Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(8)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(8)
Autor
Górczyński Robert
(3)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(2)
Bailey Andrew (1968- )
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Barkol David
(1)
Bloch Joshua
(1)
Borkowski Lech
(1)
Bura Urij
(1)
Coates Paul
(1)
Crowder David A
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Freeman Adam (1972- )
(1)
Gallo Alessandro
(1)
Garfinkel Simson
(1)
Gilmore W.J
(1)
Gonera Paweł
(1)
Holzner Steven
(1)
Horstmann Cay S. (1959- )
(1)
Iliescu Ovidiu
(1)
Jarzębowicz Tomasz
(1)
Jurczyk Krzysztof
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Lakshman Bulusu
(1)
Lampart Jacek
(1)
Perry Bruce W
(1)
Piwko Łukasz
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Sanders William B. (1944- )
(1)
Spafford Gene
(1)
Stefanov Stoyan
(1)
Vavilala Rama Krishna
(1)
Walkowska Justyna
(1)
Wojtuszkiewicz Krzysztof
(1)
Żmijewski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Programiści
(1)
Temat
JAVA (język programowania)
(3)
JAVASCRIPT
(3)
AJAX (informat.)
(2)
J2ME
(2)
Java (język programowania)
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
ANDROID (system operacyjny)
(1)
ASP.NET
(1)
Angular (framework)
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
HTML
(1)
INFORMATYKA
(1)
Języki programowania
(1)
KASKADOWE ARKUSZE STYLÓW
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
ORACLE
(1)
PHP
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PROGRAMOWANIE STRUKTURALNE
(1)
STRONY WWW
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE MOBILNE
(1)
WORD WIDE WEB
(1)
XML
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(7)
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Słowo kluczowe
Java
(10)
JavaScript
(10)
programowanie
(10)
strona WWW
(4)
HTML
(3)
aplikacja internetowa
(3)
Ajax
(2)
Internet
(2)
J2ME
(2)
XML
(2)
bezpieczeństwo
(2)
programowanie obiektowe
(2)
sieć komputerowa
(2)
urządzenia mobilne
(2)
ASP.NET
(1)
Access 2000
(1)
Android
(1)
Angular
(1)
C++
(1)
C++Builder
(1)
CSS
(1)
Flash
(1)
Linux
(1)
Oracle
(1)
PHP
(1)
PHP 4
(1)
Ruby on Rails
(1)
Windows
(1)
algorytm
(1)
dziedziczenie
(1)
e-biznes
(1)
gra internetowa
(1)
informatyka
(1)
kryptografia
(1)
obsługa wejścia/wyjścia
(1)
polimorfizm
(1)
sieciowy system informatyczny
(1)
smartfon
(1)
struktury danych
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wyd. 1 pt.: Efektywne programowanie w języku Java.
Tyt. oryg.: Effective Java, 2008.
Indeks.
W książce w sposób zrozumiały i klarowny przedstawiono zasady opisujące mechanizmy używane w najlepszych technikach programowania. Podręcznik pokazuje, jak najbardziej racjonalnie korzystać z języka Java oraz jego podstawowych bibliotek. Przedstawia, jak stosować wyjątki przechwytywalne i wyjątki czasu wykonania oraz ukazuje zalety stosowania statycznych klas składowych. Dzięki niemu Czytelnik opanuje metody sprawdzania poprawności parametrów i projektowania sygnatur oraz wszelkie instrukcje, które pozwolą na wydajne i profesjonalne programowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11443.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12665.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java : zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami / Mirosław J. Kubiak. - Wydanie 3. - Gliwice : Helion, 2020. - 184 strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronie [183].
Trudno dziś poważnie myśleć o programowaniu bez porządnej znajomości języka Java. Aplikacje pisane w Javie są wykorzystywane w najróżniejszych okolicznościach, a sam język doskonale nadaje się także do zastosowań sieciowych. Jeśli zetknąłeś się już z tym językiem, znasz jego podstawowe elementy i nie jest Ci całkiem obce środowisko programistyczne NetBeans IDE, pora wziąć się za poważniejsze projekty. Doskonałą okazją do podciągnięcia się w pisaniu programów i wejścia na wyższy poziom wtajemniczenia będzie przerobienie wszystkich zadań z programowania, zaproponowanych w niniejszej książce. Trzecie wydanie tej poczytnej pozycji uwzględnia zmiany, jakie zaszły w języku Java od 2011 roku, i zawiera mnóstwo zadań projektowych, dzięki którym opanujesz kolejne aspekty programowania w Javie. Jeśli nie uda Ci się samodzielnie rozwiązać jakiegoś zadania, zawsze możesz zobaczyć, jak wybrnął z niego autor. Możesz się zainspirować, podchwycić jakiś trik, przeanalizować kod, zorientować się, w którym popełniłeś błąd. Taka formuła pozwoli Ci uczyć się przy zachowaniu pewnej swobody działania, a jej efektywność jest ogromna. Zobacz, zaprojektuj, zrealizuj! Zawiera: Proste operacje wejścia-wyjścia, - Instrukcje warunkowe, -Iteracje, pętla for, pętla do ... while, pętla while, - Tablice jedno- i wielowymiarowe, macierze i kolekcje, - Programowanie obiektowe, rekurencja i dziedziczenie, - Pliki tekstowe i o dostępie swobodnym, - Wątki, wielowątkowość i synchronizacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21263.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21262.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1394 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Java : podstawy / Cay S. Horstmann ; [tłumaczenie Łukasz Piwko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 872 strony : ilustracje ; 25 cm.
Wydanie 10. odnosi się do oryginału.
Indeks.
Książka Java. Podstawy od lat jest uznawana za najważniejszy praktyczny poradnik i podręcznik dla doświadczonych programistów dążących do doskonalenia swoich umiejętności w zakresie posługiwania się językiem Java. W wydaniu dziesiątym wprowadzono liczne uzupełnienia, które wiążą się z pojawieniem się bardzo oczekiwanej Javy SE. Przepisane i zmodyfikowane rozdziały obejmują swoim zakresem tematycznym nowe elementy platformy, idiomy i najlepsze praktyki. Znajdziesz w nich setki przykładowych programów, a wszystkie tak napisane, aby były łatwe do zrozumienia i wykorzystania w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18679.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2765 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
J2ME : praktyczne projekty / Krzysztof Rychlicki-Kicior. - Wyd. 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2011. - 266 s. : il. ; 24 cm.
Indeks.
"J2ME. Praktyczne projekty" to przydatny przewodnik po zaawansowanych zagadnieniach, związanych z tworzeniem różnego rodzaju aplikacji mobilnych przy użyciu środowiska Java. Autor pokrótce przedstawia w nim podstawowe informacje na temat projektowania i kodowania programów działających na urządzeniach przenośnych, aby szybko przejść do konkretnych przykładów zastosowania zdobytej wiedzy. Dzięki nim czytelnik nauczy się tworzyć gry, aplikacje komunikacyjne, programy multimedialne i narzędzia GPS.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13023 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13022.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4868 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5284.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1392 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Pro Java ME apps, 2011.
Indeks.
Książka omawia wszystkie zagadnienia związane z profesjonalnym wytwarzaniem aplikacji dla platformy Java ME. W trakcie lektury czytelnik dowie się, jak podzielić aplikację na moduły nadające się do ponownego użycia, jak utrwalać dane oraz jak testować kod. Ponadto opanuje techniki optymalizacji kodu, tworzenia atrakcyjnego interfejsu użytkownika oraz rysowania zaawansowanych komponentów graficznych. Na sam koniec będzie mógł zapoznać się z wizją przyszłości dla platformy Java ME, która mimo inwazji platform Android, iOS i Windows Phone wcale nie jest taka ponura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13025 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13024.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla słuchaczy techników i szkół pomaturalnych kształcących się w zawodzie technik informatyk.
Książka dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, na czym polega programowanie komputerów. Zawiera treści z zakresu podstaw algorytmów, programowania strukturalnego i obiektowego oraz struktur danych. Tom 2 omawia zagadnienia zaawansowane: programowanie obiektowe w języku C++; programowanie aplikacji w środowisku Windows; programowanie wizualno-obiektowe z użyciem pakietu Borland C++ Builder; wprowadzenie do języka Java i programowania współbieżnego; wybrane algorytmy sortowania i wyszukiwania; dynamiczne struktury danych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9197.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10907.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nadtyt.: Odnieś sukces na rynku gier!
Indeks.
Książka jest doskonałym i kompletnym źródłem informacji dla wszystkich osób chcących wykorzystać platformę Android i przeglądarkę internetową do pisania zaawansowanych i atrakcyjnych gier. W kolejnych opisano, jak korzystać z grafiki i animacji w przeglądarce, obsługiwać zdarzenia i operacje wykonywane przez użytkownika oraz stosować różne sposoby renderowania świata gry. Podręcznik przedstawia też, jak zbudować własny silnik izometryczny oraz wykorzystać WebGL do stworzenia zaawansowanej grafiki 3D. Dodatkowo zawiera informacje na temat programowania sztucznej inteligencji oraz zapewniania komunikacji aplikacji z serwerem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13891 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13890.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Tworzenie stron WWW. Biblia. Wydanie II" to kompletny przewodnik po tych właśnie zagadnieniach. Znajdziesz w niej wszystkie informacje niezbędne do zaprojektowania, stworzenia, opublikowania i utrzymywania własnej witryny WWW. Przeczytasz o języku HTML i kaskadowych arkuszach stylów, narzędziach do tworzenia stron WWW i umieszczaniu witryny w sieci. Nauczysz się formatować tekst, umieszczać na stronach formularze, skrypty i elementy multimedialne, poznasz język XML i programy do przygotowywania grafiki na potrzeby sieci. Dowiesz się także, jak wypromować swoją witrynę i jak przygotować ją tak, aby wyglądała prawidłowo również na wyświetlaczach telefonów komórkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4523.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Angular : profesjonalne techniki programowania / Adam Freeman ; przekład: Robert Górczyński. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 784 strony : ilustracje, portret ; 25 cm.
Wydanie 4. odnosi się do oryginału.
Angular jest frameworkiem napisanym w języku TypeScript. Służy do tworzenia złożonych, nowoczesnych i wydajnych aplikacji działających po stronie klienta. Jest rozwijany przez Google i cieszy się dużym uznaniem projektantów aplikacji: ułatwia tworzenie poprawnego, czystego kodu, umożliwia bezproblemowe testowanie, a praca programisty z tym frameworkiem jest przyjemna, efektywna i satysfakcjonująca. Aby w pełni wykorzystać możliwości Angulara, koniecznie trzeba się zapoznać z architekturą jego aplikacji, a także z modułami, komponentami i powiązaniami danych. To kolejne wydanie popularnego przewodnika, będącego starannie przygotowanym połączeniem opisu architekturalnego, specyfikacji technicznej i praktycznych wskazówek. Pozwala na niemal natychmiastowe rozpoczęcie pracy w Angularze. Na początek czeka Cię zapoznanie się ze wzorcem MVC, z jego zaletami i zastosowaniem. Następnie zaczniesz pisać funkcjonalne aplikacje - stopniowo będziesz przechodzić do coraz bardziej zaawansowanych i złożonych rozwiązań. Poszczególne przykłady zostały omówione w sposób jasny, zrozumiały i spójny. Dodatkowo w książce przedstawiono mnóstwo wskazówek i szczegółów, pozwalających na efektywną pracę i uzyskiwanie najlepszych efektów. Nie zabrakło także prezentacji najczęściej spotykanych problemów i metod ich rozwiązywania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21083.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21082.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Ajax zrewolucjonizował sposób interakcji użytkowników z witrynami internetowymi. Dzięki niemu powstała nowa generacja szybkich, rozbudowanych i bardziej intuicyjnych aplikacji sieciowych. ASP.NET AJAX oddaje możliwości Ajaxa w ręce twórców witryn. Produkt ten, znany wcześniej jako Atlas, to nowa struktura opracowana przez Microsoft pozwalająca łatwo dodawać funkcje Ajaxa do aplikacji ASP.NET.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9149 [Magazyn 1], 10826 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowa Biblioteka Programisty)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2769 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Ajax hacks : tips & tools for creating responsive Web Sites
Ajax to nazwa technologii powstałej w wyniku połączenia języka JavaScript, XML oraz kaskadowych arkuszy stylów. Jej wdrożenie pozwala wyeliminować ze stron WWW jedną z ich najbardziej irytujących cech, czyli konieczność przeładowywania zawartości po każdej zmianie. W książce Czytelnik znajdzie przykłady zastosowania tej techniki w tworzeniu interesujących i nieszablonowych witryn WWW, dowie się, jak sprawić, aby witryny WWW były bardziej interaktywne, a aplikacje WWW działały dokładnie tak jak aplikacje desktopowe. Nauczy się także korzystać z interfejsów programistycznych witryn Google Maps, Yahoo! Maps i Geo URL oraz obsługiwać sesje i cookies z poziomu Ajaksa. Książka ukazuje ponadto metody weryfikowania poprawności danych wprowadzanych do formularzy oraz techniki łączenia Ajaksa z innymi nowoczesnymi narzędziami, takimi jak Ruby on Rails.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6623 [Magazyn 2], P.5356 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2598 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób użyć do swoich celów obiektowych możliwości języka JavaScript. Jednak zanim zapoznasz się z tymi tematami, autor w niezwykle przejrzysty sposób przedstawi Ci podstawy tego języka. Zobaczysz, w jaki sposób działają funkcje, pętle oraz model DOM. Ponadto nauczysz się korzystać ze wzorców projektowych, wyrażeń regularnych oraz prototypów. Pomimo zaawansowanej tematyki poruszanej przez autora tej książki dzięki przejrzystemu językowi i klarownemu układowi stanowi ona świetną lekturę również dla początkujących programistów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9063.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10649.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej