Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Mendel Maria (1960- )
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria (1920-1995)
(1)
Wysocka Ewa
(1)
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(1)
Żebrowski Jan (1935- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
DIAGNOZA
(1)
INTEGRACJA SPOŁECZNA
(1)
PRACA SPOŁECZNA
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
RODZICE
(1)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
środowisko wychowawcze
(3)
wychowanie
(2)
diagnoza
(1)
metodologia
(1)
modele diagnozy
(1)
nauki społeczne
(1)
osobowość
(1)
pedagogika społeczna
(1)
psychologia wychowawcza
(1)
relacje społeczne
(1)
samowychowanie
(1)
socjalizacja
(1)
trudności wychowawcze
(1)
wychowanie w rodzinie
(1)
środowisko
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza publikacja wydaje się zapełniać wyraźną lukę w zakresie szeroko rozumianej pedagogiki społecznej. Oto bowiem problematyka podejmowana przez jedenastu autorów pracy w głównej mierze odnosi się do kwestii procesu wychowania środowiskowego widzianego przez pryzmat współpracy głównych sił społecznych środowiska, nakierowanej na realizację celów oraz zadań edukacyjno-wychowawczych. Publikacja z powodzeniem służyć może bardzo szerokiemu gronu ludzi, którzy pragną zrozumieć istotę funkcjonowania demokratycznego społeczeństwa, mają chęć oraz wolę włączyć się w jego budowę, widzą potrzebę oraz sens samodoskonalenia oraz samorealizacji poprzez działanie na rzecz przeobrażania własnego środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4554.IV.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W szczegółowej pracy podjęto temat diagnozowania środowisk wychowawczych, stawiając sobie za cel połączenie wiedzy i umiejętności praktycznych. Jak określa to autorka, praca jest właściwie wstępem do proponowanych rozwiązań warsztatowych. Przedstawia najpierw pojęcia związane z diagnozą, następnie określa założenia i reguły dotyczące diagnozy rodziny i środowiska szkolnego, by w końcu omówić ich wpływ na jednostkę. Po zapoznaniu się z tą książką można lepiej zrozumieć i trafniej stosować diagnozę psychopedagogiczną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6112.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7333.V.9 [Czytelnia B], 7334.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Tom drugi jest poświęcony zagadnieniom psychologii wychowania. Omówione w nim zostały różne koncepcje wychowania, funkcje i struktura działalności wychowawczej, środowisko wychowawcze, związki między wychowaniem a osobowością i procesem socjalizacji. Osobne rozdziały przedstawiają problemy wychowania na różnych etapach rozwoju, wychowanie w rodzinie, a także trudności wychowawcze, tworząc w sumie kompendium współczesnej wiedzy psychologicznej w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15058 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15057.III.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15956.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej