Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(14)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(13)
Autor
Churchill Gilbert A
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czupryna-Nowak Aleksandra
(1)
Flick Uwe (1956- )
(1)
Formela Marta
(1)
Fulmański Piotr
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Holmes Dawn E
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kowalczyk Robert (matematyk)
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Machowski Janusz
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Rabiej Małgorzata
(1)
Rubacha Krzysztof (1965- )
(1)
Sak-Dankosky Natalia
(1)
Serafin Lena
(1)
Surma Jerzy
(1)
Tomanek Paweł
(1)
Waisberg Daniel
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Wesołowska-Górniak Katarzyna
(1)
Winston Wayne L
(1)
Zdonek Iwona
(1)
Zięba Andrzej (1947- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
MARKETING
(3)
EXCEL
(2)
Action Research
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Big data
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
DECYZJE
(1)
Excel
(1)
Google Analytics
(1)
INTELIGENCJA SZTUCZNA
(1)
Metody badawcze
(1)
NAUKI SPOŁECZNE
(1)
Oprogramowanie
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
POMIARY
(1)
PORADNIKI
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Projektowanie
(1)
Reklama internetowa
(1)
STATISTICA (informat.)
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
Statystyka
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Teoria ugruntowana
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Opracowanie
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
analiza danych
(14)
badania jakościowe
(3)
badania marketingowe
(3)
Excel
(2)
statystyka
(2)
Business Intelligence
(1)
Google Analytics
(1)
badania ilościowe
(1)
badania naukowe
(1)
baza danych
(1)
biznes
(1)
dane badawcze
(1)
dane statystyczne
(1)
dopasowanie funkcji
(1)
edukacja
(1)
etyka
(1)
integracja
(1)
jakość
(1)
kwantowy układ jednostek miar
(1)
kwestionariusz
(1)
metoda Monte Carlo
(1)
metodologia
(1)
nauki o zarządzaniu
(1)
ocena
(1)
pielęgniarstwo
(1)
pomiar
(1)
proces badawczy
(1)
projektowanie
(1)
raportowanie
(1)
statystyka odpornościowa
(1)
statystyka opisowa
(1)
synteza
(1)
system wspomagania decyzji
(1)
sztuczna inteligencja
(1)
techniki badań
(1)
wyniki badań
(1)
zbiór danych
(1)
zmienna losowa
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Marketing research : methodological foundations" 1995.
Jest to dojrzały podręcznik akademicki, który w naturalny sposób przedstawia problematykę metodologii badań marketingowych. Praca oprócz wartości merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdziały zostały opracowane według jednego schematu. Pozwala to wykładowcom na dokładne przygotowanie się do zajęć i przedstawienie omawianych zagadnień w jak najbardziej przystępny sposób."Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne" należą do podręczników najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz tę książkę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3153 [Magazyn 1], P.3152 [Magazyn 1], P.3891 [Magazyn 1], P.6016 [Magazyn 1], P.6012 [Magazyn 1], P.6014 [Magazyn 1], P.6013 [Magazyn 1], P.6015 [Magazyn 1], P.3154 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2050.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3257.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Krótkie Wprowadzenie)
W książce także ISBN oryginału.
Bibliografia, netografia na stronach 145-148. Indeks.
Big data pokazuje, jak postęp technologiczny spowodowany rozwojem Internetu i cyfrowego wszechświata wpłynął na radykalną transformację nauki o danych. Czym są duże zbiory danych i jak zmieniają świat? Jaki mają wpływ na nasze codzienne życie, a jaki na świat biznesu? W tej książce czytelnik znajdzie odpowiedzi na te pytania. interdyscyplinarna seria Krótkie wprowadzenie piórem uznanych ekspertów skupionych wokół uniwersytetu oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. w atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia xxi w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. to publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20778.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20777.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 127-128.
Najważniejsze zasoby firmy to zasoby intelektualne. W firmie działającej w warunkach konkurencji zasoby te stanowi głównie wiedza o rynku. Dziedziną nauki i praktyki, która prowadzi do tej wiedzy, są badania marketingowe. Przedmiotem książki jest metodologia badań marketingowych. Zawarte w tytule określenie "aspekty menedżerskie" ma wskazywać na praktyczną interpretację badań. Przy omawianiu kolejnych metod i technik przyjmuje się jako punkt wyjścia rzeczywiste problemy, przed jakimi może stanąć firma na rynku - m.in. poznawanie popytu, przygotowanie nowych produktów, wybór marki, opakowania, ocena środków komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8838.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10346.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Microsoft Excel : analiza i modelowanie danych / Wayne L. Winston ; [przekł. Janusz Machowski]. - Warszawa : APN Promise, 2005. - X, 572 s. : il. ; 23 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Książka umożliwiająca opanowanie technik, dzięki którym analitycy biznesowi zamieniają dane w końcowe wnioski. Każdy rozdział uczy o coraz to bardziej zaawansowanych metodach analizy danych i modelowania, wykorzystując przykłady wzięte z życia i instruktażowe ćwiczenia. Na dołączonym do książki dysku CD można znaleźć rozwiązania wszystkich zadań podanych w książce - zadań, które pomogą czytelnikowi radzić sobie ze skomplikowanymi problemami i jeszcze lepiej wykorzystywać program Excel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12683.XV.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Dzięki tej książce: zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł, będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych, nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach, wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów, uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.151.XV.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodologia / Wydawnictwo Naukowe PWN. Niezbędnik badacza)
Bibliogr. s. 199-204. Indeks.
Przystępnie napisany przewodnik po tym, na co zwrócić uwagę, gdy zabieramy się do projektowania badania jakościowego. Autor szczegółowo rozważa takie kwestie, jak właściwe sformułowanie pytania badawczego, wybór odpowiedniej strategii badawczej i metodologii, określenie ram analitycznych oraz źródeł danych. Rozważa również problemy etyki badacza oraz jakości danych w odniesieniu do poszczególnych metod zbierania i interpretacji materiałów empirycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9175.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10859.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy badań jakościowych / Beata Glinka, Wojciech Czakon. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze grono badaczy dochodzi do wniosku, że do opisu i zrozumienia dynamicznego, często niejednoznacznego świata konieczne jest wyjście poza ramy istniejących teorii i hipotez. Taką właśnie możliwość oferują badania jakościowe, które ze swej natury dobrze nadają się do opisu tego, co zmienne, a także tego, co subiektywne. Badania jakościowe w wielu środowiskach ciągle jeszcze nie są uznawane i legitymizowane na równi z badaniami ilościowymi. Ta sytuacja zmienia się, ale nadal pokutuje wiele stereotypów, które umniejszają postrzeganą wartości badań jakościowych. Prezentowana publikacja ma się przyczynić do upowszechniania wiedzy na temat prowadzenia badań jakościowych oraz doskonalenia praktyki badań jakościowych, a przez to do zmiany tych stereotypów. Książka składa się z siedmiu rozdziałów ukazujących najważniejsze aspekty badań jakościowych. Autorzy podążają za logicznym przebiegiem procesu badawczego: począwszy od rozstrzygnięcia, co ma być badane i zaplanowania badania, poprzez wybór podejścia, dobór próby, zbieranie i analizę danych, aż do interpretacji tych danych i oceny jakości przeprowadzonego badania. Rozdział pierwszy poświęcono szeroko pojętej przydatności badań jakościowych w naukach o zarządzaniu. Drugi rozdział zawiera prezentację czterech najbardziej rozpowszechnionych w naukach o zarządzaniu konwencji badań jakościowych: teorii ugruntowanej, studium przypadku, etnografii i badań w działaniu (action research). Trzeci rozdział został poświęcony próbie badawczej. W rozdziale czwartym podjęto problematykę gromadzenia danych w badaniach jakościowych. Rozdział piąty poświęcony jest analizie zebranego materiału empirycznego. Poddane analizie dane stają się przedmiotem interpretacji, tworzenia teorii oraz prezentacji wyników i wniosków w tekście naukowym. Tym zagadnieniom poświęcony jest szósty rozdział publikacji. Ostatni, siódmy rozdział poświęcono ocenie badań jakościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18443.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21057.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21056.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr.
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Książka Badaniu marketingowe w praktyce: przekazuje podstawową wiedzę o roli systemu informacji w procesie zarządzania marketingowego, ukazuje znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji rynkowych, przedstawia procedurę tych badań, źródła informacji, sposoby pomiaru, dobór próby, metody i techniki badawcze, radzi, jak dokonać wyboru właściwej agencji badań marketingowych, i podaje zasady współpracy z tą agencją, wskazuje, jak analizować, interpretować i prezentować wyniki badań, podaje przykłady rozwiązywania problemów zawartych w studiach przypadków (tzw. cases).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3260.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2054.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analizy statystyczne z programami Statistica i Excel / Małgorzata Rabiej. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 384 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 373-375. Skorowidz.
Wśród najlepszych programów statystycznych jest Statistica firmy Statsoft, a do najpopularniejszych aplikacji biurowych należy Excel firmy Microsoft. Obydwa te rozwiązania oferują szereg specjalistycznych narzędzi wspomagających obróbkę danych statystycznych, przeprowadzanie analiz i prezentowanie wyników. Obydwa warto poznać, a najlepiej zrobić to w praktyczny sposób — za pomocą ćwiczeń. Właśnie takich, jakie zostały przedstawione w tej książce!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18500.XIV.3 [Magazyn 1], P.18501.XIV.3 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21675.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21674.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [241].
Prezentowany podręcznik jest adresowany do studentów oraz nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc dydaktyczna. Całościowa tematyka podręcznika została wyselekcjonowana w taki sposób, aby zapewnić użytkownikowi publikacji swobodne poruszanie się po aplikacji MS Excel w rozwiązywaniu problemów związanych z biznesem. Cztery pierwsze rozdziały wprowadzają Czytelnika w zagadnienia aplikacji MS Excel w zakresie podstawowym, kolejne przedstawiają zagadnienia trudniejsze, intensyfikowane wraz z prezentacją kolejnych kwestii. W każdym rozdziale przedstawiony jest krótki wstęp o charakterze teoretycznym oraz przykłady rozwiązujące konkrenty problem metodą krok po kroku i zadania kontrolne do samodzielnego rozwiązania. Uzupełnieniem podręcznika jest rozdział ze wskazówkami do zadań kontrolnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12746.XV.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 133-141.
Książka jest owocem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie budowy inteligentnych systemów wspomagania decyzji zarówno w wymiarze badawczym, jak i praktycznych zastosowań biznesowych. Przedstawiono w niej historię powstania Business Intelligence, zdefiniowano to pojęcie oraz dokonano przeglądu zastosowań tej koncepcji. Omówiono też problematykę hurtowni danych, która stanowi podstawowy element architektury systemów BI. Kilka rozdziałów dotyczy analityki biznesowej - szczegółowo omówiono w nich m.in. zastosowanie narzędzi BI do zarządzania procesami biznesowymi i strategią firmy. Dużo miejsca poświęcono także zarządzaniu informacjami strategicznymi, eksploracji danych oraz analizie danych osobowych i jej wykorzystaniu w marketingu bezpośrednim. Podsumowując swoje rozważania, autor przedstawił model pokazujący związki zastosowań systemów BI z potencjalnym wzrostem wartości firmy. Książkę uzupełniają studia przypadku dotyczące funkcjonowania hipotetycznej sieci sklepów, a także listy polecanych lektur i starannie dobranych adresów stron WWW.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9150.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10407.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Wobec Współczesności)
Bibliogr. s. 456-462. Indeksy.
Pierwszy od wielu lat i jedyny nowoczesny podręcznik dotyczący metodologii badań nad edukacją. Podręcznik dla studentów pedagogiki, socjologii i psychologii. Konstrukcja podręcznika odtwarza wszystkie ogniwa procesu badawczego - od teoretycznej konceptualizacji celu i przedmiotu badań, przez budowanie ich planu, konstruowanie narzędzi badawczych, metody zbierania danych, metody analizy danych - do interpretacji i odnoszenia ich do teroii lub praktyki edukacyjnej. Główna idea podręcznika opiera się na jego interakcyjności (czytelnik jest prowadzony krok po kroku po treści podręcznika, angażowany w wykonywanie zadań testujących rozumienie tekstu). Zadania sprawdzające rozumienie tekstu nie są abstrakcyjne, lecz nawiązują do doświadczeń edukacyjnych czytelnika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6699 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6698.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7539.V.9 [Czytelnia B], 7538.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 271-278.
Analiza danych w naukach ścisłych i technice jest nowoczesnym podręcznikiem mającym na celu przedstawienie czytelnikowi aktualnych tendencji i zaleceń, a także nowych metod analizy danych. Zastosowane przez autora stopniowanie trudności czyni go przydatnym na różnych poziomach zawodowego zaawansowania. Książka odnosi się do aktualnego rozwoju programów komputerowych, które umożliwiły wykorzystanie wielu metod, nie realizowanych dawniej z powodu trudności obliczeniowych. Wśród innych walorów podnoszących atrakcyjność podręcznika są m.in.: pełne uwzględnienie zaleceń konwencji GUM oceny niepewności pomiaru; rzetelny opis obecnego stanu i nowości w dziedzinie jednostek miar (m.in. äkwantowyö układ jednostek miar SI); prezentacja metod dopasowania obejmująca algorytmy dopasowania różnych funkcji oraz badanie jakości dopasowania; opis nowych metod statystycznych takich jak: statystyka odpornościowa, analiza danych samoskorelowanych i zastosowania modelowania Monte Carlo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14106.XIV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14974.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
Podręcznik „Badania naukowe w pielęgniarstwie” to kompendium wiedzy w zakresie oceny, syntezy i tworzenia dowodów naukowych w praktyce pielęgniarskiej. Może stanowić wsparcie nie tylko w obszarze kształcenia przed i podyplomowego, ale także w pracy początkujących badaczy. Mając na uwadze, że nie każda/y pielęgniarka/pielęgniarz podejmuje pracę badawczą, w podręczniku znajdują się również treści umożliwiające zrozumienie i przygotowanie do poszukiwania źródeł, ich krytycznej oceny oraz implementacji do praktyki. Identyfikacja rzetelnych doniesień naukowych jest bowiem podstawą opracowywania rekomendacji do wdrożenia, co realnie ma przełożenie na efektywność pracy, bezpieczeństwo pacjenta oraz pracy zespołów sprawujących opiekę. Ponadto publikacja uwzględnia podstawowe zagadnienia dotyczące analizy statystycznej, co może pomóc czytelnikom w całościowym rozumieniu pracy badawczej. Biorąc pod uwagę fakt globalnego znaczenia nauki, w tym rozpowszechniania wyników oraz korzystania ze źródeł badaczy z całego świata, większość podstawowych terminów została zaprezentowana także w języku angielskim. Chciałybyśmy zadedykować tę książkę wszystkim pielęgniarkom i pielęgniarzom oraz życzyć czytelnikom nieustającej ciekawości połączonej z odważnym stawianiem pytań badawczych w praktyce zawodowej oraz poszukiwaniem odpowiedzi w celu rozwoju praktyki opartej na dowodach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18486.V.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21621.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21620.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej