Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
Dostępność
dostępne
(31)
tylko na miejscu
(31)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(19)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(32)
Autor
Gołembski Grzegorz
(6)
Mruk Henryk
(4)
Jarmołowicz Wacław (1944- )
(2)
Niezgoda Agnieszka
(2)
Piszczała Janusz (1943- )
(2)
Schroeder Jerzy
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Czternasty Waldemar
(1)
Czyżewski Andrzej
(1)
Czyżewski Bazyli
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Guzik Bogusław (1946- )
(1)
Januszek Henryk
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kliber Paweł
(1)
Knapińska Magdalena
(1)
Kędelski Mieczysław (1946-1998)
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Malaga Krzysztof
(1)
Mendel Tadeusz (1933- )
(1)
Nowińska-Łaźniewska Ewa
(1)
Orczyk Józef (1940- )
(1)
Panek Emil (1948- )
(1)
Roeska-Słomka Iwona
(1)
Romanow Zbigniew B
(1)
Sikora Jan
(1)
Szuster Mariusz
(1)
Wojciechowski Henryk
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(7)
Kraj wydania
Polska
(33)
nieznany (a)
(1)
Język
polski
(34)
Temat
TURYSTYKA
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(4)
ZARZĄDZANIE
(3)
EKONOMETRIA
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
Matematyka
(2)
PILOCI WYCIECZEK
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
ROLNICTWO
(2)
SYMULACJA
(2)
BANKI
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARSTWO ROLNE
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATEMATYKA FINANSOWA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Marketing
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
Organizacja
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
POPYT
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
RYNEK
(1)
RYNEK PRACY
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
Socjologia
(1)
Statystyka
(1)
USŁUGI
(1)
WZROST GOSPODARCZY
(1)
WZROST GOSPODARCZY- Polska
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Matematyka
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
ekonomia
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
Polska
(2)
badania marketingowe
(2)
marketing
(2)
matematyka
(2)
organizacja
(2)
prognozowanie
(2)
strategia
(2)
wzrost gospodarczy
(2)
zarządzanie
(2)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
agrobiznes
(1)
banki
(1)
całki
(1)
cykl koniunkturalny
(1)
dochód narodowy
(1)
dystrybucja
(1)
ekonometria
(1)
ekonomia klasyczna
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
finanse
(1)
fizjokratyzm
(1)
funkcje algebraiczne
(1)
globalizacja
(1)
grafy
(1)
handel międzynarodowy
(1)
inflacja
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
komunikacja internetowa
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
konkurencja
(1)
kontrola marketingowa
(1)
kontrola strategiczna
(1)
kryzys
(1)
lobbing
(1)
logistyka międzynarodowa
(1)
ludność
(1)
macierz
(1)
makroekonomia
(1)
marketing strategiczny
(1)
marketing usług
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
merkantylizm
(1)
myśl ekonomiczna
(1)
partycypacja
(1)
plan marketingowy
(1)
planowanie strategiczne
(1)
polityka rolna
(1)
produkt krajowy brutto
(1)
produkt społeczny
(1)
produkt turystyczny
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
rachunek prawdopodobieństwa
(1)
regionalizacja gospodarcza
(1)
reklama
(1)
restrukturyzacja
(1)
rolnictwo
(1)
rozwój regionalny
(1)
rynek
(1)
rynek zagraniczny
(1)
sponsoring
(1)
statystyka
(1)
strategia marketingowa
(1)
strategia rozwoju
(1)
transakcje zagraniczne
(1)
transformacja systemowa
(1)
układ równań
(1)
wizerunek banku
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
łańcuch dostaw
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 112.
Książka jest próbą kontynuacji prac i zarazem wstępem do badań nad konwergencją i nierównościami regionalnymi w Polsce przy wykorzystaniu matematycznych modeli wzrostu gospodarczego. Narzędziem metodologicznym stosowanym do analizy konwergencji i nierówności regionalnych w Polsce w książce są neoklasyczne modele wzrostu gospodarczego typu Solowa-Swana i Mankiwa-Romera-Weila.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9501.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Bibliogr.
Monografia skupia się na zagadnieniach związanych z szeroko pojętą partycypacją jako oddziaływaniem różnych grup interesów (stakeholders): pracowników, udziałowców i innych. Problematyka zarządzania ujęta jest zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Celem pracy jest uświadomienie obecnym i przyszłym menedżerom zakresu, roli i znaczenia zarządzania partycypacyjnego współczesnymi organizacjami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7881 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8976.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 219-221.
Książka prezentuje użyteczną współcześnie wiedzę na temat sposobów i technik porozumiewania się. Przedstawia metody wyrabiania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia, klientami oraz pracownikami. Zawiera omówienia zasad wystapień publicznych, sztuki mówienia i słuchania, a także przybliża znaczenie komunikacji niewerbalnej w relacjach między ludźmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2307 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2308.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. nauk. Henryk Mruk. - Wydanie 2 zmienione. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 1999. - 349, [2] strony : rysunki, tabele ; 25 cm.
Podręcznik omawia podstawowe reguły marketingowe, które charakteryzują się wysoką użytecznością praktyczną. Niezależnie od omawianych klasyfikacji, objaśnianych pojęć czy przedstawianych metod oraz instrumentów marketingowych, prezentowane są przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Zawarte w podręczniku rozważania bazują na doświadczeniach praktycznych zespołu autorskiego, literaturze przedmiotu, a także bezpośrednich kontaktach z różnymi ośrodkami naukowymi na świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 541.IX.16 [Magazyn 2], P.1749.IX.16 [Magazyn 1], P.833.IX.16 [Magazyn 1], P.832.IX.16 [Magazyn 1], P.1750.IX.16 [Magazyn 1], P.1747.IX.16 [Magazyn 1], P.831.IX.16 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1748.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 540.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka omawia instrumenty oraz procedury związane z koncentrowaniem się na długofalowych celach przedsiębiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przykłady mogą służyć budowaniu własnej, unikatowej strategii marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Prezentowana w książce wiedza ułatwi podejmowanie skutecznych decyzji, przekładających się na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozważana i odwołują się do najnowszych trendów w marketingu strategicznym, takich jak: indywidualizacja, zarządzanie kategoriami produktów, Internet, marketing globalny, marketing bezpośredni, strategiczna kontrola marketingu oraz kreatywne podejście do tworzenia i wdrażania oryginalnej strategii marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9325 [Magazyn 1], P.9326 [Magazyn 1], P.9327 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11012.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11011.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 24)
Bibliogr. s. 286-296, akty prawne s. 297
Zaprezentowano przegląd koncepcji i skutków rozwoju turystyki na tle ewolucji koncepcji rozwoju zrównoważonego. Omówiono przestrzenne, funkcjonalne i rynkowe uwarunkowania wyodrębnienia obszaru recepcji turystycznej. Szczególną uwagę zwrócono na uwarunkowania wynikające z procesów konkurencji w skali regionalnej. Dokonano adaptacji podejścia systemowego do analizowania całości procesów zachodzących na obszarze recepcji turystycznej. Przedstawiono cele turystyki zrównoważonej w opisywanym systemie i ich współzależności. Zaprezentowano empiryczną ilustrację barier i problemów w osiąganiu celów turystyki zrównoważonej oraz wzorcowe rozwiązania uwzględniające konieczność perspektywy długookresowej i dynamiki zjawisk rynkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6715 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6714.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7553.XX.1.4 [Czytelnia B], 7554.XX.1.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Jak i kiedy powstają nasze decyzje dotyczące wyjazdu turystycznego? Jakie czynniki wpływają na wielkość i strukturę popytu turystycznego? W jaki sposób można zbadać popyt turystyczny? Jak będziemy wypoczywać i podróżować w niedalekiej przyszłości? Na te oraz wiele innych ciekawych i zarazem ważnych pytań odpowiadają Autorzy, porządkując i systematyzując wiedzę na temat popytu turystycznego, dotychczas rozproszoną w wielu opracowaniach z zakresu ekonomii, psychologii, socjologii i marketingu. Drugie wydanie podręcznika zawiera wiele dodatkowych przykładów z działalności turystycznej, opisów zachowań nabywczych turystów oraz uaktualnień istotnych dla treści danych statystycznych. Podręcznik jest adresowany do studentów, teoretyków zajmujących się turystyką oraz praktyków biznesu turystycznego: prowadzących biura podróży, zarządzających obiektami noclegowymi, przedsiębiorstwami transportowymi, a także specjalistów pracujących w administracji rządowej i samorządowej oraz wpływających na roz¬wój turystyki w regionach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2311 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2312.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 13)
Bibliogr. s. 369-388.
Dokonano oceny przemian przestrzennych, zachodzących w Polsce w okresie transformacji. Zaprezentowano dorobek teorii rozwoju regionalnego, ze szczególnym uwzględnieniem nowych teorii rozwoju. Omówiono i oceniono zagadnienia związane z charakterem przemian strukturalnych regionów w latach 1990-2001, w świetle badań taksonomicznych. Na podstawie badań empirycznych sformułowano wnioski dla długofalowej polityki regionalnej kraju. Analiza empiryczna została oparta na materiale statystycznym z zakresu czterech płaszczyzn badawczych: województw w układzie 49 (lata 1990-1997), województw w układzie 16 (lata 1998-2001), 44 podregionów w latach 1999-2000, miast dla dwóch wybranych momentów czasowych: 1992, 2000.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8170.XIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9502.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polityka społeczna : uwarunkowania i cele / Józef Orczyk. - Wyd. 2 rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2008. - 230 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Prezentowany podręcznik przygotowany został głównie z myślą o studentach ekonomii. Jego celem jest przedstawienie uwarunkowań i zależności pomiędzy wzrostem gospodarczym a stosunkami społecznymi, zwłaszcza gdy zmianom zachodzącym w tym zakresie chce się nadać cechy postępu. Autor stoi na stanowisku, że w dłuższych okresach nie da się utrzymać wysokiego tempa czy poziomu dochodu narodowego bez zmian w świadomości społecznej, a także nie da się należycie realizować świadczeń i usług społecznych bez uwzględniania sytuacji ekonomicznej i zachodzących w niej długookresowych zmian.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5655.VII.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7153.VII.1 [Czytelnia B], 7152.VII.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 78)
Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8646.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W podręczniku w szerokim zakresie omówiono zastosowanie matematyki do rozwiązywania problemów o charakterze ekonomicznym. Książka zawiera dużo rozwiązanych przykładów, które oswajają z teorią i zapełniają treścią pojęcia ogólne. Niektóre definicje są zinterpretowane geometrycznie, co pomaga je lepiej zrozumieć. Jest to solidne, konsekwentne i pod wieloma względami nowatorskie opracowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35.XIV.1 [Magazyn 1], P.33.XIV.1 [Magazyn 1], P.834.XIV.1 [Magazyn 1], 2916.XIV.1 [Magazyn 2] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.835.XIV.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 100.XIV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; Nr 45)
Temat
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2229.XIV.1 [Magazyn 1], 99.XIV.1 [Magazyn 1], P.2230.XIV.1 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
W podręczniku został zawarty ogromny materiał obejmujący okres od czasów sprzed początków naszej ery aż do lat nam współczesnych, przy czym poszczególne problemy, jak też grupy problemów, powiązał autor z działalnością konkretnych kierunków i szkół naukowych oraz konkretnych ekonomistów. Tych ostatnich wymienia on ponad 300. Na szczególną uwagę zasługuje przedstawienie polskiej myśli ekonomicznej i to w różnych epokach historii, a zwłaszcza myśli katolickiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 98.VIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsze opracowanie zawiera omówienie podstawowych zasad i metod badań marketingowych rynków zagranicznych. Wychodząc od omówienia istoty badań marketingowych i podstawowych zakresów prowadzonych prac badawczych, przedstawiono następnie metody gromadzenia informacji. Podjęta została równiez próba systematyzacji metod badań strukturalnych służących wyborowi docelowych rynków zagranicznych i określeniu podstaw międzynarodowej strategii marketingowej. W dalszej kolejności omówiono czynniki określające funkcjonowanie podstawowych elementów rynku oraz wybrane metody ich analizy i prognozy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3582 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3583.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik w sposób syntetyczny omawia zasadnicze problemy i prawidłowości, na jakie napotyka przedsiębiorca chcący nawiązywać kontakty z zagranicznymi podmiotami gospodarczymi oraz prowadzić samodzielną działalność na rynkach zagranicznych. Punktem wyjścia rozważań są zagadnienia powstania i rozwoju rynków międzynarodowych. W kolejnych rozdziałach autorzy zajęli się zagadnieniami mechanizmów kształtowania handlu międzynarodowego, działalnością transakcyjną na rynkach międzynarodowych, rozliczaniem i finansowaniem handlu międzynarodowego, internacjonalizacją działalności gospodarczej, działalnością marketingową na rynkach zagranicznych oraz zarządzaniem kadrą w biznesie międzynarodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3588 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3589.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka należy do poszukiwanych ostatnio podręczników ujmujących w sposób kompleksowy kompendium wiedzy z dziedziny zarządzania przedsiębiorstwem... wyróżniającym walorem jest ujęcie procesów zarządzania przedsiębiorstwem w optyce procesów przechodzenia od stanów kryzysowych do sukcesów oraz popadania w kryzysy po osiągnięciu powodzenia na rynku. Z uwagi na bardzo częste tego typu sytuacje w rozwijającej się i jednocześnie transformowanej gospodarce polskiej praca Elżbiety Urbanowskiej-Sojkin może znaleźć wielu poszukujących wiedzy o tych procesach Czytelników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 542.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 124)
Wiedza nabywana na podstawie literatury przedmiotu powinna być pogłębiona poprzez praktyczne jej zastosowanie. "Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem" to szczególny przedmiot wiedzy praktycznie użytecznej, w zakresie którego zdobycie praktycznych umiejętności jest swoistym przymusem, w szczególności dla menedżerów i analityków. Zamiarem Autorów było przygotowanie opisów sytuacyjnych przedsiębiorstw działajacych w Polsce. Upatrywali w tym pomyśle odmienności w stosunku do podreczników obcojęzycznych i atrakcyjności dla Czytelników w odniesieniu przedmiotowym, czyli w problematyce "polskich" podmiotów gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8565 [Magazyn 1], P.8567 [Magazyn 1], P.8564 [Magazyn 1], P.8566 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 9990.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9989.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Partnerstwo i przywództwo są wzajemnie dopełniającymi się elementami w rozwoju turystyki w regionach - istnienie struktury partnerskiej jest platformą działalności przywódcy, z kolei przywództwo spaja, cementuje i podtrzymuje naturalnie kruchą sieć współdziałających ze sobą partnerów. Monografia skierowana jest do osób zajmujących się rozwojem turystyki w regionach, zarówno w sferze praktyki gospodarczej, a więc zasiadających w strukturach administracji turystycznej i władzy samorządowej oraz prowadzących działalność gospodarczą, jak i na polu naukowym - badaczy, dydaktyków i studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5671.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7175.XX.3 [Czytelnia B], 7176.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Pozytywny wizerunek banku wśród jego klientów jest jednym z najważniejszych składników majątku banku. Z punktu widzenia klientów ułatwia podejmowanie decyzji nabywczych poprzez minimalizację ryzyka zakupu, a z punktu widzenia banku pozwala m.in. wyraźnie odróżnić się od konkurencji i budować zaufanie klientów do banku. Książka pokazuje możliwości kreowania pozytywnego wizerunku banku za pomocą narzędzi marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2310 [Magazyn 2], 2309 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2914.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 351-371.
Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez rozwój turystyki jest kluczem do bogacenia się przedsiębiorstw, samorządów i lokalnych społeczności. Dlatego niezbędne jest poznanie czynników wpływających na konkurencyjność regionów - analiza zasobów. Umożliwi to określenie sposobów zwiększania konkurencyjności regionów. Z pewnością do najważniejszych z nich należy wzrost przedsiębiorczości firm i samorządów działających w regionach turystycznych. Książka jest efektem badań ekspertów turystyki zaproszonych do uczestnictwa w Gremium Ekspertów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8972.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej