Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Boxall John (1975- )
(1)
Brenet Tomasz Jerzy
(1)
Celej-Kobalczyk Joanna (tłumacz)
(1)
Igoe Tom
(1)
Lazar Jonathan
(1)
Matuk Konrad
(1)
Monk Simon
(1)
Nicholas Stuart
(1)
Szczepaniak Mikołaj
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(4)
angielski
(1)
Temat
Arduino (mikrokontroler)
(2)
MIKROKONTROLERY
(2)
STEROWNIKI PROGRAMOWALNE
(2)
BUDOWNICTWO INTELIGENTNE
(1)
ELEKTRONIKA
(1)
PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
SYSTEMY KONWERSACYJNE
(1)
ZABAWKI LEGO
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(2)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Słowo kluczowe
Arduino
(4)
elektronika
(2)
mikrosterownik
(2)
układ elektroniczny
(2)
urządzenia elektroniczne
(2)
arduino
(1)
electronics
(1)
klocki Lego
(1)
mikrokontolery
(1)
mikrokontrolery
(1)
programming
(1)
sterowanie
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Arduino jest bardzo prostym komputerem, który można wykorzystać w najróżniejszych gadżetach wykonywanych w zaciszu własnego domu. Potrafi komunikować się z komputerem, posiada także złącza służące do podłączania zewnętrznych elementów elektronicznych, takich jak silniki, przekaźniki, fotodiody, diody laserowe, głośniki, mikrofony itp. Oprogramowanie służące do programowania Arduino jest łatwe w użyciu i jest dostępne za darmo na platformy Windows, Mac i Linux. Przy tym wszystkim Arduino jest bardzo prosty w rozbudowie o kolejne elementy. Dzięki temu łatwo może posłużyć do budowy najprzeróżniejszych robotów, sterowników, czujników czy interfejsów do komunikacji z innymi urządzeniami. Dodatkowo Arduino jest znakomitym, ciekawym i bardzo przyjemnym sposobem na nauczenie się podstaw elektroniki, informatyki bądź programowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18656.XV.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18655.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index.
Programming was once considered an activity reserved for some people of above-average talent and intelligence, elected by the gods of mathematics. This vision is changing, and the activity of programming is becoming more and more present, especially after the explosion of the Internet in general and the internet of things (IoT). This is largely thanks to programmable devices like Arduino, which offer us a development platform that makes programming so easy that even those who never thought they could do so can succeed.And the purpose of this book (The Realms Of Arduino Programming) is precisely to open the door by introducing in a didactic way this powerful programming tool that is, at once, useful, beautiful, fun, and powerful.This book is part of a series of Arduino, and the study is done gradually, in increasing order of complexity. The first book focuses on presenting Arduino as a concept and development platform, teaching you how to install and test the system. It shows the basic components used for prototyping, gives a detailed description of the IDE features, and explains the concepts needed to understand the process of programming, as well as transferring the program from the programming environment to Arduino memory, concluding with a hands-on experiment using a protoboard and a led.The text is written in simple language to make it accessible, and every effort has been made to clarify the concepts indispensable for perfect understanding of the process of programming a microcontroller, making it useful to the widest possible audience and thus preparing the foundation that serves as a starting point for further study and the basis for what will follow in the other two volumes that continue the series.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21326.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Arduino i projekty LEGO / Jon Lazar ; przekł. Tomasz Jerzy Brenet. - Warszawa : APN Promise, cop. 2013. - XI, 199 s. : il. ; 24 cm.
(Technology in Action)
Indeks.
Książka opisuje, jak połączyć dwa najbardziej popularne narzędzia do budowy i zabawy Arduino i LEGO by tworzyć zabawne i interesujące gadżety, takie jak kryształowa kula z czujnikiem RFID, konstrukcje LEGO wyposażone w sensory, a nawet sterowany przez Arduino pociąg LEGO. Przedstawia podstawowe techniki wykorzystania Arduino, zaczynając od najprostszych programów powodujących mruganie diod LED, po bardziej złożone wykorzystujące moduły Arduino. Dzięki szczegółowym wyjaśnieniom i ilustracjom Czytelnik odkrywa, jak wszystko pasuje do siebie i jak może nadać swoim projektom różne poziomy funkcjonalności i interakcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13941 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13940.XV.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Arduino to platforma, dzięki której świat elektroniki zyskał wiele nowych, ciekawych rozwiązań i możliwości. W książce zebrano 65 interesujących projektów o zróżnicowanym stopniu trudności. Dzięki nim Czytelnik szybko opanuje zasady wykorzystania platformy oraz zbuduje urządzenia, które przydadzą się w codziennym użyciu. Pierwsze projekty pozwalają zapoznać się z Arduino - jeden z nich polega na przykład na tworzeniu fali migających diod LED. Wykonanie kolejnych pozwala osiągnąć wyższy stopień wtajemniczenia: sterowanie ruchem samochodowym, testowanie baterii, elektroniczna kostka do gry, pomiar temperatury czy wykorzystanie systemu GPS to tylko niektóre z nich. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich, którzy chcą poznać tajniki platformy Arduino i zbudować niesamowite układy elektroniczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13882.XVI.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14834.XVI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
S. tyt.: Zacznij eksperymentować i spraw, by rzeczy robiły to, co chcesz!
Skorowidz.
Książka omawia poszczególne koncepcje, na których opiera się budowa łączności pomiędzy obiektami, a następnie przedstawia gotowe projekty ilustrujące poszczególne koncepcje. Każdy rozdział zawiera instrukcje budowy działających projektów, przedstawiając w praktyce nowe pojęcia wprowadzone w danym rozdziale. Książka omawia szczegółowo komunikację bezprzewodową, zagadnienie identyfikacji i lokalizacji oraz zagadnienie umieszczania w sieci mikrokontrolerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13917.XVI.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej