Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(85)
Forma i typ
Książki
(69)
Rejestracje audio i wideo
(16)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(66)
dostępne
(61)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(33)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(30)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(68)
Autor
O'Connor J. D
(11)
Baker Ann (1939- )
(8)
Fletcher Clare
(8)
Brazil David
(7)
Mortimer Colin
(6)
Bowler Bill
(5)
Jones Daniel (1881-1967)
(5)
Cunningham Sarah
(4)
Kenworthy Joanne
(4)
Odincova Irina V
(4)
Toczyska Bogumiła
(4)
Bałutowa Bronisława (1919-2005)
(2)
Gimson Alfred Charles (1917-1985)
(2)
Hewings Martin
(2)
Jarosz Magdalena (pedagog)
(2)
Jeleń Marcin
(2)
Lichota Edyta Joanna
(2)
Ramsaran Susan
(2)
Reszkiewicz Alfred (1920-1973)
(2)
Setter Jane
(2)
Sikora Stefan
(2)
Thompson Ian
(2)
Esling John
(1)
Fedorova T. L
(1)
Gorbačevič Kiril Sergeevič
(1)
Greet Judith
(1)
Hartman James
(1)
Henzel Janusz (1935- )
(1)
Jassem Wiktor (1922- )
(1)
Kalencuk M. L
(1)
Karpowicz Tomasz
(1)
Kasatkina P. F
(1)
Kelly Gerald
(1)
Kuczyński Marek (1969- )
(1)
Lane Linda
(1)
Laroy Clement (1943- )
(1)
Matthews Candance (1950- )
(1)
Morciniec Norbert (1932- )
(1)
Preston Peter
(1)
Prędota Stanisław (1944- )
(1)
Reischer Jürgen
(1)
Rezničenko Irina Leonidovna
(1)
Roach Peter
(1)
Roach Peter (1943- )
(1)
Siwińska Agnieszka
(1)
Skoniecka Katarzyna (1979- )
(1)
Skorek Ewa Małgorzata
(1)
Stock Eberhard
(1)
Szczeglova O. A
(1)
Szpyra Jolanta
(1)
Szyszka Magdalena (filolog)
(1)
Szędzielorz Edward
(1)
Wells J. C
(1)
Zawodniak Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(23)
1980 - 1989
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(60)
Kiribati
(13)
Rosja
(3)
Wielka Brytania
(3)
nieznany (d)
(1)
Anglia
(1)
Szwajcaria
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(74)
angielski
(6)
rosyjski
(3)
Odbiorca
Logopedzi
(3)
0-5 lat
(2)
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Nauczyciele
(2)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
Dziecko jąkające się
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(55)
Wymowa
(10)
JĘZYK ROSYJSKI
(9)
JĘZYK POLSKI
(8)
Język angielski
(6)
Język polski
(4)
MOWA
(4)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(4)
JĘZYK NIEMIECKI
(3)
JĘZYKOZNAWSTWO
(3)
Korekcja mowy
(3)
ĆWICZENIA I ZADANIA DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(3)
Fonetyka
(2)
AKCENT ROSYJSKI
(1)
DZIECKO
(1)
EMISJA GŁOSU
(1)
English language
(1)
Fleksja
(1)
Fonologia
(1)
INTONACJA
(1)
JĄKANIE
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Językoznawstwo
(1)
Językoznawstwo porównawcze
(1)
LOGOPEDIA
(1)
Leksykologia
(1)
Lęk
(1)
Metody nauczania
(1)
Morfologia (językoznawstwo)
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
RERANIE
(1)
SAMOGŁOSKI
(1)
Semantyka lingwistyczna
(1)
Spółgłoski
(1)
Spółgłoski syczące
(1)
Spółgłoski szumiące
(1)
Struktury zadaniowe
(1)
SŁOWNIKI ROSYJSKIE
(1)
Słowotwórstwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(10)
Materiały pomocnicze
(3)
SŁOWNIKI ROSYJSKIE
(3)
Opracowanie
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ
(1)
PORADNIKI
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(1)
Słownik angielski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(10)
Edukacja i pedagogika
(6)
Słowo kluczowe
pronunciation
(44)
English language
(20)
EFL
(13)
English pronunciation
(11)
speaking
(7)
wymowa
(7)
dictionary
(6)
intonation
(5)
advanced level
(4)
phonetics
(4)
CAE
(3)
język rosyjski
(3)
phonology
(3)
słownik
(3)
upper-intermediate level
(3)
ELT
(2)
English
(2)
akcent
(2)
dwugłoski
(2)
fonetyka
(2)
foreign language
(2)
język angielski
(2)
learning
(2)
narząd mowy
(2)
pomoc logopedyczna
(2)
samogłoski
(2)
spółgłoski
(2)
teaching approaches
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
anxiety
(1)
conversation
(1)
coursebook
(1)
dziecko jąkające się
(1)
foreign speakers
(1)
głoski
(1)
głoski syczące
(1)
głoski szumiące
(1)
korekcja
(1)
language system
(1)
learning strategies
(1)
logopedia
(1)
logopedia artystyczna
(1)
methods of teaching
(1)
morphology
(1)
mowa
(1)
pedagogy
(1)
phonics
(1)
psychology
(1)
resource book
(1)
semantics
(1)
sentences
(1)
study and teaching
(1)
teaching
(1)
terapia
(1)
word formation
(1)
85 wyników Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Timesaver pronunciation activities : (elementary - intermediate) / Bill Bowler. - Repr. - London : Scholastic, 2010. - 96 s., 1 k. tabl. złoż. luź. : il. ; 30 cm + 2 płyty CD.
(Elementary-Intermediate Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt CD o tej samej sygnaturze.
This essential resource is full of fun pronunciation activities aiming to improve students' fluency and confidence and to equip them with the skills they need to understand and be understood in the world today. The activities are divided into five sections: Pronunciation Puzzles, Fun with Phonetics, Speak Out, Listen In, and Linking and Accents. The levels and timings for each activity are indicated. The fun and motivating activities are directly relevant to teenagers with an emphasis on practical usage. An A1 colour poster of the phonemic chart is included along with exploitation exercises. The detailed introduction provides useful suggestions on how to use the material and two CDs accompany the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14553.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Elementary-Pre-Intermediate Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt CD o tej samej sygnaturze.
A brand-new collection of low-level listening activities for lower-level students of English. Activities include radio show interviews, quizzes and vox pops, covering a range of fun and motivating topics from 'Pushy Parents' to 'Collecting Football Shirts'. This resource is an ideal accompaniment to any Elementary or Pre-Intermediate coursebook. CEF LEVEL A1 - A2
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16638.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pronunciation / Clement Laroy. - Oxford : Oxford University Press, 2008. - 135 s. : il. ; 25 cm.
(Resource Books For Teachers)
A new addition to an established and popular practical series for teachers, Pronunciation provides a rich resource of imaginative techniques and ideas for teaching pronunciation. Unlike other books on the subject, this book examines why learners fail to achieve good pronunciation and seeks a solution in building their confidence through a holistic approach. This concentrates on rhythm, stress, and articulatory settings first: if these are mastered, individual sounds should follow naturally.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9110 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10735.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10734.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia / Wydawnictwo Podkowa)
Bibliogr. s. [115-117].
W książce Autorka zwraca się głównie do dziennikarzy z pierwszej linii, czyli grupy prezentersko-reporterskiej, zachęcając jednakże i innych "głosicieli" do zapoznania się z poszczególnymi jej rozdziałami, dotyczącymi ortofonii, barwy głosu, a szczególnie intonacji. Dobrze wyemitowane wypowiedzi charakteryzują się podstawowymi właściwościami, którymi są: barwa głosu, czysta artykulacja, prawidłowa forma fonetyczna (ortofoniczna) oraz odpowiednie środki ekspresji: tempo, pauza, dynamika i czas trwania elementów składowych wypowiedzi. Interpretacja głosowa wpisuje się w kontur składników prozodycznych: akcentu, melodii i rytmu. W podstawowych częściach książki Autorka starała się ująć w grafikę formę brzmieniową ciągów melodyczno-fonetycznych tekstu. Jest to zadanie trudne i budzące wiele zastrzeżeń, niekiedy nawet niewykonalne; głos ludzki artykułowany ma niezliczoną liczbę znaczeń, niemożliwą do objęcia jakąś uniwersalną notacją. Zarówno tematy teoretyczne, jak i ćwiczenia nie są usytuowane i objaśnione z uwzględnieniem stopnia trudności, niektóre więc sformułowania mogą się wydać zbyt trudne lub przeciwnie - naiwne czy oczywiste. Taka forma wykładu jest podyktowana bardzo dużym zróżnicowaniem poziomu profesjonalizmu potencjalnego odbiorcy. Jednak podobnie jak śpiewu, mówienia nie można nauczyć się z książki. Stosunkowo najłatwiej jest przedstawić problematykę fonetyczno-ortofonicznej realizacji tekstu z pominięciem jednakże praktycznej korekty wad. Publikacja nie pretenduje do roli samouczka, jeśli jednak w jakimś stopniu przyczyni się do wydoskonaleniu zawodowego, to spełni pokładane w niej nadzieje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8395.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9779.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Second Language Learning and Teaching)
Offers a unique approach to researching pronunciation learning strategies Discusses the interplay of two L2-learner characteristics/individual differences (pronunciation learning strategies and language anxiety) that affect the processes of foreign language acquisition Provides important guidelines for foreign-language scholars, teachers and learners interested in pronunciation teaching/learning
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21793.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13476.XXII.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Russkij Âzyk kak Inostrannyj)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4000 [Magazyn 1], P.4002 [Magazyn 1], P.4001 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3997.XXII.4 [Wypożyczalnia A], P.3998.XXII.4 [Wypożyczalnia A], P.3999.XXII.4 [Wypożyczalnia A] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4114.XXII.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zvuki, ritmika, intonaciâ. Kasseta 1 / Irina V. Odincova. - Moskva : "Flinta" : "Nauka", [2004]. - Strona A : Upr. 1-39; Strona B: Upr. 40-77; 90 min. ; 11 cm.
(Russkij Âzyk kak Inostrannyj)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. T.200 [Czytelnia A], T.195 [Czytelnia A], T.197 [Czytelnia A], T.196 [Czytelnia A], T.198 [Czytelnia A], T.180 [Czytelnia A], T.199 [Czytelnia A] (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zvuki, ritmika, intonaciâ. Kasseta 2 / Irina V. Odincova. - Moskva : "Flinta" : "Nauka", [2004]. - Strona A : Upr. 78-110; Strona B: Upr. 111-142; 90 min. ; 11 cm.
(Russkij Âzyk kak Inostrannyj)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. T.205 [Czytelnia A], T.204 [Czytelnia A], T.181 [Czytelnia A], T.203 [Czytelnia A], T.206 [Czytelnia A] (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zvuki, ritmika, intonaciâ. Kasseta 3 / Irina V. Odincova. - Moskva : "Flinta" : "Nauka", [2004]. - Strona A : Upr. 199-280; Strona B: Upr. 281-384; 90 min. ; 11 cm.
(Russkij Âzyk kak Inostrannyj)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. T.182 [Czytelnia A], T.212 [Czytelnia A], T.207 [Czytelnia A], T.209 [Czytelnia A], T.210 [Czytelnia A], T.208 [Czytelnia A], T.211 [Czytelnia A] (7 egz.)
Książka
W koszyku
Die Sprache : Ein Phänomen und seine Erforschung / Jürgen Reischer. - Berlin, New York : Walter de Gruyter, 2002. - VIII, 306 s. : abb. ; 21 cm.
(de Gruyter Studienbuch)
Tekst w j. niemieckim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6008 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Slovari XXI Veka)
Na s. tyt.: " Okolo 10000 slov, vse trudnye slučai, vse typy udarenij, sposoby zapominaniâ".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13478.XXII.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 215-219.
W procesie nabywania języka obcego rolę odgrywają różne czynniki, do których należy transfer, czyli wpływ języka rodzimego ucznia na jego kompetencję w języku docelowym. Tam, gdzie systemy są paralelne (np. w zdaniu polskim i angielskim szyk wyrazowy jest identyczny a przyswoić należy jedynie nowe formy wyrazów), przewiduje się stosunkowo łatwe przyswajanie materiału językowego, a tam, gdzie są one nieparalelne (np. inny szyk wyrazowy w zdaniu), przewiduje się utrudnienia. ; Dobra dydaktyka czerpie z dóbr takiej wiedzy, przesuwając częściowo wysiłek ucznia i nauczyciela na obszary wymagające więcej uwagi. Dostępne na rynku myśli lingwistycznej publikowane wyniki analiz mają jednak przeważnie charakter czysto akademicki, a ich potencjalna użyteczność do celów dydaktycznych nie została w ocenie wnioskodawcy jak dotąd zagospodarowana w stopniu zadowalającym. Podczas gdy zadowalającą zastosowalność badań w praktyce obserwuje się w przypadku nauk inżynieryjnych czy medycznych, w glottodydaktyce jest pod tym względem dużo do zrobienia. ; Celem przedłożonej monografii jest takie przedstawienie wyników badań autora, które badania te uczyni bezpośrednio zastosowalnymi w dydaktyce. Rynek myśli dydaktycznej i jej praktycznej implementacji oczekuje na taką publikację. Można nawet pójść dalej i stwierdzić, że rynek myśli oraz jej praktycznych zastosowań publikacji takiej wręcz się domaga. ; Monografia powstała na bazie kilkuletnich prac badawczych autora i jest głosem w dyskusji w obszarze językoznawstwa stosowanego - głosem, który konkretnie wskazuje, jak praca akademicka powinna przekładać się na glottodydaktykę. Książka jest zwieńczeniem badań, które dzięki wcześniejszym doświadczeniom w dziedzinie autor mógł przez ostatnie pięć lat prowadzić z perspektywy osoby zapoznanej zarówno z szerokim oceanem wiedzy teoretycznej jak i praktycznymi uwarunkowaniami glottodydaktyki. ; Kontrastywne zestawienia komponentów języka (np. podobne i niepodobne głoski polskie i angielskie, podobieństwa i różnice we fleksji i procesach słowotwórczych, pokrywające się i nie pokrywające się znaczenia słów, paralelna lub nieparalelna struktura frazy czy zdania) przedstawione zostały z takiej perspektywy, która, zachowując dyskurs akademicki, jest jednocześnie wartościowym materiałem dla praktyków. ; Czerpiąc z treści książki, osoby zaangażowane w dydaktykę języka angielskiego w Polsce i języka polskiego za granicą będą mogły tak rozkładać materiał i planować jego utrwalanie, aby optymalnie zagospodarować możliwości poznawcze ucznia. Język monografii (angielski) czyni jej treść dostępną nie tylko dla dydaktyków języka angielskiego w Polsce i środowiskach polonijnych, lecz również dla osób zaangażowanych w dydaktykę języka Polskiego jako obcego. Praca zapewne może też być inspiracją dla osób zaangażowanych w porównywanie innych języków i szukających zastosowalności praktycznej wyników swoich badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22695.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22694.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1856 [Magazyn 1], P.3812 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1855.XXII.4 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3116.XXII.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Terapia wad wymowy / Edyta Joanna Lichota. - Wyd. 3. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2009. - 145 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Bibliogr. s. 145
Książka ta ma nauczyć dziecko prawidłowego wymawiania wszystkich głosek języka polskiego. O tym, jak ważna jest poprawna artykulacja każdej z nich, nie muszę Was przekonywać. Myślę, że każdy znajdzie w tej książce materiał do ćwiczeń z dzieckiem. Osobom, które dopiero ukończyły studia logopedyczne, będzie pomocna ze względu na praktyczne wskazówki dotyczące badania oraz prowadzenia terapii. Nauczyciele przy wprowadzaniu nowej głoski mają możliwość posłużenia się zdjęciami do każdej z nich. Rodzice mogą wykorzystać poszczególne wiersze do wyrazistego wymawiania przez dziecko samogłosek: , poprzez zwracanie uwagi na szersze otwieranie ust. W celu oceny, czy jest to wykonane , pomocne będą zdjęcia Grzesia z prawidłową artykulacją poszczególnych głosek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8699.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10163.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
"Sounds English" consists of a coursebook (which is available separately) and this set of three cassettes. It aims to train students to pronounce effectively - including the accurate production of individual sounds as well as stress and intonation. Each unit starts with intensive practice in hearing and saying particular sounds, then moves on to real life contexts where stress, intonation and sounds are all involved. The course can be used in class, or by students working on their own. A special chart for 15 languages demonstrates which English sound contrasts are difficult for speakers of each language, enabling students to plan their own study programme. It is aimed at intermediate to upper-intermediate students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9494 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
"Sounds English" consists of a coursebook (which is available separately) and this set of three cassettes. It aims to train students to pronounce effectively - including the accurate production of individual sounds as well as stress and intonation. Each unit starts with intensive practice in hearing and saying particular sounds, then moves on to real life contexts where stress, intonation and sounds are all involved. The course can be used in class, or by students working on their own. A special chart for 15 languages demonstrates which English sound contrasts are difficult for speakers of each language, enabling students to plan their own study programme. It is aimed at intermediate to upper-intermediate students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9699 [Magazyn 1], P.9603 [Magazyn 1], P.9700 [Magazyn 1], P.9702 [Magazyn 1], P.9701 [Magazyn 1] (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
"Sounds English" consists of a coursebook (which is available separately) and this set of three cassettes. It aims to train students to pronounce effectively - including the accurate production of individual sounds as well as stress and intonation. Each unit starts with intensive practice in hearing and saying particular sounds, then moves on to real life contexts where stress, intonation and sounds are all involved. The course can be used in class, or by students working on their own. A special chart for 15 languages demonstrates which English sound contrasts are difficult for speakers of each language, enabling students to plan their own study programme. It is aimed at intermediate to upper-intermediate students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3813 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia Logopedia)
Bibliogr.
Praca adresowana jest do szerokiego grona czytelników - logopedów, studentów pedagogiki, psychologii i logopedii oraz rodziców i nauczycieli, a także do wszystkich tych, których łączy chęć poznania zjawiska znanego prawie wszystkim "ze słyszenia", czyli rerania, nazwanego też rotacyzmem. Książka zawiera informacje o tym, dlaczego r jest głoską trudną do wymówienia, kiedy dźwięk ten powinien pojawić się w wymowie dziecka i jakie czynniki mogą ten proces zakłócić, czym charakteryzuje się wadliwa artykulacja r oraz na czym polega korekcja rerania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8358.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9731.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8281.I.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej