Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(10)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(12)
only on-site
(10)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(8)
Czytelnie
(10)
Author
Churchill Gilbert A
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czupryna-Nowak Aleksandra
(1)
Flick Uwe (1956- )
(1)
Fulmański Piotr
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Holmes Dawn E
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kowalczyk Robert (matematyk)
(1)
K─Ödzior Zofia
(1)
Machowski Janusz
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Surma Jerzy
(1)
Tomanek Paweł
(1)
Waisberg Daniel
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Winston Wayne L
(1)
Zdonek Iwona
(1)
Zi─Öba Andrzej (1947- )
(1)
Year
2020 - 2022
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(5)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Audience Group
Analitycy informacji i raport├│w medialnych
(1)
Subject
MARKETING
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
EXCEL
(2)
Action Research
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza danych jako┼Ťciowych
(1)
Badania jako┼Ťciowe
(1)
Big data
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
DECYZJE
(1)
Google Analytics
(1)
INTELIGENCJA SZTUCZNA
(1)
NAUKI SPOŁECZNE
(1)
POMIARY
(1)
PORADNIKI
(1)
Projektowanie
(1)
Reklama internetowa
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
Teoria ugruntowana
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Podr─Öcznik
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
11 results Filter
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Marketing research : methodological foundations" 1995.
Jest to dojrza┼éy podr─Öcznik akademicki, kt├│ry w naturalny spos├│b przedstawia problematyk─Ö metodologii bada┼ä marketingowych. Praca opr├│cz warto┼Ťci merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdzia┼éy zosta┼éy opracowane wed┼éug jednego schematu. Pozwala to wyk┼éadowcom na dok┼éadne przygotowanie si─Ö do zaj─Ö─ç i przedstawienie omawianych zagadnie┼ä w jak najbardziej przyst─Öpny spos├│b."Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne" nale┼╝─ů do podr─Öcznik├│w najcz─Ö┼Ťciej wykorzystywanych w ameryka┼äskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wy┼╝szych. Teraz t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö oddajemy w r─Öce polskich czytelnik├│w, maj─ůc nadziej─Ö, ┼╝e b─Ödzie r├│wnie dobrze przyj─Öta.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6016 [Magazyn 1], P.6015 [Magazyn 1], P.6014 [Magazyn 1], P.6013 [Magazyn 1], P.6012 [Magazyn 1], P.3891 [Magazyn 1], P.3154 [Magazyn 1], P.3153 [Magazyn 1] (8 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2050.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3257.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Kr├│tkie Wprowadzenie)
W ksi─ů┼╝ce tak┼╝e ISBN orygina┼éu.
Bibliografia, netografia na stronach 145-148. Indeks.
Big data pokazuje, jak post─Öp technologiczny spowodowany rozwojem Internetu i cyfrowego wszech┼Ťwiata wp┼éyn─ů┼é na radykaln─ů transformacj─Ö nauki o danych. Czym s─ů du┼╝e zbiory danych i jak zmieniaj─ů ┼Ťwiat? Jaki maj─ů wp┼éyw na nasze codzienne ┼╝ycie, a jaki na ┼Ťwiat biznesu? W tej ksi─ů┼╝ce czytelnik znajdzie odpowiedzi na te pytania. interdyscyplinarna seria Kr├│tkie wprowadzenie pi├│rem uznanych ekspert├│w skupionych wok├│┼é uniwersytetu oksfordzkiego przybli┼╝a aktualn─ů wiedz─Ö na temat wsp├│┼éczesnego ┼Ťwiata i pomaga go zrozumie─ç. w atrakcyjny spos├│b prezentuje najwa┼╝niejsze zagadnienia xxi w. ÔÇô od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technik─Ö. to publikacje popularnonaukowe, kt├│re w formule przyst─Öpnej, dalekiej od akademickiego wyk┼éadu, prezentuj─ů wybrane kwestie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20778.XV.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20777.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 127-128.
Najwa┼╝niejsze zasoby firmy to zasoby intelektualne. W firmie dzia┼éaj─ůcej w warunkach konkurencji zasoby te stanowi g┼é├│wnie wiedza o rynku. Dziedzin─ů nauki i praktyki, kt├│ra prowadzi do tej wiedzy, s─ů badania marketingowe. Przedmiotem ksi─ů┼╝ki jest metodologia bada┼ä marketingowych. Zawarte w tytule okre┼Ťlenie "aspekty mened┼╝erskie" ma wskazywa─ç na praktyczn─ů interpretacj─Ö bada┼ä. Przy omawianiu kolejnych metod i technik przyjmuje si─Ö jako punkt wyj┼Ťcia rzeczywiste problemy, przed jakimi mo┼╝e stan─ů─ç firma na rynku - m.in. poznawanie popytu, przygotowanie nowych produkt├│w, wyb├│r marki, opakowania, ocena ┼Ťrodk├│w komunikacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8838.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10346.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Microsoft Excel : analiza i modelowanie danych / Wayne L. Winston ; [przekł. Janusz Machowski]. - Warszawa : APN Promise, 2005. - X, 572 s. : il. ; 23 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Słowo kluczowe: Excel ; analiza danych
Do ksi─ů┼╝ki do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o tej samej sygnaturze.
Ksi─ů┼╝ka umo┼╝liwiaj─ůca opanowanie technik, dzi─Öki kt├│rym analitycy biznesowi zamieniaj─ů dane w ko┼äcowe wnioski. Ka┼╝dy rozdzia┼é uczy o coraz to bardziej zaawansowanych metodach analizy danych i modelowania, wykorzystuj─ůc przyk┼éady wzi─Öte z ┼╝ycia i instrukta┼╝owe ─çwiczenia. Na do┼é─ůczonym do ksi─ů┼╝ki dysku CD mo┼╝na znale┼║─ç rozwi─ůzania wszystkich zada┼ä podanych w ksi─ů┼╝ce - zada┼ä, kt├│re pomog─ů czytelnikowi radzi─ç sobie ze skomplikowanymi problemami i jeszcze lepiej wykorzystywa─ç program Excel.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12683.XV.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Indeks.
Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce: zaczniesz udoskonala─ç integracj─Ö danych pochodz─ůcych z analizy zachowa┼ä klient├│w i z wielu innych ┼║r├│de┼é, b─Ödziesz stosowa┼é sprawdzone techniki umo┼╝liwiaj─ůce zbieranie czytelnych i dok┼éadnych danych, nauczysz si─Ö integrowa─ç i importowa─ç do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach, wykorzystasz mo┼╝liwo┼Ťci analityczne tego narz─Ödzia do uzyskania pe┼éniejszego obrazu zachowa┼ä klient├│w, uzyskasz sp├│jny zestaw informacji wysokiej jako┼Ťci, dzi─Öki czemu umo┼╝liwisz managerom podejmowanie w┼éa┼Ťciwych, racjonalnych decyzji biznesowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. E.151.XV.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
(Metodologia / Wydawnictwo Naukowe PWN. Niezb─Ödnik badacza)
Bibliogr. s. 199-204. Indeks.
Przyst─Öpnie napisany przewodnik po tym, na co zwr├│ci─ç uwag─Ö, gdy zabieramy si─Ö do projektowania badania jako┼Ťciowego. Autor szczeg├│┼éowo rozwa┼╝a takie kwestie, jak w┼éa┼Ťciwe sformu┼éowanie pytania badawczego, wyb├│r odpowiedniej strategii badawczej i metodologii, okre┼Ťlenie ram analitycznych oraz ┼║r├│de┼é danych. Rozwa┼╝a r├│wnie┼╝ problemy etyki badacza oraz jako┼Ťci danych w odniesieniu do poszczeg├│lnych metod zbierania i interpretacji materia┼é├│w empirycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9175.V.9 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10859.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy bada┼ä jako┼Ťciowych / Beata Glinka, Wojciech Czakon. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
W ostatnich latach w polskich i ┼Ťwiatowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarz─ůdzaniu i obszarach pokrewnych wyra┼║nie zauwa┼╝alny jest wzrost popularno┼Ťci metod jako┼Ťciowych. Coraz szersze grono badaczy dochodzi do wniosku, ┼╝e do opisu i zrozumienia dynamicznego, cz─Östo niejednoznacznego ┼Ťwiata konieczne jest wyj┼Ťcie poza ramy istniej─ůcych teorii i hipotez. Tak─ů w┼éa┼Ťnie mo┼╝liwo┼Ť─ç oferuj─ů badania jako┼Ťciowe, kt├│re ze swej natury dobrze nadaj─ů si─Ö do opisu tego, co zmienne, a tak┼╝e tego, co subiektywne. Badania jako┼Ťciowe w wielu ┼Ťrodowiskach ci─ůgle jeszcze nie s─ů uznawane i legitymizowane na r├│wni z badaniami ilo┼Ťciowymi. Ta sytuacja zmienia si─Ö, ale nadal pokutuje wiele stereotyp├│w, kt├│re umniejszaj─ů postrzegan─ů warto┼Ťci bada┼ä jako┼Ťciowych. Prezentowana publikacja ma si─Ö przyczyni─ç do upowszechniania wiedzy na temat prowadzenia bada┼ä jako┼Ťciowych oraz doskonalenia praktyki bada┼ä jako┼Ťciowych, a przez to do zmiany tych stereotyp├│w. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z siedmiu rozdzia┼é├│w ukazuj─ůcych najwa┼╝niejsze aspekty bada┼ä jako┼Ťciowych. Autorzy pod─ů┼╝aj─ů za logicznym przebiegiem procesu badawczego: pocz─ůwszy od rozstrzygni─Öcia, co ma by─ç badane i zaplanowania badania, poprzez wyb├│r podej┼Ťcia, dob├│r pr├│by, zbieranie i analiz─Ö danych, a┼╝ do interpretacji tych danych i oceny jako┼Ťci przeprowadzonego badania. Rozdzia┼é pierwszy po┼Ťwi─Öcono szeroko poj─Ötej przydatno┼Ťci bada┼ä jako┼Ťciowych w naukach o zarz─ůdzaniu. Drugi rozdzia┼é zawiera prezentacj─Ö czterech najbardziej rozpowszechnionych w naukach o zarz─ůdzaniu konwencji bada┼ä jako┼Ťciowych: teorii ugruntowanej, studium przypadku, etnografii i bada┼ä w dzia┼éaniu (action research). Trzeci rozdzia┼é zosta┼é po┼Ťwi─Öcony pr├│bie badawczej. W rozdziale czwartym podj─Öto problematyk─Ö gromadzenia danych w badaniach jako┼Ťciowych. Rozdzia┼é pi─ůty po┼Ťwi─Öcony jest analizie zebranego materia┼éu empirycznego. Poddane analizie dane staj─ů si─Ö przedmiotem interpretacji, tworzenia teorii oraz prezentacji wynik├│w i wniosk├│w w tek┼Ťcie naukowym. Tym zagadnieniom po┼Ťwi─Öcony jest sz├│sty rozdzia┼é publikacji. Ostatni, si├│dmy rozdzia┼é po┼Ťwi─Öcono ocenie bada┼ä jako┼Ťciowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18443.IX.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 21057.IX.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21056.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe w praktyce / Zofia K─Ödzior, Kornelia Karcz. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 158 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr.
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradnik├│w daj─ůcych pog┼é─Öbion─ů znajomo┼Ť─ç poszczeg├│lnych dziedzin marketingu. Autorzy, opieraj─ůc si─Ö na rozwi─ůzaniach sprawdzonych w praktyce, podaj─ů w ka┼╝dej ksi─ů┼╝ce z serii zasady post─Öpowania przy rozwi─ůzywaniu konkretnych problem├│w dotycz─ůcych dzia┼éania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmen├│w, mened┼╝er├│w, kadry kierowniczej urz─Öd├│w administracji pa┼ästwowej i samorz─ůdowej, student├│w wy┼╝szych uczelni wszystkich typ├│w oraz s┼éuchaczy r├│┼╝nych kurs├│w i szkole┼ä doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci kierownicze i mened┼╝erskie. Ksi─ů┼╝ka Badaniu marketingowe w praktyce: przekazuje podstawow─ů wiedz─Ö o roli systemu informacji w procesie zarz─ůdzania marketingowego, ukazuje znaczenie bada┼ä marketingowych przy podejmowaniu decyzji rynkowych, przedstawia procedur─Ö tych bada┼ä, ┼║r├│d┼éa informacji, sposoby pomiaru, dob├│r pr├│by, metody i techniki badawcze, radzi, jak dokona─ç wyboru w┼éa┼Ťciwej agencji bada┼ä marketingowych, i podaje zasady wsp├│┼épracy z t─ů agencj─ů, wskazuje, jak analizowa─ç, interpretowa─ç i prezentowa─ç wyniki bada┼ä, podaje przyk┼éady rozwi─ůzywania problem├│w zawartych w studiach przypadk├│w (tzw. cases).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3260.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2054.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [241].
Prezentowany podr─Öcznik jest adresowany do student├│w oraz nauczycieli kierunk├│w ekonomicznych jako pomoc dydaktyczna. Ca┼éo┼Ťciowa tematyka podr─Öcznika zosta┼éa wyselekcjonowana w taki spos├│b, aby zapewni─ç u┼╝ytkownikowi publikacji swobodne poruszanie si─Ö po aplikacji MS Excel w rozwi─ůzywaniu problem├│w zwi─ůzanych z biznesem. Cztery pierwsze rozdzia┼éy wprowadzaj─ů Czytelnika w zagadnienia aplikacji MS Excel w zakresie podstawowym, kolejne przedstawiaj─ů zagadnienia trudniejsze, intensyfikowane wraz z prezentacj─ů kolejnych kwestii. W ka┼╝dym rozdziale przedstawiony jest kr├│tki wst─Öp o charakterze teoretycznym oraz przyk┼éady rozwi─ůzuj─ůce konkrenty problem metod─ů krok po kroku i zadania kontrolne do samodzielnego rozwi─ůzania. Uzupe┼énieniem podr─Öcznika jest rozdzia┼é ze wskaz├│wkami do zada┼ä kontrolnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12746.XV.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-141.
Ksi─ů┼╝ka jest owocem wieloletnich do┼Ťwiadcze┼ä autora w zakresie budowy inteligentnych system├│w wspomagania decyzji zar├│wno w wymiarze badawczym, jak i praktycznych zastosowa┼ä biznesowych. Przedstawiono w niej histori─Ö powstania Business Intelligence, zdefiniowano to poj─Öcie oraz dokonano przegl─ůdu zastosowa┼ä tej koncepcji. Om├│wiono te┼╝ problematyk─Ö hurtowni danych, kt├│ra stanowi podstawowy element architektury system├│w BI. Kilka rozdzia┼é├│w dotyczy analityki biznesowej - szczeg├│┼éowo om├│wiono w nich m.in. zastosowanie narz─Ödzi BI do zarz─ůdzania procesami biznesowymi i strategi─ů firmy. Du┼╝o miejsca po┼Ťwi─Öcono tak┼╝e zarz─ůdzaniu informacjami strategicznymi, eksploracji danych oraz analizie danych osobowych i jej wykorzystaniu w marketingu bezpo┼Ťrednim. Podsumowuj─ůc swoje rozwa┼╝ania, autor przedstawi┼é model pokazuj─ůcy zwi─ůzki zastosowa┼ä system├│w BI z potencjalnym wzrostem warto┼Ťci firmy. Ksi─ů┼╝k─Ö uzupe┼éniaj─ů studia przypadku dotycz─ůce funkcjonowania hipotetycznej sieci sklep├│w, a tak┼╝e listy polecanych lektur i starannie dobranych adres├│w stron WWW.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9150.IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10407.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 271-278.
Analiza danych w naukach ┼Ťcis┼éych i technice jest nowoczesnym podr─Öcznikiem maj─ůcym na celu przedstawienie czytelnikowi aktualnych tendencji i zalece┼ä, a tak┼╝e nowych metod analizy danych. Zastosowane przez autora stopniowanie trudno┼Ťci czyni go przydatnym na r├│┼╝nych poziomach zawodowego zaawansowania. Ksi─ů┼╝ka odnosi si─Ö do aktualnego rozwoju program├│w komputerowych, kt├│re umo┼╝liwi┼éy wykorzystanie wielu metod, nie realizowanych dawniej z powodu trudno┼Ťci obliczeniowych. W┼Ťr├│d innych walor├│w podnosz─ůcych atrakcyjno┼Ť─ç podr─Öcznika s─ů m.in.: pe┼éne uwzgl─Ödnienie zalece┼ä konwencji GUM oceny niepewno┼Ťci pomiaru; rzetelny opis obecnego stanu i nowo┼Ťci w dziedzinie jednostek miar (m.in. ├Ąkwantowy├ uk┼éad jednostek miar SI); prezentacja metod dopasowania obejmuj─ůca algorytmy dopasowania r├│┼╝nych funkcji oraz badanie jako┼Ťci dopasowania; opis nowych metod statystycznych takich jak: statystyka odporno┼Ťciowa, analiza danych samoskorelowanych i zastosowania modelowania Monte Carlo.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14106.XIV.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14974.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again