn 1], 1851 [Magazyn 2], 1023 [Magazyn 2] (4 egz.)
Book
In basket
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 10)
Bibliogr s. 171-178.
Niniejsza monografia porz─ůdkuje pogl─ůdy na istot─Ö atrakcji turystycznych, por├│wnuje definicje i kryteria ich klasyfikacji. Zasadniczym celem pracy jest jednak identyfikacja i opis metod bada┼ä nad atrakcjami turystycznymi. Autor proponuje podzia┼é metod i omawia najwazniejsze stosowane techniki i narz─Ödzia bada┼ä. W miar─Ö mo┼╝liwo┼Ťci ilustruje spos├│b zastosowania omawianych metod w odniesieniu do konkretnych bada┼ä. Badania nad atrakcjami turystycznymi maj─ů ogromne znaczenie dla rozwoju turystyki oraz tworzenia nowych i doskonalenia istniej─ůcych produkt├│w turystycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11440 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11439.XXI.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12661.XXI.2 [Czytelnia B], 12660.XXI.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia i Zarz─ůdzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Ta ksi─ů┼╝ka jest efektem pracy i ogromnego zaanga┼╝owania. To r├│wnie┼╝ dow├│d, ┼╝e ┼Ťrodowisko badaczy marketingowych ma du┼╝y potencja┼é, kt├│rego podstaw─ů jest wiedza, do┼Ťwiadczenie i gotowo┼Ť─ç do ci─ůg┼éego podejmowania nowych wyzwa┼ä. Publikacj─Ö t─Ö stworzyli ludzie reprezentuj─ůcy ro┼╝ne firmy badawcze, pokazuj─ůc tym samym, ┼╝e ta inicjatywa wykracza daleko poza ramy biznesowej konkurencji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4957.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5560.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Celem ksi─ů┼╝ki jet okre┼Ťlenie etap├│w post─Öpowania badawczego oraz narz─Ödzi bada┼ä w podstawowych obszarach decyzji i dzia┼éa┼ä marketingowych. Zasadnicz─ů struktur─Ö pracy wyznaczaj─ů trzy cz─Ö┼Ťci, z kt├│rych pierwsza jest po┼Ťwi─Öcona formu┼éowaniu cel├│w i organizacji bada┼ä, druga metodom badawczym, a trzecia obszarom zastosowa┼ä bada┼ä marketingowych. Ka┼╝da z wymienionych cz─Ö┼Ťci sk┼éada si─Ö z kilku rozdzia┼é├│w. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla s┼éuchaczy wy┼╝szych szk├│┼é ekonomicznych a tak┼╝e dla pracownik├│w przedsi─Öbiorstw i kadry zarz─ůdzaj─ůcej, kt├│ra w swych dzia┼éaniach powinna si─Ö kierowa─ç zasadami marketingu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3688 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2475.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7567.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 207-208.
Ksi─ů┼╝ka omawia rol─Ö jako┼Ťciowych bada┼ä w nowoczesnym marketingu, przedstawia najcz─Ö┼Ťciej stosowane narz─Ödzia badawcze, ich zalety i ograniczenia, radzi, jak unika─ç b┼é─Öd├│w w badaniach jako┼Ťciowych, zawiera liczne przyk┼éady wykorzystania jako┼Ťciowych bada┼ä marketingowych w praktyce. Seria jest adresowana do biznesmen├│w, mened┼╝er├│w, kadry kierowniczej urz─Öd├│w administracji pa┼ästwowej i samorz─ůdowej, student├│w wy┼╝szych uczelni wszystkich typ├│w oraz s┼éuchaczy r├│┼╝nych kurs├│w i szkole┼ä doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci kierownicze i mened┼╝erskie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1496 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2922.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 333-337. Indeks.
W podr─Öczniku autorzy bardzo szczeg├│┼éowo przedstawili tematyk─Ö bada┼ä marketingowych, przygotowuj─ůc Czytelnika do samodzielnego zaprojektowania, a nast─Öpnie wdro┼╝enia planu badawczego. Ponadto om├│wili oni mi─Ödzy innymi: istot─Ö i znaczenie bada┼ä marketingowych, gromadzenie danych pierwotnych, budow─Ö instrumentu pomiarowego, realizacj─Ö procesu badawczego i prezentacj─Ö jego wynik├│w, internetowe i mi─Ödzynarodowe badania marketingowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14310 [Magazyn 1], P.14309 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12389.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13554.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Turystyka ; tom 3)
Nowa podstawa programowa.
Bibliografia strony 228-229.
Podr─Öcznik przyst─Öpnie wprowadza w zasady marketingu i stanowi przegl─ůd metod dzia┼éa┼ä marketingowych. Szczeg├│┼éowo scharakteryzowano w nim rynek us┼éug turystycznych, om├│wiono metody tworzenia katalog├│w, materia┼é├│w promocyjnych i informacyjnych. Liczne pytania i ─çwiczenia wymagaj─ů kreatywnego podej┼Ťcia do omawianych zagadnie┼ä i sk┼éaniaj─ů do samodzielnego rozwi─ůzywania problem├│w. Ksi─ů┼╝ka obfituje w przyk┼éady z ┼╝ycia wzi─Öte i uczy analitycznego podej┼Ťcia do przedstawianych zagadnie┼ä. Dodatkowym atutem s─ů liczne przyk┼éady rzeczywistych dzia┼éa┼ä marketingowych w obszarze us┼éug turystycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18689.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18688.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Marketing internetowy / Ewa Fr─ůckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + CD.
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
Autorka w niezwykle interesuj─ůcy spos├│b przedstawi┼éa zar├│wno og├│lne informacje o Internecie i jego u┼╝ytkownikach, jak i mo┼╝liwo┼Ťciach wykorzystania Internetu w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej przedsi─Öbiorstw - promocji, badaniach marketingowych czy sprzeda┼╝y. W ksi─ů┼╝ce w spos├│b praktyczny i syntetyczny zaprezentowano kluczowe kwestie zwi─ůzane z zastosowaniem Internetu w marketingu.(...) Podstawow─ů zalet─ů publikacji jest jej przejrzysta forma. Wprowadzenia sygnalizuj─ůce poruszane w poszczeg├│lnych cz─Ö┼Ťciach zagadnienia, pytania, zadania do wykonania oraz proponowana literatura przedmiotu usprawniaj─ů proces dydaktyczny. Z punktu widzenia prowadzenia wyk┼éadu szczeg├│lnie przydatna jest za┼é─ůczona prezentacja multimedialna.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6990 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7798.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7797.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe w praktyce / Zofia K─Ödzior, Kornelia Karcz. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 158 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr.
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradnik├│w daj─ůcych pog┼é─Öbion─ů znajomo┼Ť─ç poszczeg├│lnych dziedzin marketingu. Autorzy, opieraj─ůc si─Ö na rozwi─ůzaniach sprawdzonych w praktyce, podaj─ů w ka┼╝dej ksi─ů┼╝ce z serii zasady post─Öpowania przy rozwi─ůzywaniu konkretnych problem├│w dotycz─ůcych dzia┼éania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmen├│w, mened┼╝er├│w, kadry kierowniczej urz─Öd├│w administracji pa┼ästwowej i samorz─ůdowej, student├│w wy┼╝szych uczelni wszystkich typ├│w oraz s┼éuchaczy r├│┼╝nych kurs├│w i szkole┼ä doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci kierownicze i mened┼╝erskie. Ksi─ů┼╝ka Badaniu marketingowe w praktyce: przekazuje podstawow─ů wiedz─Ö o roli systemu informacji w procesie zarz─ůdzania marketingowego, ukazuje znaczenie bada┼ä marketingowych przy podejmowaniu decyzji rynkowych, przedstawia procedur─Ö tych bada┼ä, ┼║r├│d┼éa informacji, sposoby pomiaru, dob├│r pr├│by, metody i techniki badawcze, radzi, jak dokona─ç wyboru w┼éa┼Ťciwej agencji bada┼ä marketingowych, i podaje zasady wsp├│┼épracy z t─ů agencj─ů, wskazuje, jak analizowa─ç, interpretowa─ç i prezentowa─ç wyniki bada┼ä, podaje przyk┼éady rozwi─ůzywania problem├│w zawartych w studiach przypadk├│w (tzw. cases).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3260.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2054.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again