Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
MARKETING
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
analiza marketingowa
(2)
marketing
(2)
analiza SWOT
(1)
badania marketingowe
(1)
handel detaliczny
(1)
handel hurtowy
(1)
kanały marketingowe
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
logistyka
(1)
marka
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing szeptany
(1)
planowanie marketingowe
(1)
reklama
(1)
relacje z klientem
(1)
rozpoznanie rynku
(1)
strategia marketingowa
(1)
usługi
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Analiza jest czymś więcej niż tylko stosowaniem gotowych narzędzi. Jest to także umiejętność dobierania narzędzi oraz ich tworzenia, jeśli istnieje taka potrzeba. Analityk jest głównym narzędziem pomiaru. Książka traktuje o tych obszaraKsiążka nie jest typowym podręcznikiem. Nie koncentruje się bowiem na wydobyciu tych poglądów, które są powszechnie przyjęte w literaturze. Przedstawia te, które z punktu widzenia przyjętej koncepcji pracy są istotne. Nie zawiera też właściwych dla podręczników ćwiczeń i zadań., które wymagały uporządkowania i uzupełnienia, i są istotne dla marketingu. Są to głównie analiza klientów i analiza marketingu mix. Ponadto dodana została analiza sprzedaży, jako punkt wyjścia do kolejnych analiz marketingowych oraz analiza SWOT.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1480 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2912.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Książka traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań, utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, kształtowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzorstu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12413.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12414.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej