Form of Work
Książki
(20)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(19)
available
(18)
Branch
Magazyny
(6)
Wypożyczalnie
(12)
Czytelnie
(19)
Author
Romanowska Maria (1947- )
(5)
Gierszewska Grażyna
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Białas Tomasz (1964- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Buła Piotr
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Czapiewski Mirosław (1963- )
(1)
Daniluk Piotr
(1)
Elkin Paul M
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Kautsch Marcin
(1)
Mojs Ewa
(1)
Norton David P. (1941- )
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Zelek Aneta
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(10)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(20)
Language
Polish
(20)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
ZARZĄDZANIE
(4)
ANALIZA STRATEGICZNA
(3)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
Biznesplan
(1)
FINANSE MIĘDZYNARODOWE
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
KADRY
(1)
KONKURENCJA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PODRĘCZNIK
(1)
Poradniki
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
20 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 117-118.
W opracowaniu podjęto próbę uporządkowania procesu analizy oraz ujednolicenia postaci graficznej przedstawianych wyników badań otoczenia organizacji. Praca składa się z siedmiu rozdziałów. W pierwszym z nich dokonano strukturyzacji analizy strategicznej oraz otoczenia organizacji. Kolejne cztery rozdziały zostały poświęcone kolejno - analizie makrootoczenia, mikrootoczenia, potencjału strategicznego organizacji i analizie portfelowej. W rozdziale szóstym przedstawiono dwie zasadnicze zintegrowane metody analizy strategicznej. Rozdział siódmy został poświęcony ogólnemu omówieniu metod wspomagających realizację poszczególnych etapów analizy strategicznej,
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11698.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12892.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
Publikacja prezentuje sprawdzone w praktyce metody analizy strategicznej. Pomaga stworzyć odpowiedni model funkcjonowania przedsiębiorstwa, wiążący bieżącą efektywność z działaniami strategicznymi i pozwalający zachować integrację systemu ze strukturami rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4591.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [88].
Autorzy, wykorzystując swoje doświadczenia zdobyte w praktyce gospodarczej oraz działalności konsultingowej i szkoleniowej wykonywanej na zlecenie podmiotów gospodarczych i instytucji publicznych przedstawiają praktyczne zastosowanie narzędzi projektowania, wdrożenia i kontroli strategii organizacji. Opierając swoje rozważania na znanych i sprawdzonych metodach ustalania hierarchii celów strategicznych organizacji, analizy otoczenia gospodarczego, zasobów organizacji, struktur projektów typu biznes plan oraz społecznych uwarunkowań skutecznego wdrożenia przygotowanych rozwiązań projektowych przedstawiają narzędzia ich skonstruowania. Książka została przygotowana w oparciu o teoretyczne aspekty budowy strategii. Poszczególne rozdziały wzbogacono o praktyczne przykłady opisujące zastosowanie danego narzędzia w praktyce projektowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6917 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7709.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Mastering business planning and strategy : the power and application of strategic thinking, 2007
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe, co to jest analiza strategiczna, jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku, jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności. Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek. Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8850.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10372.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3885 [Magazyn 1], P.3884 [Magazyn 1], P.3883 [Magazyn 1], P.3882 [Magazyn 1], P.3881 [Magazyn 1], P.3880 [Magazyn 1], P.3879 [Magazyn 1], P.3878 [Magazyn 1], P.3877 [Magazyn 1], P.3876 [Magazyn 1] (10 egz.)
Book
In basket
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16644.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16643.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1252 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1254.IX.6 [Wypożyczalnia C], 1736.IX.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1253.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zasadniczym celem prezentowanej pracy jest uporządkowanie i opis podstawowych metod stosowanych w ramach analizy strategicznej. Chociaż na rynku polskim spotkać można pozycje poświęcone problemowi analizy strategicznej, to wydaje się, iż metody analizy strategicznej nie są jednak jeszcze dostatecznie spopularyzowane. Stąd pomysł stworzenia niniejszego opracowania. Opracowanie przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych problematyką zarządzania strategicznego - zarówno dla słuchaczy szkół wyższych studiujących tę problematykę, jak i dla praktyków, kierownictwa przedsiębiorstw, menedżerów, którzy dążą do doskonalenia metod zarządzania swoją firmą.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4587.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia strony: 267-268.
Nie ma biznesu bez biznesplanu. Autor, wybitny praktyk w dziedzinie sporządzania biznesplanów i wykładowca na kursach i treningach menedżerskich z zakresu przedsiębiorczości, prowadzi czytelnika za ręką przez cały proces przygotowania biznesplanu. W kolejnych krokach omawia m.in. elementy modelu, proces tworzenia studium wykonalności i biznesplanu, plan strategiczny, plany dziedzinowe i plan finansowy. Dodatkowo na stronie internetowej autora są dostępne pliki elektroniczne umożliwiające przygotowanie biznesplanu oraz symulację różnych jego wariantów. Książka w połączeniu z tymi narzędziami pozwala nawet najmniejszej firmie opracować profesjonalny biznesplan, konieczny np. przy staraniu się o kredyty bankowe czy dofinansowanie z funduszy unijnych. Poradnik jest napisany prostym i przystępnym językiem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18346.IX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20780.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20779.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie biznesu i marketingu / Ilona Penc-Pietrzak. - Wyd. 3. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, [2000]. - 317 s. : rys., tab. ; 20 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Jest to przystępny podręcznik, którego celem jest uświadomienie istoty i znaczenia tworzenia przez przedsiębiorstwa strategii zarządzania i marketingu oraz rozbudzenie w przedsiębiorcach świadomości strategicznej, będącej koniecznym warunkiem właściwego funkcjonowania każdej firmy. W podręczniku zostały omówione m.in. takie zagadnienia, jak: zarządzanie strategiczne i stawiane mu wymagania, analiza strategiczna przedsiębiorstwa, budowa strategii przedsiębiorstwa, podstawowe strategie biznesu, strategiczne zarządzanie marketingiem, najważniejsze strategie marketingowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2669.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Maria Romanowska. - Wydanie 3. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 269-271.
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17026.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17025.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Master of Business Administration)
Bibliogr. s. 429-435.
Budowa strategii biznesu, a nastepnie jej realizacja to podstawowe i najważniejsze wyzwanie z jakim spotykają się menedżerowie w zarządzaniu współczesn firma. Jest to proces, w którym trzeba nieustannie obserwować otoczenie by reagować, wyprzedzać bądź dostosowywać się do jego zmiennych warunków w realizacaji założonych celów. Książka stanowi udaną próbę kompleksowego spojrzenia na bogactwo problemów mieszczących się w prezentowanym obszarze działań gospodarczych, z których każdy, nawet te najaktualniejsze jak niepewność i ryzyko w zarządzaniu strategicznym mają już swoją bogatą literaturę. Systematyzacja tych problemów, a także przedstawienie jej w ujęciu hybrydowym jest niewątpliwą zaletą książki. Szczególnym (bo smutnym) finałem książki jest rozdział o realiach i pułapkach zarządzania strategicznego w praktyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9870.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11454.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-366.
Przedsiębiorstwo dzięki prawidłowo ukształtowanemu łańcuchowi dostaw może osiągnąć trwałą przewagę konkurencyjną na rynku. Dlatego dla menedżerów tak ważne stało się skuteczne zarządzanie logistyczne i zarządzanie łańcuchami dostaw, co wymaga znajomości wielu narzędzi zarządzania i ich odpowiedniego doboru. Zestaw instrumentów zarządzania łańcuchami został szczegółowo opisany przez autorów tego podręcznika. Przedstawili oni zarówno instrumenty analityczne, jak i decyzyjne, zwracając uwagę na ich przydatność dla liderów łańcuchów dostaw oraz ich uczestników.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7737.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8743.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Wyd. 1, 5 dodr. - Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 377, [2] s. : il ; 25 cm.
Bibliogr.
Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Oprócz podstawowych teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: koncepcja zarządzania strategicznego, typologia strategii zarządzania, wykorzystanie analizy preferencji, analiza strategiczna, planowanie strategiczne, implementacja strategii, kontrola strategiczna. Dodatkowymi walorami podręcznika są: kompleksowe ujęcie tematu, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, bogata bibliografia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12460 [Magazyn 1], P.12459 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11642.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12855.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 265-268.
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalnej i całościowej analizy strategicznej, a także budowę planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13529.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14499.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Nauka / [Krakowska Szkoła Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie])
Bibliogr. przy pracach.
Książka dotyczy bardzo szerokiej problematyki. Obejmuje ona zarówno zagadnienia uwarunkowań prawnych rozwoju przedsiębiorczości, jak również tematykę zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich, negocjacji, marketinu, innowacyjności, zarządzania strategicznego, a także problemy wpływu struktury własności na zarządzanie przedsiębiorstwem. dwa rozdziały dotyczą wybranych problemów wpływu polityki Unii Europejskiej na rozwój przedsiębiorczości w Polsce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16857.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 187-202.
Książka jest cennym opracowaniem, które dobrze wyraża teoretyczną i praktyczną wiedzę o realiach prowadzenia działalności gospodarczej przez przedsiębiorstwa w skali międzynarodowej na tle procesu globalizacji. Przedstawiono w nim w sposób jasny i poglądowy szereg wiadomości podstawowych dla sfery finansów i rynków finansowych. Mozna wymienić takie tematy jak: zasady funkcjonowania giełdy, historia powstania giełd, podstawowe transakcje, jakie mogą być zawierane na giełdach, czy metody wyceny przedsiębiorstw. Zaletą pracy jest też przedstawienie wielu aktualnych i ważnych informacji na temat rozwoju, zmian sytuacji finansowej w różnych częściach świata, np. w Ameryce Południowej. Ciekawe są opisy kryzysów w Argentynie, Rosji i USA. (z recenzji prof. dr. hab. Marka Pawlaka i dr. hab. Jana Komorowskiego)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11317.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12455.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie)
Tyt. oryg.: Execution premium : linking strategy to operations for competitive advantage, 2008.
Indeks.
Doskonały podręcznik dla menedżerów, który uczy skutecznego wdrażania strategii i zarządzania przedsiębiorstwem. Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia äzakorzeniła sięö w firmie i zaczęła przynosić efekty.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11361.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie w opiece zdrowotnej : nowe wyzwania / pod red. Marcina Kautscha. - 2. wyd., rozsz., stan prawny na 1 stycznia 2015. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2015. - 587 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 573-583, wykaz aktów prawnych s. 585-587.
Książka w przystępny sposób przedstawia złożoną rzeczywistość ochrony zdrowia. Podaje sposoby rozwiązywania problemów organizacyjnych ochrony zdrowia, opisuje istotne elementy składające się na organizację ochrony zdrowia oraz wskazuje różnorodne przykłady narzędzi zarządczych. W publikacji zaprezentowano m.in.: system ochrony zdrowia oraz instytucje funkcjonujące w jego ramach; charakterystykę podmiotów leczniczych i źródła ich finansowania, a także metody zakupu usług zdrowotnych; rynkowe i nierynkowe uwarunkowania funkcjonowania systemu ochrony zdrowia; przedsięwzięcia, plany i narzędzia zarządcze zastosowane w organizacjach ochrony zdrowia; zmiany w zakresie liczby zakładów i świadczeń zachodzące w ostatnich latach w polskim systemie ochrony zdrowia, a także problemy dotyczące restrukturyzacji organizacji działających w tym sektorze; wyzwania, przed którymi stoi system ochrony zdrowia w Polsce. Drugie, rozszerzone, wydanie książki wzbogacone zostało m.in. o wiele dodatkowych studiów przypadków, ukazujących codzienne problemy zarządcze i możliwości ich rozwiązania. Przykłady te zawierają odwołania do doświadczeń międzynarodowych i polskich publicznych i niepublicznych podmiotów leczniczych oraz organizacji zajmujących się świadczeniem usług zdrowotnych i obrotem lekami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15885.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Autorzy charakteryzują specyfikę zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej i wskazują niebezpieczeństwa związane z niewłaściwym zarządzaniem personelem w kontekście zarówno zadań organizacji, jak i zatrudnienia pracowników. Książka przeznaczona jest dla menedżerów ochrony zdrowia, pracowników odpowiedzialnych za organizację pracy oraz osób zajmujących się problematyką zarządzania personelem, rozwoju i oceny kadr, a także dla wszystkich zainteresowanych własnym rozwojem zawodowym i osobistym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10042 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10041.XVIII.13 [Wypożyczalnia B], P.10040.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11663.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again